Michael Dingsdag

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie

Houd Dingsdag zijn bassibplaats in 09/10

Ja
91
46%
Nee
37
19%
Weet niet
71
36%
 
Totaal aantal stemmen: 199

Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Venderwel schreef:Nou blijkbaar weet hij dat niet, maar wat dan nog?? Meneer bedoelt het grappig en het kan bij dan ook zeer zeker de mondhoeken ohoog brengen?
Meteen alles de grond in trappen...heerlijk.. :|
Stel je niet aan man. Moet ik nou echt overal een smilie achter plakken.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Hakansson
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 30-06-2004 13:12
Locatie: hindeloopen

Bericht door Hakansson »

Bij groningen voetbald ene gijs luirink zal vast niet veel meer kosten.

bij rkc voetbald steffan keller.

en in het buitenland zweden of zo loopt ook wel een kwalitatief gelijke of betere speler voor dit geld.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Hakansson schreef:.

en in het buitenland zweden of zo loopt ook wel een kwalitatief gelijke of betere speler voor dit geld.
O ja nu is het duidelijk. Wie dan? wat voor kwaliteiten...
Spijt heb je morgen maar!
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Bij groningen voetbald ene gijs luirink zal vast niet veel meer kosten.
Groningen vraagt 5,5 miljoen aan AZ. Een snelle rekensom leert dat hij dus juist duurder is.
bij rkc voetbald steffan keller.
En die voetbalt daar niet voor niets. Matige speler.
en in het buitenland zweden of zo loopt ook wel een kwalitatief gelijke of betere speler voor dit geld.
Het uitgebreide scoutingsapparaat van de club lukt het niet en jou wel? Dingsdag lijkt me een uitstekende aankoop: een bikkelharde verdediger die nog voldoende potentie heeft om beter te worden. Mogelijke Oranjespeler voor de toekomst. Ook dit jaar eindigde hij al hoog in de Voetballer van het jaarverkiezing.
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

En wederom krijgt Rodion gelijk. 3mln en geen cent minder! Dat was ook het geld wat ze wilden hebben volgens mijn bronnen. Riemer heeft dit keer flink wat water bij de wijn moeten doen. Maar dat geeft niet. Nu die Alves nog en een paar backs en ik zie de competitie met vertrouwen tegemoet.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

rodion schreef:En wederom krijgt Rodion gelijk. 3mln en geen cent minder! Dat was ook het geld wat ze wilden hebben volgens mijn bronnen. Riemer heeft dit keer flink wat water bij de wijn moeten doen. Maar dat geeft niet. Nu die Alves nog en een paar backs en ik zie de competitie met vertrouwen tegemoet.
En er is nog niets definitief, dus Rodion heeft nog niet gelijk.. Bedragen worden toch niet bekend gemaakt dus of het drie miljoen is zullen we wel nooit weten..

(Ik wil bij deze ook nog melden dat ik verwacht dat er binnen nu en drie weken nog een verdediger wordt gehaald, wedden dat ik gelijk heb :o )
Spijt heb je morgen maar!
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

De afgelopen weken zijn er geen spelers gehaald hoor! Maar dat van die 3 mln klopt weer. En of je mijn bronnen nou gelooft of niet interesseert me niet zo veel. Echter, met het vertrek van Foppe klopte het, vertrek Denneboom was ook goed, vertrek de Vries klopt ook, kortom ook al neem je mij niet altijd serieus. De meeste dingen kloppen. Iedereen kan er mee doen wat ie wil. En natuurlijk komen er nog meer spelers, maar dat zal geen verrassing zijn.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

rodion schreef:. Echter, met het vertrek van Foppe klopte het, vertrek Denneboom was ook goed, vertrek de Vries klopt ook, kortom ook al neem je mij niet altijd serieus. De meeste dingen kloppen. Iedereen kan er mee doen wat ie wil. En natuurlijk komen er nog meer spelers, maar dat zal geen verrassing zijn.
Die vertrekken zaten er aan te komen en zelfs een blinde had het kunnen waarnemen.

Waar het me bij jou omgaat is dat je met dingen komt waarbij je geen bron vermeldt en achteraf dan ook nog gaat roepen zie je wel ik had gelijk..

Maar ik stop er maar mee anders wordt het wel een heel persoonlijk verhaal....

Of maak je nu bekend dat Rodion eigenlijk Riemer in eigen persoon is :D
Spijt heb je morgen maar!
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Niet zo zeuren over het geld, er moet gewoon wat uitgegeven worden om weer een sterk elftal neer te zetten en gelukkig hebben we nog genoeg in kas. We kunnen niet blijven beleggen :erm:

Zie AZ, die bieden wat spelers goede contracten aan, hebben wat geld over dus voor spelers uit de Nederlandse competitie en nu worden ze al gezien als topclub. Met een paar extra kwalitatief goede spelers maak je het voor andere spelers een stuk aantrekkelijker. Je toont ambitie en dat spreekt voetballers aan.
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Zie AZ, die bieden wat spelers goede contracten aan, hebben wat geld over dus voor spelers uit de Nederlandse competitie en nu worden ze al gezien als topclub. Met een paar extra kwalitatief goede spelers maak je het voor andere spelers een stuk aantrekkelijker. Je toont ambitie en dat spreekt voetballers aan.
AZ heeft niet zomaar wat geld over. AZ heeft een soort gelijke Abramofiets genaamd Scheringa. Ik vraag me af of SCH het kapitaal heeft voor spelers dat Scheringa wel heeft.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Heren, Az en de bronnen van Rodion zijn alle twee bijster interessant .... maar dit topic gaat over Dingsdag
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Volgens mij kun je voor 3 miljoen wel 5 Dingdsadagen uit Scandinavie halen. Veel te veel geld voor hem. Geld uitgeven is voor mij niet synoniem aan het elftal verantwoord versterken.
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Volgens mij kun je voor 3 miljoen wel 5 Dingdsadagen uit Scandinavie halen.
Noem er eens drie dan. Iedereen roept maar wat, maar Heerenveen is echt niet meer de enige club die in Scandinavië winkelt. En wat Dingsdag betreft: geen idee hoe goed en hoe duur hij is en of dat in verhouding is. Heeft iemand hier hem überhaupt regelmatig een hele wedstrijd zien spelen?
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

Volgens mij kun je voor 3 miljoen wel 5 Dingdsadagen uit Scandinavie halen. Veel te veel geld voor hem. Geld uitgeven is voor mij niet synoniem aan het elftal verantwoord versterken.
Wat een onzin zeg, ik heb liever dat ze 3 mln aan een tallentvolle nederlandse verdediger uitgeven dan aan weer 2 totaal onbekende scandinaviers die vervolgens dan eerst weer moeten wennen aan de taal (als ze dat uberhaubt willen, want ook nilsson spreekt nog geen woord nederlands) en aan de nederlandse speelstijl. Met Dingsdag heb je deze problemen niet en dus is je 11tal vanaf het begin van het seizoen verantwoord versterkt!
Daarbij wordt het eens tijd dat we spelers uit eigen land halen, heb het wel een beetje gehad met al die gasten uit zweden, finland, etc die heerenveen (vanaf het moment van heerenveense intresse) allleen maar zien als tussenstation, die zitten vanaf het begin alweer bij de volgende stap in hun eigen toekomst (waarmee ik niet wil zeggen dat dingsdag dit niet zal doen).
Oke, het zijn leuke voetballers, hebben van sommige genoten (andere zijn geflopt) en we hebben veel aan dit soort spelers te danken maar zoals meerdere hier al zeggen; we zijn niet meer de enige club die daar winkelt en dus zal het voor ons steeds moeilijker worden om de goede spelers & "top" tallenten naar h.veen te halen. (maar ja dit is mijn mening)
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Heerenveen is natuurlijk al bezig om Nederlandse talenten te halen, met Huntelaar, Yildirim, Breuer, Drostjes, en Nederlandse routiniers als Bosvelt en Bruggink. Dus die richting gaan we al op en dat juich ik ook toe. Dus wat dat betreft is het toe te juichen om iets meer te betalen voor Dingsdag dan weer een onbekende uit Scandinavie te halen.
herman
Nieuw talent
Berichten: 67
Lid geworden op: 30-10-2005 09:22

Bericht door herman »

Jammer dat de groote meerderheid alleen kan zeuren, laat hem eerst maar eens wat ballen trappen en oordeel er dan weer over net als friend en alle anderen die zijn gekocht. De ene keer willen ze voor een kwartje op de eerste rij en vervolgens zijn spelers te duur. Ik heb vertrouwen in de scouting en dan zien we het volgend jaar wel.
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

herman schreef:Jammer dat de groote meerderheid alleen kan zeuren, laat hem eerst maar eens wat ballen trappen en oordeel er dan weer over net als friend en alle anderen die zijn gekocht. De ene keer willen ze voor een kwartje op de eerste rij en vervolgens zijn spelers te duur. Ik heb vertrouwen in de scouting en dan zien we het volgend jaar wel.
Ik kan me in deze post behorlijk vinden. Natuurlijk zitten er wel eens miskopen tussen maar dat gebeurd overal. Neem nou de miskopen van Feyenoord en Ajax de laatste seizoenen, daar kun je wel 2 elftallen van op de been brengen.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Ook ik heb alle vertrouwen in de scouting en vind het een goede zaak dat we meer nederlands voetballers krijgen bij Heerenveen.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

hansrob schreef:Ik kan me in deze post behorlijk vinden. Natuurlijk zitten er wel eens miskopen tussen maar dat gebeurd overal. Neem nou de miskopen van Feyenoord en Ajax de laatste seizoenen, daar kun je wel 2 elftallen van op de been brengen.
Nu ben ik het er wel mee eens hoor. Maar als Heerenveen drie miljoen verliest dan heeft dat even wat meer impact op de club dan als Ajax en Feyenoord dit overkomt.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
herman
Nieuw talent
Berichten: 67
Lid geworden op: 30-10-2005 09:22

Bericht door herman »

Waarom zijn er mensen die zo nodig nederlandse voetballers willen hebben, het zal mij een zorg zijn als ze maar goed kunnen voetballen. Zou in mijn ogen wel goed zijn een speler die er eens inkleund, verder kan ik niet oordelen of hij goed of niet is, beetje moeilijk om te beoordelen op samenvattingen.
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

herman schreef:Waarom zijn er mensen die zo nodig nederlandse voetballers willen hebben, het zal mij een zorg zijn als ze maar goed kunnen voetballen. Zou in mijn ogen wel goed zijn een speler die er eens inkleund, verder kan ik niet oordelen of hij goed of niet is, beetje moeilijk om te beoordelen op samenvattingen.
In principe maakt het niet uit waar een speler vandaan komt, maar Dingsdag zal toch de opvolger van Hansson moeten worden en dus de 'leider' van de verdediging. Dan is communicatie toch een zeer belangrijk punt en is het een zeer groot voordeel dat hij Nederlander is en de competitie kent.

Ik heb hem een aantal keren een hele wedstrijd zien spelen en toen vond ik het een zeer solide en goede verdediger. Op dat moment dacht ik dat het een speler voor Ajax of PSV zou worden en had ik er zeker niet op gerekend dat Heerenveen een kans bij hem zou maken.
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Frisian Viking schreef: Nu ben ik het er wel mee eens hoor. Maar als Heerenveen drie miljoen verliest dan heeft dat even wat meer impact op de club dan als Ajax en Feyenoord dit overkomt.
Dat denk ik ook. Ik denk namelijk dat Heerenveen meer vlees op de botten heeft dan zeker Feyenoor alhoewel Ajax volgens mij ook niet echt breed bij kas zit.

Wij hadden dan na de winterstop mischien geld maar geen voetbal, zij hebben én geen geld én geen voetbal!
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

hansrob schreef:Dat denk ik ook. Ik denk namelijk dat Heerenveen meer vlees op de botten heeft dan zeker Feyenoor alhoewel Ajax volgens mij ook niet echt breed bij kas zit.

Wij hadden dan na de winterstop mischien geld maar geen voetbal, zij hebben én geen geld én geen voetbal!
Haha, ja, zit ook wel weer wat in. Hoewel het mij niet echt kan boeien hoe er gespeelt word (liefst zo goed mogelijk natuurlijk), als de punten er maar komen. Ik moest er niet aan denken als we Europees mis waren gelopen dit seizoen eigenlijk. Het wend snel.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Douwe80
Nieuw talent
Berichten: 117
Lid geworden op: 17-01-2006 14:58

Bericht door Douwe80 »

ajax geen geld :?:
Ik las laatst dat van Geel de oorlogskas mocht openbreken om weer aansluiting te krijgen met de europese top.
Dat hij een transferbudget had van +/- 50 miljoen euro. :shock:

Volgens mij is (naast heerenveen) ajax een van de weinige clubs die winst maken, en blijkbaar hebben ze dat opgespaart om nu op de transfermarkt te knallen.
Beauty is in the eye of the beholder
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Dingsdag-transfer nagenoeg rond
18 mei 2006, 10:29
Door: Jelmer Geerds

Het laatste bod van de Friezen op Dingsdag bedraagt 2,7 miljoen euro, zo weet de Gelderlander te onthullen. Daarmee lijken beide partijen elkaar zeer dicht te zijn genaderd en zal naar verwachting de uiteindelijke transfersom circa drie miljoen euro bedragen.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Heerenfan schreef:Wat een onzin zeg, ik heb liever dat ze 3 mln aan een tallentvolle nederlandse verdediger uitgeven dan aan weer 2 totaal onbekende scandinaviers die vervolgens dan eerst weer moeten wennen aan de taal (als ze dat uberhaubt willen, want ook nilsson spreekt nog geen woord nederlands) en aan de nederlandse speelstijl. Met Dingsdag heb je deze problemen niet en dus is je 11tal vanaf het begin van het seizoen verantwoord versterkt!
Daarbij wordt het eens tijd dat we spelers uit eigen land halen, heb het wel een beetje gehad met al die gasten uit zweden, finland, etc die heerenveen (vanaf het moment van heerenveense intresse) allleen maar zien als tussenstation, die zitten vanaf het begin alweer bij de volgende stap in hun eigen toekomst (waarmee ik niet wil zeggen dat dingsdag dit niet zal doen).
Oke, het zijn leuke voetballers, hebben van sommige genoten (andere zijn geflopt) en we hebben veel aan dit soort spelers te danken maar zoals meerdere hier al zeggen; we zijn niet meer de enige club die daar winkelt en dus zal het voor ons steeds moeilijker worden om de goede spelers & "top" tallenten naar h.veen te halen. (maar ja dit is mijn mening)
Ook Nederlandse spelers zien Heerenveen als tussenstation, hoor.
Maar dat schijn je zelf ook al in te zien.
Behalve mensen als Bosvelt die in hun nadagen zijn.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

De genoemde bedragen, tussen 2,7 en 3 miljoen, zijn fors voor een verdediger. Daarvoor mag je een topper (in of tegen nationaal elftal aan) verwachten. Of Dingsdag dat is, is de vraag. Wat mij betreft is hij dat nu nog niet. De vraag is ook of zo'n speler ooit weer goed kan worden doorverkocht (daar leven we toch van, of we willen of niet). Ook de bedragen die rond Luirink genoemd zijn, vind ik astronomisch.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

3 miljoen voor een speler als Dingsdag vind ik buitenproportioneel.
En ( dus ) bovendien een risico.
Risíco's kun je, zoals bekend, beter spreiden.
Aan de andere kant: " wij " vragen ook 7 (?!) miljoen voor een hoogstens wel leuke ( en dan nog maar zo nu en dan ) speler als Nilsson.
Maar ja, het is maar wat een gek er voor geeft.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Even over de gang van zaken..
Was het niet onze eigen club die het niet netjes van City vond dat ze al eens met Samaras waren? En wat doet de club nu zelf? Die is al rond met Dingsdag terwijl de clubs het nog niet eens zijn. Vreemd..
SCH
Plaats reactie