Michael Dingsdag

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Houd Dingsdag zijn bassibplaats in 09/10

Ja
91
46%
Nee
37
19%
Weet niet
71
36%
 
Totaal aantal stemmen: 199

Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Als Heerenveen geen 3 miljoen euro wil betalen voor een spits (alves) die ze toen echt nodig hadden, dan kun je wel vergeten dat ze 2,8 miljoen euro betalen voor een verdediger die niet gelijkwaardig is aan Hansson. Ik geloof dus niks van dat 2,8 miljoen euro verhaal. :!:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Of ze moeten wel heel veel vertrouwen hebben in Dingsdag. Maar ik vind het sowieso een erg hoog bedrag en ik kan me dan ook niet voorstellen dat ze dit gaan betalen.
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

1920 schreef:Als Heerenveen geen 3 miljoen euro wil betalen voor een spits (alves) die ze toen echt nodig hadden, dan kun je wel vergeten dat ze 2,8 miljoen euro betalen voor een verdediger die niet gelijkwaardig is aan Hansson. Ik geloof dus niks van dat 2,8 miljoen euro verhaal. :!:
Malmo ff vroeg eerst 3 miljoen voor Alves, maar verhoogde vlak voor het verstrijken van de transferperiode de prijs naar 6 miljoen. Heerenveen wilde in eerste instantie wel die 3 miljoen betalen, maar vond die later 6 miljoen te gortig.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

2,8 miljoen voor Dingsdag? Veel te veel, dan moet sowieso al duidelijk zijn bij de club dat Hansson weggaat en dat er goed wordt betaald voor hem...
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

Ik vind dit zeker niet teveel voor Dingsdag en ik denk ook wel dat Heerenveen dat voor hem wil neerltellen. Van tevoren weet je gewoon al dat zo'n speler niet voor minder dan 2,5 miljoen weg mag, gezien zijn contract en de interesse in hem van meerdere clubs. Als Hansson vertrekt zullen we daar ook nog wel aardig wat geld voor vangen, dus denk ik dat het niet eens zoveel kost uiteindelijk. Verder is dit een verdediger waar we de komende jaren op kunnen bouwen en zetten we op deze manier m.i. weer een goede stap voor volgend seizoen.
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Dit was mij niet bekend One Day Flyer. Weet alleen via de media dat het eerste bod is afgewezen. Ik hoop overigens dat ie komt, maar kan me ook niet voorstellen dat ze bijna drie miljoen betalen.
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Vooropgesteld € 2.8 miljoen euro is een fors bedrag (als het waar is). Maar aan de andere kant, een Zweedse international die meegaat naar Duitsland kan ook minimaal 1.5 miljoen opleveren. Het gat is dan ongeveer 1.3 miljoen. Daar heb je wel een Nederlandse, jonge en in mijn ogen een goede talentvolle verdediger voor terug. Wat is dan wijsheid en veel geld :?: In dat opzicht mag Petter van mij (met pijn in het hart) wel ergens anders zijn geluk gaan beproeven, hij wordt A niet beter en B niet jonger.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Wat kan het nu eigenlijk schelen wat Dinsdag gekost heeft...lijkt wel of jullie allemaal mee moeten betalen?? Trouwens hebben jullie al jaren gedaan middels siezoenkaart hahaha! Laten we nu maar blij zijn dat hij komt!! Ik vond het al lang duren..vooir hetzelfde geld, had Dinsdag tegen Heernveen gezeg: "ik ga ergens anders heen want, jullie willen mij niet echt".
denijs1
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 07-05-2006 12:08

Bericht door denijs1 »

Eindelijk! goede keuze van Riemer en co. Dingsdag is nog jong kan nog veel leren en groeien, dus dan valt die 2,8 milj wel weer mee. Goede investering lijkt me.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Baggerraartje schreef:Wat kan het nu eigenlijk schelen wat Dinsdag gekost heeft...
Maar goed dat jij niet gaat over het transferbeleid. Je gaat natuurlijk niet teveel betalen voor een speler. €2,8 miljoen is ong. 6 miljoen oude Nederlandse guldens. Vind ik wel erg veel.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Volgens mij komt er nog steeds helemaal niemand, ook Dingsdag niet. Op geen enkele betrouwbare site staat iets over een mogelijke overgang van Dingsdag dus het is allemaal speculatief. Rustig afwachten dus en de echte bedragen die betaald zullen gaan worden komen wij toch niet/nooit te weten.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

IS nog helemaal niets overbekend, en heerenveen zal de laatste zijn die iets naar buiten brengt over een transfersom!!!!!!
Dus die jan mosselman de reporter van omroep gelderland moest weer een bladzijde vullen en heeft er maar wat neergezet, zoiets zal het wel zijn
Douwe80
Nieuw talent
Berichten: 117
Lid geworden op: 17-01-2006 14:58

Bericht door Douwe80 »

ik snap dat jullie 2,8 veel geld vinden maar kijk het eens vanuit de positie van Vitesse. Ze hoeven dingsdag niet te verkopen, hij heeft nog een langdurig contract en er zijn genoeg andere gegadigden.
Vitesse bepaalt de prijs zo simpel is het, 7 miljoen voor nilsson vragen en voor pranjic is zeker niet veel :roll:

Ik snap dat jullie het vanuit een wit-blauwe bril bekijken maar enige realiteitszin moet er wel bij komen.

Zou heerenveen een van zijn talentvolste verdedigers waar veel aandacht voor is naar een concurrent laten gaan voor een appel en een ei??
Beauty is in the eye of the beholder
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Heerenveen rules...ik denk niet meer in guldens hoor?!??? Ik kocht een woonboederijtje in 93 in Hoornsterzwaag...voor 180000 gulden...iedereen zei...veel te duur!!! (gem.prijsin ned lag op was 150000) nu heb ik een hypotheek van 83000 euro en woon daar zo goedkoop volgens iedereen...heb het haast voor niks!!!?!?!? gewoon met je tijd meegaan...de salarisen van de spelers zijn ook fors gestegen...dus ook de tranfersommen. En het heeft niets met geld uitgeven te maken...waren Hunter en Sam niet verkocht...dacht je dan dat vitesse gezegd had...ach...doe maar een miljoen..jullie hebben ookk geen geld??!?! Dacht het niet!! Wees blij dat we zoveel geld hebben van die transfers...kunnen we het makkelijk betalen. Kunt het dus ook omdraaien!
Mooi wonen hoor in Hoornsterzwaag...kunt beter hier in de tuin anderhalf uur met een pot bier voor je uit staren!
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Douwe80 schreef:Vitesse bepaalt de prijs zo simpel is het, 7 miljoen voor nilsson vragen en voor pranjic is zeker niet veel :roll:
Nilsson is geen 7 waard in mijn ogen Pranjic cker wel

TORCIDA schreef:met ongeloof lees ik sommige berichten. Als er niets gekocht wordt verweten dat het bestuur geen geld durft uit te geven. Als een speler bijna 3 miljoen kost ( als dit waar is)
dan is ie weer te duur ???
Daar zul je mij niet over horen. Ik zeg alleen dat je Niet TE VEEL moet gaan betalen voor spelers. Als ze in jouw eigen ogen b.v. 3 miljoen waard zijn dan ga je toch geen 6 of zo betalen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

TORCIDA schreef:met ongeloof lees ik sommige berichten. Als er niets gekocht wordt verweten dat het bestuur geen geld durft uit te geven. Als een speler bijna 3 miljoen kost ( als dit waar is)
dan is ie weer te duur ???
Dat ze moeten investeren wil niet zeggen dat ze teveel moeten betalen voor een speler!

En Baggeraartje, blijft je vinger hangen als je op de punt drukt? 8)
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

ja..kleeft vast van de drank hahaha
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Volgens Kraay Jr. vraagt Vitesse veel te hoge bedragen voor Dingsdag, waardoor het nog steeds niet rond is. Hij noemt geen bedragen, maar ik denk dat je al snel een aantal miljoenen ver bent.
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Dat weet ik wel zeker. Onder de drie krijgen ze hem niet! Maar dat was volgens velen niet waar. We wachten wel af.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Als je Dingsdag wilt halen kun je toch beter Seip weer een contract aanbieden? Als je hun voetbalkwaliteiten op een weegschaal zou leggen dan vrees ik voor Dingsdag dat deze weegschaal niet direct in zijn voordeel zal zakken.

Moet mij sowieso even van het hart dat ik het aankoopbeleid vooralsnog maar povertjes vind. Ik kijk met enige jaloezie naar onze vrienden uit Alkmaar die wel gezonde ambities tonen en met het (waarschijnlijke) aantrekken van Gudjohnsson, Cziommer, Dembele, Leonardo, Jenner, Luirink en Kadlec, Augustien een gooi doen naar het landskampioenschap van het volgend jaar. SC Heerenveen mag blij zijn dat het op dezelfde sterkte blijft als vorig jaar aan het begin van het seizoen. Daarmee zetten we gene stap voorui, maar consolideren we alleen maar. En is stilstaan niet achteruitgang?

Ik hield vorig jaar vol dat AZ een een, of twee jarig durend fenomeen zou zijn, maar ik ben bang dat SC Heerenveen is afgehaakt. Laat niemand meer zeggen, zoals ikzelf o.a. veelvuldig heb verklaard afgelopen seizoen, dat AZ geen stapje hoger is dan SC Heerenveen momenteel.....
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

Nou als je Dingsdag niet beter vindt dan Seip heb je waarschijnlijk naar de verkeerd spelers gekeken, want Dingsdag is toch wel van een veel hoger niveau dan Seip. Een veel betere verdediger als Dingsdag is simpelweg niet haalbaar, want die kiezen niet voor ons, dus mogen we m.i. heel blij zijn als hij naar ons toekomt.

Dat Az heel goed bezig is op de transfermarkt ben ik met je eens, maar voor Heerenveen is dit momenteel zeker nog niet haalbaar om dergelijke spelers aan te trekken. Mocht Dingsdag komen en daarbij misschien nog een verdediger, een middenvelder en evt. nog Alves dan hebben we in mijn ogen ook zeer goede zaken gedaan en gaan we er zeker op vooruit.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Crash schreef:Gudjohnsson, Cziommer, Dembele, Leonardo, Jenner, Luirink en Kadlec, Augustien .
Niet iedereen die in de media wordt genoemd zal ook daadwerkelijk in de belangstelling staan. Dan hadden wij nu ook een wereldelftal hebben als iedereen zou komen die in verband met ons is gebracht het afgelopen half jaar.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

17/05 (8:41) De transfer van Michael Dingsdag naar sc Heerenveen is zo goed als afgerond. De clubs zijn er bijna uit en de speler zegt dat hij er klaar voor is: ,,Ik teken daar voor vier jaar.''

Volgens Omroep Gelderland liggen de vraagprijs van Vitesse en het bod van sc Heerenveen inmiddels dicht bij elkaar. De verwachting is zelfs dat de clubs er deze week nog wel uitkomen. Dingsdag: ,,Vitesse heeft een nieuwe speler voor mijn positie gehaald, dus als de clubs eruit komen, ga ik zeker weg.''

Officieel weet Dingsdag van niets, omdat Vitesse niet met hem spreekt over de transfer: ,,Ik hoor alleen maar wat via mijn zaakwaarnemer.'' Dingsdag heeft er wel vertrouwen in dat het goedkomt, want hij stelt ook dat hij klaar is voor Heerenveen: ,,Ik drink al iedere dag melk van Friesche Vlag. Ik teken voor vier jaar daar.''

bron: Omroep Gelderland, abelenstra.com
Gebruikersavatar
Hakansson
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 30-06-2004 13:12
Locatie: hindeloopen

Bericht door Hakansson »

Ik lees net op voetbalplus dat heerenveen 3miljoen voor dingsdag gaat betalen.

Ik ben blij dat heerenveen eindelijk eens geld gaat uigeven, maar omdat nou voor dingsdag te don vind ik en beetje jammer. spelers van die kwaliteit zijn r el voor minder centen te vinden.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Hij drinkt al iedere dag Friesche Vlag. Ik weet niet of hij het weet, maar daar is al een aantal jaar niets Fries meer aan.

EDIT: ;)
Laatst gewijzigd door Frisian Viking op 17-05-2006 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
nahoj1989
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 18-01-2006 16:07

Bericht door nahoj1989 »

Hakansson schreef:Ik lees net op voetbalplus dat heerenveen 3miljoen voor dingsdag gaat betalen.

Ik ben blij dat heerenveen eindelijk eens geld gaat uigeven, maar omdat nou voor dingsdag te don vind ik en beetje jammer. spelers van die kwaliteit zijn r el voor minder centen te vinden.
De leiding van Heerenveen ziet in hem een waardige vervanger van hansson dan mag er best 3 miljoen over de toonbank! Hij is goed wanneer hij goede verdedigers naast ziich heeft staan en niet zo eentje als bij vitesse waardoor hij zelf alles moet oplossen! Als hij eenmaal goed samenwerkt met onze verdediging dan is deze gast niet meer te stoppen! Hij hoort volgens het boekje in de toekomst het nederlands elftal te gaan verdedigen!
SC-HEERENVEEN 4 LIVE!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Frisian Viking schreef:Hij drinkt al iedere dag Friesche Vlag. Ik weet niet of hij het weet, maar daar is al een aantal jaar niets Fries meer aan.
Nou blijkbaar weet hij dat niet, maar wat dan nog?? Meneer bedoelt het grappig en het kan bij dan ook zeer zeker de mondhoeken ohoog brengen?
Meteen alles de grond in trappen...heerlijk.. :|
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Plaats reactie