Michael Dingsdag

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie

Houd Dingsdag zijn bassibplaats in 09/10

Ja
91
46%
Nee
37
19%
Weet niet
71
36%
 
Totaal aantal stemmen: 199

Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer er nieuws komt over het contract van Dingsdag. Bij een aflopend contract moet je officieel vóór 1 april aangeven wat je als club wil. Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat de club en Michael deze periode toch al wel om de tafel gaan zitten.

Gevoelsmatig zeg ik dat de club zijn contract niet wil verlengen.
broekster
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 09-01-2006 16:41
Locatie: Brussel

Bericht door broekster »

Het lijkt mij logischer dat de club juist wel wil verlengen. Ten eerste kun je alle verdedigers die je hebt wel gebruiken en deze jongen heeft 3 miljoen gekost, hij zal toch ook wel een redelijk bedrag weer op brengen.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Verlengen of vertrekken? Ik denk geen van beide! Dingsdag zijn contract loopt tot medio 2010, met een optie tot 2011. De club zal hem niet een dik contract willen geven, maar ze zullen hem ook niet gratis willen laten gaan. Het lichten van de optie lijkt me het meest waarschijnlijk.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Skopperij schreef:Verlengen of vertrekken? Ik denk geen van beide! Dingsdag zijn contract loopt tot medio 2010, met een optie tot 2011. De club zal hem niet een dik contract willen geven, maar ze zullen hem ook niet gratis willen laten gaan. Het lichten van de optie lijkt me het meest waarschijnlijk.
Als Heerenveen slim is lichten ze die optie niet, hebben zo nog een jaar langer last van deze beperkte vedediger. Voor datzelfde salaris haal je een goede andere verdediger.

Bovendien heeft Dingsdag nauwelijks transferwaarde, kan mij niet voorstellen dat hij nog meer dan 5 ton zal opbrengen.

Het is soms beter een keuze te maken dan maar te blijven aanklooien. Deze woorden zijn ook van toepasing op Bak, Popov, Henrique en Beda.
Gebruikersavatar
Ironis
Wereldspeler
Berichten: 1438
Lid geworden op: 27-04-2009 11:39
Locatie: Rotterdam

Bericht door Ironis »

En toch lijkt Dingsdag de concurrentie aan te gaan, hij had in het oefenduel een goede invalbeurt. Ik denk dat JdJ het goed heeft aangepakt. Zet hem op de bank en hij gaat wel harder werken om een basisplaats te kunnen verzekeren en daardoor uitzicht te houden op een goede club als zijn contract verloopt ..
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Bij die 1 - 0 van gister wou bij Dingsdag's hoofd wat anders dan de benen had ik het idee.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Geen concentratie, scherpte. Dan werken de lijntjes tussen hoofd en benen niet snel genoeg en gebeueren dit soort dingen. Typerend voor Dingsdag.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Dingsdag had 100% zeker moeten spelen gisteravond. In de eerste helft hadden we een enorm overwicht, maar de opbouw van Bak-Nielsen en Breuer gaat zó ontzettend traag. Daar word je niet goed van. Tikje breed, Bak-Breuer-Bak-Breuer, tikje naar voren. ADO had alle tijd om zich in te graven. Verdedigend was er niets te doen, ik weet zeker dat je met een resoluut opbouwende verdediger heel wat sneller aan de aanval kon beginnen.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Daarom zou zo`n Elm prima voor zijn verdediging kunnen spelen om het spel te verplaatsen.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Dingsdag had met zijn lange pass wel van waarde kunnen zijn in de counter. Dat zal ook de variant wel zijn in Venlo. Ver terug zakken en gokken op de counter.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Dingsdag liep in de rust al snel warm. Eerder dus dan Koning. Ik had verwacht dat De Jonge/Heerkes hem in zou brengen voor Assaidi. Maar kennelijk ligt hij niet zo goed bij de staf. Zijn belabberde optreden in Euroborg kan daarin meespelen.
AMF
Bankzitter
Berichten: 190
Lid geworden op: 05-10-2009 17:05
Locatie: Utrecht

Bericht door AMF »

Gekko schreef:Dingsdag had met zijn lange pass wel van waarde kunnen zijn in de counter. Dat zal ook de variant wel zijn in Venlo. Ver terug zakken en gokken op de counter.
Dat zou betekenen dat De Jonge er enig tactisch vernuft in gooit.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Daar heeft Everse niks over te zeggen hoor. Contractverlenging bedoel ik dan. Wel over de opstelling natuurlijk.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Everse heeft zijn baan mede aan Dingsdag te danken. Even nadenken maar het klopt.
winterzzz85
Selectiespeler
Berichten: 711
Lid geworden op: 09-10-2008 13:47
Locatie: Zeist

Bericht door winterzzz85 »

Gekko schreef:Everse heeft zijn baan mede aan Dingsdag te danken. Even nadenken maar het klopt.
En aan de rest van de stemgerechtigden bedoel je? Dan moet hij iedereen die een stem uitgebracht heeft een kans geven...
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 721
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Bericht door jeewee »

Voetbalzone schreef:Michael Dingsdag heeft zichzelf geen goede dienst bewezen. De verdediger van SC Heerenveen raakte zaterdagavond in opspraak nadat hij een journalist van de Leeuwarder Courant bekogelde met een energieblikje. Dingsdag was ontevreden over een gepubliceerd artikel.

In een interview met de opgestapte interim-trainer Jan de Jonge werden de namen van Dingsdag en Gerald Sibon genoemd als spelers die aan de basis stonden van het opzeggen van het vertrouwen in de oefenmeester door de spelersgroep. Daar was de verdediger zeer ontstemd over, waardoor hij verhaal ging halen bij de journalist.
Het gesprek liep uit de hand en bij het weglopen gooide de woedende Dingsdag een blikje naar de verbaasde journalist, die overigens niet werd geraakt. Dingsdag stond niet in de basis in de wedstrijd tegen FC Utrecht, het debuut van De Jonge’s opvolger Jan Everse.
.-
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Dit gefrustreerde konijn in de zomerstop mooi laten vertrekken. Men moet niet eens nadenken over contractverlenging voor hem.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Of heeft Menzo toch gelijk? :mrgreen:
Op naar het volgende seizoen....
klaas kist
Bankzitter
Berichten: 208
Lid geworden op: 06-07-2007 17:46

Bericht door klaas kist »

Wat wil je.
Het was Energy Drink.
Dat spat natuurlijk alle kanten op.
Een beetje journalist blijft uit de buurt van Energy Drink.
Die bitterballen van de LC zijn niet weg te krijgen zonder Energy Drink.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

dan valt dat flesje cola of energy drank mee.
Ps, wat een ophef trouwens, het flesje ging mis, en een jornalist die dingen foutief vermeld in zijn krant mag ook wel eens wetend dat hij fout zat.
Word in de toekomst een lege sportpagina, geen menzo geen dingsdag en geen Bak-nielsen.

als je het volgende stukje leest.
Carlos Queiroz heeft zaterdag op het vliegveld van Lissabon ruzie gemaakt met een voetbalverslaggever. Volgens ooggetuigen zou Queiroz de journalist zelfs een aantal klappen hebben gegeven. De bondscoach van Portugal ontkende dat echter bij aankomst in Warschau, waar hij zondag de loting voor de EK-kwalificatiereeks bijwoont.
Wij zijn Heerenveen.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Big Deal, die journalist weet nu in iedergeval waar hij aan toe is. Het blijven rioolratten die jongens van de pers :wink:
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Had hij eindelijk eens kans om te scoren...mist hij de journalist! Niet scherp dus...het Everse schokeffect is bij hem niet van toepassing! :lol:
Gebruikersavatar
McReo
Bankzitter
Berichten: 192
Lid geworden op: 07-11-2008 17:12
Locatie: Heerenveen

Bericht door McReo »

Red Bull geeft je vleugels toch? Mag hij dat ook wel eens laten zien.
Beter een gat in je klomp, dan een klomp in je gat.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Ik hoorde dat Bak bij VVV dramatisch speelde en zaterdag ook niet bestw as. Waarom staat Dingsdag daar dan niet of (voor de niet Dingsdag fans) Djuric?
100% achter Marco van Basten!
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Omdat Everse eerst niets wilde veranderen...deze week gaat hij goed observeren!
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

En Dingsdag was nou ook niet de uitblinker; verloor vrijwel alle duels voor de goal van Calabro.

Zaterdag stond Bak-Breuer trouwens wel goed.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Geen nieuw contract voor Dingsdag volgens de LC.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Ruimte in het salarishuis, is de grote schoonmaak begonnen?
Op naar het volgende seizoen....
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Toch jammer dat er straks 3 miljoen afgeschreven kan worden voor Dingsdag. Aan de andere kant; welke club is bereid voor hem een transferbedrag op tafel te leggen?

Frappant hoe het is gelopen met hem, in zijn eerste jaar vond ik hem een topaankoop en daar presteerde hij ook naar. Daarna is het geleidelijk aan minder geworden, met dit seizoen als dieptepunt.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Tuurlijk is dat jammer, maar goed we willen doorselecteren toch? Dan moet je Michael niet een nieuw contract geven lijkt me.
Op naar het volgende seizoen....
Plaats reactie