Romano Denneboom

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Sikora of Boukhari dus. Mocht het een van beide worden ben ik dik tevreden.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Thijs Sluyter ;)
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2460
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Was Overmars niet transfervrij? ;)
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Romano Denneboom werd vandaag gepresenteerd als de nieuwe aankoop van N.E.C. en trainde dan ook meteen mee met de selectie. De van SC Heerenveen afkomende spits is opgelucht. "Ik heb daar wat probleempjes gehad. Toen ik dit jaar weer begon, werd snel duidelijk dat ik geen kans zou krijgen. Klaas Jan Huntelaar werd aangetrokken en toen ik het shirt met nummer 19 kreeg in plaats van 9 wist ik genoeg."

Hij was er zelf al vanuit gegaan dat hij bij heerenveen het shirt met nmr. 9 kreeg wat is het ook een lul.
http://www.necfan.nl/
Wij zijn Heerenveen.
poelieman
Jeugdspeler
Berichten: 24
Lid geworden op: 27-10-2003 14:40
Locatie: JOURE

Bericht door poelieman »

wat een achterbakse loser is het ook die denneboom gelukkig gaat ie nu weg huntelaar is onze spits :D hij never nooit het gaat je goed bij nec :twisted:
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Er stond zaterdag in de LC ook een typerend stukje over Denneboom. Hij hoopte dat hij zaterdag kon spelen voor NEC in de intertoto MAAR: hij had in de zomer wel heel veel gegeten en weinig gedaan. Dat vind ik typerend voor Denneboom, in potentie misschien een goede voetballer maar met een gebrek aan mentaliteit. Ik wens NEC sterkte met deze "vedette" :blbl: .
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Ben ook blij dat we nu van die zak aardappelen af zijn. Als een club zoveel voor je heeft betekend en je valt vervolgens die club zo af dan is het afgelopen en uit!

Het wordt niks met NEC komend seizoen.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Hoewel hij al enkele jaren niet meer in dienst is van Heerenveen vind ik het vervolg van Romano Denneboom`s carriere toch best wel opmerkelijk.

Ik vind hem bij NEC goed uit de verf komen. Ik denk daarom soms ook weleens dat hij niet zou misstaan in ons huidige team. Hij is snel, komt vaak goed op langs de zijkant, en kan goed afleggen op de centrumspitsen en soms ook zeer goed afronden... (of juist helemaal niet!) Kortom, een speler met een verhaal.

Fictief
Wat vinden jullie? zou een Romano Denneboom in zijn huidige vorm een goede aanvulling zijn op de huidige selectie van Heerenveen? En: is Romano niet net te vroeg vertrokken naar een andere club [w2] ?

Btw; Romano is slechts een voorbeeld van een van de vele spelers die m.i.z. te vroeg is vertrokken! Ik kan er zo een hele reeks opnoemen waaronder bijvoorbeeld Ali El Khattabi.
Miereneukert!
Stinger_
Nieuw talent
Berichten: 57
Lid geworden op: 02-12-2002 12:31
Locatie: Drachten

Bericht door Stinger_ »

Voor zover ik z'n prestaties bij NEC volg is hij volgens mij (nog steeds) wisselvallig.
Kan me ook weinig goede acties herinneren tijdens de SCH-NEC wedstrijden.
Dat hij bovendien tot nu toe nog geen aanbieding op zak heeft van een hoger staande club dan NEC zegt ook wel genoeg denk ik.

En wat betreft Ali, dat hij nu al een poos zonder club zit, (heeft ook te maken met z'n loon eisen) zegt ook wel genoeg. AZ liet 'm gaan, bij RBC brak hij ook geen potten. En voor europese uitwedstrijden heb je ook niks aan hem.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Ik noem Denneboom ook slechts als een van de vele voorbeelden. Als ik zie wat b.v. ene Fledderus nu bij Groningen presteert, kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat er wellicht sprake is geweest van ' kapitaalvernietiging' , hetzij op kleine schaal."

Je kunt overigens moeilijk zeggen dat romano minder is geworden t.o.v. zijn tijd in Heerenveense dienst, of niet ? En, hoe zou dit komen?
Miereneukert!
Stinger_
Nieuw talent
Berichten: 57
Lid geworden op: 02-12-2002 12:31
Locatie: Drachten

Bericht door Stinger_ »

Niet minder nee, maar of hij echt zoveel beter is geworden bij nec, kweet niet..

Fledderus, tsja.. bij de fc Grunn balt hij lekker ja. 't is soms ook moeilijk te voorspellen. Een speler kan in 't ene elftal de sterren van de hemel spelen en in een ander elftal er niks van bakken.
Had hij bij ons ook niet een aantal 'namen' voor 'm in de pikorde staan? Kun/moet je ook rekening mee houden.

Er zijn ook zat jeudige spelers weg gegaan waar je nooit meer wat van hoort. 't kan beide kanten op :)
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Een aanvulling bij Heerenveen? :shock:
Hou toch op, alleen zijn uitstraling al, Loopt hij een beetje als een macho door het veld.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Romano is een prima gast, maar van mij hoeft hij niet naar Heerenveen terug te komen. Te wisselvallig en bovendien is hij bij NEC een toonaangevende speler en dat zou hij bij ons niet zijn. Ik weet niet hoe hij daar mee om kan gaan.

Wat betreft Fledderus. Ik denk dat die vergelijking mank gaat. Toen Mark Jan hier speelde zat hij als zestiende/zeventiende man bij de eerste selectie en mocht hij af en toe wat minuten pakken. Maar hij had natuurlijk enorm veel concurrentie op het middenveld. Ik geloof dat er toen nog meer middenvelders bij ons rondliepen als nu... Daarna kwam hij er in zijn verhuurperiode bij Telstar ook niet helemaal lekker uit - trainer Poortvliet greep terug naar de oude groep toen de resultaten ineens minder werden na de winterstop, waardoor MJF weer op de bank belandde.

Hij doet het nu fantastisch bij de FC, maar je kunt niet zeggen dat hij dat bij onze club ook gered had. Respect voor zijn instelling trouwens.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Nielshh schreef:Romano is een prima gast, maar van mij hoeft hij niet naar Heerenveen terug te komen. Te wisselvallig en bovendien is hij bij NEC een toonaangevende speler en dat zou hij bij ons niet zijn. Ik weet niet hoe hij daar mee om kan gaan.

Wat betreft Fledderus. Ik denk dat die vergelijking mank gaat. Toen Mark Jan hier speelde zat hij als zestiende/zeventiende man bij de eerste selectie en mocht hij af en toe wat minuten pakken. Maar hij had natuurlijk enorm veel concurrentie op het middenveld. Ik geloof dat er toen nog meer middenvelders bij ons rondliepen als nu... Daarna kwam hij er in zijn verhuurperiode bij Telstar ook niet helemaal lekker uit - trainer Poortvliet greep terug naar de oude groep toen de resultaten ineens minder werden na de winterstop, waardoor MJF weer op de bank belandde.

Hij doet het nu fantastisch bij de FC, maar je kunt niet zeggen dat hij dat bij onze club ook gered had. Respect voor zijn instelling trouwens.
Fledderus doet het goed bij FCG, maar is kwalitatief toch minder dan Pranjic ( waarmee je hem als linksbenige middenvelder toch zou moeten vergelijken ). Ik vraag me daarom af of hij hier nu wel zou spelen. Over Denneboom: kort en bondig, niet terughalen. Hij zou ook niet eens willen, denk ik. Het is niet de klapper die hij in zijn hoofd heeft en hij weet dat dat hij hier niet onomstreden is.
Wicky de Viking
Invaller
Berichten: 403
Lid geworden op: 16-12-2003 14:14
Locatie: Ljouwert

Bericht door Wicky de Viking »

Waarom niet?

Ik vind dat hij tot nu toe een goed seizoen draait bij NEC. Hij had van mij toen ook nooit weg gehoeven, maar er leek toen zoveel gebeurt te zijn dat hij niet houdbaar leek. Maar het is wel een speler met een drive naar voren. Hij heeft bijvoorbeeld veel meer power als een Yildirim, of een Nilsson en dat hoeft niet in alle wedstrijden, maar het kan een dood gebloeide wedstrijd zoals we die de laatste weken/maanden zo vaak hebben wel helemaal weer openbreken.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Het verhaal Denneboom is afgelopen hier. Die hoeven we hier niet. De tijd die Foppe in Denneboom heeft gestoken is immens geweest. Hij had toen moeten realiseren dat Heerenveen een juiste club voor hem was geweest. Hier kon en werd hij beschermd van de buitenwereld en kreeg hij de tijd om zich te profileren. Dat houd op een gegeven moment toch echt op. Toen hij op een gegeven moment werd verhuurd aan Willem II, en hij een domme rode kaart kreeg, uit tegen Den Haag sprak toenmalig trainer Mark Wotte legendarische woorden: "Wat Foppe niet kan in drie jaar, kan ik niet in drie maanden." Dat wil niet zeggen dat ik hem het allerbeste gun.

Ali el Khattabi vind ik een lastige. Als voetballer heeft hij zich ontzettend ontwikkeld en ook zijn instelling is erg verbeterd. Maar als je hem dan weer hoort praten over dat gedoe met NAC dan zit er toch iets fout.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Alsjeblieft niet Romano terug. Loopt inderdaad als een macho over het veld.
SCH
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Wicky de Viking schreef:Waarom niet?

Ik vind dat hij tot nu toe een goed seizoen draait bij NEC. Hij had van mij toen ook nooit weg gehoeven, maar er leek toen zoveel gebeurt te zijn dat hij niet houdbaar leek. Maar het is wel een speler met een drive naar voren. Hij heeft bijvoorbeeld veel meer power als een Yildirim, of een Nilsson en dat hoeft niet in alle wedstrijden, maar het kan een dood gebloeide wedstrijd zoals we die de laatste weken/maanden zo vaak hebben wel helemaal weer openbreken.
Hier ben ik het volledig mee eens! Ik ben ook van mening dat Heerenveen soms weleens iets meer naar het gedrag van een speler kijkt dan naar z`n kwaliteiten. Wat mij betreft lopen er 11 Ego`s in het veld die vervolgens zich wel bij de top willen nestelen. Overigens, het publiek bedanken van de spelers na afloop is hun ook maar min of meer ingefluisterd door de staf hoor, daar hoef je geen psycholoog voor te zijn om dat te zien! ,,...hoe bedoel je hypocriet/arrogant/macho gedrag....?"
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Op deze vraag kan ik zeer korte zijn: NEE.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
sf-NN
Selectiespeler
Berichten: 519
Lid geworden op: 11-03-2006 14:58

Bericht door sf-NN »

Alstublieft niet.

Wat was ik blij toen hij eindelijk weg ging (wat veel eerder had gemoeten)
Foppe heeft hem gewoon veel te lang de hand boven het hoofd gehouden. Hij miste als aanvaller veel te veel kansen.

Over zijn houding gesproken, daar kan ik ook kort over zijn OM TE KOTSEN hoe hij bijvoorbeeld deed toen hij tegen Heerenveen scoorde vorig seizoen

Hij is het niet waard om in het Heerenveen shirt te spelen!
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

sf-NN schreef:Hij is het niet waard om in het Heerenveen shirt te spelen!
Hier sluit ik me volledig bij aan. Hij is absoluut geen aanvulling. Laat bij NEC ook weinig zien, heeft zo nu en dan een goede wedstrijd maar echt niet goed genoeg voor Heerenveen! En dan zijn houding, kortom bovenstaande quote zegt genoeg!
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

@ Garcia Garcia;

Wie is volgens jou dan op dit moment wel de smaakmaker als we het hebben over eenzelfde soort speler cq positie?
Miereneukert!
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

paparazzi schreef:Wie is volgens jou dan op dit moment wel de smaakmaker als we het hebben over eenzelfde soort speler cq positie?
Bo Storm, Afonso Alves (als hij wat constanter begint te voetballen), Eventueel die 2 amerikanen die zijn gehaald,Ugur Yildirim, Lasse Nilsson.. Genoeg? :roll:
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Frisian4life schreef: Bo Storm, Afonso Alves (als hij wat constanter begint te voetballen), Eventueel die 2 amerikanen die zijn gehaald,Ugur Yildirim, Lasse Nilsson.. Genoeg? :roll:
Alves staat op zich, maar is geen aanjager. Eventueel die '2 Amerikanen' zegt me al genoeg. Yildirim never niet,en Nilsson is de meest overschatte voetballer op dit moment in de selectie, dus....nee niet genoeg.
Miereneukert!
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

paparazzi schreef:Alves staat op zich, maar is geen aanjager. Eventueel die '2 Amerikanen' zegt me al genoeg. Yildirim never niet,en Nilsson is de meest overschatte voetballer op dit moment in de selectie, dus....nee niet genoeg.
Je vergeet Bo Storm, Nilsson heeft een tijdelijke vormcrisis, maarja waarom zeuren als Alves daar staat en ondanks alles topscorer van de eredivisie is
Gebruikersavatar
Rumsas
Invaller
Berichten: 277
Lid geworden op: 03-07-2006 15:40

Bericht door Rumsas »

In de VI:

Heerenveen polste Romano Denneboom

20/11/2006 12:52

Romano Denneboom weet vrijwel zeker dat hij vertrekt bij NEC. SC Heerenveen heeft inmiddels gesproken met de aanvaller over een opvallende terugkeer.
'Met Heerenveen heb ik een tijd terug gesproken', zegt Denneboom tegen Omroep Gelderland. 'Dat is voor mij dus wel concreet, al heb ik inmiddels een tijd niets meer gehoord.'

Een terugkeer bij SC Heerenveen zou opmerkelijk zijn, omdat Denneboom na zes jaar met de nodige problemen vertrok uit Friesland. 'Als ik naar Heerenveen terugmoet dan stop ik', werd in februari 2004 nog uit zijn mond opgetekend. De aanvaller, die op dat moment op huurbasis bij Willem II speelde, stapte in de zomer van 2004 over naar NEC.

SC Heerenveen sprak Denneboom over een indiensttreding na dit seizoen. Maar de aanvaller laat de mogelijkheid open al in de winterstop te vertrekken bij NEC. 'Het is 99% zeker dat vertrek, uiterlijk na dit seizoen.'

NEC wil Denneboom wel behouden, maar de onderhandelingen over de verlenging van het aflopende contract zijn op niets uitgelopen.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Nee alsjeblieft. Geen Denneboom, daar worden we absoluut niet beter van.
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

...ik sta nog niet direct te juichen. Maar een goede voetballer is het natuurlijk wel, en de trainers/bestuurleden met wie hij destijds in de clinch lag zijn ook grotendeels vertrokken, dus zo gek zou het nou ook weer niet zijn.
Net fan dat benaude!
Jelmer P.
Bankzitter
Berichten: 194
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46

Bericht door Jelmer P. »

Denneboom voegt niks toe, bovendienheeft hij zich meerdere malen negatief over de club en de supporters uitgelaten.
Wicky de Viking
Invaller
Berichten: 403
Lid geworden op: 16-12-2003 14:14
Locatie: Ljouwert

Bericht door Wicky de Viking »

Zou het echt super vinden, als hij terugkwam. Hoeft niet altijd te spelen, maar kan wel power brengen voorin en dat missen we op dit moment!!!
Plaats reactie