Michael Dingsdag

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Houd Dingsdag zijn bassibplaats in 09/10

Ja
91
46%
Nee
37
19%
Weet niet
71
36%
 
Totaal aantal stemmen: 199

Heerenveen Ultras
Nieuw talent
Berichten: 65
Lid geworden op: 04-05-2006 17:06
Contacteer:

Bericht door Heerenveen Ultras »

Hij heeft in ieder geval wel inzet. Ik vind het een goede aankoop! Een type Bosvelt. Dingsdag hjeeft wat minder ervaring...
http://www.heerenveenultras.nl nieuwe seizoen online...
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

camataru schreef:
PS informeer gelijk ff wat THEO JANSEN moet kosten, is ook een irritante voetballer, maar wel iemand die nuttig is, en die je beter inje teamkunt hebbeb dan dat je er tegen speelt.
(off-topic)
Middenvelders genoeg wat mij betreft. Alleen als er nog middenvelders weg gaan moet men misschien om gaan kijken. Maar we hebben een middenveld van oa Pranjic, Prager, Bosvelt, Bradley, waarvan Prager en Bradley eigenlijk mensen zijn voor de toekomst die nu al doorbreken. Dus die jongens mogen eerst wel een kans krijgen (zeker Prager)
(/off-topic)

Ik vind het toch een goede zaak, Nederlandse centrale verdediger en met een goede mentaliteit.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Ik had liever dat ze Vreven in de winterstop hadden gehaald. Die heeft mentaliteit en die speelt stukken 'fairder' dan Dingsdag.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Vreven? Kom op zeg... :shock:

Niet dat dit trouwens ook maar enigzins ter sprake doet. Die zit al lang en breed op Cyprus, dus daar hoeven we het helemaal niet over te hebben natuurlijk! :mrgreen:
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

camataru schreef:Gelijk halen die Dingsdag, we kunnen wel iemand met kloten gebruiken.
We missen een aantal mannen die af en toe de "de Smeerlap" willen uit hangen, hadden we afelopen seizoen maar een paar van dit soort mannen met de mentaliteit van Dingsdag dan waren aanzienlijk hoger ge-eindigd.
Zit ook weer wat in. Wat dat betreft is de vergelijking met Tieme Klompe snel gemaakt, ook een 'vieze' verdediger die er áltijd stond. Die credits kun je Dingsdag ook geven. Toch vraag ik me af of hij het team voetballend beter maakt...
Gebruikersavatar
forza heerenveen
Selectiespeler
Berichten: 645
Lid geworden op: 20-04-2006 21:06
Locatie: reduzum

Bericht door forza heerenveen »

Wat dat betreft is de vergelijking met Tieme Klompe snel gemaakt, ook een 'vieze' verdediger die er áltijd stond



Zit wat in want dingsdag schuwd de harde duels niet,enig nadeel is mischien hij pakt hierdoor wel eens een rode kaart.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Ik snap niet dat hij zo wordt onderschat door iedereen..

Als je jeugd international bent en Bremen, Feyenoord en MGB belangstelling voor je hebben ben je huis wel maar dan alleen een smeerlap...

Wees blij dat spelers van Vitesse etc eindelijk inzien dat Heerenveen een stap hoger is en dat je je daar beter ontwikkelt..

Hopelijk is dit het begin van meer Nederlanders naar Heerenveen.. Ricky vd Bergh mag van mij komen als stand in van Nilsson.
Spijt heb je morgen maar!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

In elk geval is het wel serieus.
Omroep Friesland - tekst meldt dat hij ( Dingsdag ) persoonlijk rond is met Heerenveen.
Nu de clubs nog.
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Als hijzelf rond zou zijn, vind ik het wel gek dat hij zei dat hij nooit naar Heerenveen zou gaan. Wat kan geld toch veel veranderen....
Een onderschrift: wat is dat?
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik moet zeggen dat ik niet veel van hem weet, maar is hij linksbenig?
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

oldtimer schreef:Omroep Friesland - tekst meldt dat hij ( Dingsdag ) persoonlijk rond is met Heerenveen.
Leeuwarder Courant meldt dat ook.
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Vond een artikel van januari 2006 van Dingsdag waarin hij aangeeft dat er wel gescout wordt door verschillende clubs uit binnen- en buitenland, maar dat hij nog veel bij kan leren bij Vitesse. Heeft zijn contract ook met 3 jaar verlengd. Kan dus snel veranderen.

http://84.244.146.166/artikel_bekijk.php?id=2528
Gebruikersavatar
Mars
Bankzitter
Berichten: 246
Lid geworden op: 17-02-2004 15:48
Locatie: Assen

Bericht door Mars »

Verschillende media meldden vrijdag al dat Michael Dingsdag een persoonlijk akkoord heeft bereikt met sc Heerenveen. Daarbij was ook een handvol media (Leeuwarder Courant, De Gelderlander, Omrop Fryslân) waarvan je mag verwachten dat die het bericht hebben gecontroleerd voordat ze het plaatsten. De centrale verdediger zou een contract voor vier jaar tekenen, op voorwaarde dat sc Heerenveen en Vitesse het eens worden over de transfersom. Zover is het echter nog lang niet.

,,Het grootste probleem is dat Heerenveen rond zal moeten komen met Vitesse'', zegt manager Jan Streuer namens Vitesse. Het eerste bod van Heerenveen is in ieder geval lachend van tafel geveegd. ,,Er zit een groot verschil tussen'', aldus Streuer. ,,Als Dingsdag weggaat, dan moet hij een goede prijs opleveren. Wij willen helemaal geen spelers verkopen. Dat hoeven we gelukkig ook niet doen vanwege het geld. Dus als een club een speler van ons wil, dan zal die club goed moeten betalen.'' Voorzitter Riemer van der Velde van sc Heerenveen wil zoals gebruikelijk niet reageren op het verhaal.

Bron: http://www.abelenstra.com
Het is natuurlijk logisch dat Vitesse zoveel mogelijk geld wil ontvangen voor deze transfer, mede omdat ze ook weten dat Heerenveen enkele miljoenen in de spaarpot heeft zitten! Dat is het spel. Vandaar ook dat Riemer niet gelijk toehapt. Het is een spel van afwegen; en dat geldt voor beide partijen.

Maar hij komt vast en zeker; als speler en club eruit zijn zal het een kwestie van tijd zijn.
Overigens is Vitesse Heerenveen een beetje flexibele instelling wel schuldig, n.a.v. de soepele transfers van Hersi en Knopper naar die club.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Wat ik nog het meest opmerkelijk vind is dat die Streuer zegt dat ze het geld niet nodig hebben. Nu wil ik niet veel zeggen, maar ze hebben nog steeds dikke schulden die er niet mogen zijn. Volgens mij moeten ze blij zijn met elke cent die ze krijgen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ze de spelers maar voor een habbekrats weg moeten doen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Mars schreef:Overigens is Vitesse Heerenveen een beetje flexibele instelling wel schuldig, n.a.v. de soepele transfers van Hersi en Knopper naar die club.
Vitesse is Heerenveen he-le-maal niets schuldig. Knopper was trouwens eigendom van Ajax, voordat hij naar Vitesse vertrok.

Waarom zou Vitesse zich soepel opstellen tov Heerenveen? Alleen maar omdat ze afdankertje Hersi mochten hebben?
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Squerrel schreef:Het is toch geweldig om er zo'n "smeerlap" bij te krijgen die het vuurtje af en toe lekker kan opstoken en ook nog eens een aardig balletje kan trappen, direct inlijven die gast.
Squerrel wij hebben nog al eens een verschil van mening/inzicht maar deze opvatting heb ik op dit topic gezocht. Eindelijk eens een jongen in beeld die in de smiezen heeft dat er zo af en toe eens gebikkeld moet worden en dan voorop gaat in de strijd. Wat mij betreft halen die jongen dan hebben we achter Paul nog een jongen staan die dezelfde (vechters)mentaliteit heeft. En dat zo'n knaap dan soms eens te ver is gegaan tsja, shit happens en bovendien ook Dingsdag zal van zijn fouren leren he.

Kortom wat mij betreft is hij meer dan welkom in het ALS.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Frisian Viking schreef:Ik had liever dat ze Vreven in de winterstop hadden gehaald. Die heeft mentaliteit en die speelt stukken 'fairder' dan Dingsdag.
Waar haal je dat in hemelsnaam vandaan FV wat mij betreft is Vreven een van de grootstmogelijke eikels die er op de NL voetbalvelden rondliep. Wanneer hij tegen een beetje bekeken en slimme voetballer liep die hem verbaal flink opnaaide en een keer voor zijn poten schopte dan verloor hij zichzelf compleet en raakte geen bal meer maar schopte alleen nog naar bewegende lichaamsdelen. Is dat jouw opvatting van fair? De mijne niet. Ook kwalitatief denk ik dat Dingsdag verder zal komen dan Vreven..
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Ik geloof eerlijk gezegd niet dat Dingsdag naar SC Heerenveen gaat komen.

Hij zelf heeft wel eens gezegd Vitesse alleen te verlaten voor een club uit de top 3, waarbij hij de aantekening deed dat ook AZ wel een interessante club zou zijn wannneer ze de goede spelers weten te behouden. Dingsdag ziet Heerenveen niet als een 'stap verder' in zijn carriere.

Ik begrijp hem ook wel, in die zin, dat de meesten van ons SC Heerenveen spelers ook een beetje voor gek verklaren als ze naar AZ zouden gaan. Is dat nou een stap verder?

Mijn mening? SC Heerenveen is (momenteel) een stapje verder dan Vitesse, AZ verder dan SC Heerenveen! Maar het verschil is niet dusdanig groot, zeker niet in potentie, om daarom te verkassen.

Werder Bremen en Feyenoord hebben ook interesse. Gebruikt de zaakwaarnemer SC Heerenveen niet gewoon om een transfer naar een van deze clubs te bewerkstelligen?
Of lekt Steuer bewust informatie in de pers, wetende dat clubs als Feyenoor en Werder Bremen wel eens meer interesse kunnen gana tonen als ze weten dat SC Heerenveen geinteresseerd is. (staan bekend om goede scouting!)
Ik zou er niet van op kijken! Wanneer je mag kiezen tussen Werder, Feyenoord en SC Heerenveen dan denk ik dat de kans klein is dat je voor die laatste club kiest!

Vitesse laat Dingsdag liever niet gaan! Er zal flink in de buidel moeten worden getast. Streuer is ook niet op zijn achterhoofd gevallen, leest ook kranten, en weet dus dat SC Heerenveen, pak em beet, 10 miljoen te besteden heeft. Hij zal de hoofdprijs voor Dingsdag vragen! Een prijs die Riemer niet zal willen betalen (en terecht, want Dingsdag is een redelijke verdediger, als vervanger van Hansson een prima optie, maar bij lange na (nog) niet zo goed, natuurlijk)

Conclussie? Dingsdag verkast naar Duitsland voor een hoge prijs (Feyenoord kan hem immers ook niet betalen!) of blijft bij Vitesse en gaat dus niet naar Heerenveen.
nahoj1989
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 18-01-2006 16:07

Bericht door nahoj1989 »

Dude! Hij heeft toch gezegd dat als hij een aanbiedig krijgt van een clu waar hij financieel voouit gaat dat hij dat dan zal doen? Een Heerenveen is nu eenmaal het team met het geld en god knows wat ze hem allemaal hebben aangeboden.... Er staat volgend jaar een sterk team miss wel voor de top 3... daar wil hij vast wel deel van uit maken.

Ik zeg HALEN!!!!!!! die gast is echt goed :o
SC-HEERENVEEN 4 LIVE!
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Bovendstaand verhaal vn crash had ik ook kunnen schrijven... Alleen met de aantekening dat ik AZ niet structureel "verder vind dan Heerenveen". Maar inderdaad de kans is redelijk groot dat Vitesse Heerenveen gebruikt om andere clubs aan te sporen om met miljoenen te gaan smijten.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Maar kloppen de geruchten, dan is Dingsdag zelf al akkoord met Heerenveen. Het lijkt me dus dat hij een overgang naar ons wel ziet zitten, vooral omdat er wordt gesproken over een vierjarig (!) contract.
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Superfries88' schreef:Maar kloppen de geruchten, dan is Dingsdag zelf al akkoord met Heerenveen. Het lijkt me dus dat hij een overgang naar ons wel ziet zitten, vooral omdat er wordt gesproken over een vierjarig (!) contract.
Zekfs op de site van Vitesse wordt in alle talen gezwegen. Afwachten dus maar lijkt mij. Dit kan overigens weer een roerige (transfer) periode gaan worden zoals het er nu uit ziet.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Makkum8 schreef:Maar inderdaad de kans is redelijk groot dat Vitesse Heerenveen gebruikt om andere clubs aan te sporen om met miljoenen te gaan smijten.
Ik denk dat Vitesse niet naar die andere clubs kijkt maar puur naar Heerenveen, de halve voetbalwereld weet gewoon dat Heerenveen aardig wat centjes op de bank heeft staan en wil daar natuurlijk van profiteren.
Hoe meer geld voor een speler des te beter.
supporter: in voor en tegenspoed
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Ach we moeten ons echt niet rijk rekenen in het opportunistische wereldje dat voetbal heet! De slordige € 10 miljoen die we in kas hebben en inprincipe in de spelersgroep kunnen investeren stelt niks voor. Helemaal niet in internationaal opzicht. Daarom denk ik dat Vitesse Heerenveen best eens zou kunnen gebruiken als afleidingsmanouvre om daardoor clubs als Weder Bremen aan te sporen om met miljoenen te gaan smijten. Een club als Weder heeft altijd een spaarpotje dat gevuld is met € 10 miljoen of meer. Je zelf rijk rekenen heeft totaal geen zin. Vitesse kan daar over meepraten....
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
nahoj1989
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 18-01-2006 16:07

Bericht door nahoj1989 »

46 miljoen komend seizoen? is dat niet aardig veel...... dacht ik
SC-HEERENVEEN 4 LIVE!
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

nahoj1989 schreef:46 miljoen komend seizoen? is dat niet aardig veel...... dacht ik
Waar gaat dit over. Ik begrijp de context niet geheel, misschien heb ik iets gemist. Verklaar je nader s.v.p.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
denijs1
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 07-05-2006 12:08

Bericht door denijs1 »

Goede vervanger voor hansson en kan samen met breuer centraal achterin spelen, maar ik zie toch liever iemand komen met een goede opbouw.
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

denijs1 schreef:Goede vervanger voor hansson en kan samen met breuer centraal achterin spelen, maar ik zie toch liever iemand komen met een goede opbouw.
Hansson is nog niet weg hoor. Ik denk dat Dingsdag (eventueel want het is nog niet rond) mooi met Hansson, Breuer, en Drost achterin kan spelen. Ik zie hem niet als de beoogde opvolger voor Hansson.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

En wie van die vier zou jij dan rechtsback zetten?

Het feit dat ze een centrale verdiger willen halen, geeft aan dat ze verwachten dat Hansson weggaat. En dat is ook reeel. Hij zoekt een andere uitdaging.

Vitesse zit wat betreft Dingsdag in een mooie positie. Ze zeggen dat er ook andere kapers op de kust zijn om hem te halen waardoor ze de prijs kunnen opdrijven. En het is de vraag of het waar is dat Werder en Feyenoord hem ook willen hebben. Ze kunnen van alles roepen......., terwijl ze weten dat Heerenveen genoeg geld heeft.
Plaats reactie