Gianni Zuiverloon

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor sc heerenveen 4 ever » 23-05-2006 18:25

Zijn ze gek geworden daar in 010, eerst zuiverloon kwijt raken zeker, yildirim krijg je ervoor terug, en je betaalt er ook nog geld voor :urgs:
Een onderschrift: wat is dat?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
 
Berichten: 1176
Geregistreerd op: 27-03-2005 15:23
Woonplaats: Norg

Berichtdoor Currahee » 23-05-2006 19:10

nou wij als supporters zijn gek geworden denk ik. Het zijn de supporters die willen zuiverloon + wat centen en dan 010 yildurim. Ik heb het al een aantal keer gedacht dat zuiverloon meer waard is dan ugur. Maar we zullen het afwachten wat er gaat gebeuren.
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Berichtdoor vlqrt » 23-05-2006 21:08

Waarom zit Heerenveen bij zoveel transfergeruchten? Iedereen kan zien dat Heerenveen moet kopen, veel sites springen daarin door Heerenveen maar aan een paar goede spelers te linken.

Als Zuiverloon gehaalt wordt is het een leuke aankoop, maar ik ben bang dat de verdediging op deze manier wel erg jong wordt. Stel dat Dingsdag ook zou komen én een plekje in de basis krijgt naast Zuiverloon dan heb je de volgende verdediging:

Zuiverloon - Dingsdag - Breur - Drost

Veel talent, maar ook erg jong.
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor hummelinho » 23-05-2006 21:57

Wat mij betrefd mag er op de plaats van Breuer wel een betere, ervarenere speler komen.

Maar Zuiverloon kan volgens mij ook wel in het centrum spelen, daar speelde hij in de jeugd van Feyenoord tenminste en Foppe ziet meer een middenvelder in hem.
hummelinho
Selectiespeler
 
Berichten: 430
Geregistreerd op: 30-01-2006 22:04

Berichtdoor NickFey » 23-05-2006 23:13

Zuiverloon zou zeker een versterking zijn voor jullie.Goeie speler die er voetballend wil uitkomen.Jammer dat Erwin Koeman het niet in hem ziet,zou hem graag zien spelen in de Kuip,maar van mij mag hij naar Heerenveen,een van de weinige teams buiten Feyenoord om ,waar ik sympathie voor heb.Beter dan NEC,en hij speelt nog eens Europees ook,kan hij ervaring opdoen.Jammer,maarja onze leiding is momenteel bagger op alle fronten. :cry:
NickFey
Nieuw talent
 
Berichten: 66
Geregistreerd op: 22-05-2006 17:32

Berichtdoor feanfans » 24-05-2006 08:51

NickFey schreef:Zuiverloon zou zeker een versterking zijn voor jullie.Goeie speler die er voetballend wil uitkomen.Jammer dat Erwin Koeman het niet in hem ziet,zou hem graag zien spelen in de Kuip,maar van mij mag hij naar Heerenveen,een van de weinige teams buiten Feyenoord om ,waar ik sympathie voor heb.Beter dan NEC,en hij speelt nog eens Europees ook,kan hij ervaring opdoen.Jammer,maarja onze leiding is momenteel bagger op alle fronten. :cry:


Ik dacht dat NEC Zuiverloon alleen wilde huren, heerenveen wilde Zuiverloon echter kopen. Dus ervaring zal hij voor julie in iedergeval niet opdoen. (of jullie zouden eerste optie op koop in het contract op moeten stellen)
feanfans
Superster
 
Berichten: 2186
Geregistreerd op: 22-12-2005 16:48

Berichtdoor cross » 25-05-2006 00:04

Gianni Zuiverloon niet naar SC Heerenveen

NEC is volgens de fansite ForzaNEC nog steeds de enige club waarmee Feyenoord onderhandelt over een verhuur van Gianni Zuiverloon. De jonge middenvelder werd in verband gebracht met Heerenveen, maar dit blijkt niet waar te zijn.
Feyenoord wil Zuiverloon niet verkopen en dus is verhuren de enigste optie. Afgelopen seizoen kwam hij al uit voor RKC Waalwijk met wisselend succes.Bron: via V-Bal!
Cross-Side on tour
Avatar gebruiker
cross
Basisspeler
 
Berichten: 572
Geregistreerd op: 27-04-2006 16:34
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor vlqrt » 25-05-2006 09:30

cross schreef:Gianni Zuiverloon niet naar SC Heerenveen

NEC is volgens de fansite ForzaNEC nog ... succes.Bron: via V-Bal!


Die sites zijn geen knip voor de neus waard, er is ook geen enkele zichzelf respecterende site die deze fansite openlijk als bron zal noemen voor geruchten. Daarvoor zijn sites zoals deze en ForzaNEC veel te partijdig. Leuk stukje stemmingmakerij, verder niks.
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Gianni Zuiverloon

Berichtdoor Smitte » 26-05-2006 18:13

Heerenveen heeft zich versterkt met Gianni Zuiverloon. De geboren Rotterdammer stond onder contract bij Feyenoord, maar was afgelopen seizoen verhuurd aan RKC.

De 19-jarige verdediger is aangetrokken voor de rechtsback-positie. Met Zuiverloon is een contract voor drie jaar overeengekomen met de optie voor nog een seizoen.

Zuiverloon kwam afgelopen seizoen 28 maal voor de Waalwijkers in actie. De verdediger scoorde in die duels éénmaal voor RKC. Dat was in het duel tegen zijn nieuwe werkgever Heerenveen.


Bron: sc-heerenveen.nl

Hij is dus binnen, lijkt mij een echte versterking. Jeugdige speler die al de nodige ervaring heeft opgedaan, zowel nationaal als internationaal. Bij Feyenoord speelde hij vooral op de rechtsback positie, maar afgelopen jaar heeft hij bij RKC Waalwijk bewezen ook op het middenveld uit de voeten te kunnen.
Smitte
Basisspeler
 
Berichten: 843
Geregistreerd op: 14-05-2005 15:29
Woonplaats: Hoogeveen

Berichtdoor Smitte » 26-05-2006 18:14

Heerenveen heeft zich versterkt met Gianni Zuiverloon. De geboren Rotterdammer stond onder contract bij Feyenoord, maar was afgelopen seizoen verhuurd aan RKC.

De 19-jarige verdediger is aangetrokken voor de rechtsback-positie. Met Zuiverloon is een contract voor drie jaar overeengekomen met de optie voor nog een seizoen.

Zuiverloon kwam afgelopen seizoen 28 maal voor de Waalwijkers in actie. De verdediger scoorde in die duels éénmaal voor RKC. Dat was in het duel tegen zijn nieuwe werkgever Heerenveen.


Bron: sc-heerenveen.nl

Hij is dus binnen, lijkt mij een echte versterking. Jeugdige speler die al de nodige ervaring heeft opgedaan, zowel nationaal als internationaal. Bij Feyenoord speelde hij vooral op de rechtsback positie, maar afgelopen jaar heeft hij bij RKC Waalwijk bewezen ook op het middenveld uit de voeten te kunnen.
Smitte
Basisspeler
 
Berichten: 843
Geregistreerd op: 14-05-2005 15:29
Woonplaats: Hoogeveen

Berichtdoor Peter » 26-05-2006 18:15

Nou, dat is dus 1. Volgens de officïele site heeft Gianni Zuiverloon een contract voor 3 jaar getekend bij Heerenveen met een optie voor een extra jaar. Hij is gehaald als rechtsback.

Goede zet van Heerenveen.

Nog minimaal 4 te gaan: 3e keeper, centrale verdediger, rechtsbuiten en aanvallende middenvelder.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Berichtdoor Stinger_ » 26-05-2006 18:24

Top !
Ik heb eidelijk weer hoop op een goed bezette rechtsback positie komend seizoen :D
Poulsen is het net niet, vooralsnog.
Stinger_
Nieuw talent
 
Berichten: 57
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:31
Woonplaats: Drachten

Berichtdoor Marça » 26-05-2006 18:41

Ik had eerst m'n twijfels betreft Zuiverloon, aangezien hij bij RKC niet bepaald een vaste kracht was. Ik dacht dat hij al ouder was maar voor iemand van 19 jaar is dat nog zeker geen schande. Goed dat we iig een 'echte' rechtsback in de selectie hebben voor volgend seizoen.. :)


Op de site van Feyenoord staat trouwens nog wat meer te lezen:

GIANNI ZUIVERLOON KIEST VOOR SC HEERENVEEN

Feyenoord en SC Heerenveen zijn het eens geworden over de transfer van Gianni Zuiverloon naar de Friese club. De op Varkenoord opgeleide verdedigende middenvelder zal bij Heerenveen een contract voor drie seizoenen ondertekenen. Zuiverloon (19) was het afgelopen seizoen uitgeleend aan RKC Waalwijk en had bij Feyenoord nog een contract tot 2008.

Gianni Zuiverloon kreeg afgelopen week nog te horen dat Erwin Koeman voor volgend seizoen nog geen rol voor hem zag weggelegd in zijn selectie. In eerste instantie was het de bedoeling dat de Rotterdammer daarom opnieuw uitgeleend zou worden en inmiddels hadden zich ook diverse gegadigden gemeld.

‘Maar daar voelde Gianni uiteindelijk toch niet zo veel voor’, licht Feyenoord-directeur Chris Woerts de transfer toe. ‘Hij gaf aan zekerheid te willen. Toen Heerenveen te kennen gaf dat ze hem graag wilden overnemen, zijn we daarom met hen gaan praten. Hij kan in Friesland een langdurig contract tekenen en Europees voetbal spelen. Feyenoord wilde hem niet in die keuze belemmeren. We wensen Gianni heel veel succes.’

Gianni Zuiverloon speelde sinds zijn jongste jeugd bij Feyenoord en veroverde onder Ruud Gullit als 17-jarige al een plek in de A-selectie. In totaal kwam hij tot tien competitieduels in de hoofdmacht, voordat hij op uitleenbasis naar RKC Waalwijk vertrok. De Rotterdammer had zijn hoop deze zomer gevestigd op een terugkeer op het oude nest. Dat bleek geen optie maar een overstap naar Heerenveen was uiteraard een mooi alternatief. ‘Ik ben er blij mee’, aldus Zuiverloon, ‘ik denk dat het zeker een stap vooruit is voor mij. Ik zou eerst verhuurd worden, omdat er weinig toekomst meer voor mij was bij Feyenoord. Natuurlijk ben ik daarover teleurgesteld, maar ik kan er niet te lang bij stilstaan. Ik moet ook verder gaan.’

De Friese club liet inmiddels op haar website weten dat Zuiverloon gehaald is voor de positie van rechtsback. Zuiverloon: ‘Ja, ik sta daar honderd procent achter. Ik maak op die plek kans om uit te groeien tot een van de betere rechtsbacks in de eredivisie. En doorschuiven naar de as kan altijd nog. Voor mij is het belangrijk dat ik nu een heel seizoen bij een goede club aan spelen toekom. En Feyenoord? Dat kan altijd nog via een omweg. Voorlopig concentreer ik me drie jaar helemaal op Heerenveen.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Berichtdoor lecram01vak 28 » 26-05-2006 19:05

Dit is mischien wel de beste aankoop tot nu toe voor aankomend seizoen. Super gedaan Gianni wordt beschouwt als een heel groot talent en is een verdediger die goed mee kan voetballen. Zo krijg ik toch weer vertrouwen in het nieuwe seizoen
lecram01vak 28
Selectiespeler
 
Berichten: 180
Geregistreerd op: 20-01-2006 21:58
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor camataru » 26-05-2006 19:06

geweldigge aankoop, zo mag ik het zien. Wil graag weer meer Nederlandse Jongens terug in ons team ( niets ten nadele van de buitenlandse (scandinaviers) spelers).
Vind Zuiverloon ook nog eens een jonge speler met al ervaring en straalt ook nog wat uit.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Berichtdoor Dieder » 26-05-2006 19:10

Prima aankoop! Nu Dingsdag nog en zorgen dat Hansson blijft en dan hebben we de achterhoede redelijk in orde.
Dieder
 

Berichtdoor hansrob » 26-05-2006 19:11

Wat mij betreft een goede aankoop om mee te beginnen. Nu Dingsdag nog en een goede anvaller die de ballen er wat vlotjes inschiet.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Avatar gebruiker
hansrob
Basisspeler
 
Berichten: 871
Geregistreerd op: 16-06-2005 22:04

Berichtdoor michel » 26-05-2006 19:17

Hij heeft een ereplaats verdient in het spelers en staf subforum :wink:
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor sch4-live » 26-05-2006 19:35

Goeie aankoop.
Nu alves en Dinsdag nog.
Op naar volgend seizoen :twisted: :D
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Berichtdoor feanfans » 26-05-2006 19:47

Een hele goede aankoop.
Hij is nog jong en heeft dus nog veel potentie om door te groeien naar een (nog) hoger nivo.
Geeft hem het vertrouwen op rechtsback waarvoor hij ook is gehaald heb ik begrepen en als dat dan al niet zo lukken kan hij ook nog altijd nog prima op het middenveld uit de voeten hoewel we daar ook genoeg goede spelers rond hebben lopen.
feanfans
Superster
 
Berichten: 2186
Geregistreerd op: 22-12-2005 16:48

Berichtdoor Gekko » 26-05-2006 19:57

Zo blijkt maar weer: laat die mannen van Riemer (en Riemer zelf) maar schuiven. Dit is een prima aankoop. Nu nog een man voor het centrum, ook als Hansson niet vertrekt.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Flying Tilster » 26-05-2006 20:06

Prima aankoop. Is nog jong, kunnen we dus nog veel plezier aan beleven :o
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Berichtdoor Onedayflyer » 26-05-2006 20:16

Goede aankoop naar mijn mening. Hoop dat we eindelijk ee goede speler hebben voor de rechtsback. Veel Feyenoorders vinden het kapitaalvernietiging en hebben nog wel vertrouwen in hem. Hoop dat hij iets kan brengen hier.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Avatar gebruiker
Onedayflyer
Basisspeler
 
Berichten: 858
Geregistreerd op: 06-09-2005 20:43

Berichtdoor Criz » 26-05-2006 20:44

Goed bezig, eindelijk een goede verdediger erbij. Nu Dinsdag nog en de verdediging staat :lol:
Avatar gebruiker
Criz
Wereldspeler
 
Berichten: 1071
Geregistreerd op: 09-08-2004 13:01

Berichtdoor Heerenveen rules » 26-05-2006 20:45

Dit lijkt erop! Nummer 1 voor de verdediging is binnen. Hij is dus gehaald als rechtsback terwijl hij het afgelopen jaar daar niet heeft gespeeld. Dat vind ik dan weer jammer. Hij zal daar eerst weer moeten groeien in zijn 'nieuwe' rol. Maar een welkome versterking. :mrgreen:
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor steven_9 » 26-05-2006 20:52

Gaat de goede kant op! Talentvolle verdediger. Hopen dat Dingsdag nog komt. Maar dat denk ik niet. Denk dat Hansson wel blijft, en dat Alves binnenkort ook wel zijn handtekening onder het contract zet.
steven_9
Nieuw talent
 
Berichten: 70
Geregistreerd op: 10-05-2006 19:53

Berichtdoor GeorGios Samaras 20 » 26-05-2006 21:00

Hele goeie aankoop ..

Denk dat Gianni in principe een veel beter back zal zijn dan onze vriend Jakob Poulsen , al zal die mischien ook nog wel op het gewenste niveau komen..
* Viva Garcia !
GeorGios Samaras 20
Selectiespeler
 
Berichten: 306
Geregistreerd op: 04-03-2005 17:57
Woonplaats: Zwaagwesteinde

Berichtdoor NickFey » 26-05-2006 21:59

Jammer Heel jkammer.Maar ja,voor jullie is het echt een topspeler die later wel hoger opkomt.In iedergeval beter dan naar dat stink NEC gaan.Denk dat Heereveen hoge ogen gaat gooien volgend seizoen.Zie ze wel bij de eerste 5 eindigen.Jullie zullen aan Zuiverloon veel plezier beleven.
NickFey
Nieuw talent
 
Berichten: 66
Geregistreerd op: 22-05-2006 17:32

Berichtdoor MichaelD » 27-05-2006 03:39

Maar dat denk ik niet. Denk dat Hansson wel blijft
Heeft naar mijn mening niets met elkaar te maken.
Que Sera Sera
MichaelD
Bankzitter
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: 05-05-2006 23:44
Woonplaats: Jubbega

Berichtdoor Gerrits » 27-05-2006 09:10

Mooie aankoop lijkt me! Nog jong en kan nog groeien. Dat hijzelf ook aangeeft dat hij kan uitgroeien tot een van de beste Rechtsbacks van de Eredivisie, zegt toch wel veel. Hopelijk dat hij ook aanvallend dingen laat zien. Zou toch mooi zijn.
Weet iemand ook voor hoeveel hij gekocht is?
Gerrits
Basisspeler
 
Berichten: 687
Geregistreerd op: 14-04-2003 11:46
Woonplaats: Axel

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten