Robbert Maruanaya

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
vandenbusschefan
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 26-10-2005 23:05
Locatie: Haskerdijken

Robbert Maruanaya

Bericht door vandenbusschefan »

Robbert Maruanaya heeft een contract getekend bij SC Heerenveen. De verdediger speelt al 5 jaar in de jeugdopleiding van SC Heerenveen maar had nog geen profcontract.

SC Heerenveen gaf de 20-jarige een contract van een jaar met een optie tot nog een jaar. 'Ik wil komend seizoen een plaats bij de eerste achttien veroveren', aldus Robbert Maruanaya. Maruanaya heeft al jeugdinterlands gespeeld voor Nederland. De jeugdinternational speelde ook nog bij AFC’34.

Bron: http://www.soccernews.nl
Heerenveen on-tour!
Freeze
Selectiespeler
Berichten: 626
Lid geworden op: 15-05-2005 15:57
Locatie: Leiden

Bericht door Freeze »

Hij zat afgelopen seizoen al een paar keer op de bank. Ik ben blij dat hij een profcontract heeft gekregen.. hij is een goede voetballer en ook een aardige gast 8)
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
sc Robin
Bankzitter
Berichten: 167
Lid geworden op: 28-01-2006 20:47
Locatie: gelderland

Bericht door sc Robin »

Hehe, heb nog niet zoveeol van die speler gehoord, maar ze naam roept leuke gedachten op :lol:
haha , nee ff zonder gein, ik ben benieuwd , hij heeft wel ambitie
kan je het zien?
zo beter?
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

sc Robin schreef:hij heeft wel ambitie
Hoezo?
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Doet het goed in belofteteam, hopen dat zo'n jongen een stap kan maken komend seizoen.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Ik heb hem toen met het Eurovoetbal toernooi zien spelen. Het is wel een leider in de verdediging, alleen zag zijn werk er zo nu en dan wat onbeholpen uit
SCH
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

sc Robin schreef:Hehe, heb nog niet zoveeol van die speler gehoord, maar ze naam roept leuke gedachten op :lol:
haha , nee ff zonder gein, ik ben benieuwd , hij heeft wel ambitie
elke voetballer moet ambitie hebben anders kun je beter stoppen lijkt m.
je bedoeld vats dat hij potentie heeft om een goeie te worden.


ik kan geen oordeel over hem geven. Heb hem weinig zien spelen.
Cross-Side on tour
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

In de oefenwedstrijd tegen Veendam laatst draaide hij zonder moeite mee. Nou zegt dat met die tegenstander niet zoveel, maar denk wel dat hij zich in de selectie kan voetballen.
vandenbusschefan
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 26-10-2005 23:05
Locatie: Haskerdijken

Bericht door vandenbusschefan »

Een goede vervanger voor de vertrokken Derveld lijkt mij :lol:. Dan hoef je ook geen geld uit te geven aan een nieuwe verdediger mooi dat er toch nog wat uit de jeugd doorstroomt maar alleen zijn loon en eventueel premies betalen!
Heerenveen on-tour!
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

vandenbusschefan schreef:Een goede vervanger voor de vertrokken Derveld lijkt mij :lol:. Dan hoef je ook geen geld uit te geven aan een nieuwe verdediger mooi dat er toch nog wat uit de jeugd doorstroomt maar alleen zijn loon en eventueel premies betalen!
Derveld was een linksbenige verdediger, Maruanaya is een rechtsback. Kan mooi als stand-in fungeren van Gianni Zuiverloon, af en toe aan het grote werk te laten ruiken om over een à twee seizoenen klaar te zijn voor een basisplaats!
Gebruikersavatar
Niklas Tarvajärvi
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 01-12-2006 15:22
Locatie: Burgum

Bericht door Niklas Tarvajärvi »

Heb hem dit seizoen een paar keer zien spelen. Lijkt me een zeer goede. Hij kan denk ik het eerste wel aan. Vind jammer dat hij naar GAE gaat. De Graafschap was een betere optie geweest.
Niklasse spits!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

De paar keren dat ik hem heb zien spelen(hoeft natuurlijk niet alles te zeggen) vond ik hem erg sterk en slim. Bovendien coachte hij ook goed, vond hem eerlijk gezegd wel wat van Dingsdag hebben. Hoop dat hij het goed doet bij GAE, ik was ook wel benieuwd hoe hij het er in het eerste vanaf zou hebben gebracht.
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

http://www.ga-eagles.nl/

Robert speelt tot nu toe alles nog centraal achterin! Wat een goede speler vind ik dit!

Topper
FORZA SC HEERENVEEN
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Robbert heeft nog geen minuut voor Go Ahead gespeeld, ook gister mocht hij op de bank blijven zitten.
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Die verdedigers van de Go Ahead gingen mooi in de fout gisteren tegen Telstar. Met een beetje mazzel heeft hij volgende week een basisplaats.
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

Maruanaya scoort de 1-0 in de 4-0 gewonnen wedstrijd tegen Omniworld.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Ik vrees dat het met hem net zo gaat aflopen als met Wolfgang destijds.
SCH
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ik denk eerlijk gezegt dat het wel meevalt, hij heeft gister goed gespeeld, en de concurentie is daar groot. Wolfgang maakte bij Helmond nooit echt een goeie indruk. En dat hij gister een goal meepikte, ook al was het een simpele intikker moet dit toch een opsteker voor hem zijn.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Ach kom op. Kijk naar die jongen zijn leeftijd en zijn ervaring tot dusver. Van alle huurlingen die wij hebben gestald verwacht ik niet dat er ook maar één een structurele plaats in het eerste van Heerenveen zal verdienen.
Reza gaf ik nog de meeste kans, maar die is voorlopig uit de roulatie.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Van de jongens bij GAE verwacht ik ook niet veel, maar van Johnson en Tarvajarvi mag je op termijn volgens mij best wat verwachten. Maar als die het lastig krijgen bij de Graafschap dan word het een heel ander verhaal, maar goed tijd zal het leren zullen we maar zeggen.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Roda JC heeft Robbert Maruanaya in de peiling. De verdediger krijgt geen nieuw contract bij SC Heerenveen en speelde het afgelopen seizoen op huurbasis bij Go Ahead Eagles. (Voetbalzone.nl)
Bron : de wandelgang (voetbalprimeur)
Wij zijn Heerenveen.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Komt zeer waarschijnlijk omdat Wau weg moet en dat is ook een verdediger.
geert23
Invaller
Berichten: 423
Lid geworden op: 17-06-2006 09:55

Bericht door geert23 »

Lipton schreef:Komt zeer waarschijnlijk omdat Wau weg moet en dat is ook een verdediger.
moet hij vertrekken, ik vind hem altijd wel goed spelen!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Roda JC wil komende week de komst van Robbert Maruanaya afronden. De verdediger krijgt geen nieuw contract bij SC Heerenveen en speelde het afgelopen seizoen op huurbasis bij Go Ahead Eagles. (Voetbalzone.nl)
Dat is dus zo goed als zeker dat hij naar die club vertrekt.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Hij krijgt geen nieuw contract, hoe zeker wil je het hebben? :wink:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Maruanaya bllijft bij Go Ahead Eagles:
Robbert Maruanaya speelt de komende twee seizoenen bij Go Ahead Eagles. De club uit Deventer huurde hem dit seizoen al van sc Heerenveen en vertrekt nu dus definitief naar de Jupiler League-club.

Go Ahead heeft ook een optie voor nog een derde seizoen in het contract opgenomen. Eerder deze week leek Maraunaya nog voor Roda JC te gaan kiezen, maar die overstap is dus van de baan.

Daarnaast legde Go Ahead Wouter van Voorthuizen vast als keeperstrainer. Hij is de opvolger van de na twaalf jaar vertrekkende René Grotenhuis.
Bron: Voetbalprimeur.nl
Plaats reactie