Michael Dingsdag

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie

Houd Dingsdag zijn bassibplaats in 09/10

Ja
91
46%
Nee
37
19%
Weet niet
71
36%
 
Totaal aantal stemmen: 199

boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

zegd ook veel over elia dat ie ruim 7 maanden later nog ff in de publiciteit gooit.
hoe het erg het ook is als het waar is maar erg collegiaal is het niet..als echt een kerel was had ie direct moeten zeggen na de bekerfinale.
hij praatte eerder ook al niet echt lovend over breuer wat ik toen in de VI had gelezen..heb me bedenkingen wel over elia(niet zijn voetbalkwaliteiten praat ik dan over)
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Wat een gepiep van elia zeg! Ik geloof hier echt geen barst van! Iets met apie ofzo kan die natuurljik best gezecht hebben maar de rest...

Ach hij heeft geen prijs gewonnen en gaat 7 maanden later nog eens zijken bij johan.
Jonas van den Andel
Nieuw talent
Berichten: 79
Lid geworden op: 26-11-2003 12:51

Bericht door Jonas van den Andel »

Dingsdag zet gewoon de traditie van Abe voort... :lol:

Elia piepte direct na de bekerfinale ook al dat Heerenveen 'vies' speelde. Geloof wel dat er iets is voorgevallen.
My name is Jonas!!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Tijdens de bekerfinale was er niets te merken van een 'opstootje'. Als je zoiets hoort, ga je wel verhaal halen lijkt me. Ik denk dat Elia gewoon gefrustreerd is en de nederlaag maar niet kan verkroppen en Heerenveen nog even wil beschadigen.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Ik geloof er HE-LE-MAAL niks van! Inderdaad pas na 7 maanden, en Dingsdag is een Amsterdammer, opgegroeid met veel buitenlanders. Ahahaoui van VVV zei laatst nog dat hij zo goed was met Dingsdag bij Vitesse in de jeugd bijvoorbeeld. En dat is een Marokaan. Zoiets is ontzettend in om maar gewoon te roepen, en makkelijk, en goedkoop.

Het is mij ook wel eens overkomen, ik heb iemand ergens op aan gesproken zoals ik iedereen ergens op aan zou spreken, en toen discrimineerde ik meteen, werd hard geroepen, halve rel, en ik had echt niks gezegd. Mijn boodschap was volledig weg, en het ging alleen maar over dat ik zou discrimeneren. Nou, dat doe ik dus niet. Gemakkelijke slachtofferrol.

En verder: in dit land mag je niet kut-M** zeggen maar Kut-Fries mag wel! We zijn een beetje doorgeslagen hier ...

Ik geloof er niet zo in.
100% achter Marco van Basten!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Is er op de bekerfinale-dvd iets van dit opstootje te zien wellicht? Kunnen we even liplezen..
sonnema
Selectiespeler
Berichten: 740
Lid geworden op: 04-06-2003 10:19

Bericht door sonnema »

Als het Elia echt zo hoog zou zitten had ie tijdens de bekerfinale of direct daarna wel gereageerd lijkt mij.
Discriminatie is een ernstige zaak en in Nederland wordt je bijkans opgehangen als je je koffie alleen maar zwart drinkt(vrij naar H. Finkers).
Mischien ietwat misplaatst in deze context, maar lijkt mij een "broodje aap verhaal".
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

sonnema schreef:Mischien ietwat misplaatst in deze context, maar lijkt mij een "broodje aap verhaal".
:mrgreen: :mrgreen:

Zulksoort dingen zijn altijd lastig. Een meisje van 15 zegt dat ze is verkracht door een vent van 25: heel de wereld spreekt er schande van. Een jochie van 15 zegt dat hij is verkracht door een vrouw van 25: men lacht hem recht in zijn gezicht uit.

Dit is hetzelfde. Discriminatie kan niet en mag niet. Maar hoe wil je het bewijzen? Elia zegt dit, Dingsdag zegt dat. Kortom, laat maar lekker zitten dit. Anders wordt het toch een eindeloze discussie tussen de hoofdrolspelers.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Freeze schreef:Ja en het staat morgen ook in de kersteditie van VI.
Deze uitspraken van Elia en (al dan niet gedaan) Dingsdag passen ook perfect in de kerstgedachte, vrede op aarde
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Voetbal International heeft onze mooie club zo nu en dan gewoon op de korrel.
Nu is het (weer even) Dingsdag, voorheen was het altijd Foppe die er niks van kon etc.
Riemer werd ook even pesterig over gedaan, "Riemer vind het altijd mooi als er naar hem wordt geluisterd", dat zou Smit van Hercales dan doen, die heeft alles geleerd van Riemer en van dat soort blabla werd er uit gekraamd in dat programma.

Ik spreek er schande van en heb ze niet zo hoog. Behalve René van der Gijp dan, die heeft er verstand van. Kraaij ook wel, maar dan een stuk minder. Over Genée hoeven we het niet eens te hebben denk ik, volgens mij heeft die nog nooit een voetbal wedstrijd gezien.
Samen maken we de club sterk.
winterzzz85
Selectiespeler
Berichten: 711
Lid geworden op: 09-10-2008 13:47
Locatie: Zeist

Bericht door winterzzz85 »

Dat soort uitspraken van de heren aan tafel worden natuurlijk ook gedaan mbt de amusementswaarde van het programma. Derksen probeert de grappige man te zijn met de wijsheid in pacht. Ik denk niet dat ze iets tegen ons clubje hebben. Wanneer zo'n Elia dit soort dingen uitkraamt waar een journalist bij is dan is het logisch dat het wordt geplaatst, maar ze hebben ook de reactie van Dingsdag geplaatst, de waarheid ligt waarschijnlijk in het midden. Elia komt op mij over als een vervelend mannetje die nogal in zijn nopjes is met zichzelf.

Gefrustreerd over de verloren finale komen er dan wat rare dingen in hem naar boven. Direct na de finale had hij meteen al wat grootspraak over het feit dat hij zo nog 2 wedstrijden had kunnen spelen en over het 'dollen' van Breuer. Laat hem lekker zijn mond houden en gewoon gaan voetballen, misschien mag hij nog eens een finale spelen.
Gebruikersavatar
hilbi
Invaller
Berichten: 453
Lid geworden op: 15-06-2009 17:00

Bericht door hilbi »

BK2007 schreef:Voetbal International heeft onze mooie club zo nu en dan gewoon op de korrel.
Nu is het (weer even) Dingsdag, voorheen was het altijd Foppe die er niks van kon etc.
Riemer werd ook even pesterig over gedaan, "Riemer vind het altijd mooi als er naar hem wordt geluisterd", dat zou Smit van Hercales dan doen, die heeft alles geleerd van Riemer en van dat soort blabla werd er uit gekraamd in dat programma.

Ik spreek er schande van en heb ze niet zo hoog. Behalve René van der Gijp dan, die heeft er verstand van. Kraaij ook wel, maar dan een stuk minder. Over Genée hoeven we het niet eens te hebben denk ik, volgens mij heeft die nog nooit een voetbal wedstrijd gezien.
iedere supporters club in nl denkt dat derksen tegen hun is, daarom komt ie ook geen stadion meer binnen.

ik vind het persoonlijk nogal meevallen, vergeet overigens niet dat van der gijp nog een warme band met Riemer heeft.

On topic over dinsdag, vind het smaad van Elia, als dinsdag het al gezegd zou hebben dan had Elia dat gelijk na de wedstrijd moeten aangeven, dan had er onderzoek naar gedaan kunnen worden. Nu wordt de uitspraak gedaan, niemand kan meer iets bewijzen, maar disndag wordt en passent wel beschadigd.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Ach Dingsdag zal vast wel iets tegen Elia gezegd hebben. Als Dingsdag dit daarwerkelijk zo gezegd heeft, is hij natuurlijk te ver gegaan. Maar voetbal is emotie! Er wordt zoveel op de voetbalvelden geroepen dat elke speler in Nederland wel wat in VI kan zeggen dat hij ergens voor is uitgemaakt. Bovendien moet Elia het eerst kunnen bewijzen... Ook dit soort spelers heb je in een selectie nodig. Het mag wel een keertje wat harder dan altijd weer dat lieve imago gedoe, want daar staat Heerenveen voor zegt de buitenwereld(Derksen gister ook weer in VI). Onzin!!
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
edaluz
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 02-01-2008 19:49
Locatie: de hoofdstad

Bericht door edaluz »

Geloof best dat er veel dingen tegen Elia worden gezegd, is nl. een vrij gemakkelijk te irriteren mannetje, zelfingenomen met name. Reden om aan z'n woorden te twijfelen is dat het een vrij dom persoon schijnt te zijn, makkelijk te beinvloeden, en die last schijnt te hebben van losse handjes.

Feit blijft wel dat Dingsdag niet voor de meest positieve publiciteit heeft gezorgd het afgelopen jaar, en in dat opzicht de schijn bij voorbaat al tegen heeft. Maar waarom zou je zoiets zeggen als je idd een multiculturel vriendenkring hebt..jammer dit.
want morgen wordt alles anders
imranos
Jeugdspeler
Berichten: 26
Lid geworden op: 16-08-2009 01:02

Bericht door imranos »

Elia lijkt me nou geen type dat dit zomaar zou zeggen. Ik wil best geloven dat Dingsdag zo'n racistische uitspraak heeft gedaan, maar zeker weten doe ik niet.
Oké
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Volgens Elia stond Wegereef erbij en deed hij niets. Dat vind ik dus raar, want waarom zou een scheidsrechter zoiets negeren? Wegereef heeft normaal weinig moeite met het trekken van kaarten. Ik vermoed daarom dat Dingsdag Elia wel degelijk heeft beledigd, maar niet zwaar genoeg voor een kaart, zodat Elia het nu aandikt om sympathie te winnen. Na afloop van de wedstrijd heeft Elia wel meer denigrerende dingen gezegd over Heerenveen. Slechte verliezer, die jongen.

Heeft VI Wegereef nog gevraagd om commentaar? Zou een journalistieke misser zijn als ze dat niet hebben gedaan.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

imranos schreef:Elia lijkt me nou geen type dat dit zomaar zou zeggen.
Ik wel, hij liep destijds ook al te miauwen dat hij Breuer aan alle kanten wegspeelde. Toch kwam hij er maar zelden echt voorbij. Hij zegt in dat interview ook nog dat zijn ploeggenoten hem tegen moesten houden, nou ik heb dat opstootje nergens gezien tijdens de bekerfinale. Dingsdag zal echt wel wat gezegd hebben, Elia zal het wel hier en daar wat in zijn voordeel aangedikt hebben.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Waar een kerstnummer al niet goed voor is. Dubbel aantal pagina's dus het papier moet vol. Vervelende situatie voor speler en club. Dit ligt gevoelig (en terecht).
Ben je schuldig.....bied als een kerel je excuses aan, leer ervan en verbeter je leven (1) of kruip stil in een hoekje en hoop dat niemand je lastigvalt (2).
Ben je onschuldig....en is je tegenstander geen knip voor de neus waard en wordt hij ook als "idiote henkie" door de omgeving behandeld....Negeer alles en laat het rusten (3). Alle rumoer die tegenreacties gaat oproepen gaat toch alleen maar tegen je werken.
Ben je onschuldig....en je tegenstander timmert flink aan de weg, laat hem kiezen of in het openbaar zijn excuus aanbieden voor de leugens die de wereld in gebracht zijn (4) of je doet aangifte voor smaad (5).

In bijna alle gevallen is het verhaal toch niet zo zwart-wit zoals dat op het papier staat afgedrukt. Dus het kiezen uit de vijf mogelijkheden zal wel moeilijker zijn dan dat ik hierboven beschrijf.
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

boy waterman schreef:zegd ook veel over elia dat ie ruim 7 maanden later nog ff in de publiciteit gooit.
Zegt inderdaad meer over Elia dan over Dingsdag. Er zal heus wel het e.e.a. voorgevallen zijn, maar ook in dit geval zal er weer een hoop bijverzonnen zijn van dat irritante mannetje. Hij kon immers na de verloren bekerfinale alleen maar zeiken over Breuer en dat heerenveen vies speelte etc etc. Allemaal frustratie en dat komt er nu weer uit.. Geen aandacht aan schenken :lol:

Heeft iemand nog een leuke foto van de beker? Misschien een idee om deze als kerstkaart naar Hamburg te sturen. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door SpongeBob op 23-12-2009 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb geen onderschrift nodig...
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Van voetbalzone:
Deze ziekte komt ook in mijn familie voor. Ik pas wel op om dat woord op die manier te gebruiken. En iedereen die mij kent, weet dat ik in Amsterdam een heleboel Surinaamse vrienden heb." Dingsdag snapt niet waarom Elia het verhaal een half jaar later in de media brengt. "Ik wist niet dat dit speelde bij Elia of dat hij het zo heeft opgevat. Ik vind het ook vreemd dat ik dit nu een half jaar later hoor. Hij had gewoon na afloop naar me toe moeten komen, dan was dit ook meteen uit de wereld geweest."
Waarom had Elia naar afloop naar hem toe moeten komen als hij het niet gezegd heeft? Beetje vreemde opmerking.
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

Ik maak me hier totaal niet druk om. Geef mij 1 goede reden waarom ik Elia op zijn woord moet geloven 7 maanden na dato!
SCH-FAN
Wereldspeler
Berichten: 1109
Lid geworden op: 22-08-2007 15:21

Bericht door SCH-FAN »

Die Elia vertrouw ik sowieso niet. Wat een achterbakse kop staat daar op.
Twente heeft een Cheik maar wij hebben de Koning!
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Heerenveen rules schreef:Waarom had Elia naar afloop naar hem toe moeten komen als hij het niet gezegd heeft? Beetje vreemde opmerking.
Nou, om te zeggen "jij hebt dit en dit gezegd" en dan had Dingsdag kunnen zeggen "helemaal niet, ik zei dat en dat". Hij zegt niks teveel hoor.
100% achter Marco van Basten!
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Dingsdag snapt niet waarom Elia het verhaal een half jaar later in de media brengt. "Ik wist niet dat dit speelde bij Elia of dat hij het zo heeft opgevat
hij dus wel wat gezegd, alleen hij vatte het verkeerd op?

waarschijnlijk heeft hij hem gevraagd vriend te worden, aangezien elia dan niet opvalt in dingsdags zn vriendengroep
Hier heb ik geen woorden voor
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Los van dit verhaal is het erg stil rondom Dingsdag. Zijn contract loopt af en als men hem had willen houden zou er al verlengd zijn, tenzij is afgesproken dit pas in de winterstop te gaan bespreken of er door een van de partijen is aangegeven niet verder te willen. Mocht men nog een beetje geld voor hem willen vangen dan zou hij in de winterstop al weg moeten.
broekster
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 09-01-2006 16:41
Locatie: Brussel

Bericht door broekster »

Als we de 2e seizoenshelft Dinsdag verkopen nemen we mijn inziens wel een groot risico, het aantal verdedigers wat nog redelijk kan voetballen slinkt dan wel aardig...
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Kan Dingsdag voetballen dan?
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Eric schreef:Kan Dingsdag voetballen dan?
Voetballen wel, verdedigen niet :lol:

Lekker verkopen in de winterstop die handel.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Eric schreef:Kan Dingsdag voetballen dan?
Misschien niet, maar is nog altijd beter dan Breuer en Bak Nielsen.
Bovendien is dit de enige "verdediger" die leiderscapaciteiten heeft. Onze huidige aanvoerder heeft zijn handen al vol om zijn taken goed uit te voeren.
Als je Dingsdag laat gaan en er zou in de winterstop geen verdediger(s) voor terugkomen, dan breng je jezelf behoorlijk in de problemen. Dingsdag is dan niet de ideale verdediger en maakt soms stomme overtredingen, maar ik zie hem nog liever dan clown Popov en de aanvoerders aller clowns Breuer.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Flying Tilster schreef: Misschien niet, maar is nog altijd beter dan Breuer en Bak Nielsen.
Bovendien is dit de enige "verdediger" die leiderscapaciteiten heeft. Onze huidige aanvoerder heeft zijn handen al vol om zijn taken goed uit te voeren.
Hij is een "gemaakte" aanvoerder wiens leiding geven niet door zijn teamgenoten wordt gewaardeert. Daarnaast is hij wel best voetballende verdediger maar verdedigen kan hij niet. :mrgreen:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Plaats reactie