Moderators: Beheerders, Fanmasters
Vind je het gek dat ie niet met alle egards door diezelfde club wordt ontvangen.
dirk3 schreef:Dan hadden ze er gewoon niet aan moeten beginnen. Of je doet er alles aan om het een succes te laten worden, of je begint er niet aan. Dit was gewoon een domme actie van de club.
Knipecity schreef:Verbeek was persoonlijk met hem aan de slag gegaan en dan kan je in paar weken veel resultaat bereiken.
Grimo schreef:
Aandoenlijk hoor, deze slachtofferrol. De pot verwijt de ketel. Je doet zelf niet anders. Maar ook dat zie je al niet meer in dus omdat je zo overtuigd bent van je eigen gelijk.
Stiffie schreef:Toen Sibon kwam aanwaaien of bv Seip bij VVV. Trainen ze dan met het eerste of met de beloften mee?
Stel dat een niet geheel fitte Pranjic zich meldt. Zeggen we dan meetrainen met de beloften of zeggen we Pranjic jij was een modelprof, altijd positief opgesteld naar de club, hup jij mag met het eerste meetrainen.
Lastige vragen allemaal.
pes5 schreef:Wel of niet bij de beloftes. Het gaat erom dat Vd Velde en Sporre dat hadden afgesproken met Alves en zijn gevolg.
Al voordat hij naar Nederland kwam. En nu wordt Van Basten hier aangevallen? Val dan ook Sporre en Riemer aan...
Sporre zei immers donderdagavond.. Alves moet gewoon wat laten zien en anders gaan er morgen een heleboel vliegtuigen naar Rio...
pes5 schreef:Ga even terug de boeken in en kijk dan wat Verbeek van Alves vond en over hem zei... En dan doel ik op december 2008 en januari 2009. Alves wie? Dat was misschien ook niet slim, want Alves had een marktwaarde en door dit soort uitspraken van Verbeek kon die dalen, maar was wel oprecht en bovendien terecht, want het werd hem gevraagd. Van Basten heeft ook antwoord gegeven op vragen en mag dat doen. Hij gaat over het voetbalgedeelte hier. Bovendien moet hij een groep managen en daar kan hij geen onruststokers bij gebruiken. Graag of niet. Juist iets wat jou als Verbeek adept moet aanspreken toch?
Bovendien is de Alves van nu niet te vergelijken met de Alves van toen.
Superfries88' schreef:Alves had gewoon moeten beseffen dat hij in dit stadium van zijn loopbaan weinig status heeft. Als hij dan niet zo'n buitenkans wenst aan te grijpen, moet je er absoluut niet aan beginnen. Aan zulke jongens heb je helemaal niets. Heerenveen heeft in mijn optiek een keurig voorstel gedaan en zeker in de wetenschap dat hij de club in het verleden willens en wetens heeft misbruikt voor zijn eigen lusten. Ik lig er geen seconde wakker van dat meneer terugkeert naar Brazilië. Totaal niet.
Friesiaan schreef:Vind je dat ook als het zo was dat Riemer de hele transfer had doorgedrukt?
Friesiaan schreef:Vind je dat ook als het zo was dat Riemer de hele transfer had doorgedrukt?
Otsje P schreef:Het had toch een win-win situatie voor iedereen kunnen worden?
Voorstopper schreef:Van een Bulgaarse bekende vernam ik net dat Afonso waarschijnlijk gaat tekenen bij CSKA Sofia.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 4 gasten