Gianni Zuiverloon

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Zuiverloon schuift met Drenthe en Maduro vanavond aan bij Na de Wedstrijden (Tien). Uitzending begint om 7 uur.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

vind het wel jammer dat hij niet uitsloot van ajax. ik zie hem het liefst nog gewoon een jaar bij heerenveen voetballen.

ik wil trouwens niet zeggen dat hij nu naar ajax gaat maar hij wou er eigenlijks niks over zeggen.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ach, Ajax kan hem toch niet betalen.
Gianni moet na zijn zuur verdiende vakantie eerst maar weer eens een basisplaats veroveren bij Heerenveen.

Zuiverloon is na mijn mening het grooste talent wat we de laaste jaren gezien hebben.
Nog nooit heb ík z'n jonge jonge zo goed zien voetballen in het Heerenveen shirt.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Lipton schreef: Zuiverloon is na mijn mening het grooste talent wat we de laaste jaren gezien hebben.
Nog nooit heb ík z'n jonge jonge zo goed zien voetballen in het Heerenveen shirt.
Zuiverloon heeft een zeer moeizaam seizoen gedraaid op de rechtsbackpositie. Hij heeft dus zeker geen goed seizoen gedraaid. Hij kreeg veel kritiek en is regelmatig gewisseld in het begin. Op het einde heeft hij een paar goede wedstrijden gespeeld en dat heeft hij meegenomen naar Oranje.
Maar dat jij nog nooit een jonge jongen zo goed hebt zien voetballen in het Heerenveen shirt zegt meer over jou dan over Zuiverloon..... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Sneek
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 07-03-2004 16:25
Locatie: Sneek

Bericht door Sneek »

Ik ga er vanuit dat Zuiverloon zijn goede spel van de laatste tijd, doortrekt naar het volgende seizoen. Ik denk dat we nog veel van deze jongen kunnen verwachten.

Goed dat hij zich nu definitief bij Heerenveen op de back-positie heeft gevestigd. Hij had nu ook bij N.E.C. op de half-positie kunnen spelen.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Heerenveen rules schreef: Maar dat jij nog nooit een jonge jongen zo goed hebt zien voetballen in het Heerenveen shirt zegt meer over jou dan over Zuiverloon..... :mrgreen:
Tsja ik kan soms misschien wel een beetje overdrijven maar jij leeft natuurlijk nog in de generatie van Bakkati :mrgreen:
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Zuiverloon heeft inderdaad een moeilijk begin gehad, maar hij moest gewoon wennen. Toch begon hij steeds beter te voetballen en na de winterstop was hij gewoon goed bezig. En dat was naar mijn mening meer dan “een paar wedstrijden”. Op dit EK heeft hij eveneens onderstreept een groot talent te zijn. Zuiverloon moet hier één of twee seizoenen blijven spelen en daarna kan hij de weg naar de top inzitten.
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Ach ja, een paar goede wedstrijden gespeeld en iemand is gelijk een topper. Zuiverloon was bij Heerenveen als verdediger zeeeerr matig. In aanvallend opzicht vond ik het wel een verrijking. Hoop maar dat ie nu verdedigend ook wat sterker is geworden.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

rodion schreef:Ach ja, een paar goede wedstrijden gespeeld en iemand is gelijk een topper.
Zuiverloon ís geen topper, maar gaat een topper worden. Daar ben ik van overtuigd. En ik basseer dat echt niet op een paar wedstrijden. Al voor de winterstop begon hij echt te groeien en na de winterstop heeft hij de goede lijn doorgetrokken. Geef hem één of twee seizoenen en dan is hij klaar voor een topploeg. Mark my words.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Ja men verweet hem altijd bij Heerenveen dat hij niet genoeg agressie had verdedigend gezien dan maar als je hem dan tekeer ziet gaan tegen Nani dan zie je dat hij het toch kan en aanvallend voegt hij ook veel toe; goeie techniek voor een back en ook behoorlijk snel toch. Kan denk ik de beste back sinds Edman worden voor ons.
NOOIT verkopen aan Ajax voor 1 a 2 miljoen, bovendien zou het ook niet goed zijn voor Gianni, hij kan beter 1 of 2 jaar bij ons blijven en dan alsnog een stapje omhoog maken want hier krijgt hij altijd wel speeltijd. Ik twijfel er wel aan of Verbeek wel het beste in hem naar boven kan halen zoals bijvoorbeeld een Van Gaal of Foppe dat kan maar ja.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

rodion schreef:Ach ja, een paar goede wedstrijden gespeeld en iemand is gelijk een topper. Zuiverloon was bij Heerenveen als verdediger zeeeerr matig. In aanvallend opzicht vond ik het wel een verrijking. Hoop maar dat ie nu verdedigend ook wat sterker is geworden.
Hou houdt zich verdedigend staande tegenover Nani, Ben Sahar en Jankovic, drie goede spelers
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Blizzard schreef: NOOIT verkopen aan Ajax
Gianni is ras-feyenoorder, ik schat de kans dan ook klein dat hij voor Ajax gaat voetballen.
Spijt heb je morgen maar!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

,,Ajax heeft anderhalf miljoen over voor Zuiverloon''
Veel te laag bedrag na mijn mening, hij kan volgend seizoen best eens onze steunpilaar worden.
Zonde als je hem laat gaan voor een paar centjes.
Gambino
Nieuw talent
Berichten: 54
Lid geworden op: 13-07-2005 10:12
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gambino »

Voor die prijs mogen ze een wedstrijdshirt van hem hebben. :roll:

Lijkt mij niet dat hij daarvoor weg mag...
Gebruikersavatar
Korneev
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 25-02-2006 16:32
Locatie: Damwâld
Contacteer:

Bericht door Korneev »

Ik heb ook helemaal niets met AJAX, maar je kunt Zuiverloon neitverwijten dat hij aangeeft wel orem te hebben naar een dergelijke transfer. Ajax is toch nog wel een paar treetjes hoger dan SCH (helaas....)
Maar goed, hoop dat íe nog min. een jaar bij ons blijft!
Een goeie De Haan kraait twee keer!!
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Zuiverloon zal niet zo gauw vertrekken naar Ajax lijkt me. Heerenveen zou stom zijn als ze Zuiverloon nu zouden verkopen, want hij zit momenteel in een groeifase wat betreft zijn voetbal. Wanneer hij aankomend seizoen weer zo speelt als na de winterstop, dan kan Heerenveen volgend jaar alleen nog maar meer vangen voor dit talent.
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Zuiverloon wil maar wat graag naar Amsterdam, naar zn grote vriend Babel. Ik denk dat Zuiverloon gewoon vertrekt
!
SCH-4-LIVE
Selectiespeler
Berichten: 578
Lid geworden op: 16-12-2004 19:31

Bericht door SCH-4-LIVE »

siesta schreef:Zuiverloon wil maar wat graag naar Amsterdam, naar zn grote vriend Babel. Ik denk dat Zuiverloon gewoon vertrekt
En hij wil ook dolgraag naar AZ.. Naar zijn vriendjes Donk en Waterman...
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

EN in Heerenveen blijven bij zijn vriendje Jong A Pin....
Vriendjespolitiek doen we niet aan, zuiverloon en Dingsdag moeten nog even wachten tot Foppe bondscoach is, dan doen ze wel mee in het grote Oranje
Zuiverloon moet nu niet naar Ajax gaan dan vermoordt hij zijn carrière.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Het goede optreden van Gianni is ook de UEFA opgevallen:

Dreamteam van UEFA.com: Damir Kahriman (Servie), Gianni Zuiverloon (Nederland), Branislav Ivanović (Servie), Giorgio Chiellini (Italie), Aleksandar Kolarov (Servie), Royston Drenthe (Nederland), Hedwiges Maduro (Nederland), Alberto Aquilani (Italie), Boško Janković (Servie), Leroy Lita (Engeland), Maceo Rigters (Nederland)
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Volgens sommige sites (o.a. V-bal) zou Ajax persoonlijk rond zijn met Zuiverloon. Er is echter nog geen akkoord met Heerenveen.

Heerenveen zou slechts 2 mln vragen en zelfs dat bedrag vindt Ajax teveel.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Heerenveen zou echt stom zijn als ze hem verkopen voor dat minimale bedrag.Hij kan alleen maar beter worden dan hij nu is (en dus ook meer waard). Het lijkt mij dat je voor zo'n jonge talentvolle speler veel meer kan krijgen dan 2 miljoen.
Bovendien Heerenveen wil groeien en sterker worden dus dan moet je iedereen houden die je nu hebt en waar mogelijk versterken.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

V-Bal heeft het over 'diverse buitenlandse dagbladen'. Daar geloof ik al niets van.

Na dit stukje kan ik het al helemaal niet meer serieus nemen.
Ajax moet nu alleen nog tot een akkoord komen met SC Heerenveen. De ploeg uit het Noorden zou weliswaar een kleine twee miljoen euro willen vangen, maar dat lijkt voor Ajax geen probleem. Overigens melden de bronnen ook dat Ajax niet akkoord gaat met die twee miljoen. Ajax zou maximaal anderhalf miljoen euro voor hem over hebben en daarover wil Heerenveen niet eens praten. We zullen dus moeten afwachten...
Ajax zou twee miljoen euro willen betalen, wat Heerenveen eist.
Ajax zou 1,5 miljoen euro willen betalen, maar Heerenveen wil daarover niet eens praten.

Hoezo tegenstrijdig?!?!
Gebruikersavatar
BasH
Bankzitter
Berichten: 217
Lid geworden op: 26-12-2004 19:36
Locatie: Aldskoat

Bericht door BasH »

tja 2 miljoen voor zo'n speler beetje wening niet.mooi blijven dacht ik zo.we kunnen alles wel gaan verkopen maar we willen zelf als club zijnde ook eens meer omhoog kijken toch.Zo blijven we bezig als opleiding instatut voor de groteren
alves is the best better than the rest!!!!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Een ruil Zuiverloon - Delorge plus twee miljoen. 8)

Ik gun die arrogante van Geel en zijn vrienden helemaal niks. Dus gewoon aangeven aan die lui dat hij niet te koop is. Geen zaken doen met dat arrogante spul daar. :upto:
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Een goede speler kwijtraken is zeer vervelend. Een goede speler kwijtraken aan Ajax is nog veel vervelender.

Ajax zeg, met die kwal van een Van Geel. En die propaganda filmpjes voor de wedstrijd: 'Ik ben rood ik ben wit ik ben een ajacied'. En die supporters die denken dat Ajax de enige club is die

Nee ik stop. Kan het niet verdragen op de late avond.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

SCH-4-LIVE schreef: En hij wil ook dolgraag naar AZ.. Naar zijn vriendjes Donk en Waterman...
en wat ie nog liever wil is naar NAC want daar speelt zijn "Gabber" Maceo Rigters, of naar Willem II waar zijn soulmate Keneth Vermeer speelt.

Wat een louwe zeik deze onzin, Gianni speelt hier gewoon en als iemand hem wil zullen iets van om en de bij 3 miljoen moeten ophoesten.
Wij zijn Heerenveen.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Hoho, het gerucht doet alleen de ronde op kleine site's die alles van elkaar overnemen. Geen enkel grote site of krant heeft dit verhaal gemeld. Voorlopig is het naar mijn mening ook niet meer dan een onzin-verhaal.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Waar rook is is vrijwel altijd vuur.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

SCH017 schreef:Waar rook is is vrijwel altijd vuur.
Maar je hebt ook gevaarlijk vuur (brand) en nuttig vuur (vuuraansteker), dus ach :wink: . Zelf ben ik de afgelopen jaren behoorlijk bekend geraakt met dergelijke site’s en heel veel geruchten kloppen gewoon niet. Nu zitten er ook wel degelijk juiste berichten tussen en ik zal niet zeggen dat dit bericht onzin is, maar ik neem het ook (nog) niet serieus. Zeker als je het hebt over “buitenlandse dagbladen” en in de laatste alinea heel veel onzekerheid aantreft. Zolang betrouwbare media het bericht niet melden is het wat mij betreft een broodje aap-verhaal.
Plaats reactie