Afonso Alves

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Alves bij Middlesbrough...

Ik gun hem het beste
87
49%
Ik heb gemengde gevoelens
27
15%
Ik hoop dat hij geen bal meer raakt
18
10%
Alves? Wie?
47
26%
 
Totaal aantal stemmen: 179

proudofthenorth
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 21-08-2004 10:23
Locatie: Hallum

Bericht door proudofthenorth »

Heeft iemand ook een bron van dit bericht want op abelenstra.com staat het namelijk niet??
De enige echte trots van het noorden!!
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Das dan flink balen!!! Ik vind het belachelijk dat je niet drie mln. wil neertellen. Nu hebben we straks (misschien) alleen Sibon. Nou, daar worden we niet veel beter van. Ik vind het een schande. Zeker tegenover het publiek kun je dit niet verkopen. Baal als een stekker.
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Waarom komt riemer nou niet met dat geld? hij moet toch ook wel beseffen dat we een spits nodig hebben.
Een onderschrift: wat is dat?
sc Robin
Bankzitter
Berichten: 167
Lid geworden op: 28-01-2006 20:47
Locatie: gelderland

Bericht door sc Robin »

Hmm ik wacht nog ff het officiele bericht af maar ziet er niet ghoed uit, kan niet begrijpen dat riemer de 3 mill niet op tafel wil leggen , waarschijnlijk haal je het met die speler er toch weer uit want over 2 jaar verkast weer naar een grotere club voor een aardig sommetje , zo gaat het elke keer
kan je het zien?
zo beter?
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Ik denk dat de club voorzichtig is met dat geld omdat ze zeker willen zijn dat het niet in een bodemloze put wordt gegooid. Hoewel dat op de lange termijn de beste strategie is betekend het wel dat het op dit moment even zuur is.

Wat Hugo Borst over PSV zei klopt ook voor Heerenveen, voor een klein bedrag worden veel relatief goedkope spelers gekocht, sommigen kun je met hele dikke winst doorverkopen (Huntelaar, van Nistelrooij) en andere verkoop je weer voor ongeveer hetzelfde bedrag of met verlies (Rose, Kokmeijer, de Lange). Riemer gaat niet van deze strategie afwijken omdat hij ineens een zak met geld heeft. Dat een speler duur is betekend niet dat de speler ook direct een groot succes zal worden.

Riemer heeft tot morgenavond voor het aflopen van de transferperiode. Ik denk niet dat je ver daarvoor een deal moet verwachten. Malmo wil wel van Alves af om dezelfde reden dat Heerenveen van Samaras afwilde. De jongen is daar op dit moment niet tevreden en gaat (al dan niet op advies van zijn zaakwaarnemer) stennis maken. Heerenveen hoeft alleen maar af te wachten totdat Malmo de druk begint te voelen. Als Riemer nu met grote bedragen en beloften komt verzwakt hij alleen maar zijn onderhandelingspositie.
Het is maar een spelletje
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

proudofthenorth schreef:Heeft iemand ook een bron van dit bericht want op abelenstra.com staat het namelijk niet??
Bericht is niet waar. Sorry daarvoor.. Maar kan 'm niet meer verwijderen, want het kruisje is weg...

Een collega weet ik dat de geruchten rond SCH druk volg, en dacht even grappig te wezen om mij een bewerkte versie te sturen..:evil: toen dus zo stom geweerst om het meteen te posten.. :|
ga 'm nu even klappen geven..
Ik heb geen onderschrift nodig...
Gebruikersavatar
Hakansson
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 30-06-2004 13:12
Locatie: hindeloopen

Bericht door Hakansson »

daar zit inderdaad iets dat ze het zo zouden spelen laten we he hopen.

maar ik denk niet dat malmo in een keer van 5,8 miljoen (volgens het lc vragen ze dat) zakt naar 3 miljoen ?
zou wel een erg groot verschil zijn.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

SpongeBob schreef: Bericht is niet waar. Sorry daarvoor.. Maar kan 'm niet meer verwijderen, want het kruisje is weg...

Een collega weet ik dat de geruchten rond SCH druk volg, en dacht even grappig te wezen om mij een bewerkte versie te sturen..:evil: toen dus zo stom geweerst om het meteen te posten.. :|
ga 'm nu even klappen geven..
Even voor de duidelijkheid Spons, dat bericht van jou om 15.03 uur is dus niet waar?
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Nee... maar ken 'm helaas niet meer verwijderen..
Ik heb geen onderschrift nodig...
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Riemer zegt vandaag in de Leeuwarder Courant dat de kans nog best groot is dat het niet doorgaat, maar de zaakwaarnemer van de speler zegt in dezelfde krant dat het hem erg zou spijten als het niet doorgaat. Deze jongen dreigt de Malmö-versie van Samaras te worden.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Als Riemer werkelijk gezegd heeft dat de kans groot is dat het niet doorgaat dan valt mijn mond open van verbazing. Ze willen niet iemand halen die geen versterking is. Waar is de scouting dan? Ze maken mij niet wijs dat er niemand te vinden is die beter is dan Bruggink in de spits (een noodgreep notabene). Ze weten al weken dat er vervanger moet komen. ALS er niemand wordt gehaald dan hebben ze volledig gefaald!
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Waarom wordt er voltallig gevaalt dan ?? Je hoeft toch geen paniek aankoop te doen. Dan beginnen we op ajax/feyenoord te lijken. En wat heeft dat die clubs de laatste jaren opgeleverd?? Heel veel verlies en veel spelers die na 1 of 2 jaar weer moeten vertrekken omdat ze toch niet zo goed zijn als er werd verteld/gedacht. persoonlijk zie ik liever heerenveen rustig aan doen en dan maar een half jaar roeien met de riemen die we hebben. Maar paniekaankopen hoefen ze echt niet te doen. Heerenveen doet het al jaren hoe ze het nu doen en het gaat altijd goed. Dus mensen heb vertrouwen.
Joho
Selectiespeler
Berichten: 661
Lid geworden op: 22-12-2004 20:52

Bericht door Joho »

Allemaal onderhandelingstactiek. Als je overal roept dat je hem perse wilt hebben dan weet je zeker dat je de hoofdprijs moet betalen. Dat is les 1 in onderhandelen. Laat het nou maar eventjes aan Riemer over. En ik neem aan dat ze overtuigd zijn in zijn kwaliteiten anders start je de onderhandelingen niet. Het moet echter wel een reeele prijs zijn voor zo´n speler, we zijn Ajax niet.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Dan krijgen we straks:

"we hebben vertrouwen, maar geen voetbal". :mrgreen:

Natuurlijk moeten we kalm blijven, maar als dergelijke spelers zo lang worden gespot en genoemd, zal het in ieder geval de moeite waard moeten zijn. Als de transfer dan op het laatst wordt afgebroken vanwege geld.........

Tja, dan kan ik me voorstellen dat supporters een beetje ongeduldig worden. We hebben echter nog steeds meer dan een dag om e.e.a. rond te krijgen.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
nahoj1989
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 18-01-2006 16:07

Bericht door nahoj1989 »

I LOVE RIEMER! Ik weet cker dat het goed komt! misschien komen ze morgen zelfs wel met meer spelers! Is het niet een beetje toevallig dat riemer iets laat doorschemeren wat in zijn voordeel kan werken??? Hij egt nooit iets over de gang van zaken omtrent spelers. Als je hem er iets over vraagd: Geen commentaar! misschien hoord dit wel bij zijn taktiek want malmo is met 3 miljoen of 2.5 miljoen meer dan tevreden normaal verkopen ze spelers niet eens voor die prijzen en wanneer je dan door krijgt dat ze desbetrevende bieder wel waar voor zijn geld wil hebben er er wellicht van af ziet dan is de kans groot dat ze eerder accoord gaan! Zo niet jammer dan en stel ej dan eens voor op welke plek we dan volgen djaar eindigen, heel veel geld voor een nieuw seizoen dus dat wordt anders ook magnefiek.

En tervajervie en brugging kunnen het wel hoorA! alleen ff geduld :wink:

wacht al op de bevestiging van het komen van alves! :lol:
SC-HEERENVEEN 4 LIVE!
nahoj1989
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 18-01-2006 16:07

Bericht door nahoj1989 »

abegoal schreef:Dan krijgen we straks:

"we hebben vertrouwen, maar geen voetbal". :mrgreen:

Natuurlijk moeten we kalm blijven, maar als dergelijke spelers zo lang worden gespot en genoemd, zal het in ieder geval de moeite waard moeten zijn. Als de transfer dan op het laatst wordt afgebroken vanwege geld.........

Tja, dan kan ik me voorstellen dat supporters een beetje ongeduldig worden. We hebben echter nog steeds meer dan een dag om e.e.a. rond te krijgen.
en die mensen gaan tot midden in de nacht door met onderhandelen dus er is nog genoeg tijd
SC-HEERENVEEN 4 LIVE!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Waarom ik vind dat er dan gefaald wordt Currahee?
Omdat ze al een aantal weken weten dat er een spits nodig is. Dan hadden ze daar eerder op in moeten spelen en daar een weldoordachte oplossing voor moeten vinden. En weldoordacht is geen paniekaankoop. Regeren is vooruitzien en als ze dat gedaan hadden, dan hadden geweten welke spelers een versterking zouden zijn. En die zijn er genoeg, we hebben geld genoeg.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Heb je wel gelijk in. Maar ik denk niet dat heerenveen gerekend had op een vertrek van sam. Dus was er geen directe noodzaak voor een nieuwe spits. En nu sam toch weg is is dat er wel maar dan hoeven ze, van mij dan, niet direct met een vervanger klaar te staan. Omdat een week die ze hebben gehad wel heel kort is. En alves hebben ze al op het oog een lange tijd. Maar je hoeft niet meer te gaan betalen dan dat je denkt dat hij waard is. Al heb je veel geld dat wil nog niet zeggen dat je dat gelijk uit moet gaan geven. En ik hoop ook wel dat alves komt. Maar ik vind ook dat ze neit meer moeten gaan betalen omdat ze nu wat extra geld hebben.
nahoj1989
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 18-01-2006 16:07

Bericht door nahoj1989 »

De transfer van spits Afonso Alves naar SC Heerenveen gaat zo goed al zeker niet door nadat Malmo FF de vraagprijs heeft verhoogd van twee tot drie miljoen euro, zo meldt het Friesch Dagblad vandaag. De Friezen zijn niet van plan om de gevraagde 3 miljoen euro te betalen.

"De kans is nog altijd heel groot dat het niet lukt. Het wordt moeilijk. We zitten niet stil, maar we willen zeker weten dat we een 'topspits' in huis halen'', zegt Van der Velde maandag in de Leeuwarder Courant. Zweedse media meldden afgelopen weekeinde dat de transfer van Alves zo goed als afgerond is. Heerenveen lijkt op dit moment zijn pijlen te hebben gericht op Gerald Sibon.
Dit staat op soccernews Ik denk dat ze dat van die spongebob hebben hoor het is zoiezo niet erg betrouwbaar die website ik hoop dat hij wel komt
SC-HEERENVEEN 4 LIVE!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Rare uitspraak. Riemer wil zeker zijn dat hij een topspits binnenhaalt. Als hij geen drie miljoen voor Alves neer wil leggen is hij er dus niet van overtuigd dat Alves een topper is. Waarom wil hij er dan wel 2 miljoen voor betalen?
nahoj1989
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 18-01-2006 16:07

Bericht door nahoj1989 »

Jeroen schreef:Rare uitspraak. Riemer wil zeker zijn dat hij een topspits binnenhaalt. Als hij geen drie miljoen voor Alves neer wil leggen is hij er dus niet van overtuigd dat Alves een topper is. Waarom wil hij er dan wel 2 miljoen voor betalen?
Ik vind het zoiezo raar dat volgens hun riemer dit heeft gezegd! hij zit notabene in buitenland! :? en hij zegt nooit zo veel! vind het vaag ik denk dat we niet zoveel waarde moeten hechten aan het nieuws van vandaag
SC-HEERENVEEN 4 LIVE!
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Denk dat het een onzinbericht is, zowiezo is soccernews niet erg betrouwbaar.
We moeten maar gewoon wachten tot een site als VI meld dat het rond is, of dat 1 van de beide clubs het meld.
Heb er nog steeds vertrouwen in dat er een goeie speler (Alves) komt. Ik denk dat Riemer als zakenman, gewoon het minimale voor Alves wil betalen en dat zal dus wel goed komen.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Hmmm, zal wel een goede reden voor zijn en wie zegt dat de bedragen kloppen? De media lult ook maar wat, daar ben ik inmiddels wel achter, ook in de zaak Samaras. Daar werd steeds geroepen dat ze al een bod van 7,5 miljoen hadden, later 8,5, terwijl dat lange tijd maar iets van 5 miljoen was......... Geloof er niks meer van. Eerst zien en dan geloven. Het lijkt me duidelijk dat de club wel wil, maar alleen als het een zeker versterkinng is en daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Gaat Riemer nu moeilijk doen over 1 miljoen extra voor Alves!!!!!!!

Hij moet %T)(%($( zijn geld eens gaan uitgeven.
Zo kun je natuurlijk geen ambitie nastreven, ouwe geldwolf.


We hebben op dit moment maar 1 spits (Tarva) en het zou mij niks verbazen dat ze niks meer gaan halen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
nahoj1989
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 18-01-2006 16:07

Bericht door nahoj1989 »

ALS 26.000 schreef:Hmmm, zal wel een goede reden voor zijn en wie zegt dat de bedragen kloppen? De media lult ook maar wat, daar ben ik inmiddels wel achter, ook in de zaak Samaras. Daar werd steeds geroepen dat ze al een bod van 7,5 miljoen hadden, later 8,5, terwijl dat lange tijd maar iets van 5 miljoen was......... Geloof er niks meer van. Eerst zien en dan geloven. Het lijkt me duidelijk dat de club wel wil, maar alleen als het een zeker versterkinng is en daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
en wanneer riemer aan het eind het niet voor 2 krijgt doet hij het alsnog voor 3 :wink:
onder dit bericht
http://www.abelenstra.com/frl/index.php ... ew&id=1418

zegt iemand dat alves heeft gezegd te willen blijven in malmo en daarna naar de premiership te gaan
SC-HEERENVEEN 4 LIVE!
Gebruikersavatar
Super Fries
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 23-04-2005 16:00
Locatie: Fryslân

Bericht door Super Fries »

Dit stond er vanmiddag in het Friesch Dagblad..
In de zoektocht naar een opvolger voor Huntelaar en Samaras had de clubleiding van Heerenveen het oog laten vallen op Afonso Alves. De Braziliaanse spits speelt nu nog bij Malmo FF. Hij maakte in 26 duels liefst 26 doelpunten voor zijn Zweedse werkgever. Die transfer gaat echter zo goed als zeker niet door nadat Malmo de vraagprijs heeft verhoofd van twee tot drie miljoen euro. Van der Velde: "Wy binne der wol klear mei."
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Jezus..wat hebben hier veel mensen boter op hun hoofd! Ze roepen al weken dat ze gaan "roeien met de riemen"die ze hebben...verbeek zei laatst ook al...dat hij zo het seizoen gaat afmaken...allemaal geen paniek...?!?! Het is gewoon een grote comedy...net als in de zomerstop. Dan hoor je ook allemaal van die exotische namen...totdat iedereen zijn seizoenkaart weer betaald..en dan zij ook de geruchten weg!! Kijk eens naar RKC...hooogendorp weg en hup daar is lurling!! Zouden wij een voorbeeld aan kunnen nemen!
Strukeduker
Bankzitter
Berichten: 227
Lid geworden op: 18-11-2004 21:00
Locatie: Drylts!
Contacteer:

Bericht door Strukeduker »

En als er geen nieuwe spits komt en we eindigen gewoon volgens de doelstelling zeurt er niemand meer over de niet gehaalde spits in de winterstop.. :?

K zou zeggen gewoon afwachten...
Superfrieze
Nieuw talent
Berichten: 90
Lid geworden op: 30-10-2005 20:14
Locatie: R'haule

Bericht door Superfrieze »

Als als, wie scoort er nou zonder een echte spits?
Bruggink is echt geen getter hetzelfde geld voor Tarvajarvi en andere spitsen die hveen nu heeft..
Snel een nieuwe spits halen..Zodat er weer gescoort kan worden![/u]
Proud to be a Frisian
Plaats reactie