Afonso Alves

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie

Alves bij Middlesbrough...

Ik gun hem het beste
87
49%
Ik heb gemengde gevoelens
27
15%
Ik hoop dat hij geen bal meer raakt
18
10%
Alves? Wie?
47
26%
 
Totaal aantal stemmen: 179

herman
Nieuw talent
Berichten: 67
Lid geworden op: 30-10-2005 09:22

Bericht door herman »

Gelukkig is niet iedereen van dit forum voorzitter, jezus wat moet je dan doen elke keer miljoenen uitgeven omdat je het hebt???????????, en dan vervolgens weer eens een miskoop hebben gedaan. Ik vraag me persoonlijk af hoe al die clubs aan hun geld komen(NAC, HERACLES, SPARTA) om maar een paar te noemen. Je ziet de clubs maar kopen en vervolgens een jaar later in financiele nood zitten(KIJK VITESSE EEN TIJD TERUG). Ik vind ook laat dit jaar dan maar IETS minder zijn en volgend jaar met GOEDE AANKOPEN er staan. Iedereen maar roepen alves blablabla, wie heeft hem zien spelen is hij goed genoeg ??????????????????. Liever 15 miljoen op de bank dan 6 miljoen over boord te gooien.

DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Liever 15 miljoen op de bank dan 6 miljoen over boord te gooien.
Met 15 miljoen op de bank zie ik SCH geen play-offs halen. Geen enkele club kan dat. Dus liever 6 miljoen investeren. En hoe vaak heeft Riemer groot geld uitgegeven voor een speler? Precies, nooit, dus praat geen poep.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

herman schreef:Gelukkig is niet iedereen van dit forum voorzitter, jezus wat moet je dan doen elke keer miljoenen uitgeven omdat je het hebt???????????, en dan vervolgens weer eens een miskoop hebben gedaan. Iedereen maar roepen alves blablabla, wie heeft hem zien spelen is hij goed genoeg ??????????????????.

DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Daaaaaaag!!!! :grmbl:

Niet te geloven. Één vraagteken lijkt me wel genoeg...

SCH heeft vanaf 23 dec al de tijd gehad om een vervanger aan te trekken. 3 weken geleden wisten ze al dat ook Samaras er vandoor zou gaan. Genoeg tijd en middelen om een spits te kopen dacht ik zo. Wanneer er voor de deadline van morgennacht geen spits is aangetrokken, dan vind ik dat Heerenveen gewoon vreselijk heeft gefaald in het transferbeleid van de afgelopen weken. Als je geen vervanger kunt vinden, verkoop dan ook geen spelers midden in het seizoen! En als je erg verlegen zit om een spits, doe dan ook moeilijk om een miljoentje meer of minder, terwijl je miljoenen (!!) op de bank hebt staan.
Joho
Selectiespeler
Berichten: 661
Lid geworden op: 22-12-2004 20:52

Bericht door Joho »

Aan de reacties te zien zou Heerenveen binnen 2 weken failliet zijn als een van jullie aan de macht was.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Er zit een verschil in over boord gooien en goed investeren. Maar goed, ik wind me maar niet meer op. We hebben nog een dag tot 1 februari. Als we dan geen spelers hebben gehaald, dan kan alle irritatie eruit. 8)
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Heerenveen rules schreef:Er zit een verschil in over boord gooien en goed investeren. Maar goed, ik wind me maar niet meer op. We hebben nog een dag tot 1 februari. Als we dan geen spelers hebben gehaald, dan kan alle irritatie eruit. 8)
Jepz gewoon even afwachten totdat de markt sluit. Met Samaras zat eerst ook iedereen te zeiken, en kijk hoe het nu is afgehandeld? Superzz dacht ik.

Persoonlijk verwacht ik dat ze gewoon Sibon halen en Alves laten schieten omdat ze daar weer niet zo zeker van zijn, zeker omdat het meer een nr 10 is dan een echte spits.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
nahoj1989
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 18-01-2006 16:07

Bericht door nahoj1989 »

gewoon rustig afwachten! :twisted:
SC-HEERENVEEN 4 LIVE!
Gebruikersavatar
g3r4rd
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 15-03-2005 21:08
Locatie: akkrum

Bericht door g3r4rd »

nahoj1989 schreef:gewoon rustig afwachten! :twisted:
tot dat we strax geen europees meer spelen, dit zeisoen tussen de nummer 10 en 18 vallen....

nee dankje
net stinne, mar winne!
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

sjonge jonge wat een paniek zaaiers hier. Het is nog lang geen 23.59 31 jan En als er niks komt heb dan gewoon vertrouwen in de jongens die er staan. We zijn van een goede selectie niet in eens een selectie geworden omdat we nu 2 spelers missen.
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

Ze zullen toch wel snel tot een akkoord moeten komen, want Alves is een Braziliaan en dus zijn er nog heel wat formaliteiten af te handelen waarschijnlijk. Maar ik denk wel dat dat goed gaat komen, waarom zou Riemer nu al 3 miljoen betalen, terwijl er mischien nog wel een paar ton afkan.. :D
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Onze topscorer staat op 2 goals Currahee, dus wie moet ze er inschieten?
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Niet direct een slechte selectie, nee, maar het dreigt wel een TANDENLOZE te gaan worden. Mocht dat inderdaad zo lopen, dan zal ik mij verder beperken tot het bezoeken van de competitiewedstrijden ( tenslotte heb ik aardige buren op de tribune ), maar andere wedstrijden ( Gatoradecup en EC ) laat ik schieten. IK geef dan OOK mijn geld maar even niet uit. He, he, dat is eruit.
mancity
Bankzitter
Berichten: 156
Lid geworden op: 29-08-2005 16:51

Bericht door mancity »

tja, het is natuurlijk prima om zuinig op je geld te zijn en niet te gekke dingen doen.........Maar ik vind dit nu wel een beetje de spuigaten uitlopen de laatste tijd...... bezuinigen zijn ze mij wat te goed in.......je mag soms ook wel eens een risico nemen, en kijk eens wat ze verdiend hebben aan the hunter en samaras, dan moet je niet moeilijk gaan doen over een miljoen of een half miljoen....

Halen die gozerd, en niet met die sibon aankomen, die maakt het niet meer waar, let maar op. .
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Ach, het is alweer bijna een maand geleden dat Huntelaar weg is gegaan en hoe kut het ook is/was, het went.
Het geld dat er nu is zal, op zijn Heerenveens, goed worden besteed. Als dit seizoen daardoor wat tegenvalt maar we worden volgend jaar kampioen. Hoor je er niets meer van. Overdreven, ja, maar zo waar als een koe.

Tja, das voetbal.
Tja, das emotie.

Dus gewoon hopen op een goede aankoop, balen van het vertrek van onze goede spelers, maar in ieder geval donderdag en zondag weer vol achter je Team staan!!!!!!!!!!!

(en nee, een ! was niet genoeg)
HV ON TOUR
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 02-12-2002 20:07

Bericht door HV ON TOUR »

Wat heeft het bestuur bij bepaalde mensen toch altijd veel krediet! Het is toch logisch dat supporters gaan zeuren als ze zien dat er veel kwaliteit wordt ingeleverd? De twee gevaarlijkste spelers worden verkocht, dan mag je toch verwachten dat er weer 2 goede spelers voor worden terug gehaald? Zo zal Heerenveen nooit een stap vooruit zetten! Geld moet rollen!! Niet alleen talent kopen wat er over 2/3 jaar pas staat om ze dan vervolgens weer te verkopen.
siep620
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 30-01-2006 20:09

Bericht door siep620 »

Volgens omrop fryslan melden de zweedse kranten dat Alves voor 2,5 jaar getekend heeft

bron Omrop fryslan sport
Laatst gewijzigd door siep620 op 30-01-2006 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
''le president''
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

dat is idd al wat betrouwbaarder!!!

zou mooi zijn!
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Volgens omrop fryslan t.v heeft Alves voor 2,5 jaar getekend

bron Omrop fryslan sport
Niet helemaal: OF geeft aan dat een Zweedse krant hier meliding van maakt.
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
...geen woorden voor zo'n gast....


Ik snap niet dat mensen kunnen zeggen dat het zonder nieuwe spits(en) wel ok is. Er moet gewoon versterking komen! Van dat slappe gelul van 'zul je zien dat...en dan praat niemand er meer over' ben ik ook wel klaar. Tuurlijk bestaat de kans dat we er met de huidige selectie een prachtige voortzetting van kunnen maken. Maar iedereen weet ook dat die kans vele malen kleiner is dan zoals die daar was met Samaras en KJH en ook dat die kleiner is zonder versterkingen.

Ook van dat zogenaamde 'lange termijn denken' krijg ik jeuk onder m'n oksels. Samaras en KJH waren er toch ook voor de lange termijn? Goh...nog voor ze echt goed beginnen te spelen zijn ze alweer weg. Goed voor de kas en van dit geld moet je ook zeker nieuwe groeibriljantjes halen, maar denk ook aan de korte termijn. Zorg dat je kwaliteit in huis haalt die meteen kunt gebruiken. Ervaren spelers! Zo moeilijk is dat toch niet?

En ja ga lekker moeilijk doen over 1 miljoentje meer voor Alves. Normaal gesproken begrijpelijk, maar de club heeft net een paar miljoentjes meer gekregen dan de eigenlijke waarde van een speler (lees Samaras).
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Volgens mij is er gewoon iets gruwelijk misgegaan met die Alves-transfer. Wat het was, zullen we wel nooit te weten komen. Het lijkt erop dat Malmö na de transfer van Samaras heeft gedacht dat het nog wel iets meer kon vragen. Clubs zaten heel dicht bij elkaar. Heel veel media, waaronder ook zeer serieuze en doorgaans betrouwbare, meldden dat de partijen zo goed als zeker akkoord waren en opeens heeft Riemer er genoeg van (zegt hij in het Friesch Dagblad).
Gebruikersavatar
TOAO
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 09-12-2003 00:07
Locatie: El Munt - Heerenveen

Bericht door TOAO »

De Telegraaf schrijft het volgende:

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... Sibon.html

Op voetbalonline.nl (.......) staat bovendien nog het volgende: "Psv vraagt zon 11 miljoen euro voor Sibon terwijl Heerenveen iets heel anders in gedachten had."

Schijnbaar worden de pijlen gericht op Sibon: wedstrijdritme: nihil :| dat duurt weer 5-6 wedstrijden voor die er weer staat...en dan hebben we nog 7 wedstrijden over

Waarom zo moeilijk doen over een miljoen meer of minder...

Je kunt het naar mijn mening niet maken ten opzichte van de supporters...

Maar ja...zolang het nog geen 1 februari is, is er eigenlijk weinig om je druk over te maken
Laatst gewijzigd door TOAO op 30-01-2006 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kan het doen. Je kan het laten. En je kan het laten doen.
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

Tsja, Sibon :? . Ik had het een mooie aankoop gevonden als ook Alves was gehaald. Maar om alleen hem te halen vind ik zeker niet genoeg gezien het geld wat we hebben en de kwaliteit die we hebben ingeleverd. Alves kan natuurlijk nog steeds komen, maar die kans wordt wel klein nu en ze zeiden dat ze geen paniekaankopen wouden doen en dat vind ik Sibon dus zeer zeker wel. Hij zal ook nog wel een paar ton moeten kosten en heeft geen restwaarde meer. Leg dan iets meer dan 2 miljoen meer neer voor een speler die zeer veel potentie heeft en veel meer scoort (wat we nou juist nodig hebben) en dus ook weer veel geld kan opbrengen.

Maar laten we hopen dat dit onderdeel is van het onderhandelen, want opzich is dit natuurlijk wel de manier om het transferbedrag naar beneden te krijgen. Duidelijk maken dat je niet meer wilt neertellen en je pijlen richten op een andere spits. Mischien komen ze nog wel allebei. Alves zelfs schijnt al rond te zijn met Heerenveen en dat is natuurlijk een goed teken, want als hij zelf aangeeft weg te willen zullen ze eerder instemmen met de transfer.
steward
Bankzitter
Berichten: 243
Lid geworden op: 29-09-2005 09:43
Locatie: Heerenveen

Bericht door steward »

TOAO schreef:De Telegraaf schrijft het volgende:

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... Sibon.html

Schijnbaar worden de pijlen gericht op Sibon: wedstrijdritme: nihil :| dat duurt weer 5-6 wedstrijden voor die er weer staat...en dan hebben we nog 7 wedstrijden over

Waarom zo moeilijk doen over een miljoen meer of minder...

Je kunt het naar mijn mening niet maken ten opzichte van de supporters...

Maar ja...zolang het nog geen 1 februari is, is er eigenlijk weinig om je druk over te maken
't is gewoon het zoveelste bericht/gerucht. Niet raar opkijken als Sibon en die Alves beiden worden gepresenteerd. En het maakt wel degelijk een verschil een miljoen meer of minder, 't is flauwekul om een miljoen meer neer te tellen voor een potentieel talent wat zich in de nederlandse competitie nog maar moet bewijzen. Bovendien kan Heerenveen natuurlijk in de zomer nog eens polsen naar die gast, nu in korte tijd kosten die mannen nu eenmaal meer omdat andere clubs denken dat Heerenveen MOET.
Leafer dea as Cambuur supporter
Gebruikersavatar
TOAO
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 09-12-2003 00:07
Locatie: El Munt - Heerenveen

Bericht door TOAO »

Als het wel op een miljoen (of om mijn part een half miljoen) stuk loopt met Alves (wat volgens verschillende media erg reeel is) denk ik niet dat de plaatselijke SC heel slim heeft gehandeld de afgelopen weken...

"Oude mensen" stoppen ook al hun spaarcentjes in hun matras..om vervolgens de pijp uit te gaan en dan hebben ze er niks aan...zoiets lijkt SCH ook mee bezig te zijn.

Zolang je niet investeerd zal het natuurlijk nooit wat worden...

Maar laten we geen voorbarige conclusies trekken...wie weet wat voor "tropische verassing(en)" de heren Verbeek en van der Velde uit hun hoge hoed toveren
:mrgreen:
Je kan het doen. Je kan het laten. En je kan het laten doen.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Joho schreef:Aan de reacties te zien zou Heerenveen binnen 2 weken failliet zijn als een van jullie aan de macht was.
Moet toch weer even op je reageren... Failliet omdat supporters vinden dat er ook wel 3
miljoen betaald kan worden voor een scorende aanvaller. Heerenveen is volgens mij bereid
om 2 miljoen te betalen, waar komt dat faillissement dan vandaan?

Ik sluit me trouwens deels bij TOAO aan, ook ik kijk niet raar op als er morgen 2 mensen
gepresenteerd worden.
In het geval van Alves: Heerenveen wil hem echt wel hebben en was vóór het vertrek van
Samaras volgens mij al bereid om iets van 1,5 miljoen te bieden (of heeft dat zelfs gedaan).
Meerdere Zweedse kranten hebben gemeld dat er druk wordt onderhandeld, speler zou
al accoord zijn en er zit een 'klein' verschil tussen de clubs, ik heb geen idee van de
betrouwbaarheid van die kranten maar ze zullen ongetwijfeld meer achtergrondinfo hebben
dan wij.
Heerenveen speelt weer 'hard to get' en dat doen ze vaak en vaak goed.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Rogier
Jeugdspeler
Berichten: 6
Lid geworden op: 30-01-2006 19:20

Bericht door Rogier »

TOAO schreef:Als het wel op een miljoen (of om mijn part een half miljoen) stuk loopt met Alves (wat volgens verschillende media erg reeel is) denk ik niet dat de plaatselijke SC heel slim heeft gehandeld de afgelopen weken...

"Oude mensen" stoppen ook al hun spaarcentjes in hun matras..om vervolgens de pijp uit te gaan en dan hebben ze er niks aan...zoiets lijkt SCH ook mee bezig te zijn.

Zolang je niet investeerd zal het natuurlijk nooit wat worden...

Maar laten we geen voorbarige conclusies trekken...wie weet wat voor "tropische verassing(en)" de heren Verbeek en van der Velde uit hun hoge hoed toveren
:mrgreen:
Maar de deal moet het ook waard zijn. Als Riemer niet geloofd dat deze jongen de investering die gevraagd wordt waard is.. dan is het 't beste om de deal af te blazen.

Vergeet niet, voor ruim 3 miljoen kan je best wel heel goede voetballers vinden. En Riemer heeft dit in het verleden al vaak genoeg bewezen. Huntelaar, Van Nistelrooy, Lurling en noem ze maar op, hebben allemaal een klein bedrag gekost. Duur is geen garantie voor goed. Het is alleen een groter financieel risico. Dus als je meent dat het sportieve risico niet opweegt tegen het financiele risico, is het beter het geld in een andere speler te investeren.

Teveel clubs doen alsof er een spelers-schaarste is. En voeren de prijs die ze uiteindelijk op tafel leggen, daardoor onnodig zelf op. Als jij je club limiteerd tot alleen die of die speler, dan betaal je uiteindelijk meer, dan dat je al je opties open houdt. En ik denk dat Riemer dat ook goed genoeg zal beseffen. Voor Alves 10 anderen, dus geen overbodige miljoenen uitgeven.
Gebruikersavatar
TOAO
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 09-12-2003 00:07
Locatie: El Munt - Heerenveen

Bericht door TOAO »

Ik was niet diegene die zei dat er misschien wel 2 spelers gepresenteerd worden...maar maakt niet uit...zou mij niet echt verbazen...maar ik verwacht het niet.

Ik kan geen Zweeds en heb ook geen Zweedse vriend(in) die ook maar iets kunnen zeggen over de inhoud van de verschillende Zweedse berichten, laat staan over de betrouwbaarheid...

Het is ook heel goed mogelijk dat SCH iedereen in het ongewisse laat en morgenavond met een heel verassende naam naar buiten komt
Je kan het doen. Je kan het laten. En je kan het laten doen.
siep620
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 30-01-2006 20:09

Bericht door siep620 »

ik verwacht eigenlijk ook dat zowel Sibon als Alves worden gepresenteerd en komende donderdag gewoon in de basis staan tegen de godenzonen van Blind.
''le president''
Gebruikersavatar
TOAO
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 09-12-2003 00:07
Locatie: El Munt - Heerenveen

Bericht door TOAO »

Noem jij eens een scorende spits (noodzakelijk, de huidige clubtopscoorder heeft er al 3 in liggen dit seizoen) die op dit moment nog beschikbaar is...

Bovendien, niemand had verwacht dat ze zoveel voor Samaras zouden vangen, dus een (half) miljoen meer uitgeven lijkt me niet een heel groot probleem.

SCH heeft al veel langer belangstelling voor Alves...een aantal weken voor de transfer van KJH naar Ajax al...
Je kan het doen. Je kan het laten. En je kan het laten doen.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Zonder nieuwe speler(s) moet Heerenveen dit seizoen afmaken met slechts 4 vrij matige aanvallers ( ook al hebben ze op enig moment alle 4 het shirt van hun nationale elftal gedragen ). Dat er inmiddels toch tweemaal is gescoord tegen RBC zegt me weinig, dat krijgt zo ongeveer iedere club voor elkaar. Dat een nieuwe speler echt een verbetering moet zijn is juist, maar dat lijkt me al snel het geval. En dat een van die huidige aanvallers ineens de geest krijgt lijkt me evenmin waarschijnlijk. Hetzelfde verhaal klonk na het vertrek van Popovic en Alback. Gevolg: een half jaar kwakkelen.
Het halen van de Play-off's wordt nu heel problematisch, ook al omdat het aantal resterende thuiswedstrijden kleiner is dan het aantal uitwedstrijden.
De kansen in de Gatorade-cup slinken ook ( gelukkig moeten we tegen Ajax, zou je haast zeggen ) en Europees slaan we straks een pleefiguur ben ik bang.
En dan maar volhouden dat de doelstellingen gelijk blijven.
Plaats reactie