Calvin Jong-a-Pin

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor Heerenveen rules » 02-04-2011 07:16

g11 schreef:Toch wel opmerkelijk dat de trainer in hem een basisspeler ziet, en de directie hem niet wil houden.

Zitten directie en trainer blijkbaar niet op hetzelfde spoor.


Dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Jans heeft nu niets beter en voor volgend seizoen willen ze iets beters halen. Dat heeft niets te maken met het niet op 1 lijn zitten.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor us Hearrenfean » 02-04-2011 12:03

Mensen.. volgens mij is de helft vergeten dat we ook nog El-Ackaoui hebben. Hij is verdedigend iets minder dan JAP, maar opbouwend wel sterker (,want JAP laat daarin nog regelmatig zijn steekje vallen).
Heerenveen zou er ook voor kunnen kiezen om EL-A te verkopen, en dan een betere Linksback kunnen halen, en als vervanger van die linksback iemand uit de jeugd.

Djuric en Kopic mogen ook weg. Ik denk dat Kopic wel een club zou kunnen vinden, maar Djuric is niet echt gewild. Van Ajax krijgen we nog 2 miljoen, omdat ze de Champions League hebben gehaald (Ajax en Heerenveen hebben bij de verkoop van Sulejmani afgesproken dat als ze binnen 5 jaar de CL zouden halen Heerenveen een geldbedrag zou krijgen van +- 2miljoen.) Het is dus zaak dat we nog minimaal 2 verdedigers moeten halen en als Dost vertrekt een nieuwe spits.
Blue-White Army!!
us Hearrenfean
Selectiespeler
 
Berichten: 192
Geregistreerd op: 28-02-2011 23:16
Woonplaats: Deventer

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor Knipecity » 02-04-2011 21:38

Ik zou deze jongen toch echt houden. Het zal niet snel een dure jongen worden en hij is echt wel bruikbaar.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor Heerenveen rules » 02-04-2011 21:40

Ik zou iedereen houden. Allemaal toppers zijn het! Vooral niemand laten gaan.

Weg met al deze prutsers!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor Knipecity » 02-04-2011 21:45

Heerenveen rules schreef:Ik zou iedereen houden. Allemaal toppers zijn het! Vooral niemand laten gaan.

Weg met al deze prutsers!

Ja, nee dat is de oplossing. Alle spelers weg doen. Zullen we de club dan direct maar opdoeken?
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor frisianbadboy » 02-04-2011 21:58

Ja, nee dat is de oplossing. Alle spelers weg doen. Zullen we de club dan direct maar opdoeken?


Deze spelersgroep houden betekend volgend seizoen degradatie. Dan is de club ook gedoemd tot de ondergang. Belangrijk aspect vind ik toch ook de binding die een spelersgroep met het publiek moet hebben. En geloof me dat het publiek deze spelers meer dan spuugzat is. Je weet wat er dan gaat gebeuren als dat soort spelers volgend jaar weer slecht presteren. Dan keert het publiek zich (zoals bijv vanavond) volkomen terecht nog vaker tegen de eigen ploeg. Het publiek heeft het wel gehad met het ovegrote deel van deze selectie. Ook ik ben er klaar mee en ik wens niet één van dit stelletje klootzakken volgend seizoen in een Heerenveen shirt te zien spelen. Op Janmaat, Assaidi en Narsingh na mogen ze van mij allemaal vertrekken. Weg met dit stelletje lamzakken. En dus ook een JAP die niks op eredivisieniveau te zoeken heeft.
Laatst bijgewerkt door frisianbadboy op 02-04-2011 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor Riverside » 02-04-2011 22:01

We moeten opnieuw beginnen en wat mij betreft passen heel veel spelers niet meer in het toekomstbeeld wat de club voor ogen heeft.

Ook Jong A Pin kan vertrekken.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor Flying Tilster » 02-04-2011 22:54

Knipecity schreef:Ik zou deze jongen toch echt houden. Het zal niet snel een dure jongen worden en hij is echt wel bruikbaar.


Ach ja.. laten we iedereen maar behouden. Dan kunnen we de reisjes naar Leeuwarden, Sittard, Veendam nu alvast gaan boeken. Houdt toch op mafkees.. Er moet na dit seizoen keihard gesaneerd worden en Pin had dit seizoen er al niet mogen staan. Wegwezen met deze clown.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor FC Drogeham » 02-04-2011 23:01

Knipecity schreef:
Heerenveen rules schreef:Ik zou iedereen houden. Allemaal toppers zijn het! Vooral niemand laten gaan.

Weg met al deze prutsers!

Ja, nee dat is de oplossing. Alle spelers weg doen. Zullen we de club dan direct maar opdoeken?


Het is wel degelijk de enige oplossing. Deze ploeg is verrot. Hoeveel wanprestaties moeten er nog geleverd worden voor je dat eindelijk eens gaat zien?
Avatar gebruiker
FC Drogeham
Basisspeler
 
Berichten: 800
Geregistreerd op: 20-07-2003 16:49
Woonplaats: Drogeham

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor g11 » 02-04-2011 23:17

Ultras'01 schreef:Zonde, in mijn ogen was JAP degene die ALTIJD 100% gaf. DIt gaan we zeker missen.


Ben even de naam van het cafe kwijt waar hij dat altijd deed.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor g11 » 02-04-2011 23:20

FC Drogeham schreef:
Knipecity schreef:
Heerenveen rules schreef:Ik zou iedereen houden. Allemaal toppers zijn het! Vooral niemand laten gaan.

Weg met al deze prutsers!

Ja, nee dat is de oplossing. Alle spelers weg doen. Zullen we de club dan direct maar opdoeken?


Het is wel degelijk de enige oplossing. Deze ploeg is verrot. Hoeveel wanprestaties moeten er nog geleverd worden voor je dat eindelijk eens gaat zien?



Ben het met jullie eens. Gewoon een nieuwe spelersgroep. Vervolgens om de beurt de bepalende spelers op de bank zetten om ze nog beter te maken, over verhuren aan VVV of een andere club. En aan het einde van het seizoen stellen dat we de verkeerde spelers gehaald hebben. Wel tussendoor het contract van de trainer voor onbeperkte tijd verlengen.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor XbWdX » 03-04-2011 07:18

Jong-a-Pin krijgt geen contract, omdat we met de miskoop El-Akchaoui in de maag zitten. Die gast heeft nog een vet contract voor volgens mij 3 jaar. Financieel is het op het moment verstandiger om El-Akchaoui volgend seizoen nog een kans te geven, ook omdat we hem toch niet kwijt kunnen raken aan een andere club. Helaas gaat dit tenkoste van Jong-a-Pin. ik vind het zonde, want ik vind hem één van de lichtpuntjes in de selectie.
XbWdX
Selectiespeler
 
Berichten: 163
Geregistreerd op: 14-05-2009 09:13
Woonplaats: Duiven

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor Lardy » 03-04-2011 07:20

Die 3de goal van Excelsior was anders niet gevallen als hij bij zijn mannetje was blijven staan.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor Jeroen » 15-04-2011 09:18

Volgens BILD wil FC Augsburg hem hebben.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor Flying Frisian » 15-04-2011 10:28

Aangezien het seizoen als verloren beschouwd kan worden en Calvin hier volgend jaar niet meer speelt, ben ik van mening dat Jans hem niet meer dient te gebruiken. De huidige defensie, Janmaat, Gouweleeuw, Kruiswijk en Breuer, kan het seizoen wel uitzingen, met Kopic en Wolven op de bank.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor Wizard » 15-04-2011 10:33

Jeroen schreef:Volgens BILD wil FC Augsburg hem hebben.


Strik erom, verkopen, en hem een warm applaus geven.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor Flying Frisian » 15-04-2011 10:37

Wizard schreef:Strik erom, verkopen, en hem een warm applaus geven.

Als het de club lukt hem aan de Duitsers te verkopen dan geef ik ze een enorm compliment, dit voornamelijk gelet op het feit dat Calvin een aflopend contract heeft.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor 1983 » 15-04-2011 10:40

Flying Frisian schreef:Aangezien het seizoen als verloren beschouwd kan worden en Calvin hier volgend jaar niet meer speelt, ben ik van mening dat Jans hem niet meer dient te gebruiken.

Helemaal mee eens, spelers die er volgend jaar niet meer bij zijn moet je niet meer gebruiken als het niet nodig is. Dat geldt dus wat mij betreft ook voor Stuhr-Ellegaard en Koning. Het plekje van Koning op de bank zou nu echt door een jeugdspeler (waarvoor een plaats op de bank al prachtig is) moeten worden ingenomen.
Ik vind overigens Breuer als linksback ook niet eens minder dan JAP om eerlijk te zijn, dus ik zou de keuze voor hem boven JAP niet eens vreemd vinden al had JAP hier nog 10 jaar contract.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor Squerrel » 15-04-2011 10:43

Wizard schreef:Strik erom, verkopen, en hem een warm applaus geven.

Huh wat? Als ie na dit jaar geen contract meer heeft dat gaat verkopen toch niet lukken? Of ben ik nou gek
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor Wizard » 15-04-2011 10:51

Squerrel schreef:Huh wat? Als ie na dit jaar geen contract meer heeft dat gaat verkopen toch niet lukken? Of ben ik nou gek

Wanneer ze de enige zijn heb je helemaal gelijk. Wanneer er meer interesse is, kunnen ze nog wat voor em vangen..
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor Caspar » 15-04-2011 10:52

Natuurlijk niet! Geen contract is geen contract. De enige die er dan op vooruit gaat is Calvin met een verhoging van salaris en tekengeld. Maar Heerenveen houdt er geen geld aan over.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor Squerrel » 15-04-2011 10:54

Wizard schreef:Wanneer ze de enige zijn heb je helemaal gelijk. Wanneer er meer interesse is, kunnen ze nog wat voor em vangen..


Dat kan ik moeilijk geloven. Als Jong a Pin na dit seizoen geen contract meer heeft kan hij gratis de deur uitwandelen. Als er meer clubs interesse hebben dan is er maar 1 die daar baat bij heeft en dat is Jong a Pin zelf, toch? :mrgreen:
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor Otsje P » 15-04-2011 11:03

Wizard is er met zijn kop even niet bij. Iedereen kan Pin een contract aanbieden dat ingaat zodra de transfermarkt open gaat. Calvin kan zelf de beste aanbieding eruit zoeken, Heerenveen heeft hier natuurlijk niks aan.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor Ironis » 15-04-2011 11:49

Squerrel schreef:
Wizard schreef:Wanneer ze de enige zijn heb je helemaal gelijk. Wanneer er meer interesse is, kunnen ze nog wat voor em vangen..


Dat kan ik moeilijk geloven. Als Jong a Pin na dit seizoen geen contract meer heeft kan hij gratis de deur uitwandelen. Als er meer clubs interesse hebben dan is er maar 1 die daar baat bij heeft en dat is Jong a Pin zelf, toch? :mrgreen:


Vergeet zijn zaakwaarnemer niet..
Avatar gebruiker
Ironis
Wereldspeler
 
Berichten: 1438
Geregistreerd op: 27-04-2009 10:39
Woonplaats: Rotterdam

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor Wizard » 15-04-2011 23:01

Ironis schreef:
Squerrel schreef:
Wizard schreef:Wanneer ze de enige zijn heb je helemaal gelijk. Wanneer er meer interesse is, kunnen ze nog wat voor em vangen..


Dat kan ik moeilijk geloven. Als Jong a Pin na dit seizoen geen contract meer heeft kan hij gratis de deur uitwandelen. Als er meer clubs interesse hebben dan is er maar 1 die daar baat bij heeft en dat is Jong a Pin zelf, toch? :mrgreen:


Vergeet zijn zaakwaarnemer niet..


Precies.

Vaker dan menigeen denkt wordt er bij interesse van meerdere clubs nogal wat 'extra's geboden' richting de club en wordt de zaakwaarnemer erbij betrokken (die overigens ook een zo hoog mogelijke vergoeding wil), zodat de huidige club toch nog wat vangt...
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor SCHyperman » 15-04-2011 23:08

Waarom zou dat in hemelsnaam zo zijn? De keuze ligt dan toch volledig bij Jong-a-Pin en zijn zaakwaarnemer? Als Heerenveen er financieel op vooruit zou gaan zal hem dat toch aan zijn reet roesten, hij kiest dan toch gewoon voor zichzelf? Heerenveen heeft er geen zeggenschap meer over.
Avatar gebruiker
SCHyperman
Nieuw talent
 
Berichten: 136
Geregistreerd op: 07-06-2009 15:35
Woonplaats: Groningen

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor 1983 » 16-04-2011 10:59

Wizard schreef:
Precies.

Vaker dan menigeen denkt wordt er bij interesse van meerdere clubs nogal wat 'extra's geboden' richting de club en wordt de zaakwaarnemer erbij betrokken (die overigens ook een zo hoog mogelijke vergoeding wil), zodat de huidige club toch nog wat vangt...

Heb je nou nog steeds niet door dat JAP geen contract meer heeft na dit seizoen en daardoor transfervrij is?
Heerenveen is daardoor in geen enkel onderhandeling die JAP met andere clubs voert partij. Er hoeft immers geen transfersom voor hem te worden betaald. En van wat extras zoals je beweert is natuurlijk al helemaal geen sprake. Voor JAP krijgt Heerenveen geen ene stuiver.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor Calimero » 16-04-2011 12:53

Ja, ik denk ook dat er tientallen clubs komen voor het grote talent van Jong-a-Pin.

:roll:
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor xander » 11-05-2011 17:02

Calvin Jong-A-Pin over zijn afscheid
http://youtu.be/cKYHwpT8LdE
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Calvin Jong-a-Pin

Berichtdoor TWR22 » 15-06-2011 15:37

Is er al meer bekend over JAP? Ik gun hem wel een mooie toekomst.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten