Calvin Jong-a-Pin

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Gratis af te halen bij 10 euro aan boodschappen.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Verhoek heeft er anders weinig van terecht gebracht vandaag.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Nu de concurrentie weg is, kan JAP baggerwedstrijden gaan spelen. Vanavond was de 1e na de winterstop.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ja, goede keus om El A weg te doen. Nu zal JAP er iedere week wel in moeten staan.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Flying Tilster schreef:Nu de concurrentie weg is, kan JAP baggerwedstrijden gaan spelen. Vanavond was de 1e na de winterstop.
Koning en Breuer waren trouwens nog slechter. Dan deed Jap het nog redelijk.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Heerenveen rules schreef:Ja, goede keus om El A weg te doen. Nu zal JAP er iedere week wel in moeten staan.
of Breuer op de links back, heeft hij wel vaker gedaan :roll: .
Wij zijn Heerenveen.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Hoe lang nog. Hoe lang moet ik het wekelijkse gestuntel van deze simpele ziel nog aankijken. Hoe lang nog..........
Gebruikersavatar
Pietje Paaltjens
Selectiespeler
Berichten: 555
Lid geworden op: 25-02-2009 16:20

Bericht door Pietje Paaltjens »

Gekko schreef:Idem voor Breuer en Kruiswijk. We hebben gewoon een volledig nieuwe verdediging nodig.
Helemaal mee eens. Stop gewoon die kansloze onderhandelingen met JAP en trek een linksback uit de JL aan of zo. Het is hier ook al eens eerder gezegd: als je als trainer pressing wilt spelen, begint dat bij een solide verdediging. En die is op dit moment allerminst solide. We hadden al lang voor een paar ton Botteghin kunnen halen en een paar andere verdedigers die écht de hoofdprijs niet kosten en ook geen tonnen salaris gaan vragen. Het is zaak om nu drastisch te bezuinigen, met spoed El-Ak en andere grootverdieners te lozen en tegen een kleine vergoeding een paar goede verdedigers aan te trekken. Zo moeilijk hoeft dat toch niet te zijn?! Het blijft maar aanmodderen met deze jongens achterin. Er zit geen lijn in en er is ook geen leider zoals we die voorheen wel hadden met Hansson. Als ik dan de verdediging gisteravond opnieuw zo zie schutteren, dan schieten de tranen in mijn broek.
.
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

boy waterman schreef:de concurentie is weg bij jong a pin en kan er vergif op in nemen..2e helft van het seizoen word 1 en al ergenis voor de supporters.
waar ik al zo bang voor was en al weer gebleken de eerste 2 wedstrijden.
bij de 1e goal van groningen totaal zijn man kwijt en niet mee springen en de speler van groningen kan vrij inkopen(waarom overigens geen man bij de 1e paal bij heerenveen?) en bij de 2e goal was helemaal een drama..kun je met je verstand niet bij..mis bijna jeroen drost of popov.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Komt ook nog genadig weg dat de Edje Janssen de spelregels niet kent...
Waarschijnlijk kan de KNVB niks doen, want Janssen lijkt de overtreding beoordeeld te hebben.

Klinkt raar.. maar jammer. Naast Kruiswijk had Pin ook geschorst kunnen zijn. Zou toch heerlijk zijn.
Dan had Jans goede verdedigers moeten opstellen tegen NEC. En dat is toch tegen zijn principes.. k*t leraar.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Vandaag werd maar weer eens duidelijk dat deze clown totaal niet voor Heerenveen dient te spelen.
Man wat heb ik me doodgeergerd aan zijn meevoetballende kwaliteiten!!! Vreselijk was het!
Dieptepunt was de poging tot een voorzet, na eerder goed werk van Assaidi. Zijn poging belandde in de grachten.
Je speelt gvd eredivisie en dan niet eens een fatsoenlijke voorzet kunnen afleveren..
SCH
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Ja inderdaad een clown in een voetbalshirt. En bijna kost deze werkelijke domme speler ons de wedstrijd. Zon bal geven in blessuretijd getuigt van werkelijk nul komma nul voetbalintelligentie en van geen enkel spelinzicht. Dit soort spelers zijn de reden dat we ook dit seizoen een kleurloos seizoen zullen draaien. Gelukkig loopt zijn contact af en kunnen we snel afscheid nemen van dit stuk ongeluk. Ik heb helaas geen rijbewijs, maar geloof me ik wil hem op mijn fiets wel wegbrengen. Heeeeeeeeeeel ver weg.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Het valt op dat hij zodra hij de bal heeft, geen idee heeft wat hij ermee moet doen. Jarenlang stond Breuer bekend als "tikkie-breed", maar ik betrap Calvin op nog minder passes vooruit. Het ontbreekt hem tevens aan inzicht hoe een duel aan te gaan, schoen op hoofdhoogte inkomen...nota bene bij de zijlijn halverwege de eigen helft.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

De club zal toch hopelijk ook wel in zien dat je JAP beter bij een andere club om een boodschap kan laten sturen.......
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Het valt mij elke keer weer op dat JAP enorm veel moeite heeft met het niveau mee te komen. Heeft vaak handen en voeten nodig om een tegenstander af te stoppen en doet dat nog wel eens onhandig (waarvan dat hoge been weer een voorbeeld is). Maakt per wedstrijd meerdere overtredingen en voegt weinig toe.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ik begrijp de kritiek op JAP niet zo goed.Speelde gisteren een prima wedstrijd en deed ook aanvallend goed mee.
Gebruikersavatar
BWdinamite
Invaller
Berichten: 256
Lid geworden op: 23-03-2009 17:03

Bericht door BWdinamite »

Knipecity schreef:Ik begrijp de kritiek op JAP niet zo goed.Speelde gisteren een prima wedstrijd en deed ook aanvallend goed mee.
Ik had liever dat hij op zijn post bleef in de verdediging. Hij deed wel aanvallend mee. Maar hij verknalde alles wat Assaidi had voorbereid. Blijf dan alsjeblieft van die bal af en bied je niet aan.
GJ7300
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 15-05-2009 19:35

Bericht door GJ7300 »

Krijgt ie nou nog een contract of gaat ie nog wat tekenen of hoe zit dat?
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Mooi laten gaan. Komt duidelijk te kort.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Breuer kan evt. naar links en dan kan Janmaat op rechts. Maar het belangrijkste is dat men rond deze tijd wel een beslissing zou moeten nemen. Zowel voor JAP, maar met name voor de club.
Er zal wel een linksback bij moeten, want het is maar af te wachten hoe het komt met El Ak.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Ultras'01
Selectiespeler
Berichten: 702
Lid geworden op: 11-01-2010 19:14
Locatie: lemmer

Bericht door Ultras'01 »

Flying Tilster schreef:Breuer kan evt. naar links
Lachen met jou!
Heb 100x liever JAP op links dan Breuer
Wij zijn HEERENVEEN
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Want? Vandenbussche; Zuiverloon, Dingsdag, Hansson, Breuer; Ugur Yildirim, Bosvelt, Hanssen, Pranjic; Afonso Alves,
Nilsson

Draaide best aardig indertijd..
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Heb ze eigenlijk liever beiden niet. Maar als ik moet kiezen dan toch echt Breuer.
Die JAP die staat er echt een beetje als veldvulling bij, maar voegt nog minder toe dan Breuer.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

diepFries schreef:Want? Vandenbussche; Zuiverloon, Dingsdag, Hansson, Breuer; Ugur Yildirim, Bosvelt, Hanssen, Pranjic; Afonso Alves, Nilsson.
Zo, een Heerenveen elftal met kwaliteit..... Daar kunnen we nu alleen maar van dromen. Wat zijn wij dan ongelooflijk achteruit gegaan.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Heerenveen rules schreef: Zo, een Heerenveen elftal met kwaliteit..... Daar kunnen we nu alleen maar van dromen. Wat zijn wij dan ongelooflijk achteruit gegaan.
Toen die jongens hier speelden vond je waarschijnlijk alleen Alves goed genoeg en misschien Pranjic en Bosvelt, hoewel die destijds ook veel kritiek kregen van mensen hier.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Het elftal van toen was op papier erg goed. In de praktijk hadden we helaas die gemakeerde Gert Jan Verbeek als coach.
Als we toen bijv. Co Adriaanse of Henk ten Cate hadden gehad waren we titelkandidaat geweest.
Samen maken we de club sterk.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Dat was nog eens een team.. We zijn wel heel erg ver weggezakt zeg..
SCH
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Ultras'01 schreef:Heb 100x liever JAP op links dan Breuer
Na vandaag ook? Wat een ongelooflijke domme lompe voetballer is het toch.
Werd nog gespaard door de scheidsrechter, want hij had zomaar zijn 2e gele kaart kunnen krijgen.
Daarbij was hij weer eens de zwakste schakel.

Op rechts de "aanvallende" Janmaat en dan op links maar Breuer.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Ik vind Breuer geen goeie back, maar bij gebrek aan beter zou ik toch vanaf nu voor hem kiezen ipv van deze lompe boer. Je had zomaar met 10 man kunnen staan door die onbezonnen acties van hem vandaag, en dat was niet voor het eerst dit seizoen. Die gozer kan echt niks anders dan met handen en voeten zijn tegenstanders af proberen te stoppen. Dan nog 10 keer liever Breuer.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Het is grappig om te zien dat Ron Jans door schorsingen en blessures van spelers tegen NAC zo langzamerhand het elftal opstelt wat ik graag in het veld zie staan. Ik roep al tijden om Kopic en Janmaat en eindelijk is het dan zover. Verder roep ik al weken dat die clown op de linksbackpositie ook nog vervangen moet worden. Ook vandaag weer verreweg de slechtste aan Heerenveen kant (hoewel ik Grindheim en Dost ook niet best vond spelen) en het word nu echt tijd dat Jans deze houthakker eindelijk uit het team zet. Het is werkelijk elke week een drama om naar te kijken en door zijn lompe manier van spelen, zonder oog voor de bal maar alleen amar oog voor lijf en leden van zijn opponent, had hij deze wedstrijd tegen NAC ook zomaar een rode kaart kunnen krijgen. Wat een gestoorde zoals hij soms de duels aangaat. Weg met deze man, ook geen nieuw contract aanbieden en voorgoed afscheid nemen van deze gemankeerde malloot in een voetbalshirt die hij niet verdiend. Ondanks dat ik geen Breuer fan ben, en ook NOOIT zal worden, heb ik nog altijd liever Breuer hier dan JAP. En dan in de zomerstop maar eens scouten op een goede linksback en El Ak als reserve erachter.
Plaats reactie