Gianni Zuiverloon

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

het Transferbedrag is niet bekent gemaakt aldus de LC
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

Nee dat heb je verkeerd gelezen, Riemer wou geen uitspraken doen over de transfersom. Misschien dat via feyenoord hier wel iets over bekend wordt.
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Feanfan schreef:Nee dat heb je verkeerd gelezen, Riemer wou geen uitspraken doen over de transfersom. Misschien dat via feyenoord hier wel iets over bekend wordt.
ja sorry je hebt gelijk :oops:
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Gerrits schreef:Mooie aankoop lijkt me! Nog jong en kan nog groeien. Dat hijzelf ook aangeeft dat hij kan uitgroeien tot een van de beste Rechtsbacks van de Eredivisie, zegt toch wel veel. Hopelijk dat hij ook aanvallend dingen laat zien. Zou toch mooi zijn.
Weet iemand ook voor hoeveel hij gekocht is?
Dit pluk ik van een Feyenoord forum. Ik snap dat de betrouwbaarheid niet te controleren is maar wilde het toch niet onthouden.
by erik @ 26-05-2006 voor die 5 ton die ze vangen kunnen ze toch weer .
oh nee niets doen
Als het bedrag klopt is het geen geld en gaan we er buiten een hoop plezier op het veld na verloop van tijd ook nog geld aan verdienen. (op hetzelfde Feyenoord forum staat het volgende.)
by Feyaad @ 26-05-2006
Ach, kunnen ze hem over 2 jaar terugkopen voor €. 7.000.000,- Ohh ja, ook dan is er geen geld natuurlijk.
Feyenoord heeft een grote historie, maar een kleine toekomst. Jammer!!!
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Gebruikersavatar
Vetzoo
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 05-02-2005 22:23
Locatie: Veendam

Bericht door Vetzoo »

Raar, Zuiverloon heeft in de laatste 3 wedstrijden meer fouten gemaakt dan Marcel Seip in 3 seisoenen. Maar hier lees ik niets over. Als Marcel zo'n fout gemaakt had als zuiverloon tegen Roda JC was hij door jullie kompleet afgebrand
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Het lag bij Marcel aan zijn opbouwende kwaliteiten. Opbouwend vindt ik Zuiverloon beter als Seip. Zuiverloon is pas 19 of 20 jaar..
SCH
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

volgens mij is daar wel wat meer tijd over heen gegaan.
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Gebruikersavatar
IL Fenomeno
Bankzitter
Berichten: 237
Lid geworden op: 23-12-2002 17:09

Bericht door IL Fenomeno »

Zuiverloon zit nog niet zo lang bij de club, is nog erg jong en brengt aanvallend veel meer dan Seip. Momenteel zorgt die combinatie denk ik voor nog wel redelijk wat krediet.

Overigens denk ik dat Seip in de afgelopen 3 seizoenen toch heel wat meer fouten heeft gemaakt :wink:
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Nou, het is de laatste weken niet best wat hij laat zien. En dat het aanvallend allemaal meer om het lijf heeft is leuk, maar levert je per saldo niks op als je verdedigend fouten maakt. Dat begon al in de eerste wedstrijd bij ADO - z'n man rustig laten lopen waarna VDB die uiteindelijk onderuit tikt - en eigenlijk maakt hij elke week wel zo'n slippertje. Z'n geluk tot nu toe is alleen dat die niet ook wekelijks wordt afgestraft.

Ik vind Zuiverloon een prima aankoop en zeker een met perspectief, maar hij mag inderdaad ook wel kritisch benaderd worden, net zoals dat met anderen in het verleden is gebeurd.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

IL Fenomeno schreef:Overigens denk ik dat Seip in de afgelopen 3 seizoenen toch heel wat meer fouten heeft gemaakt :wink:
Vind het jammer dat Seip hier weer bij word gehaald op een negatieve manier. Seip is geen back, Seip was een centrale verdediger en op die positie heeft hij zijn meeste wedstrijden meer dan behoorlijk gespeelt.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Ezra-09
Nieuw talent
Berichten: 57
Lid geworden op: 11-09-2006 18:10
Locatie: Wedde

Bericht door Ezra-09 »

Het is eigenlijk een van de weinig rechtsbacks van heerenveen.
Ook omdat Henrico Drost wel als rechtsback kon functioneren,
Er zit ook nog een zweed in de jeugd maar verder zou ik het niet weten qua rechtsback
En ook denk ik dat ze een van de getalenteerdse rechtsback van heel nederland hebben gehaald want hij is nog maar 20,
pes5
Beheerder
Berichten: 2983
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Overigens speelde Zuiverloon gisteren gewoon een goede pot tot dat ene foutje.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Zuiverloon had zijn handen meer dan vol aan Oper en Ramzi, hij heeft alleen in het eerste kwartier wel 5 of 6 kleine overtredingen tegen gekregen, het viel me nog mee dat Verbeek hem liet staan.
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

vlqrt schreef:Zuiverloon had zijn handen meer dan vol aan Oper en Ramzi, hij heeft alleen in het eerste kwartier wel 5 of 6 kleine overtredingen tegen gekregen, het viel me nog mee dat Verbeek hem liet staan.
verbeek wou toch dat zuiverloon dat ie dichter bij de man moest dekken!!en dat de tegenstander niet makkelijk de bal kan aan nemen,dan kan het wel gebeuren dat er een overtreding gemaakt wordt.
denk dat verbeek ook dan ff kritische naar de linksachter mag kijken als hij kritiek heeft op zuiverloon.
de tegenstander mag de ballen vrij aan nemen op die kant en een actie maken,daarover hoor je verbeek niet.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

WE kunnen over Seip zeggen wat we willen, maarverdedigend stond hij er tenminste, ook als rechtsback. En dat kan ik van Zuiverloon nog niet zeggen. Ik vind het nog geen grote verbetering, ook al heeft hij opbouwend/aanvallend meer in zijn mars. Een rechtsback heeft m.i allereerst een verdedigende taak. Al het andere is meegenomen.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

oldtimer schreef:WE kunnen over Seip zeggen wat we willen, maarverdedigend stond hij er tenminste, ook als rechtsback......
Eindelijk een echte voetbal kenner die het met mij eens is en die het hard op durft te zeggen. :D
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
IL Fenomeno
Bankzitter
Berichten: 237
Lid geworden op: 23-12-2002 17:09

Bericht door IL Fenomeno »

Frisian Viking schreef: Vind het jammer dat Seip hier weer bij word gehaald op een negatieve manier. Seip is geen back, Seip was een centrale verdediger en op die positie heeft hij zijn meeste wedstrijden meer dan behoorlijk gespeelt.
Jammer dat je mij dan citeert. Ik reageer op Vetzoo die de vergelijking met Seip maakt.

Neemt niet weg dat ik absoluut geen liefhebber van Seip was. Blijkt uiteindelijk ook wel dat maar weinig clubs de kwaliteiten in hem zagen die sommige supporters hem hier toedichten. Seip was/is in mijn ogen een zeer beperkte verdediger die z'n man redelijk kan uitschakelen, maar daarnaast helemaal niets extra's brengt.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

IL Fenomeno schreef:Jammer dat je mij dan citeert. Ik reageer op Vetzoo die de vergelijking met Seip maakt.

Neemt niet weg dat ik absoluut geen liefhebber van Seip was. Blijkt uiteindelijk ook wel dat maar weinig clubs de kwaliteiten in hem zagen die sommige supporters hem hier toedichten. Seip was/is in mijn ogen een zeer beperkte verdediger die z'n man redelijk kan uitschakelen, maar daarnaast helemaal niets extra's brengt.
Ik citeerde jou omdat jij één van hen was, maar ik bedoel uiteraard ook de anderen.

Verder kun je gewoon niet ontkennen dat Seip, als hij centraal staat, goede wedstrijden gespeelt heeft. Met name in zijn eerste 1 á 2 jaar speelde hij heel erg sterk. Daarna ging het wat minder en kwam de tendens die tegenwoordig over Seip is. Verbeek misbruikt hem vervolgens als rechtsback en ja, dan houd het op.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Dit is een topic over Zuiverloon ... voor Seip is al een topic :wink:
Gebruikersavatar
Hakansson
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 30-06-2004 13:12
Locatie: hindeloopen

Bericht door Hakansson »

Het word echt tijd dat zuiverloon uit de basis word gehaald, wat speelde hij vandaag weer dramatisch slecht.

en bopvendien bij bijna elke panalty die heerenveen tegen kijgt betrokken.

Laat breuer daar maar staan solide verdiger die weinig fouten maakt.
Luka 70
Jeugdspeler
Berichten: 16
Lid geworden op: 14-07-2006 21:45
Locatie: Groningen

Bericht door Luka 70 »

Zo is dat ben er ook voor om Breuer daar neer te zetten,ik vindt Breuer een speler die niet verzaakt.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Qua snelheid lever je wel in met Breuer maar hij weet dat vaak goed te verbloemen door zich goed op te stellen. Alleen als de ballen achetr onze verdediging worden gelegd en er veel ruimte is, wordt het link. Die Suarez had er zo maar twee of drie kunnen maken gisteren.
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Al een tijdje niet gepost in dit topic :roll: :
Beerens en Zuiverloon zeggen af

05 februari 2007, 16:06 uur
Roy Beerens en Gianni Zuiverloon hebben zich bij coach Foppe de Haan afgemeld voor het oefenduel van Jong Oranje met Jong Rusland van dinsdag. De spelers van respectievelijk NEC en sc Heerenveen zijn afgelopen weekend geblesseerd geraakt. De Haan heeft Tim Vincken (Feyenoord) en Kees van Buuren (FC Utrecht) opgeroepen als vervangers.

Van Buuren maakt voor het eerst deel uit van de Jong Oranje-selectie. De Nederlandse beloften treffen de Russen dinsdag in het Groningse Euroborg.
Zuiverloon is dus geblesseerd.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Ik vond Zuiverloon niet slecht spelen tegen Groningen. Maar eb vaak het gevoel dat er nogal wat van hem gevraagd wordt terwijl je wel zn leeftijd in de gaten moet houdden. Gun Gianni de tijd en hij komt er wel, in principe kan hij een hele goede worden!!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Zuiverloon word duidelijk beter!

Ik denk dat hij last heeft van zijn kuiten, want tegen groningen had hij op het einde twee keer kramp.
Allrounder
Nieuw talent
Berichten: 56
Lid geworden op: 02-01-2007 19:34

Bericht door Allrounder »

Hij is soms nog wat onwennig en heeft zo af en toe van die rare momenten..maarja daar leert ie van. Er zit duidelijk verbetering in!!
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Ik vond Gianni gisteren weer een van de betere spelers. Hij heeft zich afgelopen seizoen tot een goede rechtsback ontwikkeld. In het begin pakte hij nog wel eens wat kaarten en zat ie af en toe mis. De afgelopen wedstrijden wint ie kopduels en overklast zijn tegenstanders vaak. Toch wel een van de revelaties van SC Heerenveen dit het seizoen.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Absoluut, daar zag het in het begin niet naar uit.
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Voetballend vind ik Gianni in de laatste fase van dit seizoen de beste speler van Heerenveen. Jammer dat GJV hem steeds weer op de rechtsback zet. Ik denk dat Gianni beter tot z'n recht komt op het middenveld.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Hij gaat het zeker wel redden en als hij nog wat harder wordt in de duels en wat meer "verdediger" wordt dan kan hij wel eens 1 van de beste backs van de eredivisie worden. Ik moet zeggen dat ik altijd wel iets in hem zag, ook toen hij niet zo goed speelde, in tegenstelling tot de gebroeders Drost bijvoorbeeld.
Plaats reactie