Danny Wintjens

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Danny Wintjens

Bericht door Booijstra »

Heerenveen haalt bij Twente overbodige keeper

13/6/2006 9 :49

De bij FC Twente overbodige Danny Wintjens is weer onder dak. De 22-jarige doelman gaat aan de slag bij SC Heerenveen.
Wintjens, die geen nieuwe verbintenis kreeg bij FC Twente, tekent bij SC Heerenveen voor één seizoen met een optie voor twee extra jaar. 'De stap van Enschede naar Heerenveen is er een vol toekomstkansen voor mijzelf', zegt de goalie in De Limburger.

Wintjens maakte een jaar geleden de overstap van MVV naar FC Twente. Maar bij de Enschedese club werd geen beroep op hem gedaan als eerste keeper. Ook in Heerenveen zullen zijn optredens in de hoofdmacht beperkt blijven. Wintjens is gehaald als stand-in voor Brian Vandenbussche.

'Ik moet realistisch zijn en met heel veel geduld op mijn kans wachten, want het afgelopen jaar bij Twente is niet echt goed voor mijn carrière geweest', aldus Wintjens.


Aha, Boy Waterman zal dan wel vertrekken...
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Vreemd, als 3e keeper kan ik het me voorstellen maar als 2e keeper? zo op het eerste gezicht lijkt het me helemaal niks maar mischien heeft hij wel heel veel potentie, in de geval trek ik mijn woorden weer terug.

ps. wat is de bron van dit bericht?
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Boy is nog geblesseerd. Komt niet eerder weer in beeld dan op zijn vroegst september,is ooit meegedeeld.
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

Er staat dat hij achter vdb komt.Er staat niet dat hij tweede keeper word.In andere woorden...Hoe is het nu met waterman?Of heb ik wat gemist?
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Wintjes deed het altijd heel goed bij MVV, jammer dat hij bij Twente niet kon doorbreken. Maar goed, een redelijk ervaren 3e keeper die niks kost is altijd mooi meegenomen.
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

Wintjens is gehaald als stand-in voor Brian Vandenbussche.
Logisch en een teken aan de wand voor Waterman neem ik aan... Die zal zich (mist ie blijft) misschien eerst weer helemaal moeten laten zien in het 2e om zodoende weer ritme te krijgen en de tech staf te overtuigen dat ie 100% is.
Want het is natuurlijk niet niks wat hem allemaal overkomen is het laatste jaar; terug van een blessure weer eerste keeper (met zo nu en dan stomme acties), weer geblesseerd raken waardoor je concurent (Brian) weer kan laten zien wat ie allemaal kan (en daar een fikse contract verlenging aan overhoud) en dan ook nog eens zien dat de ploeg waarvan jij eerste keeper was (Ned 21) voor het eerst in de geschiedenis het EK wint (waar zijn vervanger Vermeer het uitstekend deed). Nee voor Waterman gaat het heeeeel moeilijk worden om al zijn plaatsen weer terug te verdienen.
Dus doet heerenveen met het halen van deze jonger een goede zet voor de toekomst...
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

ps. wat is de bron van dit bericht?
vi.nl
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Zoals al eerder gezegd: Waterman heeft z'n langste tijd bij Heerenveen gehad. Iemand die er in 2 jaar zolang uit ligt is gewon een risico.
En de bron? geen, maar gewoon logisch nadenken.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Een brede selectie is wel erg aangenaam lijkt mij.
En aangezien je niet echt op Boy waterm,an kan bouwen (blesures) lijkt dit mij een uitstekende 2de goalie, bij MVV was het altijd een betrouwbare speler.
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

wintjes was bij mvv een groot talent. stond in de belangstelling van een aantal clubs uit belgie alleen hij is naar twente gegaan. en een beetje mislukt.
Cross-Side on tour
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

ik lees net op abelenstra.com dat hij de opvolger van Kevin Moeliker is en dus 3e doelman wordt
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

feanfans schreef:ik lees net op abelenstra.com dat hij de opvolger van Kevin Moeliker is en dus 3e doelman wordt
2e keeper dus! want Moeliker kwam als (tijdelijk) vervanger van Waterman......
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Dat betekent dat de 22-jarige Wintjens zal fungeren als derde doelman. Boy Waterman en Brian Vandenbussche zullen gaan uitmaken wie er eerste keeper wordt.

Komt letterlijk van abelenstra.com
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

feanfans schreef:Dat betekent dat de 22-jarige Wintjens zal fungeren als derde doelman. Boy Waterman en Brian Vandenbussche zullen gaan uitmaken wie er eerste keeper wordt.Komt letterlijk van abelenstra.com
Dat zal wel maar jij denk werkelijk dat die keeper die die strijd verliest (Boy of Brain) blijft... Die gaat dan echt wel op zoek naar een andere club, want die strijden nu dan al 3 jaar voor die plek...Verbeek weet nu echt wel aan welke keeper hij meer heeft, aan die keeper die niet blessure gevoelig is!
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

feanfans schreef:Dat betekent dat de 22-jarige Wintjens zal fungeren als derde doelman. Boy Waterman en Brian Vandenbussche zullen gaan uitmaken wie er eerste keeper wordt.

Komt letterlijk van abelenstra.com
En dat is heilig? Abelenstra.com bepaald wie er 1ste, 2de en 3de keeper wordt?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Mischien staat het ip nummer wel op naam van de heer van der velde uit langweer :mrgreen:
Een onderschrift: wat is dat?
Scoobix
Invaller
Berichten: 284
Lid geworden op: 15-12-2004 17:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door Scoobix »

wel een beetje jammer want in de jeugd hebben we ook altijd nog Etemadi rondlopen die ook een aardig potje kan keepen ? :D
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Heerenfan schreef:Dat zal wel maar jij denk werkelijk dat die keeper die die strijd verliest (Boy of Brain) blijft... Die gaat dan echt wel op zoek naar een andere club, want die strijden nu dan al 3 jaar voor die plek...Verbeek weet nu echt wel aan welke keeper hij meer heeft, aan die keeper die niet blessure gevoelig is!
nee, ik hoop ook dat Verbeek kiest voor Vandenbussche die heeft zich nu echt wel bewezen maar het is helemaal niet aan de orde dat de 2e keeper (Vandenbussche of Waterman) vertrekt als diegene niet eerste keeper wordt.

Volgens mij is Wintjens gehaald als 3e keeper maar hij kan natuurlijk altijd doorgroeien tot 2e keeper.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Uiteraard de 3e keeper en zolang Waterman er niet is 2e keeper. Lijkt me allemaal niet zo moeilijk toch?!
Gebruikersavatar
kingvak13
Bankzitter
Berichten: 150
Lid geworden op: 23-11-2003 16:58
Locatie: Zwolle

Bericht door kingvak13 »

Heerenveen definitief rond met Wintjens
15 juni 2006
Danny Wintjens wordt volgend seizoen toegevoegd aan de selectie van trainer Gertjan Verbeek. De 22-jarige en twee meter lange doelman kreeg bij FC Twente geen nieuw contract en kon dus transfervrij de overstap naar Heerenveen maken, waar hij een verbintenis voor één jaar aan gaat met de optie voor nog twee jaar.

Danny Wintjens wordt volgend seizoen toegevoegd aan de selectie van trainer Gertjan Verbeek. De 22-jarige en twee meter lange doelman kreeg bij FC Twente geen nieuw contract en kon dus transfervrij de overstap naar Heerenveen maken, waar hij een verbintenis voor één jaar aan gaat met de optie voor nog twee jaar.

Wintjens stapte vorig seizoen, na vier jaar MVV, over van de Limburgse eerstedivisionist naar Twente. In Enschede kwam hij echter niet als eerste keeper in actie. Of dat in Heerenveen wel het geval is moet nog worden afgewacht. Naast Wintjens beschikt Heerenveen over de Belgische international Brian Vandenbussche en Boy Waterman, die herstellende is van een zware knieblessure.
(bron: www.sc-heerenveen.nl)
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2022
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Even een topic kick (laatste post was alweer jaar geleden... )
VVV in gesprek met ex-MVV'er Danny Wintjens

Gepubliceerd op 11 juni 2007, 23:50
Laatst bijgewerkt op 11 juni 2007, 23:51

VENLO - VVV heeft Danny Wintjens op het oog als tweede doelman. De oud-MVV'er mag transfervrij vertrekken bij Heerenveen. De Venlonaren zijn op zoek naar een vervanger voor tweede keeper Cor Varkevisser, die naar Sparta gaat. De naar de eredivisie gepromoveerde club trok eerder al Kevin Begois (Helmond Sport) aan als vervanger voor de naar NEC vertrokken Rein Baart.

Naast Wintjens heeft de Venlose club ook interesse in Roda JC'er Aziz Moutawakil. De 23-jarige Marokkaanse Belg staat nog tot medio 2008 onder contract in Kerkrade, maar mag uitkijken naar een andere club. Afgelopen seizoen verhuurde Roda de aanvaller aan MVV, maar daar werd hij vlak voor het einde van de competitie door interim-trainer Rob Delahaye weggestuurd.
Bron: delimburger.nl
hummelinho
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 30-01-2006 22:04

Bericht door hummelinho »

De transfer naar VVV is rond... Leuk voor hem...
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Wel mooi voor Danny, ben blij voor hem want even leek het er op dat hij terug moest naar de Amateurs maar dat valt dus wel mee.
Hij heeft afgelopen seizoen mooi de zaak opgevult op trainingen e.d, meer zat er voor hem ook niet in.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

PEC Zwolle heeft in Danny Wintjens de gewenste doelman gevonden. De kampioen van de Jupiler League, dit seizoen weer actief in de Eredivisie, was wekenlang op zoek naar een nieuwe sluitpost. Wintjens (28) zette vandaag zijn handtekening onder een contract voor 1 jaar bij PEC Zwolle.
De Limburger stond eerder onder contract bij MVV, FC Twente, sc Heerenveen, VVV-Venlo en Fortuna Sittard. Bij Fortuna kwam hij de afgelopen drie seizoenen tot bijna 100 wedstrijden in de Jupiler League. Wintjens kan waarschijnlijk zaterdag tegen Vitesse al debuteren voor PEC Zwolle.

Trainer Art Langeler wilde graag een doelman toevoegen aan zijn selectie omdat Diederik Boer, normaal gesproken de eerste keus, vanwege een polsblessure voorlopig niet kan spelen. Met Leon ter Wielen onder de lat speelde PEC Zwolle zaterdag gelijk tegen Roda JC (1-1). Zwolle testte onder anderen de Bulgaar Mario Kirev en de Macedoniër Filip Gacevski af. Uiteindelijk viel de keuze op de transfervrije Wintjens.
Plaats reactie