Gonzalo Garcia-Garcia

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor Skopperij » 21-06-2008 14:48

Gekko schreef:Misshien laat hij na Heracles en Vitesse ook Groningen alsnog zitten. Eerst maar een handtekening....

Hij gedraagt zich inderdaad als een soort Alves. Had hij nu ook maar gevoetbald als een soort Alves...
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor Marça » 21-06-2008 15:28

Officiele site Groningen meld het ook, plus de transfersom van 650.000 euries..

García-García voor vier seizoenen naar Euroborg

21 juni, 16:01 uur

Gonzalo García-García en FC Groningen zijn een contract overeengekomen voor de periode tot medio 2012. Eerder deze week kwam de FC met zijn voormalige club SC Heerenveen tot een akkoord over de transfersom. De 24-jarige Spaanse middenvelder moet komende week evenwel nog medisch gekeurd worden.

García-García werd op 13 oktober 1984 geboren in de Uruguayaanse hoofdstad Montevideo en groeide op in Spanje. Gonzalo, zoals zijn voetbalnaam luidt, genoot zijn opleiding bij het Spaanse Compostela, waar hij in 2002 werd ontdekt door Real Madrid. Die club verhuurde hem aan twee clubs op het derde Spaanse niveau, de ‘Segunda B’: CP Mérida en CP Palencia.

In 2005 werd García-García gecontracteerd door AGOVV Apeldoorn. Bij die club scoorde hij in de Gouden Gids Divisie zestien treffers in 35 gespeelde duels. In zomer van 2006 werd hij naar SC Heerenveen gehaald, waar hij in anderhalf seizoen tot dertien duels en één doelpunt kwam.

In de winterstop van afgelopen seizoen maakte hij op huurbasis de overstap naar Heracles Almelo. Voor die club speelde hij zestien duels in de Eredivisie, waarin hij driemaal tot scoren kwam. Hij stond nog tot medio 2009 onder contract bij de Friezen. De transfersom die FC Groningen aan SC Heerenveen betaalt, bedraagt € 650.000.

Directeur Hans Nijland is content met de nieuwe aanwinst: “Wij zien in García-García een versterking voor onze selectie. Hij is een creatieve voetballer die een doelpunt kan maken en bovendien ook andere spelers in de gelegenheid kan stellen te scoren. Het is een voetballer die bij het publiek zal aanspreken.”

Gonzalo was nog niet lang geleden dichtbij een akkoord met Vitesse: “SC Heerenveen en Vitesse waren al tot een akkoord gekomen, maar op enig moment hebben wij ons bij de zaakwaarnemer van García-García gemeld. Afgelopen week zijn we met SC Heerenveen tot overeenstemming gekomen en nu zijn we dus ook rond met de speler in kwestie.”

Bron: FC Groningen
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor sc heerenveen 4 ever » 21-06-2008 15:33

Toch nog een aardig bedrag voor GGG gekregen dus. Hoeveel koste hij ook alweer? Hebben volgens mij ook nog winst op die jongen gemaakt.
Een onderschrift: wat is dat?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
 
Berichten: 1176
Geregistreerd op: 27-03-2005 15:23
Woonplaats: Norg

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor tds » 21-06-2008 16:37

Leuke en creatieve speler maar kwam net wat tekort voor Heerenveen.

Hoop voor hem dat hij bij Groningen wat speelminuten maakt.
Zijn techniek kon me altijd wel vermaken alleen jammer dat hij het meestal niet af kon maken.

Succes Garcia
tds
Selectiespeler
 
Berichten: 167
Geregistreerd op: 31-08-2005 13:42
Woonplaats: De Knipe

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor Skopperij » 21-06-2008 16:49

Nu kan meneer Gonzalo mooi de vedette uit gaan hangen bij Groningen. Jans kan daar trouwens wel beter mee omgaan als Verbeek, wat dat betreft zou het een succesje kunnen worden. Hier heeft hij echter niks anders gedaan dan twee jaar zeuren, klagen en nog meer zeuren.

Top trouwens dat FC Groningen altijd de transfersom bekend maakt! Ik snap niet waarom andere clubs daar zo moeilijk over doen. 650 000,- is trouwens veel geld voor iemand die hier geen vooruitzicht meer had. Milan Kopic zal niet heel veel meer hebben gekost en die kunnen we beter gebruiken dan Gonzalo.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor si-bon » 21-06-2008 17:03

Skopperij schreef:Nu kan meneer Gonzalo mooi de vedette uit gaan hangen bij Groningen. Jans kan daar trouwens wel beter mee omgaan als Verbeek, wat dat betreft zou het een succesje kunnen worden.

Als Verbeek met Alves omkan gaan kan je met iedereen omgaan
si-bon
Bankzitter
 
Berichten: 26
Geregistreerd op: 30-01-2008 17:26

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor Heerenveen rules » 22-06-2008 08:47

tds schreef:Succes Garcia


Ik wens dit verwende mannetje helemaal geen succes. Deze druiloor mag wat mij betreft heel erg door de mand vallen.
Met zijn houding doet hij voorkomen dat hij de man is, maar dat is schijn want zijn rendement is nul.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor si-bon » 22-06-2008 09:15

Heerenveen rules schreef:
tds schreef:Succes Garcia


Ik wens dit verwende mannetje helemaal geen succes. Deze druiloor mag wat mij betreft heel erg door de mand vallen.
Met zijn houding doet hij voorkomen dat hij de man is, maar dat is schijn want zijn rendement is nul.

Dan zit ik misschien toch wat meer in de richting van "heerenveen rules" maar veel succes wens ik m niet maar dat is vornamelijk omdat hij naar dat groen witte clubje gaat. Daarom had ik ook liever dat hij naar vitesse ging dan is je carriere gelijk naar de klote :lol:
si-bon
Bankzitter
 
Berichten: 26
Geregistreerd op: 30-01-2008 17:26

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor tds » 22-06-2008 10:40

Heerenveen rules schreef:
tds schreef:Succes Garcia


Ik wens dit verwende mannetje helemaal geen succes. Deze druiloor mag wat mij betreft heel erg door de mand vallen.
Met zijn houding doet hij voorkomen dat hij de man is, maar dat is schijn want zijn rendement is nul.


Ach een paar normen en waarden heb ik ook nog wel :wink:
tds
Selectiespeler
 
Berichten: 167
Geregistreerd op: 31-08-2005 13:42
Woonplaats: De Knipe

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor Gekko » 22-06-2008 10:55

Wat een waanzinnig bedrag voor een speler met nog een jaar contract! Groningen zit dus inderdaad op het pad dat de kwaliteiten van een speler moeten worden aangetoond met het bedrag dat er betaald is. Daarom melden ze die bedragen blijkbaar ook. Een gouden deal voor Heerenveen. In veel gevallen gaan dergelijke (overbodige) spelers transfervrij om maar van de salarislast af te zijn. Netjes dus!
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor zweed1 » 22-06-2008 16:03

sc heerenveen 4 ever schreef:Toch nog een aardig bedrag voor GGG gekregen dus. Hoeveel koste hij ook alweer? Hebben volgens mij ook nog winst op die jongen gemaakt.


Dais natuurlijk geen geld !! We hebben hem toen overgenomen van AGOVV voor 1 miljoen, dus het verlies bedraagt € 350.000. Vreemd dat Heracles hem dan niet overgenomen heeft, hebben die dan zo weinig te besteden.

Vindt zelf 650.000 een koopje, daar koop je tegenwoordig weinig voor. Wilden we dus wel erg graag van hem af !!
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor wouterD » 22-06-2008 16:49

Kan me niet voorstellen dat GGG van AGOVV gekocht is voor 1 miljoen.
Garcia was toen namelijk een groot talent en niet meer.
En heerenveen zou nooit een talent uit de jupiler league voor 1 miljoen kopen.
wouterD
Selectiespeler
 
Berichten: 182
Geregistreerd op: 27-12-2005 11:09
Woonplaats: Heerenveen

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor Heerenveen rules » 22-06-2008 17:20

Snap ook niet dat mensen dat veel geld vinden waarvoor hij verkocht is. Dat is tegenwoordig weinig geld..........
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor Blizzard » 22-06-2008 17:29

Ik vind het geen raar bedrag hoor, voor een speler die hier geen toekomst had. Ik geloof ook niet dat hij hier voor 1 miljoen naartoe is gekomen, van AGOVV zeker :lol:
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor Ebiede » 22-06-2008 18:48

zweed1 schreef:
Dais natuurlijk geen geld !! We hebben hem toen overgenomen van AGOVV voor 1 miljoen,


Hoe kom je erbij dat hij voor 1 miljoen is gekocht... dat gaat nergens over en is ook totale onzin.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor Lipton » 22-06-2008 23:11

zweed1 schreef:Dais natuurlijk geen geld !! We hebben hem toen overgenomen van AGOVV voor 1 miljoen


Ga toch fietsen, volgens mij was zijn claussule destijds 125.000 of 75.000 echt niet meer..
Dus even normaal doen of ga je bij de feiten houden..
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor ALS 26.000 » 23-06-2008 10:04

Ben benieuwd of deze begenadigde individualist past bij een team dat toch een beetje de Mannschaft van Nederland is.

Ik vind GGG nog steeds zo'n speler waar je voor naar een stadion komt, maar waar je dus 1 of 2 mensen bij in de buurt moet hebben om zijn gebrek aan verdedigen te compenseren. Helaas zijn er maar weinig mensen die accepteren dat sommige smaakmakers wat minder hard werken. Zelfs van een doelpuntenmachine als Alves werd verwacht dat hij harder werkte.
Ben het wel met Cruijff eens in deze. Minder meters maken en je enrgie bewaren voor dat waar je goed in bent. Voor sommige spelers mag dat.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor Surhuisterveen » 23-06-2008 10:26

Deze kan ook naar het topic "de vertrokken spelers"
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor Superfries88' » 23-06-2008 10:55

Súrhusterfeanfans schreef:Deze kan ook naar het topic "de vertrokken spelers"


Garcia-Garcia is pas net vertrokken, dus misschien komen er nog reacties binnen. Binnenkort kan dit topic wel dicht en kan hij eventueel besproken worden in het topic over de vertrokken spelers.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor forca hveen » 23-06-2008 19:00

Ach als je kijkt wat een club als heerenveen als koopje haalt voor maar 300 000 euro (sulejmani) dan is dit toch een redelijk bedrag voor een speler als GGG. Denk niet dat je op dit moment veel meer voor hem kan vragen en je moet niet vergeten dat hij anders volgend jaar transfervrij weg zou lopen :wink:
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor zweed1 » 23-06-2008 20:04

Lipton schreef:
zweed1 schreef:Dais natuurlijk geen geld !! We hebben hem toen overgenomen van AGOVV voor 1 miljoen


Ga toch fietsen, volgens mij was zijn claussule destijds 125.000 of 75.000 echt niet meer..
Dus even normaal doen of ga je bij de feiten houden..


Beetje spelen met Google en je treft daar meerdere bronnen (o.a. clubsite AGOVV) aan die het transferbedrag bevestigen. Ga toch even fietsen want het is lekker weer !!
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor Skopperij » 24-06-2008 17:41

zweed1 schreef:Beetje spelen met Google en je treft daar meerdere bronnen (o.a. clubsite AGOVV) aan die het transferbedrag bevestigen.

Plaats eens een linkje? Ik kan die sites niet vinden.

Oh ja, en als er nog iemand meent een ander te moeten aansporen om te gaan fietsen... doe dat dan even via de PB!
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor Niels » 25-06-2008 07:14

Uit de LC van 22 april 2006:

Hoeveel geld er met de transfer is gemoeid, wil zijn zaakwaarnemer Karel van Burik niet zeggen. Het zou gaan om een bedrag tussen de €50.000 en €100.000. Van die uitgave krijgt Heerenveen volgens Menzo geen spijt. ,,Behalve een goede voetballer, is hij ook een goed mens. Soms moet je wat voorzichtig met hem omgaan, als hij bijvoorbeeld weer eens op het nippertje op tijd is. Maar als je dat voor lief neemt, krijg je er veel voor terug.”
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor Gekko » 25-06-2008 07:30

Uitgaande van dat bedrag is hij voor het negen- tot tienvoudige verkocht. "Koe minder".
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor mart761 » 23-07-2009 04:58

Wel mooi wanneer je nu de groninger fans hoort praten over garcia. In het begin dezelfde lof als wij hem gaven. Maar nu komen ze er toch achter dat Gonzalo niet de goede mentaliteit heeft. Hij loopt de kantjes er wat vanaf. Dit deed hij bij heerenveen ook altijd al. Neemt niet weg dat hij enorm goed kan voetballen. Wanneer hij een betere mentaliteit had dan had deze jongen veel hoger kunnen spelen. Af en toe laat hij eens wat zien van de kwaliteiten die hij heeft maar dat is in verhouding veel te weinig.
Echt zonde!
FORZA SC HEERENVEEN
Avatar gebruiker
mart761
Basisspeler
 
Berichten: 985
Geregistreerd op: 02-01-2006 21:52

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor feanman » 31-10-2009 11:14

ALKMAAR - De kans is groot dat Gonzalo Garcia in de winterstop vertrekt bij FC Groningen. De creatieve middenvelder past niet in de plannen van trainer Ron Jans en verschijnt daarom slechts sporadisch op het wedstrijdformulier.

,,We hebben er met elkaar over gesproken en zijn tot de conclusie gekomen dat we wel met elkaar overweg kunnen, maar niet bij elkaar passen'', aldus Jans vrijdag op de website van FC Groningen.

Volgens de coach mag Garcia daarom vertrekken uit de Euroborg. ,,Het is beter om uit elkaar te gaan. Overigens zal Gonzalo tot de winterstop gewoon deel uitmaken van de eerste selectie.'' Jans heeft Garcia overigens niet opgenomen in de selectie voor de competitiewedstrijd zaterdag tegen AZ. ,,Dat hij deze keer niet bij de achttien zit, hoeft niet te betekenen dat we geen beroep meer op hem zullen doen.'' (ANP)


Misschien niet helemaal on topic maar wou het even met jullie delen.
Dit is al de 3e club in ons land die niet om kan gaan met deze fantastische voetballer.
Zo jammer dat hij zich niet voor de volle 100% inzet.
Anders was het misschien iets moois geweest voor Heerenveen. Maar ja.. been there done that
Man of the match... Heero!
Avatar gebruiker
feanman
Nieuw talent
 
Berichten: 53
Geregistreerd op: 03-10-2009 20:30

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor ItFean82 » 31-10-2009 13:00

Nu draai je het verhaal wel om, de clubs kunnen niet met de speler omgaan? GGG heeft gewoon een hele slechte instelling, eentje die niet geschikt is voor profvoetbal. Met zijn kwaliteiten had hij veel hoger kunnen voetballen, maar met zijn instelling is profvoetbal al eigenlijk te hoog.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor Flying Tilster » 01-11-2009 00:20

feanman schreef:Dit is al de 3e club in ons land die niet om kan gaan met deze fantastische voetballer.


Dat zegt dus meer over GGG dan over de clubs. Als hij bij 3 clubs "mislukt", wiens schuld is dat dan?
Bovendien vind ik het echt geen fantastisch voetballer. Heeft hier bij ons ook niks, maar dan ook helemaal niks laten zien.
Hij heeft een mentaliteit van 0,0 en zal daarom bij menig club mislukken.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor Superfries88' » 01-11-2009 10:28

Wie is die derde club dan? Bij AGOVV was Garcia dé uitblinker en bij Heracles was men ook erg tevreden over hem. Samen met Lakic was hij na de winterstop verantwoordelijk voor het binnenhalen van de meeste punten. Alleen bij Heerenveen en Groningen is/was men echt ontevreden over hem. Met name mentaal niet goed genoeg om op dit niveau te slagen en productief is hij ook verre van.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Gonzalo Garcia-Garcia

Berichtdoor Niels » 09-12-2009 18:01

Jans heeft hem inmiddels ook niet meer nodig. Garcia moet met de beloftes trainen de rest van het seizoen en de club wil hem in de winterstop verkopen.
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 47 gasten