Gianni Zuiverloon

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Komt hij nou wel of niet weer terug. Er worden wat vage geruchten gezet op internet.
Samen maken we de club sterk.
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Op twitter wordt ook aangegeven dat Zuiverloon zojuist bij het ALS gespot is.
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Dat is geen gek idee, zolang er geen geschikte rechtsback te vinden is.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Het zou dan zeker om huur moeten gaan?

Zuiverloon lijkt me overigens een prima versterking. Ik zou er zeer tevreden mee zijn. Zit met zijn 25 jaar in de bloei van zijn carrière en heeft ervaring opgedaan in twee grote buitenlandse competities.
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 831
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Zou mooi zijn, twee opkomende vleugelverdedigers (naast Raitala op links).
Waar staat het op twitter?
Gebruikersavatar
donpedro
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 20-07-2010 11:31

Bericht door donpedro »

Het staat al op de website van Real Mallorca: The Dutchman has returned to his native Netherlands on loan for the 2012/2013 season for his second spell with Heerenveen.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

PRIMEUR NL | Het lijkt er op dat Gianni Zuiverloon dit seizoen toch uitkomt voor sc Heerenveen. De verdediger in dienst van Mallorca wordt verhuurd aan de Friese club, zo meldt de Spaanse krant Futbol des de Mallorca vandaag.

Eerder gaf zaakwaarnemer Winnie Haatrecht aan dat zijn cliënt ‘niet te betalen is voor Heerenveen’. “Of het moet een hele creatieve constructie zijn.” Nu zou een verhuurconstructie dus aan de orde zijn.

Zuiverloon speelde van 2006 tot aan 2008 in het pompeblêdenshirt, waarna hij verkocht werd aan de Engelse club West Bromwich Albion.




http://www.feantastisch.nl/zuiverloon-o ... r-friezen/
nou nou
Gebruikersavatar
Zola
Selectiespeler
Berichten: 638
Lid geworden op: 01-03-2006 16:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Zola »

Eerst maar eens wachten totdat SC Heerenveen het zelf via de eigen officiele kanalen het bekend maakt. Wat supporterssites schrijven zegt mij niet zoveel.

Zou in mijn ogen een prima versterking. Kan wel eens zo zijn dat we met Zuiverloon,Zomer,Gouweleeuw, Kum en Raitala wel eens de beste verdediging sinds jaren hebben.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Het zal wel doorgaan. Real Mallorca schrijft e.e.a. op Twitter. Ik weet het niet, was nooit zo'n liefhebber van Zuiverloon.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Zola schreef:Eerst maar eens wachten totdat SC Heerenveen het zelf via de eigen officiele kanalen het bekend maakt. Wat supporterssites schrijven zegt mij niet zoveel.

Zou in mijn ogen een prima versterking. Kan wel eens zo zijn dat we met Zuiverloon,Zomer,Gouweleeuw, Kum en Raitala wel eens de beste verdediging sinds jaren hebben.
Hebben we eindelijk een prima verdediging, is de aanval dramatisch. :D
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

Om de officiële site van Real Mallorca een supporterssite te noemen, gaat me toch wat ver.
vries153
Bankzitter
Berichten: 241
Lid geworden op: 23-07-2003 19:48
Locatie: gorredijk

Bericht door vries153 »

Zuiverloon heeft zich behoorlijk ontwikkeld de laatste jaren dus persoonlijk zou ik het een goede zaak vinden.

@lardy verklaar mij eens wat er zo dramatisch is

A Assaidi en Narsingh zijn nog niet vertrokken dus we weten niet wie daarvoor nog aangetrokken gaat worden

B We hebben nog geen 1 officiele wedstrijd gezien dus kunnen we nog niet oordelen over Uth en Amoa voor het zelfde schoppen die 2 er beide 15-20 in.
Mensen beoordelen zoals Amoah op hun verleden is de makkelijke weg kan zo zijn dat amoah er 25 inschiet w8 eerst eens tot laten we zeggen de winterstop en oordeel dan.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Je hoeft ook geen geweldige aanval te hebben om een goed seizoen te kunnen draaien, kijk maar naar AZ. Je moet gewoon zorgen dat de verdediging goed staat, en gaat het aanvallen al een stuk makkelijker. Het lijkt erop dat we dit seizoen een sterke verdediging gaan krijgen, eindelijk!
nou nou
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Zuiverloon is beter dan Janmaat dus dit is een goede zet. Normaal gesproken ben ik niet zo van het huren, maar dit is natuurlijk een buitenkans voor zowel Heerenveen als Zuiverloon.
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

Ik had gedacht dat Zuiverloon alleen terug zou komen voor clubs als Ajax, PSV of Feyenoord! Dat niveau heeft hij zeker. Geen verslapping t.o.v. Janmaat. Ook qua ervaring een aanvulling voor het jonge team.
Knap gedaan! (mits het echt zo is natuurlijk)
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Lipton schreef:Zuiverloon is beter dan Janmaat dus dit is een goede zet. Normaal gesproken ben ik niet zo van het huren, maar dit is natuurlijk een buitenkans voor zowel Heerenveen als Zuiverloon.
Wow, vind ik toch klein stuntje. Voor ons niveau echt een goede aanwinst. Misschien optie tot koop er bij?
Gebruikersavatar
Zola
Selectiespeler
Berichten: 638
Lid geworden op: 01-03-2006 16:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Zola »

Hoewel zijn club RSD Mallorca er melding van maakt, is de overgang van Gianni Zuiverloon (25) naar sc Heerenveen nog niet rond. Wel is de kans op een transfer de afgelopen dagen gegroeid.

Zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht bevestigt dat de speler in Friesland is om met de club te praten. "Maar dat is wat anders dan een akkoord. Aan het einde van de dag verwachten we te weten of hij wel of niet voor Heerenveen gaat spelen", zegt hij tegen VoetbalPrimeur.

Zuiverloon heeft in Spanje een doorlopend contract, maar geïnteresseerde clubs hoeven niet diep in de buidel te tasten. Mallorca werkt mee aan een vertrek. Haatrecht: "Het gaat erom wat Gianni wil, maar Heerenveen zal creatief moeten zijn."

Vorige week leek het er nog op alsof Zuiverloon te duur zou zijn voor Heerenveen. De club probeert daar maandag een oplossing voor te vinden. Een woordvoerster bevestigt noch ontkent het contact met Zuiverloon. "Zo lang er niets is, reageren wij niet."
igo
Invaller
Berichten: 451
Lid geworden op: 01-03-2011 12:55
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door igo »

'Zuiverloon snel van sc Heerenveen'



Gianni Zuiverloon staat op het punt om een overeenkomst te sluiten met sc Heerenveen. Eerder werd zijn komst omschreven als een lastige kwestie, maar maandag heeft Real Mallorca hem toestemming gegeven om naar Nederland af te reizen. Dit meldt de Spaanse club via Twitter.

Mogelijk zal maandagmiddag/avond de transfer al worden afgerond. Hou deze website in de gaten voor meer informatie!

Bron: Feanfan.nl
We horen volgens feanfan dus snel meer
Gebruikersavatar
blauwekater
Invaller
Berichten: 431
Lid geworden op: 02-12-2002 16:05
Locatie: Emmeloord

Bericht door blauwekater »

SC Heerenveen haalt Zuiverloon terug bij Real Mallorca
09/07/2012 14:43
Gianni Zuiverloon keert na vier jaar terug bij SC Heerenveen. De Friese club verlost de verdediger van een uitzichtloze situatie bij Real Mallorca.

Zuiverloon ondergaat in Friesland een medische keuring. Volgens Real Mallorca wordt de transfer daarna binnen enkele uren afgerond. Daarmee komt een einde aan een teleurstellend verblijf van de rechtsback bij de Spaanse club.

Met de wisseling van de wacht in september 2011 veranderden de perspectieven van Zuiverloon. Na het vertrek van trainer Michael Laudrup kwam de verdediger onder diens opvolger Joaquín Caparrós nauwelijks meer aan spelen toe.

Bij SC Heerenveen is Zuiverloon de vervanger van Daryl Janmaat, die deze zomer naar Feyenoord verhuisde. De 25-jarige Rotterdammer speelde van 2006 tot 2008 zestig competitieduels voor de Friezen voor hij zijn heil zocht bij West Bromwich Albion.
VI.nl
Gebruikersavatar
BWdinamite
Invaller
Berichten: 256
Lid geworden op: 23-03-2009 17:03

Bericht door BWdinamite »

Ik krijg bijna het gevoel dat het over een andere speler gaat als ik de reacties zo eens lees. Zuiverloon is toch een heel gewoon backje? Niet slecht maar ook niet heel bijzonder. Om het nou een stunt te noemen, en dat hij onze verdediging wel even naar een hoger niveau tilt.... Zijn vorige periode bij Heerenveen was redelijk maar ook niet grandioos.

Ik zou het naar de mogelijkheden van Heerenveen wel een aardige versterking vinden, maar zeker niet meer dan dat.
Superfean4
Basisspeler
Berichten: 912
Lid geworden op: 29-03-2011 17:39
Locatie: Langs de Luts

Bericht door Superfean4 »

SC Heerenveen haalt Zuiverloon terug bij Real Mallorca

09/07/2012 14:43

Gianni Zuiverloon keert na vier jaar terug bij SC Heerenveen. De Friese club verlost de verdediger van een uitzichtloze situatie bij Real Mallorca.

Zuiverloon ondergaat in Friesland een medische keuring. Volgens Real Mallorca wordt de transfer daarna binnen enkele uren afgerond. Daarmee komt een einde aan een teleurstellend verblijf van de rechtsback bij de Spaanse club.

Met de wisseling van de wacht in september 2011 veranderden de perspectieven van Zuiverloon. Na het vertrek van trainer Michael Laudrup kwam de verdediger onder diens opvolger Joaquín Caparrós nauwelijks meer aan spelen toe.

Bij SC Heerenveen is Zuiverloon de vervanger van Daryl Janmaat, die deze zomer naar Feyenoord verhuisde. De 25-jarige Rotterdammer speelde van 2006 tot 2008 zestig competitieduels voor de Friezen voor hij zijn heil zocht bij West Bromwich Albion.
als VI het al schrijft lijkt het me bijna zeker dat hij komt
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

Feanatieke schreef:Hoeft niet natuurlijk. VI schreef ook dat Pappa kwam, die is er nog steeds niet.
Gedeeltelijk waar. Ik heb zaterdag heel veel Pappa's gezien op de Open Dag.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

BWdinamite schreef:Ik krijg bijna het gevoel dat het over een andere speler gaat als ik de reacties zo eens lees. Zuiverloon is toch een heel gewoon backje? Niet slecht maar ook niet heel bijzonder. Om het nou een stunt te noemen, en dat hij onze verdediging wel even naar een hoger niveau tilt.... Zijn vorige periode bij Heerenveen was redelijk maar ook niet grandioos.

Ik zou het naar de mogelijkheden van Heerenveen wel een aardige versterking vinden, maar zeker niet meer dan dat.
Die jongen heeft de laatste jaren Premier League en Primera Division gespeeld. Dan wordt je er niet minder op. Daar komt bij dat ik hem in zijn eerste periode al beter vond dan Janmaat en hij werd ook niet voor niks voor 5 miljoen verkocht en zelfs een tijdje gelinkt aan Man. United.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Knipecity schreef:Die jongen heeft de laatste jaren Premier League en Primera Division gespeeld. Dan wordt je er niet minder op. Daar komt bij dat ik hem in zijn eerste periode al beter vond dan Janmaat en hij werd ook niet voor niks voor 5 miljoen verkocht en zelfs een tijdje gelinkt aan Man. United.
Zuiverloon begon er redelijk, maar is de laatste jaren vooral bedreven geworden in het warm houden van de reservebank. Het is maar de vraag of hij zoveel beter is dan in zijn eerste periode. Toen vond ik hem dan weer heel erg matig: defensief veel flaters, erg nonchalant en aanvallend niet meer dan redelijk. Janmaat acht ik beter, al heeft hij ook zijn mindere punten (enkele herkenbare). Dat Zuiverloon werd gelinkt aan Man Utd zegt trouwens helemaal niets. In Engeland heb je dagelijks tig geruchten en slechts een beperkt deel daarvan berust op waarheid. Utd is volgens mij ook nimmer concreet geworden. Onzin waarschijnlijk.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

OOk hier zijn we het niet eens, maar goed, zoals vaker werden zelfs spelers die voor veel geld werden verkocht in hun periode hier vaak bekritiseerd, omdat je het blijkbaar nooit goed genoeg kan doen. Zelfs spelers als Pranjic, Alves kregen veel kritiek hier, dus zal er wel bij horen. Je moet ze niet vergelijken met spelers van topclubs. Heerenveen is subtop en dan is Zuiverloon een uitstekende speler die natuurlijk zijn foutjes zal maken, maar dat doet Gouweleeuw ook, zomer ook, Kums ook en alle jongens op ons niveau, maar ook spelers van grotere clubs.

Ik ben erg tevreden met hem op de rechtsback en zie hem wel kandidaat voor Oranje worden nu hij zich weer in de picture kan spelen.

Al met al staat er nu een hele aardige verdediging en middenveld. Nu de voorhoede nog.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Goede huur/aankoop inderdaad! Heeft met zijn 25 jaar al aardig wat ervaring opgebouwd en kan aanvallend meekomen. Een ideale rechtsback dus.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Zuiverloon is gewoon de beste rechtsback die Heerenveen kan halen. Met zijn ervaring is hij zeker een aanwinst voor ons. Of het nou op huurbasis is of niet, ik ben zeker blij als hij hier komend seizoen speelt. Als je dan naar onze verdediging kijkt is het toch niet slecht he :D .
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Neymar schreef:Zuiverloon is gewoon de beste rechtsback die Heerenveen kan halen.
Zeker een versterking als je het mij vraagt. In zijn eerste periode was hij wisselvallig en liet hij wel eens een steekje vallen maar hij is nu vier jaar ouder en heeft in grote competities gespeeld. Janmaat was verdedigend vaak erg matig, dus dit is zeker een verbetering.

Wel jammer dat de club heeft gekozen voor een korte termijn oplossing. Wel een teke dat het financieel niet goed gaat.
Scoobix
Invaller
Berichten: 284
Lid geworden op: 15-12-2004 17:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door Scoobix »

Heerenveen rules schreef:Wel jammer dat de club heeft gekozen voor een korte termijn oplossing. Wel een teke dat het financieel niet goed gaat.
Onzin ! Ze halen gewoon een rechtsback voor een jaar , zodat Doke en Pele nog kunnen rijpen , en zodat die volgend jaar het stokje kunnen overnemen.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Zou het gaan om huur of koop? VI is daar niet duidelijk over. Beide lijken me prima, mits er optie tot koop in het huurcontract zit. Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat hij als tussenpaus voor Schmidt (te slecht) of Van Anholt (middenvelder) gaat dienen.
Plaats reactie