Thomas Prager

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Roorda kan juist iets heel goed dat Prager helemaal niet kan: snel en over grote afstand verplaatsen van het spel en daarmee de ruimte benutttend die er door het snelle handelen is voor rappe jongens als Pranjic, Sueljmani en Beerens. Prager opereert in een heel klein gebiedje en heeft geen overzicht.
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Gekko schreef:Roorda kan juist iets heel goed dat Prager helemaal niet kan: snel en over grote afstand verplaatsen van het spel en daarmee de ruimte benutttend die er door het snelle handelen is voor rappe jongens als Pranjic, Sueljmani en Beerens. Prager opereert in een heel klein gebiedje en heeft geen overzicht.
Ik zeg ook niet dat hij niet goed kan voetballen, ik vind alleen dat hij gigantsich gehyped wordt omdat het een Fries is.
Kwaliteit heeft hij zeker wel.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Ik vind en vond dat Prager een goede, verdedigende middenvelder is en blijft. Alleen moet de technische staf het wel in de speler zien zitten. En dat was bij Prager niet het geval. Ik blijf erbij dat hij een meer dan nuttige speler is met al die breekebeentjes die er nu in staan.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

In de LC is te lezen dat Prager een kans krijgt, maar eventueel mag vertrekken. Sollied bevestigd dat.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Prager is echt iemand van, man uitschakelen en bal inleveren. Zijn man uitschakelen kan ie heel goed, maar aan de bal is ie zeer matig en bij Heerenveen wordt ook verwacht dat ie dat kunstje ook beheerst. Sneu voor Prager, maar tis eenmaal zo
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Feanfan 1 schreef:Prager is echt iemand van, man uitschakelen en bal inleveren. Zijn man uitschakelen kan ie heel goed, maar aan de bal is ie zeer matig en bij Heerenveen wordt ook verwacht dat ie dat kunstje ook beheerst. Sneu voor Prager, maar tis eenmaal zo
Deze mensen zijn ook nodig en dat beseft men te weinig bij Heerenveen. Je wint een wedstrijd niet met 11 goede voetballers, je hebt ook "simpele" balafpakkers nodig om een wedstrijd te winnen. Maar het gros van het publiek ziet liever 11 prima donna's waardoor de verhoudingen in het veld niet kloppen en we ook niet de wil om te winnen hebben...
scheerenveen.supporterswereld.nl
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ben ik gedeeltelijk wel met je eens. Er moeten idd een stuk of 3/5 echte winnaard tussen zitten
Een Cristian Grindheim is hetzelfde type als Prager, maar is voetballend beter. Ook niet heel geweldig, maa beter als Prager.
En ik denk dat 95% van de mensen Grindheim heel graag in de basis ziet.
En als je een enquete hebt tussen Grindheim en Prager denk ik dat Grinheim wint. Hoe dan ook, Sollied en consorten beslissen, wat wij ook willen
scharrelkip
Bankzitter
Berichten: 191
Lid geworden op: 06-08-2007 11:27

Bericht door scharrelkip »

Vandaag in Surhuisterveen de bevestiging gezien.Grindheim heeft toch meer te vertellen op het middenveld.
Al moet er wel een speler met voetbalvermogen naast staan.Roorda kan dat zeker zjn.

Prager mag van mij zeker blijven.Speelde goed in in de 1e helft.Nu Verbeek er niet meer is,krijgt hij zijn kans weer.
Volgens mij,zag alleen Verbeek het niet zitten in Prager.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

scharrelkip schreef:Volgens mij,zag alleen Verbeek het niet zitten in Prager.
Dat zag Verbeek dan goed, want Grindheim, Roorda, Pranjic en Bradley zijn allemaal beter dan Prager. Het is dus volkomen logisch dat Prager vorig seizoen niet in de basis stond.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

scharrelkip schreef:Vandaag in Surhuisterveen de bevestiging gezien.
Je moet niet zoveel conclusies verbinden aan 1 wedstrijdje tegen goedwillende amateurs.
Op naar het volgende seizoen....
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Ane Lenstra schreef:Geef die jongen een kans..
58 wedstrijden in het eerste, voldoende kans lijkt me. Soms bracht hij wat extra's met zijn geweldige inzet, maar ik heb hem nooit zien uitblinken. Sympathieke jongen, maar ik denk dat de concurrenten voor zijn positie (Roorda, Grindheim en Svec) gewoon beter zijn.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Ane Lenstra schreef:Hij is nog hartstikke jong
Hij kan nog zóveel leren
Maar als je hem nu al afschrijft..
Wacht nu eerst maar eens hoe hij onder Sollied presteerd, dat kan heel anders gaan. Kijk hoe Rutten voormalig nietsnutten van Twente aan het voetballen kreeg..
Welja, we geven hem nog een jaar de kans. Prima, maar dan betekent dat dus exit voor Roorda, Svec of Grindheim. Vind je Prager nou écht beter dan die drie?

Ik ben de eerste die staat te juichen als Prager de sterren van de hemel gaat spelen, maar ik acht de kans bijzonder klein dat dat ooit gebeurt.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Prager is naar Oostenrijk vertrokken, waar twee clubs belangstelling voor hem hebben.

Bron: OF
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Prager heeft vanavond om 21.30 uur getekend bij LASK Linz uit Oostenrijk.

Bron : transfermarkt.de.

Transfersom circa 8 ton.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

mooi voor hem
is hier toch wat lullig behandeld afgelopen winter
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Succes in Oostenrijk Thomas! Toch altijd een prima kracht voor Heerenveen, weinig zeuren en hard werken als het nodig was.
Op naar het volgende seizoen....
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Persoonlijk vind ik Prager te goed voor de eerste divisie maar wellicht promoveren ze snel met inzet van Prager.

Edit: officele website melde dat het eerste divisie was.
Laatst gewijzigd door Lipton op 31-08-2008 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

LASK Linz speelt in de T-mobile Bundesliga. Dus gewoon het hoogste niveau van Oostenrijk.
Gebruikersavatar
Marça
Wereldspeler
Berichten: 2014
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Wechselt Thomas Prager vom LASK zu Austria Kärnten

Austria Kärnten will LASK-Mittelfeldspieler Thomas Prager engagieren. Trainer Frenkie Schinkels und der 23-Jährige haben sich schon zu einem persönlichen Gespräch getroffen, wie Prager gegenüber LAOLA1 bestätigt. "Ich habe mit ihm gesprochen. Die Saison ist beim LASK nicht so gut verlaufen aber ich muss auch nicht unbedingt weg. Beide Optionen sind möglich, es hängt auch vom neuen LASK-Trainer ab." Der Ex-Heerenveen-Legionär hat in Linz noch Vertrag bis 2010.

© LAOLA1.at
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Thomas Prager scoort vanavond voor LASK Linz op bezoek bij het Red Bull Salzburg van Huub Stevens. Helaas weet men een 1-2 voorsprong niet vast te houden, Salzburg wint met 3-2
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

En gister weer 2 doelpunten, 4-0 tegen SV Kapfenberg. De 2-0 en 4-0 door Thomas Prager. Ik ben heel benieuwd hoe lang Prager nog in Oostenrijk zal spelen. Bij ons was ik altijd zeer gecharmeerd van hem, de hevige concurrentiestrijd op het middenveld heeft 'm echter de das omgedaan. En het is natuurlijk schandalig dat hij toen in de winterstop niet naar Racing Santander mocht, terwijl hij in de resterende wedstrijden bij ons slechts een paar keer in actie is gekomen. Wat dat betreft gunde ik hem die schitterende treffer tegen Vitesse van harte!
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Thomas Prager op verlanglijst van Huub Stevens

Thomas Prager staat in de belangstelling van Red Bull Salzburg. De 24-jarige Prager speelt op dit moment voor LASK Linz, waar hij dit seizoen zeer veel indruk maakt. Prager scoorde in de Oostenrijkse Bundesliga in negen wedstrijden al zes maal.

Volgens de Oostenrijkse krant Kurier heeft Stevens inmiddels aangegeven dat hij Prager aan de selectie wil toevoegen. Stevens wil graag het middenveld versterken en ziet Prager als ideale kandidaat. De Oostenrijker speelde in het verleden 58 competitiewedstrijden voor sc Heerenveen, daarin scoorde de middenvelder één keer. Het contract van Prager bij LASK Linz loopt nog door tot aan het einde van het seizoen.
Prager doet het dus maar goed in Oostenrijk
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Zou een mooie vervolgstap voor 'm zijn. Wat mij betreft had 'ie bij ons ook helemaal niet weg gehoeven. Afijn, als je moet concurreren tegen spelers/talenten als Bosvelt, Hanssen, Pranjic, Roorda, Grindheim, Bradley, Ëlm en Svec, dan kun je die strijd verliezen.
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

En hij scoort vanavond alweer, waardoor zijn gemiddelde nu ligt op 7 doelpunten in 10 duels.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Ironis
Wereldspeler
Berichten: 1438
Lid geworden op: 27-04-2009 11:39
Locatie: Rotterdam

Bericht door Ironis »

ItFean82 schreef:En hij scoort vanavond alweer, waardoor zijn gemiddelde nu ligt op 7 doelpunten in 10 duels.
[Mierenneukmode on]
Zijn totaal bedoel je..
Zijn gemiddelde is natuurlijk 0,7 doelpunt per wedstrijd :D
[Mierenneukmode off]
Mooi aantal, en Red Bull is de laatste tijd niet de minste club..
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

je hebt gelijk :lol:
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Scoort gister de winnende (0-1) op bezoek bij Sturm Graz. Dit seizoen er toch al weer 8 gemaakt in de competitie, aldus de eigen LASK Linz-clubsite
In case of doubt, make it sound convincing
Scoobix
Invaller
Berichten: 284
Lid geworden op: 15-12-2004 17:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door Scoobix »

Ben je aan het werk bij FC utrecht , zie je in1s een bekend blond koppiej zich warm lopen :D

Laatste 10 minuten mocht Thomas nog ff meedoen in de domstad ;)
Plaats reactie