Romano Denneboom

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Fanatic
Jeugdspeler
Berichten: 7
Lid geworden op: 02-12-2002 22:06
Locatie: Heerenveen

Einde van Denneboom bij Heerenveen??

Bericht door Fanatic »

Ik vond het volgende artikel op http://www.leeuwardercourant.nl. Het begin is nog wel grappig alleen de laatste paar regels zullen de Denneboom-fans minder leuk vinden...

Feyenoord-chauffeur rijdt naar Hoogeveen
HEERENVEEN - Een supportersbus met 75 Feyenoord-fans is zaterdagavond pas een half uur voor het einde van de wedstrijd SC Heerenveen-Feyenoord (1-0) in Heerenveen aangekomen. De chauffeur van de bus dacht dat hij naar Hooge- veen moest en kwam er in die plaats achter dat hij verkeerd zat. Op weg naar Heerenveen kreeg de bus vervolgens panne.

De Feyenoord-fans werden in een andere bus en door een andere chauffeur naar Heerenveen gebracht. Door het oponthoud kwamen ze pas een half uur voor het einde van de wedstrijd bij het Abe Lenstrastadion aan.

Tijdens de wedstrijd zijn drie Feyenoord-fans aangehouden, twee vanwege het gebruik van cocaïne in het stadion.

Heerenveen-voorzitter Riemer van der Velde is tevreden over het experiment met staanplaatsen in het vak van de bezoekende club. De achthonderd Feyenoord-supporters werden in de gaten gehouden door dertig stewards en leverden verder geen problemen op. ,,It hat ús tige goed foldien. Nettsjinsteande de nederlaach ha se harren keurich gedroegen. En wy ha der op moandei minder wurk fan om it fak skjin te meitsjen.''

Heerenveen-aanvaller Romano Denneboom mag uitkijken naar een andere club. Trainer Foppe de Haan hekelde zaterdag de instelling van de speler, wiens contract onlangs nog werd verlengd tot 2006.

Bron: http://www.leeuwardercourant.nl


Lijkt er dus op dat Denneboom zijn krediet bij Foppe heeft verspeelt.
BLUE & WHITE BOYS
Mohawk
Jeugdspeler
Berichten: 7
Lid geworden op: 24-02-2003 07:55
Locatie: Grou
Contacteer:

Bericht door Mohawk »

Afgezien van de instelling van Denneboom ben ik persoonlijk nooit zo gecharmeerd geweest van zijn voetbalkwaliteiten. Om eerlijk te zijn verwachtte ik al veel eerder een vertrek van Romano.
Je moet niet dronken dat ik denken ben.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Talent blijf je niet eeuwig zoals Denneboom nu aan den lijve ondervindt. Je moet je kansen een keer pakken want anders komt er een nieuw talent dat de kans krijgt.
Ik hoop alleen dat Denneboom terugvecht, alleen vrees ik dat dat niet gaat gebeuren.
We zullen zien wat er gaat komen, verhuur lijkt me geen optie want zo ruim zitten we niet in de buitenspelers (Denneboom is ook niet een echte buitenspeler).
Arjanz
Bankzitter
Berichten: 215
Lid geworden op: 07-12-2002 11:56
Locatie: Franeker

Bericht door Arjanz »

Mocht hij eventueel vertrekken (maar waarnaartoe in hemelsnaam??!!!) dan zullen er echt versterkingen voor de aanval gehaald moeten worden (misschien Kennedy?? Ken ie die nog??(Jiskefet kijkers onder ons kennen die uitspraak mogelijk) )
Anti-vlaggetjes
Gebruikersavatar
CRULES
Jeugdspeler
Berichten: 27
Lid geworden op: 05-03-2003 09:09
Locatie: IJLST
Contacteer:

Bericht door CRULES »

Ik ben ook niet erg van denneboom gecharmeerd, maar mischien doet stevige concurrentie hem wel goed. En gaat hij nu eindelijk eens de strijd aan. Als hij weer een kans krijgt dan zou ik als ik hem was maar weer eens een echte strijd met een tegenstander aangaan en niet tegen zichzelf vechten.

Ik gun het die jonge van harte, maar ik heb weinig hoop voor hem. Vooral wanneer kito zo door gaat
Gebruikersavatar
Satyr1
Jeugdspeler
Berichten: 45
Lid geworden op: 02-02-2003 19:28
Locatie: IJsselstein

Bericht door Satyr1 »

Misschien dat Riemer Ronald Koeman zo gek krijgt om Denneboom met Knopper te ruilen :lol: .
Oogje
Nieuw talent
Berichten: 71
Lid geworden op: 02-12-2002 22:55
Locatie: Sneek

Bericht door Oogje »

Een contract wordt toch niet zomaar tot 2006 verlengd :shock: ?!
Hij zal best wat kunnen alleen is hij zo wisselvallig als de pest. Helaas zijn zijn supporters dat ook. Het is wel makkelijk om een speler aan de kant te schuiven als het even niet loopt, maar wel verlijdelijk als er zoveel anders moois rond loopt.
Als wij nu gewoon eens alle spelers blijven steunen, dan zorgen Foppe en co er wel voor dat de besten spelen. :upto:
eddie
Nieuw talent
Berichten: 135
Lid geworden op: 02-12-2002 14:27

Bericht door eddie »

En hoe betrouwbaar is dat zinnetje op de Website van de LC eigenlijk?
Zal het maar met ene korreltje zout nemen, die krant komt tenslotte uit Leeuwarden.
KNOPPER
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 04-06-2003 16:32
Locatie: Damwoude
Contacteer:

Bericht door KNOPPER »

Ik vind ook dat er snel geoordeeld wordt, maar als we dat dan toch doen:

Selakovic die is lekker bezig :shock: :shock: :shock: :shock:
Sorry maarre sorry sorry maarre zei je wat tegen mij?
Sjoerd
Bankzitter
Berichten: 184
Lid geworden op: 18-08-2003 19:25
Locatie: Wommels
Contacteer:

Bericht door Sjoerd »

Beste mensen,

Inmiddels is bekend geworden dat Romano zijn zaakwaarnemer opdracht heeft gegeven een ander club te zoeken. Er zouden al contacten met een Engelse club uit het Premiership zijn...
Hij heeft het helemaal gehad met Heerenveen en is diep teleurgesteld.
Jammer dat het zo moet lopen. Het blijkt maar weer dat veel doelpunten bij de beloften nog geen garantie is voor een (snelle) doorbraak in het betaalde voetbal op het hoogste niveau. Ik heb eigenlijk altijd wel vertrouwen in een goede afloop gehouden en dat het nu zo moet gaan is spijtig. Romano; succes en bedankt voor je soms onnavolgbare acties!

Het beste maar weer!
Petter Hansson, rots in de branding.
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Over Dennebom las ik in de papieren versie van de krante dat hij idd per direct weg mag. Hij wil ook weg en is niet mee naar Spanje. Hij moest zich vandaag melden bij de training van de beloften, maar hij wil niet in het beloftenleftal wedstrijden spelen. Er schijnt belangstelling te zijn van een club uit de hoogste Engelse Divisie. Reden voor zijn vertrek lijkt me vrij logisch: het is gewoon een ontzettend matige voetballer die zich ook regelmatg weigert in te zetten.
Gebruikersavatar
IL Fenomeno
Bankzitter
Berichten: 237
Lid geworden op: 23-12-2002 17:09

Bericht door IL Fenomeno »

Op Omrop Fryslân werd net gemeld dat Denneboom met onmiddelijke ingang weg mag. Dat klinkt dan toch wel vrij serieus...
Denneboom mei by Hearrenfean wei, 25-8-2003

Romano Denneboom mei by SC Hear-renfean wei. Dat hat de oanfaller snein heard. Hy siet sneon tsjin Feyenoord al op de bank om't trainer Foppe de Haan ûntefreden wie oer de prestaasjes fan de spits. Denneboom is moandei net mei de seleksje meigien nei Spanje, dêr't de Friezen tiisdei yn de finale fan de ynter-toto spylje tsjin Villa Real.

Ek Arek Radomski en Antonio Correia
binne achterbleaun. Radomski is siik en
Correia hat in blessuere.
Laatst gewijzigd door IL Fenomeno op 25-08-2003 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gurbe
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 03-12-2002 16:04
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Gurbe »

Ik denk dat denneboom niet gemakkelijkste weg moet kiezen door nu maar te kiezen om naar een andere club te gaan. Hij heeft de laatste wedstrijden (ook vorig seizoen) heel erg weinig laten zien van wat hij zeker wel kan.
Ik denk namelijk dat een van zijn sterke punten de actie buitenom op snelheid is/was maar wat hij nu alleen nog maar doet is vooral naar binnen toe trekken om zich vervolgens vast te lopen op de verdediging van de tegenstander.

Ik hoop gewoon dat we de 'oude' dennboom snel weer eens te zien krijgen en dat foppe dan een probleem heeft om te kiezen tussen quito, denneboom, sibon, samaras en sella....
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

Verrassend nieuws dit.
Ik denk niet dat we hem zullen missen.
remko
Nieuw talent
Berichten: 143
Lid geworden op: 03-12-2002 16:51

Bericht door remko »

Zonde, hij is idd erg wisselvallig, maar heb toch ook vaak met veel genoegen naar hem mogen kijken.
Ik vind ook dat Denneboom naar links moet en quito op rechts en haal sella er maar uit,
lijkt mij beter.
The Ghost
Nieuw talent
Berichten: 72
Lid geworden op: 02-12-2002 17:34
Locatie: Tzummarum

Bericht door The Ghost »

Van mij mag hij ook wel weg.
Een speler die op deze manier omgaat met het bankzitten is niet professioneel bezig
Het is ook dat Sibon dus uitviel, ander was hij er helemaal niet ingekomen.
Da was hem volgens mij ook al bekend gemaakt door Jan de Jonge.
You can't see the Ghost, but he is always there.
forza jensen
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 02-12-2002 15:15
Locatie: Meppel

Bericht door forza jensen »

Als Meneer Denneboom denkt dat hij op avonden& nachten voordat hij moet voetballen tot 5 uur uit kan gaan en ook nog eens na een 1-0 gewonnen wedstrijd tegen Feyenoord pijlsnel en woedend naar de kleedkamer stormt...mag hij van mij echt wel weg! :evil:
KingFoppe
Nieuw talent
Berichten: 109
Lid geworden op: 14-05-2003 09:06
Locatie: Utrecht

Bericht door KingFoppe »

Ik heb van Romano genoten, maar ook even op hem gescholden
In vorm is hij geweldig en straalt hij iets uit, maar even vaak is het 3 keer niks

Romano scoor die goal, scoor die goal
No retreat, No surrender!
de boswachter
Nieuw talent
Berichten: 87
Lid geworden op: 07-02-2003 22:49
Locatie: tegenover de 7 dwergen
Contacteer:

Bericht door de boswachter »

begin 2e helft liep hij al warm. denk ook niet dat we hem zeer erg gaan missen. het is wel jammer dat we dan weer een nederlandse internationaal kwijt raken. maar denk dat er nu meer ruimte komt voor bijvoorbeel samaras die duidelijk een veel betere instelling heeft dan onze Picea Abies. ook hebben we haarala nog die kan ook wel een leuk potje voetballen.
laat ze maar lullen, een olifant heeft toch de dikste
Gebruikersavatar
sch 4ever
Jeugdspeler
Berichten: 38
Lid geworden op: 11-05-2003 12:51
Locatie: de wâlden
Contacteer:

Bericht door sch 4ever »

sorry dat ik zeggen moet maar ik heb denneboom nooit gemogen.
hij is me veelste eigenwijs in het veld van ik doe het wel even inplaats als er iemand vrij staat daar na toe te schoppen.

van mij mag ie weg had al veel eerder gemogen.
Harkemase boys nr1 fan fryslan
Glick
Selectiespeler
Berichten: 502
Lid geworden op: 14-01-2003 15:43
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Glick »

Ik zit er niet mee dat ie weggaat...
Maar wat heeft zo'n jongen in hemelsnaam te zoeken in de Premierschip als hij het hier niet eens aankan... :roll:
Legendarysk
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Tsja... Jammer, zo'n eeuwig talent die niet de juiste instelling heeft, voetballen kan ie zeker! Maar met deze instelling komt ie er niet (de Theo Janssen instelling)

Ik denk dat het voor beide partijen beter is dat ie weggaat, ik gun hem allen succes maar ik ben bang dat het twee keer niks word daar in engeland...

Dit betekent natuurlijk wel dat er ruimte is voor een nieuwe speler! Castelen weer in beeld misschien???
Net fan dat benaude!
mika
Jeugdspeler
Berichten: 46
Lid geworden op: 03-12-2002 16:09
Locatie: Groningen

Bericht door mika »

De instelling van Romano deugt gewoon niet. best jammer, hij heeft wel potentie, maar in zijn hoofd zit het niet goed.
Ik zeg: Yuri Cornelisse. goede voetballer, altijd inzet.
KSI
Bankzitter
Berichten: 210
Lid geworden op: 02-12-2002 12:23

Bericht door KSI »

Castelen weer in beeld misschien???
Castelen speelt volgens mij op de rechterkant denk eerder dat Koen van der Laak en optie is.
Johnny de Jong
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 23-05-2003 18:55
Locatie: Heerenveen

Bericht door Johnny de Jong »

KSI schreef: Castelen speelt volgens mij op de rechterkant denk eerder dat Koen van der Laak en optie is.
Beetje vreemd dat je dat zegt. Van der Laak is ook niet wat je zegt een klassieke linksbuiten.

Over Romano's vertrek: Opzich jammer. In enkele wedstrijden was hij geweldig. Ik noem maar eens een wedstrijd tegen NEC 2 seizoenen terug, maar mentaal kan hij het niet aan. Hij overschat zichzelf geweldig en ik denk ook niet dat hij met een langdurig contract zomaar een nieuwe club vind. Romano vindt zichzelf een topper. Dat is hij bij lange na niet.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Opvallend dat meneer Denneboom denk dat hij het in de premier league wel kan maken terwijl hij voor Heerenveen al tekort komt (mentaal dan vooral). Zijn mentaliteit zal dan in ieder geval 100% moeten verbeteren want anders redt hij het daar ook niet.
Ik had tot zaterdag wel vertrouwen in hem maar dat is nu helemaal weg. Zomaar de handdoek gooien en niet willen spelen in het beloften team, belachelijk. Niemand is groter dan de club lijkt mij. We zullen zien waar hij terecht komt maar ik weet zeker dat hij het in Engeland op deze manier zeker niet haalt.
En er zal toch ook een redelijke vergoedingssom betaald moeten worden aangezien het contract net verlengd is en opleidingsvergoeding??
Cult
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 02-12-2002 17:47

Bericht door Cult »

Arjen schreef:Opvallend dat meneer Denneboom denk dat hij het in de premier league wel kan maken terwijl hij voor Heerenveen al tekort komt (mentaal dan vooral).
Tja, en laat mij nu net denken dat hij daar wel eens zou kunnen slagen. Niet 1,2,3.....
maar toch. Hij heeft er de snelheid en doelgerichtheid voor, en hoeft niet meer in een tactisch keurslijf, want dat past hem niet zoals wij langzamerhand weten. Hij moet maar gauw achter die lange peer naar voren aan gaan draven, want daar is ie uitermate geschikt voor!
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

ik kreeg vanmiddag een sms uit spanje waar het vliegtuig om ongeveer 1 uur is geland.
Wat er van waar is weet ik niet maar Romano wou niet op de bank tegen feyenoord, Foppe had tegen hem gezegd dat hij geen keus had en dat hij lui was. Toen zou Romano gezegd hebben dat hij wou vertrekken!!!!!!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Heb altijd wel vertrouwen gehad in hem, maar dat werd al steeds minder. Het is duidelijk geen type linksbuiten en de wedstrijden waarin hij echt uitblonk zijn op één hand te tellen. Als we zelfs de wedstrijd tegen NEC twee jaar geleden nog moeten noemen, dan zegt dat genoeg. Een aardige transfersom vangen en een echte linksbuiten halen zou een verbetering zijn. Iemand met zo'n klote mentaliteit en niet kan accepteren dat hij er niet in staat kun je beter kwijt dan rijk zijn.
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Zegt Denneboom in de LC: " Ik heb het fantastisch naar mijn zin en dan krijg je opeens, zo op een ochtend, dit te horen. Niet van de fysio, maar van de trainer. Lullig." Ik heb er even over nagedacht en het klopt natuurlijk wel. Bij het bedrijf waar ik werk doen de schoonmaaksters de functioneringsgesprekken :shock:

Het lijkt me overigens beter om Denneboom wel mee te nemen naar Spanje. En hem daar ook achter te laten...

http://www.gak.nl
Plaats reactie