Jakob Poulsen

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Surhuisterveen » 05-03-2006 21:28

Hij deed mij weer denken aan Ronnie Venema. Een 'echte' rechtsback komt er weer aan. Praat me dan niet van Seip. Die kan wat mij betreft nu alvast transfervrij vertrekken!
Poulsen komt ook zo nu en dan mee naar voren, kortom: ik zie er wel perspectief in (mag ook wel)
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Berichtdoor Force » 05-03-2006 21:41

Behalve z'n eigen kwaliteiten, laat hij medespelers ook beter voetballen.
Doordat Poulsen mee naar voren komt, en mensen afleid krijgt Yildrim meer ruimte. En gister speelde Yildrim nog niet geweldig, maar het was al weer beter dan de laatste tijd.
Vooral dat vind ik een belangrijk voordeel ten opzichte van Seip; het meevoetballen, wat Seip totaal niet beheerst.
Wat mij betreft mag Seip inderdaad wel vroegtijdig vertrekken, want bal afpakken kan die, maar daar is het ook bijna mee gezegd.

Poulsen zat ook bij de nationale ploeg van Denemarken toch?
Force
Wereldspeler
 
Berichten: 1317
Geregistreerd op: 31-10-2005 18:54

Berichtdoor Niels » 05-03-2006 21:43

Zo, de nieuwe Messias is geland zie ik... :|
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor KingFoppe » 07-03-2006 11:13

Hij heeft het wel in zich, maar heeft nog minimaal een paar maanden nodig om echt op stoom te komen
No retreat, No surrender!
KingFoppe
Nieuw talent
 
Berichten: 109
Geregistreerd op: 14-05-2003 08:06
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor Zola » 07-03-2006 12:27

Hij ziet er tenminste uit als een voetballer.Seip is meer een korfballer qua motoriek.Poulsen is snel en heeft een erg goede inspeelspass.Wordt absoluut nieuwe rechtsback van SCH.
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor vlqrt » 07-03-2006 19:14

Dat is niet een heel gedurfde uitspraak sinds hij na het aankomende vertrek van Seip (verlengt zijn contract niet) de enige is die de rechtsback als favoriet stekje heeft.
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Zola » 09-03-2006 08:46

Dan hebben we zijn opvolger dus meteen al in huis. :D
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor sc Robin » 09-03-2006 10:08

Precies, een opvolger met in potentie ook nog meer kwaliteit dan zijn voorganger , heeft seip btw zelf gekozen voor het niet verlengen, zo ja dan zag ie de bui vast wel hangen en probeert hij zijn eer te redden
kan je het zien?
zo beter?
sc Robin
Selectiespeler
 
Berichten: 167
Geregistreerd op: 28-01-2006 20:47
Woonplaats: gelderland

Berichtdoor Heerenfan » 09-03-2006 10:36

heeft seip btw zelf gekozen voor het niet verlengen, zo ja dan zag ie de bui vast wel hangen en probeert hij zijn eer te redden

Seip heeft bij het begin van het seizoen al aangegeven dat dit zijn laatste seizoen in Heerenveense dienst zou zijn omdat ie toe is aan een nieuwe uitdaging, dus een beetje makkelijk om nu te gaan roepen dat ie (nu die soms zo dramatisch speelt) "de bui zag hangen en dat ie nu zijn eer wil redden"...
je kan ook zeggen; top dat ie het seizoen afmaakt, hij had ook in januari kunnen vertrekken maar hij blijft de club trouw tot het eind.

Wat betreft Poulsen; denk dat dit een goede rechtsback wordt en dat werd tijd, want na Venema hebben we die niet meer echt gehad.
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Avatar gebruiker
Heerenfan
Basisspeler
 
Berichten: 537
Geregistreerd op: 30-08-2005 13:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor sc Robin » 09-03-2006 11:33

In dat opzicht vind ik het wel klasse van seip, al bekend waar die heen gaat
kan je het zien?
zo beter?
sc Robin
Selectiespeler
 
Berichten: 167
Geregistreerd op: 28-01-2006 20:47
Woonplaats: gelderland

Berichtdoor Zola » 09-03-2006 12:17

Hij zag dus de bui aan het begin van het seizoen al hangen?Waar had die jongen dan in godsnaam in januari heen moeten gaan...hooguitbal op het dak12 :lol: :lol:
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor ''Pippi'' Nilsson » 09-12-2006 15:11

Na diep doorspitten, vond ik toch nog een Topic van hem..

Ik vond Poulsen gister erg goed spelen, op de rechterkant van het middenveld, kwam goed mee op, en deed zijn verdedigende werk ook goed..

Had nog een super kans, maar die word net voor de lijn weggehaald..jammer, gun het hem wel..
Liever een mooie onliner, dan een moeilijk verhaal!
Avatar gebruiker
''Pippi'' Nilsson
Selectiespeler
 
Berichten: 332
Geregistreerd op: 07-08-2005 14:12

Berichtdoor H-J » 09-12-2006 19:50

Ik ben positief verrast door Poulsen op rechtshalf. We hebben bijna een luxe probleem, als Yildirim weer terug is...
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Berichtdoor Freezeman » 09-12-2006 20:00

Als Ugur weer terug is Nilsson maar op de bank, probleem opgelost. :D
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor ALS 26.000 » 10-12-2006 01:00

We hebben sowieso een luxe situatie, want jongens als Johnson en Storm en straks misschien onze nieuwe Servier en Garcia Garcia na de winterstop kloppen nadrukkelijk aan de poort. Dus Verbeek mag kiezen.
Het elftal van gisteren heeft wel wat crediet bij mij, hoewel het en feit blijft dat zowel Zuiverloon als Poulsen het liefst op het middenveld spelen en ook niet goed kunnen verdedigen.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Janneman » 29-12-2006 19:49

Van deze omschrijving is nix gelogen. Ik vind Poulsen een hele goede en degelijk aankoop, beter iig dan Venema en Bakkatie. Ik denk dat heerenveen aan hem nog veel plezier gaat beleven.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Berichtdoor mechielz » 20-04-2007 21:48

Gesprek tussen Poulsen en Verbeek lost weinig op

Jakob Poulsen wilde een gesprek over zijn rol als reserve en dat kreeg hij. De uitleg zal ontnuchterend geweest zijn. ,,Anderen zijn beter'', vindt de trainer en meer wil hij er niet over zeggen. ,,Misschien kan ik verhuurd worden'', zegt de speler zelf.
nieuws

Poulsen kondigde eerder deze week aan dat hij een gesprek met de trainer wenste. ,,Ik ben hier niet gekomen om op de bank te zitten'', vond de middenvelder. Dat gesprek vond donderdag plaats, zonder dat het (voor de buitenwereld) althans bijzondere informatie opleverde.

Trainer Gertjan Verbeek wil alleen de meest logische mededeling kwijt. ,,Anderen zijn op dit moment beter op die positie'', verklaarde de trainer voor de camera van Omrop Fryslân. Waarom hij dat vindt, wil Verbeek niet zeggen: ,,Wat ik gezegd heb, is iets tussen Jakob en mij.''

Poulsen zelf dan: ,,Als er niets verandert, moet ik op zoek naar een andere club. Misschien dat ik dan verhuurd kan worden of zo. Ik ben nu 24 jaar. Ik vind dat ik moet spelen.''


Vind dat Verbeek gelijk heeft. Hij is een leuke speler met potentie, maar nog niet een vaste basisspeler die belangrijk is voor het team. Een jaartje verhuren lijkt me dan ook een goed idee.
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

Berichtdoor Flying Frisian » 27-04-2007 23:03

Jakob zit nu op een leeftijd dat hij wekelijks moet spelen en daarom lijkt het mij beter dat hij vertrekt.

Wij hebben in Maruanaya een speler achter de hand die ook op de rechtsback uit de voeten kan. Daarbij is het een Nederlander en een van de sleutelspelers tijdens het succesvolle seizoen van Jong SC Heerenveen.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Berichtdoor lecram01vak 28 » 28-04-2007 06:56

Jacob kan beter verhuurd worden maar hij mag niet gratis de deur uitlopen, ze moeten net zo'n constructie opzetten als met Boy Aaterman. Dat heeft Heerenveen ook heele slim gedaan, wil az hem nu kopen dan moeten ze tot de buidel. Maar ja mischien kan jacob na de zomer er juist wel staan.
lecram01vak 28
Selectiespeler
 
Berichten: 180
Geregistreerd op: 20-01-2006 21:58
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Janneman » 28-04-2007 09:43

Poulsen moet volgend jaar zeker niet weg. In de wedstrijden die hij meespeelde was zijn bijdrage goed tot meer dan goed. Alleen de trainer dient wel een keuze te maken waar hij Poulsen wil laten spelen, nu is het een allrounder (zeker ook niet verkeerd) maar iedere speler heeft behoefte aan vastigheid.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Berichtdoor Flying Frisian » 28-04-2007 15:46

janneman schreef:Poulsen moet volgend jaar zeker niet weg. In de wedstrijden die hij meespeelde was zijn bijdrage goed tot meer dan goed. Alleen de trainer dient wel een keuze te maken waar hij Poulsen wil laten spelen, nu is het een allrounder (zeker ook niet verkeerd) maar iedere speler heeft behoefte aan vastigheid.


Als je de behouden speelstijl van dit seizoen wilt blijven aanschouwen, moet je Poulsen houden. Hij kan als rechtshalf goed uit de voeten, maar komt in aanvallend opzicht tekort.

Ik speel volgend seizoen liever met drie aanvallende middenvelders (á la AZ) met behendige spelers op de flanken en een technicus centraal achter de twee spitsen. Dan zie ik Prager als controleur, (type) De Ridder op rechts, Gonzalo centraal en Pranjic (mocht hij vertrekken Sulejmani) op links
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Januari, aanhaken of afhaken

Berichtdoor ALS 26.000 » 20-01-2008 22:25

Als Poulsen zo doorgaat kan hij DE vervanger van Bradley worden na dit seizoen.
Ben ook erg nieuwsgierig naar Grindheim. Vooral omdat Verbeek hem een absolute meerwaarde noemt. Ook wie er dan plaats moet maken.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Januari, aanhaken of afhaken

Berichtdoor Riverside » 21-01-2008 12:21

Poulsen begint inderdaad een openbaring te worden. Ik was nooit zo kapot van hem, vond hem teveel een dertien - in - een -dozijn - voetballer. Hij is 2 jaar geleden gehaald voor 750 k meende ik, als rechtsback werd hij aan alle kanten voorbij gelopen en daarna als rechtsmidden bracht hij te weinig verrassing en actie in het spel, iets wat Beerens wel heeft.

Nog steeds is het een degelijke voetballer, maar hij laat wel zien meer te kunnen dan ik dacht.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jakob Poulsen

Berichtdoor drika746 » 21-01-2008 14:26

Duidelijk een topic kick nodig :D

2 maanden geleden noemde ik hem goed en werd ik bijna uitgelachen, door selecteren zou hem de kop kosten.

Ben wel benieuwd of hij inmiddels wat meer mensen overtuigd heeft ...? :wink:
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: Jakob Poulsen

Berichtdoor Predatorfish » 21-01-2008 14:33

Poulsen is voor mij toch wel een van de verrassingen van dit jaar. Met name omdat hij door zijn enorme loopvermogen de hele recht erkant kan bestrijken. Daarbij levert hij echt goede voorzetten af. Met Beerens moet je echt 4-3-3 gaan spelen, wat overigens ook prima kan, maar met het hudige koppel miki/gerald (die gewoon fantastisch spelen) denk ik dat in de opstelling van afgelopen Zaterdag meer balans in het elftal hebben: we kunnen druk zetten, zonder in de omschakeling overlopen te worden. De keeper moest hierdoor veelvuldig de lange bal hanteren. Dat moeten we tegen VVV ook doen; die zijn door de lucht echt niet zo gevaarlijk en moeten het vooral hebben van snel combinatievoetbal of een individuele actie van Amrabat.
Predatorfish
Selectiespeler
 
Berichten: 455
Geregistreerd op: 27-08-2007 12:13
Woonplaats: Amsterdam

Re: Januari, aanhaken of afhaken

Berichtdoor Blizzard » 21-01-2008 15:36

Ik denk dat Poulsen meer iemand is voor op de flank dan centraal, daarvoor mist hij denk ik bepaalde specifieke kwaliteiten. Maar op de rechterflank doet Poulsen het gewoon uitstekend vind ik, veel loopvermogen, verdedigd goed mee, oog voor de combinatie en een goeie voorzet. Hij heeft al een aantal assists afgeleverd en een 2 doelpunten gemaakt. Ik vond hem tot vorig seizoen ook niks omdat ik vond dat hij toen technisch tekort kwam en teveel een dravertje was maar nu laat hij hele leuke dingen zien. Ben wel een beetje fan van hem geworden :oops:

En om terug te gaan naar de ts. Kampioen zullen we waarschijnlijk niet worden, maar als je met deze spelersgroep niet in de top5 eindigt moet je je schamen (vind ik).
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Jakob Poulsen

Berichtdoor BS » 21-01-2008 15:44

Poulsen is de laatste maanden prima bezig inderdaad. Daarvoor voegde hij helemaal niets toe, mooi dat hij nu laat zien dat hij meer in zijn mars heeft. Ook goed om te zien dat Heerenveen nu twee opties voor de rechterflank heeft, hopelijk zet hij deze lijn door.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Re: Januari, aanhaken of afhaken

Berichtdoor SCH-FAN » 21-01-2008 15:52

Ik denk dat Poulsen meer iemand is voor op de flank dan centraal, daarvoor mist hij denk ik bepaalde specifieke kwaliteiten.


tegen feyenoord speelde poulsen centraal op het middenveld i.p.v. van bradley (schorsing). ik vond dat hij die wedstrijd goed speelde. ik denk dat heerenveen de vervanger van bradley alwel in huis heeft, met poulsen en ik misschien ook nog wel met grindheim (speelde bij zijn oude ploeg conrolerend maar vind dat hij op 10 beter is, geef hem een controlerende taak met dat hij vaak mag opkomen, zie een Bradley achtige rol)
SCH-FAN
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 22-08-2007 14:21

Re: Jakob Poulsen

Berichtdoor drika746 » 24-01-2008 14:44

Ik vond Poulsen gister weer uistekend spelen, mooie actie ook met die panna waar hij een vrije trap voor kreeg de 1e helft. En hij kan inmiddels scoren ook nog :lol:
Tot hoe lang ligt hij nog vast bij Heerenveen ?
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: Jakob Poulsen

Berichtdoor Lipton » 24-01-2008 14:47

Hij heeft een contract tot medio 2009. Het was vooral in het begin van het seizoen jammer dat hij nog niet zovaak wist te scoren, want toen werden er regelmatig ballen van hem van de lijn gehaald.
Hij is nu prima bezig, maar dat was hij vorig jaar ook rond deze tijd, en na die goeie periode viel hij aardig terug, hopelijk kan hij die goeie lijn dit seizoen vast houden.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten