Gonzalo Garcia-Garcia

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Garcia-Garcia schreef:Mag ik mijn forumnaam aanpassen. :wink:
:mrgreen: Of naar Vitesse verkassen? :mrgreen:
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

vi.nl schreef:Vitesse mag van Heerenveen met Gonzalo gaan praten
02/06/2008 22:30

Alleen persoonlijke overeenstemming staat de transfer van Gonzalo García-García naar Vitesse nog in de weg. De Arnhemse club is het al eens met SC Heerenveen over de transfersom.

Gonzalo stond sinds de zomer van 2006 onder contract bij Heerenveen, maar brak in Friesland nooit door. De aanvallende middenvelder verkaste tijdens de afgelopen winterstop op huurbasis naar Heracles Almelo.

In het Polman Stadion maakte Gonzalo indruk en dat wekte onder meer de interesse van Vitesse. Nu de Arnhemse club een akkoord heeft met Heerenveen kan het in de slag met de speler zelf.
@ Garcia Garcia, ik zou nog even wachten voordat jij je naam verandert :wink:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Wat brengt deze speler nog op?
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Vitesse heeft geen geld, dus zal wel niet zoveel zijn.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Gewoon een laag bedrag (€ 100.000 ofzo) en een toekomstig percentage (30-40%)
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Gonzalo Garcia Garcia vertrekt definitief bij Heracles Almelo. De aanvaller kon geen overeenstemming bereiken met de Almelose eredivisionist en wil nu met andere clubs onderhandelen.

FC Groningen lijkt de beste papieren te hebben om de Uruguaan in te lijven.
Ook Vitesse wil Garcia Garcia graag contracteren. De speler werd in de winterstop door Heracles gehuurd van Heerenveen.
Bron: RTV Oost.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Heerenveen moet zorgen dat ze een percentage bij doorverkoop krijgen, want potentie heeft Garcia Garcia wel. Maar ik zou hem sowieso niet naar een concurrent als Groningen laten gaan.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Neeeeee...dan heb ik straks een forumnaam van een Groninger. :angry:
Op naar het volgende seizoen....
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Zou niet onaardig zijn voor Groningen.
De categorie " frivole spelers " is daar niet oververtegenwoordigd, zoals we weten.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ik citeer een Heracles-supporter van SoccerQuest.nl:
Ik ben gisteren bij de sponsoren bijeenkomst geweest en daar werd tekst en uitleg gegeven over de Garcia afwikkeling. Het is niet aan mij om jullie de details te vertellen maar feit is dat Garcia NIET meer zou verdienen bij Vitesse dan bij Heracles. Dus iedereen die nu dacht dat Vitesse meer kan en wil betalen als Heracles voor deze speler heeft het mis! Hij was deze week MONDELING rond met Heracles, hij heeft zijn woord gegeven a/d club. Maar hij en zijn zaakwaarnemer zijn met het voorstel van Heracles gaan shoppen en het was gisteren binnen Heracles bekend dat er een 3e club in beeld was. Welke was niet bekend. Toen heeft Heracles gezegd, zoek jij het maar lekker uit mijnheer Garcia!! Want een man een man een woord een woord en daar is geen speld tussen te krijgen, hierin heeft Heracles in mijn optiek op de juiste wijze gehandeld. Heracles is heel ver met hem gegaan, een uitstekend salaris geboden, maar mijnheer houdt zich niet aan de mondelinge afspraken. Er is maar een actie daartegen, opzouten met die man, hij past niet bij een club als Heracles. Het is jammer voor ons want ik had hem er graag bijgehouden maar de club heeft juist gehandeld.

Verder moet ik het nog zien of hij bij een subtopper zal slagen, want bij zo'n club lopen ook genoeg goede spelers rond. Meer egotrippers als bij Heracles, spelers die zichtzelf belangrijk vinden en geen stapje extra willen verzetten omdat mijnheer Garcia weer balverlies heeft geleden op het middenveld en niet gaat meeverdedigen!
Wat mij betreft is dat een bevestiging van de persoon/speler Garcia-Garcia.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Geen ruggegraat, daarom loopt hij als een eend.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Duidelijke tekst!

En Heracles is een mooie club, veel kleiner dan SCH maar cultuur wel een beetje vergelijkbaar.
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

En nu wéér zijn woord gebroken door misschien naar FC Groningen te gaan ... pfff wat een mannetje joh. Wegwezen.
Maar goed, levert ons misschien meer geld op!
100% achter Marco van Basten!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Hij stamt uit het land van Suarez en Silva .... Daar gaat dat zo.
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Het is een speler die spelletjes speelt, dat is inmiddels wel duidelijk. Suarez 2 misschien.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

García-García kiest voor FC Groningen
Heracles Almelo en Vitesse dachten hem al binnen te hebben. Gonzalo García-García heeft echter zijn keuze laten vallen op FC Groningen, dat hem een hoger salaris bood dan Vitesse. De Arnhemmers zelf dachten de Spanjaard al binnen te hebben en waren ook al akkoord met sc Heerenveen en bijna met de speler zelf. Technisch directeur Marc van Hintum is dan ook erg teleurgesteld. "Natuurlijk is dit een teleurstelling", zo zegt hij in VI. "We dachten dat het allemaal al aardig in kannen en kruiken was en Gonzalo moest een belangrijke speler voor ons worden. Maar ik weiger nu te treuren. Het is voor mij heel simpel: als iemand niet wil, dan hoeft hij ook niet te komen", aldus Van Hintum. Eerder dacht ook Heracles, waar García-García het afgelopen half jaar op huurbasis speelde, de spelmaker al beet te hebben. Op het laatste moment gaf de technicus echter aan toch liever op zoek te gaan naar een andere club.
bron: Voetbaplrimeur.nl

Geen nieuws meer. Benieuwd of de Groningen supporters nu net zo recht in de leer zijn (als bij het verkoopgedoe rondom de Uruguyanen0 als het gaat om transferethiek. :)
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Snap niet dat Groningen zo`n speler koopt!! Toen ze Ron Jans een keer vroegen wat het verschil tussen Heerenveen en Groningen was qua spelers...zei hij dat een type Sibon bij groningen nooit populair zou worden vanwege zijn flegmatieke, houding!! Nou..dan moet net Garcia-Garcia kopen :shock:
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik verwacht ook dat het een drama wordt, Garcia in Groningen.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2022
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Vandaag in VI nog een 'mooie' quote van Verbeek over Gonzalo.
(...) Daarom verbaasde ik me erover dat Gonzalo García-García in jullie blad zei dat hij geen contact had met de trainer. Want in Gonzalo hebben we de meeste tijd geïnvesteerd! Alleen houdt het op als iemand er zelf geen energie in wil steken. Alles begint met wíllen en Gonzalo wilde niet meer. Wij wel, hoor. We zijn elke keer met hem de discussie aangegaan, over op welke onderdelen hij zich verder moest ontwikkelen. Maar hij had zoiets van: Ik ben je beste speler en als je me niet opstelt, kun je wat mij betreft de pot op. Dan moet je afscheid nemen van elkaar.
Ik weet uiteraard niet wat er werkelijk allemaal gebeurt is, maar de indruk die Gonzalo op mij maakte bij de beloften doet dit verhaal - voor mij in ieder geval - helemaal bevestigen.
makkingacity
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 31-08-2006 09:40
Locatie: makkinga

Bericht door makkingacity »

Hij is officieel naar Grunn, ben benieuwd hoeveel we er voor gevangen hebben
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Ane Lenstra schreef:Nou iedereen blij :D

Eindelijk weg met die flutspeler :lol:
Wel blij dat hij weg is, alleen jammer dat ie naar groningen is, gun die groenen geen enkele speler van ons (ook al is het de clown van heerenveen).
Wij zijn Heerenveen.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Een driehoekje Berg - Nijland - Garcia kan leuk uitpakken als je er wat tutti-frutti van maakt. Het kan ook faliekant misgaan. In ieder geval leuk om te zien denk ik.
black
Jeugdspeler
Berichten: 37
Lid geworden op: 27-05-2008 13:39

Bericht door black »

Ik denk dat Garcia-Garcia in potentie bijna de beste speler van Heerenveen had kunnen zijn. Spelers als Garcia-Garcia en Suárez zijn echter heel erg gevoelig voor vertrouwen en speeltijd. Dat zei Ron Jans al over Suárez: zulke types zijn heel slecht in bankzitten. Het zou me niks verbazen als hij in Groningen de sterren van de hemel gaat spelen.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

De spiegel die hij gebruikt om te kijken of hij er goed uitziet, zou hij eens moeten gebruiken voor een kritische zelfanalyse. Hij loopt straks in Groningen op heel dun ijs. Afkomstig van de grote vijand en dan niet 100% presteren is direct einde krediet.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

black schreef:Ik denk dat Garcia-Garcia in potentie bijna de beste speler van Heerenveen had kunnen zijn. Spelers als Garcia-Garcia en Suárez zijn echter heel erg gevoelig voor vertrouwen en speeltijd. Dat zei Ron Jans al over Suárez: zulke types zijn heel slecht in bankzitten. Het zou me niks verbazen als hij in Groningen de sterren van de hemel gaat spelen.
Slecht in bankzitten? Wat is dit nou weer zeg. Dan moet je hem maar laten spelen? Al bakt ie er helemaal niks van? Zo werkt dat niet. Misschien bij clubs als Groningen ofzo, maar hier niet, gelukkig.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Blij dat 'ie weg is! Technisch de beste, mentaal de slechtste. Meneer kan alleen maar voetballen als het team in dienst van hem speelt. Helaas zijn onze andere spelers te goed om opgeofferd te worden voor de grillige Gonzalo. Totaal geen zelfreflectie, in de Leeuwarder Courant en het AD werd Heerenveen met de grond gelijk gemaakt. Het lag overal aan, behalve aan hem, de grote Garcia-Garcia. Hij paradeerde nogal met zijn avontuur in de jeugd bij Real Madrid. Ze zullen hem niet voor niks weg hebben geschopt daar.

Toch kan het voor Groningen wel een succesje worden. Jans kan goed met zulke spelers omgaan, zou een goeie combinatie zijn met die Femi. Tot het moment waarop 'ie één keer op de bank komt..
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Aangezien Jans ook met Suarez heeft gewerkt en hij het idee heeft dat dit net zo'n speler is zal hij er wel raad mee weten.
Een ding is duidelijk, een speler die niet bereid is om op de bank te zitten hoort niet thuis bij heerenveen.
Gebruikersavatar
FeanfanPieter
Verified
Invaller
Berichten: 368
Lid geworden op: 02-08-2007 14:49
Locatie: DKV van DKV

Bericht door FeanfanPieter »

FC Groningen heeft zich versterkt met Gonzalo Garcia Garcia (24). De speler van SC Heerenveen tekent in Euroborg een contract voor vier jaar, zodra de clubs de laatse plooien hebben gladgestreken.

Bron: de Telegraaf
'Ik voel me meer Fries dan Nederlander. '
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

GRONINGEN - FC Groningen heeft met Heerenveen overeenstemming bereikt over de overgang van Gonzalo García-García.

De Uruguyaan gaat een 4-jarig contract tekenen bij FC Groningen. García-García kan versterking bieden op het middenveld en in de spits.

De komst van García-García is opmerkelijk, omdat hij een paar weken geleden op het punt stond een contract bij Vitesse te tekenen. De club uit Arnhem had al een overeenkomst bereikt met Heerenveen over de transfersom en ook met García-García waren de onderhandelingen ver gevorderd. Op het laatste moment besloot hij om er toch maar niet op in te gaan.
Bron: RTV Noord
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Misshien laat hij na Heracles en Vitesse ook Groningen alsnog zitten. Eerst maar een handtekening....
Plaats reactie