Brian Vandenbussche

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor werner » 23-04-2007 08:23

Ik erger me mateloos als GJV vindt dat het eerste doelpunt houdbaat is.
Kijk eens naar de beelden op Youtube GJ en dan zie je dat het schot van Cziommer afwijkt op een been en lichtjes van richting verandert.
Aartsmoeilijk voor een keeper om dan nog te corrigeren.
werner
Bankzitter
 
Berichten: 37
Geregistreerd op: 05-10-2004 12:14

Berichtdoor oldtimer » 23-04-2007 09:20

Tja Werner, ook Brian maakt wel eens een foutje. Of dat hier zo was kan ik niet helemaal beoordelen. Zo ja, dan vergeven we hem dat graag, hij draait een prima seizoen.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor Theo » 23-04-2007 09:27

Even iets heel anders nu. Ik zag gisteren de samenvatting van Club Brugge - Genk. En bij Brugge en Genk staan ook twee Rode Duivels op doel. Logan Bailly en Stijn Stijnen. Stijnen is momenteel eerste doelman bij België, maar wat staat die gast dit seizoen te stuntelen zeg. Gisteren weer een blunder. Ook Bailly komt op mij niet zeker over. Het is echt een showkeeper met zo nu en dan eens een blunder. Vandenbussche daarentegen speelt dit seizoen een goed seizoen en is zelden te betrappen op een/grote fout(en). Het lijkt mij dan ook logisch dat Brian tijdens de volgende wedstrijden van België gewoon als eerste doelman onder de lat staat.
Theo
Superster
 
Berichten: 1641
Geregistreerd op: 07-05-2006 11:28

Berichtdoor Feanfan » 23-04-2007 09:56

Ik wil het 1e AZ doelpunt geen grote fout noemen, maar in de samenvatting valt wel te zien dat Brain veel te laat naar de hoek toe gaat.
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Avatar gebruiker
Feanfan
Basisspeler
 
Berichten: 585
Geregistreerd op: 30-08-2003 10:47
Woonplaats: Gorredijk/Boxtel

Berichtdoor Forza » 23-04-2007 10:00

Brian bleef heel lang staan. Ik had de indruk dat hij de bal door de muur heel laat zag komen en op het moment dat hij de bal zag, veranderde die inderdaad ook nog eens licht van richting. Mijn eerste indruk was ook dat de bal te houden was.

Je kunt je afvragen of je in zo'n situatie wel een muur moet neerzetten. Tegen Alves moet je dat vooral wel doen, anders schiet hij gewoon hard rechtdoor. Mensen als Cziommer zullen de bal meer plaatsen. Als je de muur weghaalt, zijn ze een mikpunt kwijt en de keeper ziet de bal beter en eerder.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor Feanfan » 23-04-2007 10:03

Dan kan je ook nog wel eens eens speler achter de bal krijgen die de bal rechtdoor op de goal pegelt! Zet dan een speler op de doellijn in de uiterste hoek!
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Avatar gebruiker
Feanfan
Basisspeler
 
Berichten: 585
Geregistreerd op: 30-08-2003 10:47
Woonplaats: Gorredijk/Boxtel

Berichtdoor Jeroen » 23-04-2007 10:06

Forza schreef:Je kunt je afvragen of je in zo'n situatie wel een muur moet neerzetten. Tegen Alves moet je dat vooral wel doen, anders schiet hij gewoon hard rechtdoor. Mensen als Cziommer zullen de bal meer plaatsen. Als je de muur weghaalt, zijn ze een mikpunt kwijt en de keeper ziet de bal beter en eerder.


In dit geval zet AZ er gewoon 3 of 4 eigen spelers voor..
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Forza » 23-04-2007 16:13

Dat maakt het extra gemakkelijk om ze buitenspel te zetten :lol: Gewoon voor de bal gaan staan. Hoeveel spelers zouden die bal in een keer in kunnen schieten van die afstand?
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor feanfans » 29-05-2007 20:39

Vandenbussche niet onder lat bij België
BRUSSEL - Brian Vandenbussche heeft zich bij de Belgische voetbalbond afgemeld voor de EK-kwalificatieduels tegen Portugal en Finland, die op respectievelijk 2 en 6 juni plaatsvinden.

De doelman van SC Heerenveen heeft te veel last van een teenblessure. Hij wordt vervangen door Logan Baily van Racing Genk.
feanfans
Superster
 
Berichten: 2186
Geregistreerd op: 22-12-2005 16:48

Berichtdoor sc heerenveen 4 ever » 30-05-2007 16:15

Is dat de echte reden of heeft Brian gewoon zin om op vakantie te gaan?
Een onderschrift: wat is dat?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
 
Berichten: 1176
Geregistreerd op: 27-03-2005 15:23
Woonplaats: Norg

Berichtdoor drika746 » 30-05-2007 16:17

sc heerenveen 4 ever schreef:Is dat de echte reden of heeft Brian gewoon zin om op vakantie te gaan?


Kan het me goed voorstellen, wie wil der nou wissel zitten bij een team dan nu alweer kansloos is voor kwalificatie ..
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Berichtdoor Superfries88' » 30-05-2007 16:33

Vandenbussche is geen eerste doelman bij België, dus daarom wil je juist wél spelen neem ik aan. Het spelen voor je eigen land is toch veel mooier dan een iets langere vakantie? Natuurlijk draaien de Belgen voor geen meter, maar ik geloof niet dat je daarom de selectie verlaat. Zeker in het geval VDB niet.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor drika746 » 30-05-2007 16:46

Superfries88' schreef:Vandenbussche is geen eerste doelman bij België, dus daarom wil je juist wél spelen neem ik aan. Het spelen voor je eigen land is toch veel mooier dan een iets langere vakantie? Natuurlijk draaien de Belgen voor geen meter, maar ik geloof niet dat je daarom de selectie verlaat. Zeker in het geval VDB niet.


enige spot om onze zuiderburen is jouw ook vreemd, natuurlijk weigert hij niet voor een vakantie :roll:
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Berichtdoor Superfries88' » 30-05-2007 17:17

drika746 schreef:enige spot om onze zuiderburen is jouw ook vreemd, natuurlijk weigert hij niet voor een vakantie :roll:


Humor mbt Belgen is mij wel bekend. Maar cynisch of niet: ik wilde gewoon even aangeven dat een speler niet voor een vakantie gaat bedanken voor een nationaal team. Zeker niet als je niet verzekerd bent van een basisplaats. Niet meer en niet minder :wink: .
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor Theo » 30-05-2007 17:28

Ach. Op termijn heeft Brian denk ik weinig kans op een basisplaats. Proto, Stijnen en Bailly worden gezien als betere doelmannen. Alleen wanneer Vandenbussche zou vertrekken bij Heerenveen en dan naar een grotere club is de kans iets groter.
Theo
Superster
 
Berichten: 1641
Geregistreerd op: 07-05-2006 11:28

Berichtdoor drika746 » 01-06-2007 06:44

http://www.voetbalzone.nl
Vandenbussche staat hier in een poll voor beste keeper van de eredivisie met nog een aantal anderen, met z'n alleen ff massaal stemmen voor Brian ... :P
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Berichtdoor Lipton » 01-06-2007 10:30

Is Brian dan de beste keeper van de eredivisie?
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor drika746 » 01-06-2007 10:55

Lipton schreef:Is Brian dan de beste keeper van de eredivisie?


Nee dat zeker niet maar we moeten onze spelers toch een beetje hoog houden he :P
Dingsdag staat nu in de poll bij verdedigers, is van tevoren al duidelijk dat Alex wint, maar Dingsdag hoef niet onderaan te eindigen dus mooi stemmen weer :upto:
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Berichtdoor Theo » 22-06-2007 09:38

Van Abelenstra.com:

22/06 (10:20)Betis Sevilla heeft zijn pijlen gericht op onze sluitpost Brian Vandenbussche. De club, die zich afgelopen seizoen nog op het laatste moment staande hield in de Spaanse Primera Division, is op zoek naar een keeper en heeft zich daarom gemeld bij de manager van Vandenbussche.

Brian Vandenbussche kwam in 2004 als tweede keeper van Sparta naar Heerenveen.
Mocht de transfer een feit worden, dan zit sc Heerenveen met de gebakken peren, omdat het eerder al Jong Oranje-keeper Boy Waterman naar AZ liet vertrekken. Gelukkig tekende Rob van Dijk afgelopen week voor een seizoen bij...(later meer)
Theo
Superster
 
Berichten: 1641
Geregistreerd op: 07-05-2006 11:28

Berichtdoor Wicky de Viking » 22-06-2007 09:39

22/06 (10:20)Betis Sevilla heeft zijn pijlen gericht op onze sluitpost Brian Vandenbussche. De club, die zich afgelopen seizoen nog op het laatste moment staande hield in de Spaanse Primera Division, is op zoek naar een keeper en heeft zich daarom gemeld bij de manager van Vandenbussche.
nieuws Brian Vandenbussche kwam in 2004 als tweede keeper van Sparta naar Heerenveen.
Mocht de transfer een feit worden, dan zit sc Heerenveen met de gebakken peren, omdat het eerder al Jong Oranje-keeper Boy Waterman naar AZ liet vertrekken. Gelukkig tekende Rob van Dijk afgelopen week voor een seizoen bij...(later meer)


Bron: abelenstra.com

Zou het jammer vinden als hij vertrok. Je moet toch maar weer afwachten wat je er voor terug krijgt. Zeker in Nederland zijn er maar weinig keepers beter als hem. En de keepers die beter zijn, zijn onbetaalbaar.
Wicky de Viking
Selectiespeler
 
Berichten: 403
Geregistreerd op: 16-12-2003 14:14
Woonplaats: Ljouwert

Berichtdoor KingBee » 22-06-2007 09:56

als ze hem laten gaan zijn ze gek! Eerst Boy verkopen, kan ik me nog inkomen maar als ze VDB ook laten gaan zitten we met een groot probleem! Goede keepers zijn erg schaars!
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor Venderwel » 22-06-2007 10:02

Lekkere drukte makers maar weer!!

Eerst maar eens een betrouwbare bron! Bovendien wil Brian waarschijnlijk Europees spelen.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor Jeroen » 22-06-2007 10:04

Opvallend bericht, met name omdat Betis zich volgens de UEFA-regels eerst bij de club moet melden voor ze met de speler/manager mogen praten.

En natuurlijk moet de club hem niet verkopen. Ook voor Brian zelf lijkt het me lastig als de interesse serieus blijkt. In Spanje heb je het als jonge keeper lastig om in de basis te komen. Zelfs Westerveld werd bij een degradatiekandidaat gewoon op de bank gezet.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor AllardP » 22-06-2007 10:07

Da's toch geen slecht nieuws? VdB heeft een langdurig contract, Betis voldoende geld, dus dat wordt cashen. Als het nou een briljante keeper was, dan zou ik bedenkingen hebben. Maar ik denk dat we zonder al te veel moeite een volwaardige vervanger moeten kunnen vinden.

Overigens heb ik sterk mijn twijfels of dit waar is. Vind niet dat VdB het niveau heeft voor Primera Division.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Berichtdoor forza heerenveen » 22-06-2007 10:14

jij denkt dat we zonder moeite een nieuwe keeper hebben???
nou vertel mij dan wie,er zijn weinig keepers die transfer vrij zijn,en als je dan een beetje een goede keeper wilt hebben dan moet die veel geld kosten.
kortom ik vind dat VDB hier mooi moet blijven.
en hier heeft hij een basisplaats,mischien in sevilla wel niet.
Avatar gebruiker
forza heerenveen
Basisspeler
 
Berichten: 645
Geregistreerd op: 20-04-2006 20:06
Woonplaats: reduzum

Berichtdoor Romano for president » 22-06-2007 10:17

Not for sale!!!!!!!!!!!!!!!
Tink om de beam!!!!!
Romano for president
Basisspeler
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 22-05-2003 11:01
Woonplaats: Haarlem

Berichtdoor AllardP » 22-06-2007 10:28

nou vertel mij dan wie,er zijn weinig keepers die transfer vrij zijn,en als je dan een beetje een goede keeper wilt hebben dan moet die veel geld kosten.


Wat is 'veel geld'? Je bent inderdaad zo een paar miljoen kwijt. Maar zoals iemand terecht opmerkte: goede keepers zijn schaars. Ik zou bijvoorbeeld geen moeite hebben om een miljoentje of drie voor Vorm van Utrecht neer te tellen. Een absolute topper, die nu al de beste van de eredivisie is na Gomes. Velthuizen van Vitesse en Ekramy van Feyenoord (wisselspeler) zijn ook talentvol. Andere opties zijn Gentenaar en Moens, die misschien genoeg hebben van hun zitvlees. Helaas is Waterman van AZ niet meer haalbaar...

Kortom: mogelijkheden zat, zeker als Betis flink de portemonnee trekt.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Berichtdoor Caspar » 22-06-2007 10:31

AllardP schreef:Da's toch geen slecht nieuws? VdB heeft een langdurig contract, Betis voldoende geld, dus dat wordt cashen. Als het nou een briljante keeper was, dan zou ik bedenkingen hebben. Maar ik denk dat we zonder al te veel moeite een volwaardige vervanger moeten kunnen vinden.

Overigens heb ik sterk mijn twijfels of dit waar is. Vind niet dat VdB het niveau heeft voor Primera Division.


Ben ik absoluut niet met je eens. Ik denk dat VDB een van de beste keepers is uit de eredivisie.

Bovendien, wat hebben we in deze situatie aan geld. Boy is al verkocht, en daar is al goed voor gevangen. Liever een goed team op het veld dan geld op de rekening.
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor elp » 22-06-2007 10:39

AllardP schreef:Wat is 'veel geld'? Je bent inderdaad zo een paar miljoen kwijt. Maar zoals iemand terecht opmerkte: goede keepers zijn schaars. Ik zou bijvoorbeeld geen moeite hebben om een miljoentje of drie voor Vorm van Utrecht neer te tellen. Een absolute topper, die nu al de beste van de eredivisie is na Gomes. Velthuizen van Vitesse en Ekramy van Feyenoord (wisselspeler) zijn ook talentvol. Andere opties zijn Gentenaar en Moens, die misschien genoeg hebben van hun zitvlees. Helaas is Waterman van AZ niet meer haalbaar...

Kortom: mogelijkheden zat, zeker als Betis flink de portemonnee trekt.


Lijkt me niet logisch. Naar mijn mening heb je in VdB reeds een van de beste keepers van NL al in huis. Hij is zeker beter (en constanter) dan Vorm. Wat hebben we tot nu toe van Velthuizen en Ekramy gezien? Leuke keepers maar of ze een seizoen lang een constant niveau kunne halen weten we niet. Verder is Gentenaar uitgerangeerd en is Moens gestopt.

Nee, volgens mij mogen we blij zijn met een keeper als VdB en ik zou hem dan ook op zeker niet laten vertrekken!
Eala Frisia!
elp
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 09-01-2006 07:52
Woonplaats: Lemmer

Berichtdoor Frisian Viking » 22-06-2007 10:49

Venderwel schreef:Lekkere drukte makers maar weer!!

Eerst maar eens een betrouwbare bron! Bovendien wil Brian waarschijnlijk Europees spelen.

Ik vind AbeLenstra.com toch zeker wel een betrouwbare bron als het over Heerenveen gaat.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten