Gianni Zuiverloon

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Criz schreef:Voetballend vind ik Gianni in de laatste fase van dit seizoen de beste speler van Heerenveen. Jammer dat GJV hem steeds weer op de rechtsback zet. Ik denk dat Gianni beter tot z'n recht komt op het middenveld.
Verbeek heeft vanaf het begin gezegd dat Gianni gehaald is voor de rechtsback-positie en dat hij dit seizoen de tijd krijgt om aan de positie te wennen.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Meteen nieuw contract aanbieden zou ik zeggen. Hij speelde gisteren ook weer erg goed.

Hopelijk hebben we nu eindelijk weer eens een goede rechtsback.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Knap hoe hij zich over zijn dip heeft heen gevochten. Als hij dit niveau vasthoudt is hij een 'sterkmaker' op rechts.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Gianni is een zeer talentvolle speler die ook goed kan verdedigen en ook de nodige drang en overzicht naar voren heeft. Hij speelde gister de beste wedstrijd sinds hij hier is en ik hoop dat hij z'n goede vorm dit seizoen kan volhouden en meenemen naar volgend seizoen.
scheerenveen.supporterswereld.nl
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Heerlijk om te zien hoe de samenwerking tussen Poulsen en Zuiverloon verliep gisteren. Omstebeurten er overheen. Goed gedaan boys, en helaas ook een pluim voor de coach...... :roll:
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Zuiderloon dit seizoen duidelijk beter geworden! Petje af!
!
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

DE ZUID schreef:Heerlijk om te zien hoe de samenwerking tussen Poulsen en Zuiverloon verliep gisteren. Omstebeurten er overheen. Goed gedaan boys
Ik vind de tandem Poulsen-Zuiverloon geen slechte en wat mij betrefd mag die het komend seizoen, als er geen gekke dingen gebeuren, wel zo blijven. Je ziet toch echt dat er meer chemie is tussen Poulsen-Zuiverloon dan tussen Gonzalo-Zuiverloon en Yildirim-Zuiverloon.

Dit heeft natuurlijk ook voor een groot part te maken met het uitstekende loopvermogen van Poulsen. Ik denk dat we met Poulsen en Zuiverloon wat meer body in de ploeg hebben.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

wat was Gianni gisteren goed zeg, die "lul" van een Nani had niet in te brengen tegen hem.
Hopen dat Zuiverloon deze lijn volgend seizoen ook bij ons doorzet, was een genot om naar Zuiverloon te kijken.
Alle critici waren ook lovend over hem, iets wat ik nog niet veel gehoord heb afgelopen seizoen.
Wij zijn Heerenveen.
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Hij heeft de laatste maanden veel progressie gemaakt. Ook de laatste competitiewedstrijden vond ik hem steeds beter ballen.
Gister was inderdaad mooi om hem zo te zien bikkelen en de drang naar voren blijft mooi om te zien.
joop
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 07-11-2006 18:21

Bericht door joop »

Henk ten Cate heeft onlangs in een interview gezegd een nieuwe rechtsback te willen. George Ogararu wordt nu te licht bevonden voor het echte werk en coach Henk ten Cate zou daarvoor graag een betere back voor aantrekken. Het zou hierbij gaan om ex-Feyenoorder Gianni Zuiverloon.

De 20-jarige Zuiverloon kan op vele posities uit de voeten. Hij zou eventueel ook op de plek van verdedigende middenvelder kunnen spelen, maar zou worden gehaald als rechtsback.

SC Heerenveen zou enkel wel de hoofdprijs willen vangen voor dit ruwe diamantje. Zuiverloon zou 2 á 3 miljoen euro moeten kosten, een hoop geld voor een verdediger.

Gianni Zuiverloon speelt op dit moment voor Jong Nederland. Gisteren speelde hij tegen Jong Portugal een puike wedstrijd en was samen met Royston Drenthe matchwinnaar van dit duel. Hij speelde kersverse Manchester United aankoop Nani volledig uit de wedstrijd. Dit wel tot irritatie van Nani, die vervolgens nasloeg.

Ajax zou heel ver voor Zuiverloon willen gaan. Zuiverloon zou niet onwillig tegenover een overgang naar Ajax staan. Hij zegt zelf:``Ik heb er nooit een geheim van gemaakt om graag te willen uitkomen voor een ploeg in de Champions League``. Ajax speelt volgend seizoen voorronde Champions League.
http://www.feyenoordtime.nl/news.php?readmore=3836
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Alles behalve dat :?
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Bron:



V-bal :lol: Gooi maar in de prullenbak.
Gambino
Nieuw talent
Berichten: 54
Lid geworden op: 13-07-2005 10:12
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gambino »

Ik vind 2-3 miljoen vrij weinig voor zo'n jonge speler die nu toch wel erg goed begint te worden. Als hij zich zo nog een aantal jaren doorontwikkeld is hij veel meer waard.
Gebruikersavatar
pieterpieter
Selectiespeler
Berichten: 744
Lid geworden op: 19-10-2006 11:35

Bericht door pieterpieter »

Gambino schreef:Ik vind 2-3 miljoen vrij weinig voor zo'n jonge speler die nu toch wel erg goed begint te worden. Als hij zich zo nog een aantal jaren doorontwikkeld is hij veel meer waard.
Vind ik ook vrij weinig, bovendien hebben we het geld niet nodig, dus waarschijnlijk is dit een broodje aap verhaal.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Dat er intresse zou zijn voor onze top verdediger is geen verassing.
Maar als 2 a 3 miljoen al een hoofdprijs is moet ik toch best wel lachen, het lijkt mij dat Gianni volgend seizoen hier ook nog gewoon speelt.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Ach, het is V-Bal maar. Onzin dus.

Dat neemt trouwens niet weg dat Heerenveen snel zijn contract moet verlengen.
Gebruikersavatar
bigbear
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 21-08-2003 23:12
Locatie: snits

Bericht door bigbear »

Mooie reclame voor Heerenveen en credits voor Verbeek
Zuiverloon bleef begin seizoen gewoon staan toen hij duidelijk nog moest wennen.
Inmiddels onomstreden op de rechtsback.
Ik ben blij dat de lange termijnvisie van Heerenveen zijn vruchten afwerpt.
Nog een jaartje Heerenveen en dan door naar de top.
Ik zie hem het Reiziger scenario wel volgen..
Goed verdedigende, opkomende backs zijn schaars!

Op to the top!
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

2-3 miljoen weinig? Denken jullie nu bij elke speler aan 10 miljoen of meer?
Gebruikersavatar
pieterpieter
Selectiespeler
Berichten: 744
Lid geworden op: 19-10-2006 11:35

Bericht door pieterpieter »

ALS 26.000 schreef:2-3 miljoen weinig? Denken jullie nu bij elke speler aan 10 miljoen of meer?
Nee, maar Zuiverloon is nog jong en heeft nog een hele carriere voor zich. Als hij over een paar jaar verkocht wordt is hij niet minder en zelfs wel meer waard, plus heeft ie nog een paar jaar bij ons gespeeld. Mits hij zijn contract verlengd natuurlijk.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

pieterpieter schreef: Nee, maar Zuiverloon is nog jong en heeft nog een hele carriere voor zich. Als hij over een paar jaar verkocht wordt is hij niet minder en zelfs wel meer waard, plus heeft ie nog een paar jaar bij ons gespeeld. Mits hij zijn contract verlengd natuurlijk.
Gianni heeft zich dit seizoen goed ontwikkeld en het lijkt me het beste dat het bestuur een "hands-off warning" afgeeft aan geïnteresseerde clubs.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

bigbear schreef:Mooie reclame voor Heerenveen en credits voor Verbeek
Zuiverloon bleef begin seizoen gewoon staan toen hij duidelijk nog moest wennen.
Inmiddels onomstreden op de rechtsback.
Ik ben blij dat de lange termijnvisie van Heerenveen zijn vruchten afwerpt.
Nog een jaartje Heerenveen en dan door naar de top.
Ik zie hem het Reiziger scenario wel volgen..
Goed verdedigende, opkomende backs zijn schaars!

Op to the top!
Inderdaad. Verbeek is ook veel met hem bezig geweest. Heeft hem soms al zeer vroeg gewisseld om hem duidelijk te maken dat hij zich niet aan de afspraken hield. Gertjan is gewoon duidelijk naar hem geweest en dat werpt de laatste tijd zijn vruchten af. Nu ook in het Nederlands elftal van Foppe dus. Dat is mooi om te zien.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

ALS 26.000 schreef:2-3 miljoen weinig? Denken jullie nu bij elke speler aan 10 miljoen of meer?
Als jij graag als handelshuis wilt fungeren is best, maar dat zien andere mensen liever niet.
Van mij mogen ze voor Zuiverloon best een hoog bedrag vragen en dat geld voor elke basis speler.
Ik word net als andere mensen gek dat Heerenveen elk seizoen goeie spelers laat gaan.
Wij hoeven echt niet elke keer te accepteren dat wij leeg gekocht worden door andere clubs, en gelukkig denk de club daar zolangzaamerhand ook over.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Lipton schreef: Als jij graag als handelshuis wilt fungeren is best, maar dat zien andere mensen liever niet.
Van mij mogen ze voor Zuiverloon best een hoog bedrag vragen en dat geld voor elke basis speler.
Ik word net als andere mensen gek dat Heerenveen elk seizoen goeie spelers laat gaan.
Wij hoeven echt niet elke keer te accepteren dat wij leeg gekocht worden door andere clubs, en gelukkig denk de club daar zolangzaamerhand ook over.
Precies. En dat is dezelfde taktiek die AZ kiest. Die zetten op de meest brakke spelers, die ze toch willen behouden, een hoge prijs.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Het zou mij in ieder geval niets verbazen dat AZ binnenkort ook op het vinkentouw zit voor Gianni, zeker nu er ook al sluimerende belangstelling uit Engeland is voor Steinsson..
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Wat een geweldig toernooi heeft Gianni gespeeld. Hij heeft zich elke wedstrijd bewezem als rechtsback terwijl hij tegenstanders had als Ben Sahar, Nani en Jankovic. Na een moeilijke seizoensstart heeft hij bewezen dat hij de rechtsback voor de toekomst is, kan zelfs voor het Nederlands elftal een optie worden als hij deze lijn doorzet komend seizoen, zoveel goede backs hebben ze daar ook weer niet. Als Heerenveen dit team intact weet te houden kan er nog heel wat moois gebeuren komend seizoen
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Sahu schreef:Het zou mij in ieder geval niets verbazen dat AZ binnenkort ook op het vinkentouw zit voor Gianni, zeker nu er ook al sluimerende belangstelling uit Engeland is voor Steinsson..
Als steinssson daadwerkelijk naar Middlesborough gaat, waar sprake van is.
Dan zal die Kl##tzak van een Scheringa hier wel weer komen zeuren.
Om daarna weer in de media te blerren dat heerenveen absurde prijzen vraagt voor zijn spelers, "zie het Huntelaar" verhaal.
Wij zijn Heerenveen.
SCH_'05
Invaller
Berichten: 304
Lid geworden op: 24-04-2006 09:43

Bericht door SCH_'05 »

Tot wanneer heeft onze Oranje-held een contract?
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

2009 heb er geen weet van of er ook opties voor een langer verblijf bij inzitten.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Lipton schreef:2009 heb er geen weet van of er ook opties voor een langer verblijf bij inzitten.

In mei 2006 heeft Zuiverloon een contract getekend bij SC Heerenveen. De verdediger is door de Friese club aangetrokken voor de rechtsback-positie. Er is een contract voor drie jaar overeengekomen met de optie voor nog een seizoen.
Die quote komt van zijn Wiki pagina en waarschijnlijk heb ik zelf die quote daar toegevoegd. Maar dan na aanleiding van een bericht in de krant. En dus klopt het, denk ik, wel.

Heerenveen moet zich niet gek laten maken en als de drukte een beetje geluwd is, in het najaar of zo, de optie lichten. Anders wordt het de zaakwaarnemer dol in de bol en gaat die astronomische bedragen vragen.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Dan heeft hij dus in principe nog een contract voor 3 jaar. Ik zou toch proberen hem een nieuw contract te laten tekenen, voor 5 jaar ofzo. Hij is nog jong, Nederlands, heeft potentie en rechtsbacks zijn sowieso al schaars.
Plaats reactie