Dan is het enige probleem nog het salaris. Ik meende op dit forum ergens gelezen te hebben dat het bedrijf Unis Group ook een soort aandeel en isschien dat zij bereid zijn om het salaris of een gedeelte daarvan te betalen
Moderators: Beheerders, Fanmasters
sido schreef:peter de vries is de directreur van Unis group
sinjoor schreef:Dat Alves als clubicoon wordt gezien is prima, hoewel ik mijn vraagtekens heb of Alves' zijn liefde voor H'veen ook zo groot is. Zo'n H'veen hart heeft ie niet gehad hoor.
Good morning! I want to thank the fans of heerenveen by treat me very well until now..
I would like to thank all of the Club also..
Today I stop my career as a football player here many thanks to all my fans and friends. Thanks
Baggerraartje schreef:Fake account? Ik heb geen instagram...of wel serieus?
Flying Tilster schreef:
Noem mij eens één speler in de huidige tijd die wel echt een hart voor een club heeft?
Dat zijn er verdomd weinig.
Al zou hij maar 40 tot 50% van zijn kunnen nog hebben, dan nog is hij 130% beter dan de mislukte spitsen die we nu hebben.
Knipecity schreef:Het was ook te mooi om waar te zijn. Hij was onze hoop in deze toch moeilijke dagen voor de club, op alle fronten.
Uithuilen en weer door. Pijlen nu maar op Samaras richten
Feanfan 1 schreef:Alves op 50% is altijd gevaarlijker dan die andere spitsen die we hebben en ook tegenstanders zullen zich er op aanpassen.
Plus het publiek zal weer wat positiever naar de club kijken
Bubbe schreef:Erg jammer, toch stiekem de hoop dat hij het nog kon. Niet zo heel erg verrassend gezien hij 2 jaar niet gevoetbald heeft. Wat mij betreft krijgt Alves een mooi afscheid bij ons in het stadion. Het streelt je als club toch dat Alves tot twee maal toe weer bij ons terugkomt. Niet bij Atlético Mineiro, niet bij Örgryte IS, niet bij Malmo, niet bij Middlesbrough, niet in Qatar.
Clubliefde of niet, Alves is zich 100% bewust van het feit dat hij hier zijn hoogtepunt heeft gekend.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten