Romano Denneboom

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Zola
Selectiespeler
Berichten: 638
Lid geworden op: 01-03-2006 16:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Zola »

1998/99 SC Heerenveen 11 2 Eredivisie
1999/00 SC Heerenveen 17 4 Eredivisie
2000/01 SC Heerenveen 21 1 Eredivisie
2001/02 SC Heerenveen 28 6 Eredivisie
2002/03 SC Heerenveen 33 10 Eredivisie
2003/04 SC Heerenveen 2 0 Eredivisie
2003/04 Willem II 25 5 Eredivisie
2004/05 NEC 32 7 Eredivisie
2005/06 NEC 29 8 Eredivisie
2006/07 NEC 13 4 Eredivisie
Totaal 211 47


Wordt niet echt warm van zijn rendement!!
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

NEEEEJ alsjeblieft niet!!

Wat een walgelijke speler ! Klap es in je handjes richting :stan: of niet romano
Wicky de Viking
Invaller
Berichten: 403
Lid geworden op: 16-12-2003 14:14
Locatie: Ljouwert

Bericht door Wicky de Viking »

mart761 schreef:NEEEEJ alsjeblieft niet!!

Wat een walgelijke speler ! Klap es in je handjes richting :stan: of niet romano
Dat roep je nou wel maar dat werd door ons zelf uitgelokt vriend. Er was niks aan de hand en wij als NN hebben die jongen de hele wedstrijd uitgefloten, in het algemeen gaan wij zo niet met spelers om. Al moet de aantekening wel worden gemaakt dat hij een paar keer niet heel positief over Heerenveen en vooral Foppe is geweest, maar daar hebben wel meer spelers last van gehad.....
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

ach waarom niet. voor de breedte van de selectie kan het geen kwaad. en veel voorhoede spelers hebben we niet.
Cross-Side on tour
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Wil Heerenveen wel hogerop? Is dit een geintje? Meen je niet...

Ik snap best dat we krap zitten, maar een egoistische vleugelspeler die oogkleppen op heeft wanneer hij de zestien binnenstormt en vanuit de onmogelijke hoek wil scoren terwijl er twee spelers op de doellijn staan te wachten. Nee dank je.
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

mart761 schreef:NEEEEJ alsjeblieft niet!!

Wat een walgelijke speler ! Klap es in je handjes richting :stan: of niet romano
En Samaras zou zeker ook nooooit meer terug mogen komen, is hier ook door Jan en aNNeman uitgefloten en afgekraakt.

Nee als iemand de ploeg beter maakt is hij welkom en ik vind Denneboom een stuk volwassener en sterker geworden de afgelopen 2 jaar, zoiets als de inleiding naar de goal afgelopen vrijdag tegen Sparta deed hij in zijn Heerenveen-periode niet.
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

Voorstopper schreef:Wil Heerenveen wel hogerop? Is dit een geintje? Meen je niet...

Ik snap best dat we krap zitten, maar een egoistische vleugelspeler die oogkleppen op heeft wanneer hij de zestien binnenstormt en vanuit de onmogelijke hoek wil scoren terwijl er twee spelers op de doellijn staan te wachten. Nee dank je.
dan kun je nilson en alves ook wel verkopen.
en hoe beoordeel jij deneboom in die 5 minuten op zondag bij talpa?
Cross-Side on tour
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Nee, ik beoordeel hem op zijn 5 jaar waar ik hem gezien heb in het Abe Lenstra misschien? Misschien is hij nu wel de Romario geworden die de mensen in hem zagen op 17 jarige leeftijd, ik heb mijn twijfels....
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Romano Denneboom is in beeld bij sc Heerenveen, meldt Omroep Gelderland. De vleugelspits van NEC heeft een aflopend contract en vertrekt vrijwel zeker na dit seizoen.
Een terugkeer naar het Friese Haagje zou bijzonder opvallend zijn. Uitgerekend bij Heerenveen verpieterde Denneboom op de reservebank. Het meest spraakmakend was zijn smeekbede in februari 2004, waarin hij wanhopig zinspeelde op een vertrek uit het Abe Lenstra Stadion: "Als ik naar Heerenveen terugmoet dan stop ik", zei hij destijds in VI.

Destijds zwaaide echter Foppe de Haan nog de scepter over de Friese formatie. Inmiddels is Gertjan Verbeek, destijds assistent-coach, hoofdtrainer bij Heerenveen. NEC hoopt nog altijd dat Denneboom besluit zijn contract te verlengen, maar die kans lijkt nihil. Met de interesse voor Denneboom lijkt het voor de hand te liggen dat Heerenveen na dit seizoen denkt Lasse Nilsson, momenteel spelend als linksbuiten, te verkopen. Voor een plaats op de reservebank zal Denneboom immers zijn neus ophalen.
op voetbalprimeur.nl staat het ook al.

Tjezus dat meen je niet, investeer verdomme in goede tallentvolle nederlanse jeugd maar fl#kk#r op met die Denneboom. Hij speelt niet voor niet bij enecee.
Als het zo doorgaat word als het aan mij licht Gert Jan Verbeek de volgende trainer die zijn ontslag krijgt.
Wat een drama voetballer die alleen op eigen sucses uit is en zich nooit aan de regels van de club houdt Dus geen Denneboom in ons shirt
Wij zijn Heerenveen.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Dit is een besluit van de technische staf, en niet alleen van Verbeek. Maar ik ben het wel met het gootste gedeelte eens ! GEEN Denneboom meer bij Heerenveen.

Als hij een beetje respect voor Heerenveen zou hebben, zou hij ook niet zo uitbundig vieren. Elk jaar scoort hij weer met NEC tegen ons en is hij dolblij.
Zo'n iemand als Huntelaar juicht niet als hij tegen ons scoort. Daar had Denneboom ook wel aan mogen denken.
Gebruikersavatar
Mars
Bankzitter
Berichten: 246
Lid geworden op: 17-02-2004 15:48
Locatie: Assen

Bericht door Mars »

NEEEE!!!!!

Foppe had gelijk!!!

Ik hoop toch echt niet dat ze Romano ooit nog weer terughalen in het ALS...!

Ik kan me een van zijn reacties nog goed herinneren, na de wedstrijd Heerenveen-NEC van 23 september vorig jaar. Hij werd al vroeg gewisseld, nadat ie een half uur lang meer op de grond lag dan stond. En maar reageren... Het publiek lachte hem vierkant uit en als klap op de vuurpijl ging meneer nog reageren ook! Vervolgens plaatste hij de volgende dag in de krant de volgende reactie:
Bij het verlaten van het veld werd de Nijmeegse aanvaller flink uitgejouwd door de Heerenveen-aanhang, die hem een paar jaar geleden nog in hun hart had gesloten. „Ach, je hoort het wel, maar het doet me niet zoveel. Zo zijn ze hier nu eenmaal. Een beetje zeikerig.”
:urgs:

Kan me niet voorstellen dat ie voor een "zeikerig" publiek wil spelen. Verder kan ik me ook
niet echt voorstellen dat er fans zijn die hem terug willen zien komen! :?

Bestuur: bespaar ons deze fout!
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Waarom niet? Hij is inderdaad te slecht voor de basis, maar als wisselspeler mag Denneboom altijd terug komen.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2023
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Heb m'n twijfels gehad toen hij vertrok bij Heerenveen. Op zo'n moment weet je natuurlijk nooit wat de toekomst gaat brengen. Achteraf gezien is het denk ik een goede keuze geweest om hem te laten gaan. Zowel bij Willem II als bij NEC heeft hij mij niet kunnen overtuigen. Als je hem terughaald moet hij wel een meerwaarde hebben, dat had hij destijds niet en zal hij nu ook niet hebben. Alle randzaken die nu naar boven komen geven alleen nog maar meer redenen om hem niet terug te halen.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

We hebben Verbeek ook terug gehaald en iedereen weet hoe geweldig dat is...
Gebruikersavatar
Hakansson
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 30-06-2004 13:12
Locatie: hindeloopen

Bericht door Hakansson »

Kan me niet voorstellen dat heerenveen hem terug haalt is alleem maar fysiek geweld en van die domme ondoordachte acties, als hij terug komt zeg ik mijn seizoenskaart op.
Wicky de Viking
Invaller
Berichten: 403
Lid geworden op: 16-12-2003 14:14
Locatie: Ljouwert

Bericht door Wicky de Viking »

Hakansson schreef:Kan me niet voorstellen dat heerenveen hem terug haalt is alleem maar fysiek geweld en van die domme ondoordachte acties, als hij terug komt zeg ik mijn seizoenskaart op.
Dan hoop ik dat ze 'm heel snel terug halen. Als iemand al zulke dingen roept voor dat er ook maar één beslissing is gevallen vind ik jou niet eens een seizoenskaart waard. Wacht nou maar lekker af en oordeel pas als er een beslissing is gevallen.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

laten we ook gelijk sousouf Hersi en Knopper en wellicht samardic en de visser tevoor schijn toveren.
Leuke bijkomstigheid alex Pastoor is al van heerenveen en verbeek weet wat hij kan aangezien hij dagelijks met hem traint.
Wij zijn Heerenveen.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Denneboom treug naar Heerenveen lijkt mij echt een slechte optie, toen hij hier tegen Timmi Johansen speelde had hij geen schein van kans, en dat is nog maar een eerste jaars senioor!

Nee, denneboom terug halen is wat mij betreft geen optie, er zijn wel betere spelers dan hem !
Rickiej
Nieuw talent
Berichten: 106
Lid geworden op: 08-03-2006 18:05

Bericht door Rickiej »

Idd een slechte optie om denneboom terug te halen!
Ik vind hem echt niet de juiste speler om weer te halen!!
Luka 70
Jeugdspeler
Berichten: 16
Lid geworden op: 14-07-2006 21:45
Locatie: Groningen

Bericht door Luka 70 »

Ze willen daar bij de technische staf toch niet beweren dat Denneboom de enige optie is?Zijn er geen betere aanvallers die ook voor de SC in aanmerking komen?Begin steeds meer te twijfelen aan de bedoelingen van Gert jan en co. :evil: als Denneboom terugkomt gaat het mischien een paar weekjes goed,maar daarna begint het gesodemieter weer,mark my words<dus niet doen!!
:grmbl:
De groete'n uut Grunn.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Dit kan toch geen serieus gerucht zijn :urgs: Hij speelt op dit moment bij NEC en blinkt daar absoluut niet wekelijks uit. Oké hij pikt zo nu en dan een goaltje mee, maar hij is toch echt te licht voor Heerenveen. Ik kan me niet voorstellen dat hij terug wil, en ik kan me nog minder voorstellen dat wij hem terug willen.
Op naar het volgende seizoen....
rommie
Jeugdspeler
Berichten: 28
Lid geworden op: 20-11-2005 16:56
Locatie: de westerein

Bericht door rommie »

Romano Denneboom hoort niet thuis in Heerenveen. Daar hebben we spelers nodig die van de club houden. En mijnheer Denneboom doet dat niet.
Rosenberg van Ajax wil ook weg... misschien is die speler iets voor ons.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Garcia-Garcia schreef:Dit kan toch geen serieus gerucht zijn :urgs:
Wel even naar de feiten kijken!
'Met Heerenveen heb ik een tijd terug gesproken', zegt Denneboom tegen Omroep Gelderland. 'Dat is voor mij dus wel concreet, al heb ik inmiddels een tijd niets meer gehoord.'
Of Denneboom staat te liegen, of het is gewoon waar maar ja, wie weet waar dat gesprek om ging.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Garcia-Garcia schreef:Dit kan toch geen serieus gerucht zijn :urgs: Hij speelt op dit moment bij NEC en blinkt daar absoluut niet wekelijks uit. Oké hij pikt zo nu en dan een goaltje mee, maar hij is toch echt te licht voor Heerenveen. Ik kan me niet voorstellen dat hij terug wil, en ik kan me nog minder voorstellen dat wij hem terug willen.
Op zichzelf is Denneboom niet te licht voor Heerenveen. In principe voegt hij kracht en snelheid toe. Bij onze huidige aanvallers is het Of Of.
Iets anders is of je hem, na alles wat er in het verleden is gebeurd, terug moet willen hebben. En wat Roosenberg betreft, die is ongetwijfeld te duur en zal ook niet willen, daar hoeft niemand zich illusies over te maken.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Wellicht is dit een slinkse truc van Formsma om hem te bewegen te stoppen; "als ik terug moet naar Heerenveen dan stop ik". Slim!
Gebruikersavatar
Paolo Soprani
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 27-09-2005 21:16

Bericht door Paolo Soprani »

wellicht is het een afleidingsmanouvre en zijn ze met iemand anders bezig
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Laten we eerst maar eens rustig afwachten wat er gebeurt alvorens te oordelen.

Alleen lijkt het mij niet slim hem terug te halen. Hij heeft het bij de supporters al aardig verbruid en de mensen riepen de vorige wedstrijd dat Denneboom met NEC bij ons speelde: "Foppe had gelijk, ole ole".

Ik denk niet dat hij bij het grootste deel van het publiek ooit nog iets goeds kan doen.
Maar je weet het nooit. :roll:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Paolo Soprani schreef:wellicht is het een afleidingsmanouvre en zijn ze met iemand anders bezig
Het is volgens mij net anders om. Er is geen interesse voor Denneboom. En nu roept hij wat in de media en clubs denken nu dat ze moeten toehappen omdat Heerenveen interesse zou hebben.
Gebruikersavatar
Collettivo
Nieuw talent
Berichten: 130
Lid geworden op: 16-01-2006 21:29
Locatie: Joure

Bericht door Collettivo »

Ik hoop dat het een afleidingsmanouvre is. Denneboom is geen waardetoevoeging op deze selectie. Laat ze asjeblieft met absoluut wat beters bezig zijn.

Voordeel van het terughalen is wel dat ik er weer een speler bij heb waar ik lekker de hele wedstrijd op kan zeuren. Ook al zit ie op de bank.. :D
Plaats reactie