Gonzalo Garcia-Garcia

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

VVV huurt Garcia-Garcia voor de rest van het seizoen met een optie tot koop. Ik denk dat dit best een succes kan worden. Het hele team is opgebouwd en ingesteld op zo'n speler en als je Garcia-Garcia lekker zijn gang laat gaan is hij op z'n best. Bij Heracles deed hij het ook prima op deze manier.
Jarno!
Nieuw talent
Berichten: 89
Lid geworden op: 13-09-2007 12:37
Locatie: Muscat
Contacteer:

Bericht door Jarno! »

Ik hoop het want ik ben een liefhebber van dergelijk sierlijke voetballers. Qua techniek en mogelijkheden behoort hij waarschijnlijk bij de beter voetballers in de eredivisie, mentaal is het echter een heel ander verhaal :(
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Volgens garcia was zijn keuze voor heerenveen en voor groningen fout en is hij in groningen het plezier kwijt geraakt. Voetbal ging voor hem voelen als werk (hallo, het is je werk!) en dat was fout. En volgens hem is zijn instelling anders maar niet verkeerd omdat met de instelling van zuid-amerika meer is gewonnen dan met de nederlandse. Daarom zouden wij als nederland ook veel spelers uit scandinavië halen......

Hij moet blijkbaar de waarheid wel erg naar zijn hand zetten in de VI. (tevens op de clubsite).
Ik vind het best dat hij zich niet goed voelt maar als de nederlandse mentaliteit niet goed is, waarom blijft hij dan toch in nederland vraag ik mij dan af :roll:
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

3 goals in 4 wedstrijden tegen SCH, ongelovelijk :|
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

VVV ziet geen toekomst voor 'dure' García in Venlo
07/05/2010 09:27

VVV-Venlo gaat geen poging wagen om de van FC Groningen gehuurde Gonzalo García (foto) definitief over te nemen. De Uruguayaan lijkt niet de enige speler die zal vertrekken uit Venlo. Kevin van Dessel heeft een aflopend contract maar kreeg nog geen nieuwe verbintenis voorgeschoteld.

Directeur voetbalzaken van VVV, Mario Captein, vertelt tegen De Limburger dat het niet vastleggen van García vooral een financiële kwestie is. 'Ik kan niet zeggen dat Gonzalo niet van waarde is geweest, maar het is nu ook weer niet zo dat we hem hoe dan ook willen vastleggen. Zeker niet gezien de prijs die daar tegenover staat.'

Captein gaf in hetzelfde dagblad aan dat de Belg Van Dessel ook rekening moet houden met een vertrek. 'We willen eerst de pijlers van ons nieuwe middenveld vast zien te leggen en we zien Kevin niet direct als basisspeler. Pas als we weten hoe ons nieuwe middenveld er uitziet, weten we of er nog mogelijkheden zijn om Kevin een aanbod te doen', aldus de directeur voetbalzaken.

Volgens VI
Plaats reactie