Mark de Vries

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Il prima Capo!
Invaller
Berichten: 425
Lid geworden op: 06-02-2006 17:14

Bericht door Il prima Capo! »

Als je nou wel eens vaker met goede verhalen komt, maar naar mijn weten kom je wel vaker met 'nieuws' wat achteraf niet blijkt te kloppen.
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Dan ben je toch niet op de hoogte. Het meeste klopt namelijk altijd. Eerst even met feiten komen dus alvorens je iets gaat posten.
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Beste Rodion, je zit inderdaad niet altijd ver van de waarheid alleen zijn je verhalen soms net horoscopen (binnen nu en een x aantal weken een nieuwe speler) of van die inkoppers (marc de vries gaat weg). Kun je niet iets conreter zijn en wat vind je bron er eigenlijk van dat jij alles direct op het internet plaatst?
Net fan dat benaude!
nr1
Nieuw talent
Berichten: 74
Lid geworden op: 30-12-2005 20:14
Contacteer:

Bericht door nr1 »

haha wie gelooft die onzin van rodion nou neg , hij lacht nu in zn vuistje en hoopt dat iedereen hem nu de hveen-man vindt. Hveen heeft al belangstelling voor boukhari , dus die gok kan best nog es waarheid zijn en dan ga je het weer quoten. Zo kan iedereen wel beetje interessant doen met zogenaamde bronne...
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Een beetje mystiek maakt dit forum alleen maar leuker volgens mij. Houden zo! Geen bronnen prijs geven die de charme van geruchten eraf halen.
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Ik heb naar mijn weten nooit verteld dat H'veen achter Boukhari aan zit!!!!!
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Gister heeft de Vries laten zien dat het wel degelijk een goede voetballer is en hij best wardevol kan zijn voor Heerenveen. Was de beste man in Tilburg..
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Als hij al de beste man was, dan zegt dat wat over de rest van het team!
elp
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 09-01-2006 07:52
Locatie: Lemmer
Contacteer:

Bericht door elp »

Speelde idd niet onaardig... zondag maar in de spits, zijn laatste kans, als hij die nog krijgt....
Eala Frisia!
Gebruikersavatar
g3r4rd
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 15-03-2005 21:08
Locatie: akkrum

Bericht door g3r4rd »

elp schreef:Speelde idd niet onaardig... zondag maar in de spits, zijn laatste kans, als hij die nog krijgt....
:idea: play offs :idea:
net stinne, mar winne!
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

rodion schreef:Als hij al de beste man was, dan zegt dat wat over de rest van het team!
Dat is lekker makkelijk? Was jij er bij gister..........
Hij was gewoon goed in een slecht draaiend elftal. Je kan het ook omdraaien namelijk: als de rest ook goed gespeeld had dan was hij nog beter geweest.....
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

dat bedoel ik altijd maar zeiken en er zelf nooit bij zijn jammer hoor!!
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Ik bezoek zelf de meeste uitwedstrijden en heb gisteren de hele wedstrijd op TV gezien.
Dat bedoel ik dus: niet meteen zeiken, maar eerst even informeren!!!
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Toch denk ik dat je in het stadion een beter overzicht hebt van de posities van de spelers dan op tv. Op tv wordt alles herhaald, maar laat niet altijd zien waar teamgenoten zich bevonden. Positiespel komt op tv bijna niet naar voren.
Wie moet er kapot?
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Dat ben ik wel met je eens. Echter, ik heb het idee dat de meeste mensen alleen de samenvatting hebben gezien. Ik kan in ieder geval nog een oordeel vellen op basis van 90 minuten. Wellicht handig om een volgende keer te vragen of iemand er daadwerkelijk is geweest of de wedstrijd heeft gezien. Dat is beter dan meteen een conclusie trekken.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Kom op zeg! De vries heeft een balaanname van een fietspomp. Het is precies zijn nivo, hoe de spelers speelden. Verbeek zei niet voor niets dat het nivo van een GGD club was.
SCH
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

rodion schreef:Dat ben ik wel met je eens. Echter, ik heb het idee dat de meeste mensen alleen de samenvatting hebben gezien. Ik kan in ieder geval nog een oordeel vellen op basis van 90 minuten. Wellicht handig om een volgende keer te vragen of iemand er daadwerkelijk is geweest of de wedstrijd heeft gezien. Dat is beter dan meteen een conclusie trekken.
Ik vraag toch of je er (ook) was.....
Zoals Fotze al aangaf krijg je op tv hoe dan ook een ander beeld van een wedstrijd dan in het stadion. De Vries vond ik goed maar Heerenveen als geheel bar en boos.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

De Vries heeft nu tenminste een paar keer laten zien wat hij WEL kan. Tijdens zijn eerdere invalbeurten zagen we alleen maar wat hij NIET kan. Of we met Tarvajarvi en Friend ( en zelfs Boersma? ) nog behoefte aan hem hebben betwijfel ik overigens.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Arjen schreef:.....krijg je op tv hoe dan ook een ander beeld van een wedstrijd dan in het stadion. De Vries vond ik goed maar Heerenveen als geheel bar en boos.
Ik was ook in het stadion maar heb dus een heel ander beeld van Mark de Vries dan jij gekregen.
Ik val zelden of nooit spelers af, maar hier maakt ik de spreekwoordelijke uitzondering maar eens.
Hij speelde in mijn ogen als een natte dweil, en de rest ook ja. :(
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
forza heerenveen
Selectiespeler
Berichten: 645
Lid geworden op: 20-04-2006 21:06
Locatie: reduzum

Bericht door forza heerenveen »

hij was tegen roda thuis niet best en tevens was hij na 75 minuten al d**dmoe
dus volgend jaar maar terug naar engeland .want met tarvajarvi hebben we dan al een goede spits en we krijgen friend en boersma.
en bruggink kan er ook nog goed uit de voeten
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Toch vond ik hem in de eerste helft wel goed spelen :roll: Maar inderdaad komt ie wel kwaliteit te kort om hier te mogen blijven,denk ik :|
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Dieder

Bericht door Dieder »

Eerste helft speelde hij prima vond ik. Tweede helft grote terugval, maar had dacht ik ook kramp.
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

het probleem met de vries is dat hij veel te veel moet lopen. je zag het gister de 2e helft hij moet elke keer vanaf de middenlijn komen. en dat is zijn zwakte punt helaas.
bij willem ll uit vond ik hem een prima pot spelen. toen zag je ook dat heerenveen veel meer op de helft van willem ll speelde tegen hun 16 aan en dan is mark de vries een prima spits. en laten we ook eerlijk zijn veel steun van de zjikanten heeft hij niet gehad de wedstrijden die hij speelde.
Cross-Side on tour
damwald
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 10-03-2006 17:10

Bericht door damwald »

jah percies het is geen spits van actie maken neej balletje breed, balletje terug leggen , en niet draaien want dat gaat allemaal zo sloom!!!!een ERGENIS om het te zeggen

en de vries gaat der van uit dat hij weggaat gisteren niet eens een ere ronde dat vind ik zwak!!!
de vries moet vertrekken geen speler voor heerenveen,,,,, suc6 in engeland
wIlmEr 88
Jeugdspeler
Berichten: 27
Lid geworden op: 27-04-2006 13:01
Locatie: Opende

Bericht door wIlmEr 88 »

hij heeft zijn beste tijd bij hearts gehad in schotland jammer dat hij nu niet meer zo goed was dan was hij op de topscorelijst gekomen dacht ik :wink:
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

HIj zij in het spelershome tegen mijn neef dat ie een schop had gekregen en daarom niet meer goed loopte.
Een onderschrift: wat is dat?
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

sc heerenveen 4 ever schreef:HIj zij in het spelershome tegen mijn neef dat ie een schop had gekregen en daarom niet meer goed loopte.
[ot]
Het spel(lings)niveau van/over Mark de Vries is helaas evenredig. :?
Gebruikersavatar
Zola
Selectiespeler
Berichten: 638
Lid geworden op: 01-03-2006 16:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Zola »

Hij was niet goed,maar hij stond woensdag helemaal in zijn eentje voorin tegen 4 man.Nilson speelde immers verstoppertje....
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Hij mag dan een handelingssnelheid hebben als een Vrachtwagen met aanhanger, maar het is wel een kerel die er 400 procent voor gaat, denk dat we hem dankbaar morgen zijn desondanks zijn kwaliteiten.

Voor mij is mark een held! :!:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

siesta schreef: denk dat we hem dankbaar morgen zijn desondanks zijn kwaliteiten.

Voor mij is mark een held! :!:
Waar moeten we hem dankbaar voor zijn dan? Hij verliest veel duels, heeft een lage handelingsnelheid , heeft geen snelheid en weinig balgevoel. Ja, een echte held!
Plaats reactie