Brian Vandenbussche

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor AllardP » 22-06-2007 10:51

Beter dan Vorm?! De man die, afkomstig uit de eerste divisie, een foutloos seizoen keept waarin hij ladingen punten heeft gepakt voor zijn (matige) team? Ach, ieder zijn mening.

VdB is naar mijn mening in elk geval niet 'een van de beste keepers' van de eredivisie. Dat vind ik niet alleen, maar blijkt ook uit de waarderingen in de pers. Als je alleen kijkt naar andere keepers, dan behoort VdB bij de Telegraaf en VI tot de middenmoot.

Het is een prima jongen, heeft zeker zijn sterke kanten (een-tegen-een), maar is geen topper. Redelijke eredivisiekeeper, meer niet. Dat hij goed ligt bij de supporters maakt hem geen betere doelman.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Berichtdoor forza heerenveen » 22-06-2007 10:55

vorm afkomstig uit de eerste divisie??? waar haal je dat vandaag,hij is vorig jaar uitgeleend aan den bosch. voor de rest heeft hij de hele opleiding bij utrecht mee gemaakt.
en VDB behoort bij mij inzien tot de middenmoot keepers van nederland,hij heeft gomes,stekelnburg,waterman en mischien dan nog 1 voor hem. voor de rest doet hij voor niemand onder.
Laatst bijgewerkt door forza heerenveen op 22-06-2007 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
forza heerenveen
Basisspeler
 
Berichten: 645
Geregistreerd op: 20-04-2006 20:06
Woonplaats: reduzum

Berichtdoor Frisian Viking » 22-06-2007 10:57

AllardP schreef:Beter dan Vorm?! De man die, afkomstig uit de eerste divisie, een foutloos seizoen keept waarin hij ladingen punten heeft gepakt voor zijn (matige) team? Ach, ieder zijn mening.

VdB is naar mijn mening in elk geval niet 'een van de beste keepers' van de eredivisie. Dat vind ik niet alleen, maar blijkt ook uit de waarderingen in de pers. Als je alleen kijkt naar andere keepers, dan behoort VdB bij de Telegraaf en VI tot de middenmoot.

Het is een prima jongen, heeft zeker zijn sterke kanten (een-tegen-een), maar is geen topper. Redelijke eredivisiekeeper, meer niet. Dat hij goed ligt bij de supporters maakt hem geen betere doelman.

Ik ben het volledig met je eens. Mijns inziens ontstijgt Vandenbussche de middelmaat niet, terwijl Vorm echt één van de betere keepers is in de eredivisie. Na Gomes zijn er weinig doelmannen die beter dan Vorm zijn. Hier in Heerenveen heeft hij persoonlijk een puntje voor Utrecht meegesnoept.

En ik zeg niet dat Vandenbussche een beroerde doelman is, dat is niet zo. Het is een prima kerel, maar een topper is het niet en dat zal hij ook nooit worden.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Jeroen » 22-06-2007 11:00

AllardP schreef:Wat is 'veel geld'? Je bent inderdaad zo een paar miljoen kwijt. Maar zoals iemand terecht opmerkte: goede keepers zijn schaars. Ik zou bijvoorbeeld geen moeite hebben om een miljoentje of drie voor Vorm van Utrecht neer te tellen.

(...)

Kortom: mogelijkheden zat, zeker als Betis flink de portemonnee trekt.


Heerenveen wil geen 4.5 miljoen betalen voor Ari, en je denkt dat men dan wel 3 miljoen aan een keeper gaat spenderen?

Verder gok ik dat Betis verwacht dat ze Brian hier voor een prikje op kunnen halen, als ze erachter komen dat ze meer dan een miljoen moeten neertellen (wat uiteraard zo is) zullen ze vast snel afhaken.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor AllardP » 22-06-2007 11:03

vorm afkomstig uit de eerste divisie??? waar haal je dat vandaag,hij is vorig jaar uitgeleend aan den bosch. voor de rest heeft hij de hele opleiding bij utrecht mee gemaakt.


Kortom: voor dit seizoen had hij geen wedstrijd in de eredivisie gespeeld. Of tel jij de opleiding van Utrecht mee als eredivisie?

Vorm is echt een fenomeen en is op termijn een kandidaat voor opvolger van Van der Sar. Een andere belangrijke kandidaat stond tot voor kort bij ons onder contract...
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Berichtdoor AllardP » 22-06-2007 11:05

Heerenveen wil geen 4.5 miljoen betalen voor Ari, en je denkt dat men dan wel 3 miljoen aan een keeper gaat spenderen?


Over appels en peren gesproken! We hebben nu een zeer sterke bezetting in de spits (want nog niemand verkocht), dus is het logisch dat je geen 5 miljoen uitgeeft aan nóg een aanvaller. Gaat VdB weg, dan móet je wel een nieuwe halen.

Drie miljoen is trouwens volledig uit de lucht gegrepen: ik heb geen idee wat Utrecht wil hebben voor Vorm. Velthuizen is in elk geval veel goedkoper.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Berichtdoor Romano for president » 22-06-2007 11:07

Veldhuizen heeft amper 10 wedstrijden gespeeld. We moeten een ervaren, talentvolle keeper terug hebben als VDB weggaat en geen tijdelijk talentje.
Tink om de beam!!!!!
Romano for president
Basisspeler
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 22-05-2003 11:01
Woonplaats: Haarlem

Berichtdoor Makkum8 » 22-06-2007 11:16

AllardP schreef:Da's toch geen slecht nieuws? VdB heeft een langdurig contract, Betis voldoende geld, dus dat wordt cashen. Als het nou een briljante keeper was, dan zou ik bedenkingen hebben. Maar ik denk dat we zonder al te veel moeite een volwaardige vervanger moeten kunnen vinden.

Overigens heb ik sterk mijn twijfels of dit waar is. Vind niet dat VdB het niveau heeft voor Primera Division.



Tegen een meer dan redelijk bod direct verkopen zou ik zeggen. Brian is welliswaar een van de meest favorite spelers van Heerenveen, een echte uitblikende keeper is hij zelden vind ik. Heerenveen hoeft (mits hij genoeg opbrengt) niet bang te zijn om geen vergelijkwaardige keeper om een vervanger te vinden. Met een paar miljoentjes in de knip voor VDB lukt dat best. Gentenaar misschien een optie....?
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Berichtdoor Frisian Viking » 22-06-2007 11:16

Jeroen schreef:Heerenveen wil geen 4.5 miljoen betalen voor Ari, en je denkt dat men dan wel 3 miljoen aan een keeper gaat spenderen?

Verder gok ik dat Betis verwacht dat ze Brian hier voor een prikje op kunnen halen, als ze erachter komen dat ze meer dan een miljoen moeten neertellen (wat uiteraard zo is) zullen ze vast snel afhaken.

Dat denk ik inderdaad ook. Betis zal niet zakken met geld op tafel liggen. Die denken dat ze bij zo'n prutsclubje uit die kleine competitie met een half miljoen wel klaar zijn.

Tevens denk ik niet dat mocht het zover komen er een vervanger moet komen. Geef Etamadi maar een kans.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor oldtimer » 22-06-2007 11:32

AllardP schreef:Da's toch geen slecht nieuws? VdB heeft een langdurig contract, Betis voldoende geld, dus dat wordt cashen. Als het nou een briljante keeper was, dan zou ik bedenkingen hebben. Maar ik denk dat we zonder al te veel moeite een volwaardige vervanger moeten kunnen vinden.

Overigens heb ik sterk mijn twijfels of dit waar is. Vind niet dat VdB het niveau heeft voor Primera Division.


Dat zou inhouden dat de gemiddelde Soaanse keeper uit de Primera Division beter is dan zijn Nederlandse collega's uit de Eredivisie. Daar geloof ik niets van.
De Spaanse Primera Division is van een hoger niveau dan de Eredivie, zeker, maar daar staat de kwaliteit van de keepers m.i buiten. Zeker vroeger, maar ook nu nog.
Wel zenuwslopend trouwens, al die geruchten.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor Rednax » 22-06-2007 11:41

Gewoon 5 miljoen op het prijskaartje schrijven.

Weg belangstelling en wij hoeven niet op zoek naar een andere keeper.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Avatar gebruiker
Rednax
Wereldspeler
 
Berichten: 1146
Geregistreerd op: 02-10-2006 10:45
Woonplaats: It Hearrenfean

Berichtdoor Superfries88' » 22-06-2007 11:44

Naar mijn mening behoort Vandenbussche tot één van de betere keepers van Nederland. Gomes is absoluut de beste, waarna je diverse keepers hebt. Tot die categorie reken ik keepers als Vandenbussche. Alleen aan z’n traptechniek valt nog veel aan te verbeteren, want voor de rest is hij behoorlijk compleet. Sterk in één-tegen-één situaties, goed in de lucht, lef en zekerheid.

Persoonlijk zou ik Vandenbussche sowieso behouden. Ik kan weinig haalbare opvolgers bedenken. Etemadi acht ik nog niet klaar voor het grote werk, dus intern zou ik het sowieso niet oplossen. Overigens denk ik niet dat VDB naar Betis vertrekt.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor Xtiano » 22-06-2007 12:09

AllardP schreef:Da's toch geen slecht nieuws? VdB heeft een langdurig contract, Betis voldoende geld, dus dat wordt cashen. Als het nou een briljante keeper was, dan zou ik bedenkingen hebben. Maar ik denk dat we zonder al te veel moeite een volwaardige vervanger moeten kunnen vinden.

Overigens heb ik sterk mijn twijfels of dit waar is. Vind niet dat VdB het niveau heeft voor Primera Division.
Dat vond ik van Ruud Hesp destijds. Maar zie maar wat daar van kwam in Barcelona.
Wat moet gebeuren, Zal gebeuren
Xtiano
Bankzitter
 
Berichten: 46
Geregistreerd op: 14-07-2006 10:26

Berichtdoor Lipton » 22-06-2007 13:39

Vandenbussche heeft zich duidelijk ontwikkeld afgelopen seizoenen.
Hij begon niet heel sterk, hoewel hij zich heel nadrukkelijk etaleerde tegen Stutgart.
Het seizoen er op was hij al veel betrouwbaarder, en vooral dit seizoen is hij "onverslaanbaar".

Brian mag wat mij betreft nog een hele poos blijven.
Indien hij toch vertrekt is het dood en dood zonde dat Waterman alsnog vertrokken is naar AZ.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Janneman » 22-06-2007 14:14

Eerst moet Betis maar eens een bod doen als VdB zelf ook oren heeft naar een vertrek. Dan is het aan Heerenveen om ervoor te kiezen of ze VdB laten gaan. In Nederland zijn er wel voldoende opties om VdB te vervangen en anders in het buitenland wel. Het maakt het wel lullig dat Waterman juist verkocht is.

Eventuele opties zijn Vorm, Velthuizen, Westerveld, Vermeer, Bailly, Krul, van der Vlag, Maenpaa en Zlamal. Dat zijn 9 eventuele opties en misschien ben ik nog een keepertje vergeten. Gentenaar en Moens mogen er wat mij betrefd wel blijven want anders kan van Dijk ook wel op de goal.

Dus mocht VdB gaan dan is dat jammer maar Heerenveen weet altijd wel weer een waardige opvolger te vinden.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Berichtdoor Ebiede » 22-06-2007 14:32

janneman schreef:
Eventuele opties zijn Vorm, Velthuizen, Westerveld, Vermeer, Bailly, Krul, van der Vlag, Maenpaa en Zlamal.


Vorm --- Ja
Velthuizen -- Twijfel
Westerveld -- Nee
Vermeer -- Net naar WII
Baily -- erg zwak op EK U21
Krul ---- Hmmm
Vd Vlag -- te weinig kwaliteit
Maenpaa -- al naar Frankrijk
Zlamal --- wie?

On-topic..

Betis denk een keeper voor weinig geld te kunnen halen.. dat valt ze straks tegen en zullen we nooit meer wat van ze horen.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Berichtdoor Janneman » 22-06-2007 14:46

Ebiede schreef:Zlamal --- wie?

On-topic..

Betis denk een keeper voor weinig geld te kunnen halen.. dat valt ze straks tegen en zullen we nooit meer wat van ze horen.


De meer dan voortreffelijk keepende tsjechische keeper Ebiede, was de keep er van onder 21!!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Berichtdoor Hielke » 22-06-2007 15:27

Vandenbussche is een aardige keeper. Soms is hij opmerkelijk goed, zoals inderdaad tegen Stuttgart. Soms maakt hij opmerkelijke blunders, zoals AZ-uit bijvoorbeeld, bij de goal van Cziommer. Toch is het onbegrijpelijk dat Heerenveen nooit het onvoorwaardelijke vertrouwen heeft uitgesproken in Boy Waterman. Hij is een keeper van de toekomst, en Nederlands.

We zullen Vandenbussche niet echt missen, Waterman wel overigens. Maar al lijkt het me een bijzonder sympathieke jongen, voor hem een ander. Als Sevilla genoeg betaalt is er geen probleem.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Berichtdoor elp » 22-06-2007 15:30

Waterman maakt ook genoeg slippertjes en komt er blijkbaar elke keer mee weg. VdB heeft een heel degelijk seizoen gespeeld en is hier prima op zijn plaats. Een betrouwbare degelijke keeper.
Eala Frisia!
elp
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 09-01-2006 07:52
Woonplaats: Lemmer

Berichtdoor Heerenveen rules » 22-06-2007 15:35

Ebiede schreef:
janneman schreef:
Eventuele opties zijn Vorm, Velthuizen, Westerveld, Vermeer, Bailly, Krul, van der Vlag, Maenpaa en Zlamal.


Vorm --- Ja
Velthuizen -- Twijfel
Westerveld -- Nee
Vermeer -- Net naar WII
Baily -- erg zwak op EK U21
Krul ---- Hmmm
Vd Vlag -- te weinig kwaliteit
Maenpaa -- al naar Frankrijk
Zlamal --- wie?



On-topic..

Betis denk een keeper voor weinig geld te kunnen halen.. dat valt ze straks tegen en zullen we nooit meer wat van ze horen.


Het is maar een gerucht en er wordt hier al een lijst gepresenteerd met opvolgers..... :lol:
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Flying Tilster » 22-06-2007 21:44

elp schreef:Waterman maakt ook genoeg slippertjes en komt er blijkbaar elke keer mee weg. VdB heeft een heel degelijk seizoen gespeeld en is hier prima op zijn plaats. Een betrouwbare degelijke keeper.


VDB heeft al 2 degelijke seizoenen gekeept en verdiend het nu ook om 1e keeper te zijn. Boy heeft hier de pech gehad 2x zwaar geblesseerd te zijn geraakt, anders was hij onder Verbeek de onbetwiste nummer 1 geweest.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Berichtdoor Tman » 22-06-2007 22:25

Ik hoor dat er al over vervangers wordt gesproken, al denk ik dat VDB niet weggaat, maar ik heb het al eerder gezegd Proto. Hij mag weg bij Anderlecht en stond al eerder in de belangstelling van de gehele Engelse top, maar toen verkoos hij Anderlecht boven deze clubs. Nu is hij alleen 2e keeper en mag hij weg.
Avatar gebruiker
Tman
Nieuw talent
 
Berichten: 90
Geregistreerd op: 22-06-2006 19:57

Berichtdoor Frisian Viking » 22-06-2007 22:57

Flying Tilster schreef:VDB heeft al 2 degelijke seizoenen gekeept en verdiend het nu ook om 1e keeper te zijn. Boy heeft hier de pech gehad 2x zwaar geblesseerd te zijn geraakt, anders was hij onder Verbeek de onbetwiste nummer 1 geweest.

En dat laatste was zonder die twee blessures ook meer dan logisch geweest.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Superfries88' » 23-06-2007 08:41

Maar “als” telt niet in de voetbalwereld. Waterman, die sowieso een aantal zwakke duels speelde, is tweemaal geblesseerd geraakt en Vandenbussche heeft optimaal geprofiteerd. Wat mij betreft staat VDB inmiddels terecht wekelijks onder de lat. Voor Waterman is dat jammer, maar die moet zich maar verder ontwikkelen in Alkmaar.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor drika746 » 23-06-2007 08:48

Superfries88' schreef:Maar “als” telt niet in de voetbalwereld. Waterman, die sowieso een aantal zwakke duels speelde, is tweemaal geblesseerd geraakt en Vandenbussche heeft optimaal geprofiteerd. Wat mij betreft staat VDB inmiddels terecht wekelijks onder de lat. Voor Waterman is dat jammer, maar die moet zich maar verder ontwikkelen in Alkmaar.


Ik had toch liever Waterman gezien, die brengt aan de bal wat meer rust waar VDB totaal niet kan uittrappen. terugspeelballen kan ik dan nog begrijpen, maar ook uit de handen schieten resulteert in kanonskogels die meestal ook nog ergens bij Nilsson uitkomen, die dan het luchtduel aan moet gaan :roll:
Daarnaast denk ik dat Waterman de potentie heeft om veel beter te worden dan VDB. Ik ben zeker niet ontevreden met VDB op de goal maar ik had liever Waterman gezien :!:
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Berichtdoor cross » 23-06-2007 09:20

Heerenveen Had ook intresse voor diederik boer
Cross-Side on tour
Avatar gebruiker
cross
Basisspeler
 
Berichten: 572
Geregistreerd op: 27-04-2006 16:34
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor Superfries88' » 23-06-2007 10:41

drika746 schreef:Ik had toch liever Waterman gezien, die brengt aan de bal wat meer rust waar VDB totaal niet kan uittrappen.


Allemaal leuk en aardig, maar dat meevoetballen kan me gestolen worden. Ik reken Alves ook niet af op zijn meeverdedigen (wat best meevalt trouwens), wel op zijn doelpunten. Als Vandenbussche veelvuldig doelpunten weet te voorkomen neem ik af en toe een bal de tribune in voor lief. Overigens heb ik nog nooit echt angst gehad als VDB aan de bal was.

Waterman is, zoals ik al vaker heb aangegeven, een prima keeper en die gaat er ongetwijfeld wel komen. Op het huidige EK speelt hij ook goed. Alleen schat ik Vandenbussche momenteel nog altijd hoger in en je moet de beste keeper altijd opstellen. Je stelt niet iemand op omdat diegene toevallig de meeste potentie heeft.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor Royce_SCH » 23-06-2007 10:44

cross schreef:Heerenveen Had ook intresse voor diederik boer

Klopt, maar dat was in de winterstop. Vandenbussche moet nog gewoon 1 a 2 jaar blijven. En dan kunnen we kijken of Etemadi klaar is voor het grote werk. Zou Vandenbussche vertrekken, dan hebben we een prima keeper achter de hand. Van Dijk is een prima keeper.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Berichtdoor oldtimer » 23-06-2007 12:25

Superfries88' schreef:
drika746 schreef:Ik had toch liever Waterman gezien, die brengt aan de bal wat meer rust waar VDB totaal niet kan uittrappen.


Allemaal leuk en aardig, maar dat meevoetballen kan me gestolen worden. Ik reken Alves ook niet af op zijn meeverdedigen (wat best meevalt trouwens), wel op zijn doelpunten. Als Vandenbussche veelvuldig doelpunten weet te voorkomen neem ik af en toe een bal de tribune in voor lief. Overigens heb ik nog nooit echt angst gehad als VDB aan de bal was.

Waterman is, zoals ik al vaker heb aangegeven, een prima keeper en die gaat er ongetwijfeld wel komen. Op het huidige EK speelt hij ook goed. Alleen schat ik Vandenbussche momenteel nog altijd hoger in en je moet de beste keeper altijd opstellen. Je stelt niet iemand op omdat diegene toevallig de meeste potentie heeft.


Waterman heeft dan op het EK wel een paar strafschoppen gepakt ( waarbij hij trouwens wel opvallend ver naar voren stond en niet gek had moeten opkijken als er afgesloten zou zijn ), maar ik heb nog steeds nooit het idee dat hij " onhoudbare " ballen zal pakken. Die Engelse goal had hij m.i gewoon moeten hebben, maar hij ging met 2 vuisten naar de bal in plaats van met een vuist, waardoor hij hem te zacht raakte. Hij "kijkt "me ook teveel ballen naast, al is dat wel iets verbeterd. Vd Bussche zit er gewoon bovenop. Hij had en heeft mijn voorkeur en ik hoop sowieso dat hij blijft. Of hij wel eens een bal inlevert bij het uittrappen zal mij verder worst wezen.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor Lipton » 23-06-2007 12:32

Het is wel een heel groot voordeel dat je keeper goed kan mee voetballen.
Het is gelukkig niet meer zo dat Brian een dramatische trap heeft, het is ook wel iets wat wel verbeterd zal worden als hij een paar potjes gaat mee voetballen en natuurlijk de natuurlijke ontwikkeling.

In het amateur voetbal zie je heel vaak van die doelmannen die zelf niks kunnen en dan de doeltrap door iemand anders laten nemen, dat is echt een heel groot nadeel.
Maar dat is gelukkig niet van toepassing bij Brian, die dat toch aardig onder de knie heeft.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten