Will Johnson & Rob Friend

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Jeroen schreef:Over de grond? Hij krijgt juist alleen maar ziekenhuisballen op borsthoogte die hij moet controleren tussen 2 of 3 verdedigers in, terwijl er geen aansluiting is. Of er komt een lange bal van achteruit waarna hij de bal doorkopt in niemandsland.
Ik doel er op de weinige momenten dat Nilsson/Alves de achterlijn haalt en in een moment van helderheid een voorzet op Friend geeft. Hij krijgt vanuit het achterveld inderdaad veel ballen waaruit je kan opmaken dat we weer eens een 'kick and rush' periode hebben.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Misschien toch Pranjic dichter bij Friend laten spelen voor 'de tweede bal' en meer diepgang. De vraag is dan: waarheen met Alves. Hem vanaf het middenveld moet kunnen want hij is in verdedigend opzicht behoorlijk actief.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Kijk, het lastige is: je kan je hele opstelling wel op de afvallende bal bij Friend afstellen. Krijg je nog meer lange peren naar voren. Veld breed, Yildirim en Nilsson op de flank. Nilsson onvoorspelbaar, Yildirim voorspelbaar, maar misschien wel een bruikbare bal voor de koppende Friend. Friend werkt zich nu de pleuris voor die paar ballen die hij op neus krijgt aangespeeld door Dingsdag en Hansson. Dat waarderen we allen zeer, maar zo hoort het niet.
Gebruikersavatar
sch4life
Bankzitter
Berichten: 159
Lid geworden op: 08-01-2005 16:51
Locatie: ijlst

Bericht door sch4life »

Geef Garcia-Garcia asjeblieft eens een kans ! Als hij Friend wel kan bedienen zoals hij dat graag heeft, waarom hem dan op de bank houden ? :? En wordt het niks, dan blijft hij maar in de beloftes voetballen maar geef hem een kans. Daar is hij tenslotte voor gehaald is het niet?
Gebruikersavatar
Niklas Tarvajärvi
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 01-12-2006 15:22
Locatie: Burgum

Bericht door Niklas Tarvajärvi »

Ik ben van mening dat friend door Vrebeek niet goed gebruikt wordt. vandaag tegen Excelsior komt hij anderhalve minuut in het veld. Met welk doel vraag ik me dan af. Wil je meer doelpunten? Breng hem dan eerder!!
Niklasse spits!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Op deze manier zet hij Friend aardig voor lul. Bij de amateurs had ik dit absoluut niet gepikt.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Pfff, nu stel je je wel een beetje aan, in de tijd dat Friend inviel had ie best kunnen scoren, hoe vaak zie je niet dat spelers laat invallen?

Maar inderdaad, als ik Friend was had ik Verbeek een knal verkocht... :?
Gebruikersavatar
Niklas Tarvajärvi
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 01-12-2006 15:22
Locatie: Burgum

Bericht door Niklas Tarvajärvi »

Dit was de wedstrijd waarin je makkelijk met drie spitsen kon spelen. Excelsior is gewoon eeen hele slechte ploeg. Een kans dus om friend (meer) te laten spelen en daarmee vertrouwen en motivatie op te laten doen. Nu zit je met een heftig gefrusteerde Canadees, dat was wel duidelijk toen hij het veld af liep. Ben benieuwd of dit nog een gevolg krijgt
Niklasse spits!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Vond het ook erg vreemd dat Verbeek zo kort voor tijd nog wisselde. Dit was echt een wedstrijd geweest waarin je lekker vroeg kan wisselen en waarin je wat jonge spelers op kunt laten draven.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Lipton schreef:Pfff, nu stel je je wel een beetje aan, in de tijd dat Friend inviel had ie best kunnen scoren, hoe vaak zie je niet dat spelers laat invallen?

:?
Bij een 2-0 voorsprong 1 minuut voor tijd een spits erin brengen is lachwekkend. Net als bovenstaande post........... :lol:

Sommige fans willen het niet zien. Of kunnen het niet. :mrgreen:
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Als voetballer wil je natuurlijk altijd spelen, maar als je dan pas in de 89ste minuut mag invallen, ga dan in ieder geval wat beuken en raggen inplaats van wat dom en kwaad op het veld rond lopen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Je hebt helemaal gelijk Lipton. Goede wissel van Verbeek. Friend had veel meer zijn best moeten doen en had best nog kunnen scoren..........
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Gelukkig heeft Lipton meer verstand van -ice-tea :)
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ik zeg toch ook niet dat ik het helemaal eens ben met het wisselbeleid dat Verbeek gister uitvoerde?

Van mij had Friend er na de rust er wel mogen inkomen!

Maar hij had net zo goed helemaal niet kunnen invallen, de manier waarop hij zijn frustratie uite vond ik een tikje onprofessioneel.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Lipton schreef:Maar hij had net zo goed helemaal niet kunnen invallen, de manier waarop hij zijn frustratie uite vond ik een tikje onprofessioneel.
Wel zeer begrijpelijk! Verbeek had 'm veel eerder moeten inbrengen, samen met Johnson.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Lipton, donder eens op met die flauwekul. Dit was gekaanstekerij. Hij deed, volledig terecht, ook niet mee met het rondje.
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Lipton schreef:Ik zeg toch ook niet dat ik het helemaal eens ben met het wisselbeleid dat Verbeek gister uitvoerde?

Van mij had Friend er na de rust er wel mogen inkomen!

Maar hij had net zo goed helemaal niet kunnen invallen, de manier waarop hij zijn frustratie uite vond ik een tikje onprofessioneel.
Ik vond hem inderdaad vrij matig voeballen. Totaal geen werklust, en ook bijna géén bal goed geraakt. Als je dan ook nog eens géén doelpunt gemaakt heb in die héle minuut speeltijd, kun je beter met Age Hains Broersma naar vv Sneek te voetballen. :urgs:
Zeg dan niks Lipton... :urgs:
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Heb ik iets gemist of zo?
Ik vind het gewoon raar dat Friend zo pissed was over zijn invalbeurt, en blijkbaar is dat raar, prima...
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Vind je dat raar? Als je 1 minuut voor tijd nog even het veld in mag.
Moet hij dan blij zijn met 1 minuut? Houdt toch op man.
Het is toch logisch als je het wedstrijdbeeld ziet en het gewoon niet goed draait, dat je dat uit gekaanstekkerij er nog even 1 minuutje in mag.

Belachelijke wissel van het tactische onvermogen GJV.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Het gebeurt toch zo vaak dat iemand zo laat invalt?

Storm viel laast in, liep het veld op en er werd afgefloten, die ging toch ook niet kwaad van het veld?
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Het gebeurt inderdaad wel vaker. Maar je zet Friend, die zoekende is niet nog de laatste minuut erin. Zijn zelfvetrouwen nog meer de grond indrukken.. :roll:
2-0 voor bij rust, haal Nilsson/Alves eruit. Heerenveen heeft woensdag weer een wedstrijd tegen NEC, dus rust kan géén enkele kwaad.
Kortom, slecht wisselbeid van Gertjan
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Lipton schreef:Het gebeurt toch zo vaak dat iemand zo laat invalt?
Snap jij wel iets van het voetbalspel?
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Heerenveen rules schreef: Snap jij wel iets van het voetbalspel?
Dit is een forum, het is niet de bedoeling om iemand af te branden vanwege een mening. Als je al problemen hebt met iemand stuur even een Pb'tje (niet dreigen etc dat levert je een ban op) of stuur iemand even een mailtje. Hier heeft niemand wat aan.
The_Hunter
Selectiespeler
Berichten: 503
Lid geworden op: 28-02-2005 14:19

Bericht door The_Hunter »

Misschien moet jullie toch eens naar de derde helft kijken,
dan weet je precies waarom ze friend er na de rust niet inbrachten.
Gebruikersavatar
Niklas Tarvajärvi
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 01-12-2006 15:22
Locatie: Burgum

Bericht door Niklas Tarvajärvi »

Lipton schreef
Het gebeurt toch zo vaak dat iemand zo laat invalt?
Dat is waar. Dat doe je om bijv. een jeugdspeler even aan het echte werk te laten ruiken, een speler die van een blessure terugkomt even weer het gevoel te laten krijgen of om door een wissel de tegenstander wat uit het ritme te halen. (bijv. op het moment dat je onder druk staat van je tegenstander en een voorsprong moet verdedigen). Hier was gesteren absoluut geen sprake van.
Niklasse spits!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

The_Hunter schreef:Misschien moet jullie toch eens naar de derde helft kijken,
dan weet je precies waarom ze friend er na de rust niet inbrachten.
Yep... en zo'n figuur heeft zijn diploma gehaald. Triest, triest en nog eens triest.
Het niveau met Pastoor is aardig naar beneden gegaan.

Jan de Jonge... we missen je... :(
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Friend mag invallen, ben benieuwd of ie vandaag ook kwaad word.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Ik zie Friend als het type Vennegoor of Hesselink.
Je kan alle ballen naar hem toe schieten en hij neemt ze aan en speelt een ander in scorings positie aan.
In de lucht zeer sterk.
Maakt altijd "oorlog" in de 16.
Hij zal momenteel waarschijnlijk geen moeite hebben met een inval beurt als pinch hitter, alleen niet in de aller laatste minuut.
Anti anti. :)
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Heracles had/heeft interesse voor Rob Friend: http://www.rtvoost.nl/index.asp?res=1024

De deal gaat echter niet door:
Afbeelding
Plaats reactie