Thomas Prager

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Paolo Soprani
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 27-09-2005 21:16

Thomas Prager

Bericht door Paolo Soprani »

het contract van Prager loopt deze zomer af

er werd even gesproken over verhuur tot einde seizoen, betekent dat ook dat hij wel mag/kan blijven om ritme en ervaring op te doen en volgend seizoen weer een nieuwe kans zal krijgen

wat mij betreft wel, ik vond hem tot zijn blessure goed spelen maar heeft daarna niet weer de kans gekregen omdat hanssen en norregaard voorkeur kregen om in te vallen
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ik ga ervan uit dat het contract van Prager wordt verlengd. Het is een goede speler, waar nog veel potentie in zit. Bovendien is hij nog jong, 19/20 jaar. Verhuren is dus een goede optie, omdat hij hier nog niet echt aan spelen toe komt. Maar een verkoop zou ik erg betreuren.
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

ik vraag me af of ze zijn contract gaan verlengen omdat nu die nieuwe Amerikaan is aangetrokken voor dezelfde positie en we zitten erg ruim in de middenvelders (Hanssen, Bosvelt, Norregaard, Bruggink, Breuer, H. Drost....)

Maar persoonlijk vind ik hem een goeie voetballer.
Net fan dat benaude!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Volgesn mij heeft hij nog een contract tot 2008, vorig seizoen verlengd.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Prager kennende, gaat hij zijn contract niet verlengen.
SCH
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

En waarom niet? Prager kennende zou ik juist zeggen dat ie dat wel doet.
Een onderschrift: wat is dat?
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Ken jij Prager wel goed genoeg dan? :wink:
SCH
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

We dachten ook dat we Samaras goed kenden..... :evil:

Hangt er vanaf als hij wordt verhuurd of niet en hoe hij daar presteerd.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
SCH-4-LIVE
Selectiespeler
Berichten: 578
Lid geworden op: 16-12-2004 19:31

Bericht door SCH-4-LIVE »

Prager heeft gewoon nog een contract tot en met medio 2008. Aldus de VI seizoensgids 05-06.
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
Gebruikersavatar
Paolo Soprani
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 27-09-2005 21:16

Bericht door Paolo Soprani »

SCH-4-LIVE schreef:Prager heeft gewoon nog een contract tot en met medio 2008. Aldus de VI seizoensgids 05-06.
op de fansite (deze site dus) staat dat het contract tot juni 2006 loopt.....
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

fansite is niet altijd up-to-date helaas.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

De komst van Heerenveen-middenvelder Thomas Prager naar Sparta lijkt definitief van de baan. De zaakwaarnemer van de 20-jarige Oostenrijker had beide clubs een ultimatum gesteld; voor afgelopen woensdag zou de huur-overeenkomst rond moeten zijn. Omdat dat niet is gebeurd, heeft Prager Sparta uit z'n hoofd gezet. Hij gaat zich nu volledig concentreren op Heerenveen.
Aldus ITWM.nl.
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Hmm vreemde zaak... (alhoewel zaakwaarnemer krijgt toch weinig geld dus heeft hij vast geen zin in zo veel werk)
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gebruikersavatar
Paolo Soprani
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 27-09-2005 21:16

Bericht door Paolo Soprani »

kunnen we hem niet eens als rechtsback proberen, opbouwend zeer goed en verdedigen is toch te leren nietwaar
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Prager mag het van mij als rechtsback proberen. Hij heeft de snelheid, het 'vuur', gevoel voor positie.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Súrhusterfeanfans schreef:Prager kennende, gaat hij zijn contract niet verlengen.
Waarom niet?? Volgens mij wil hij beslist slagen bij Heerenveen en had hij ook niet heel veel zin in een bezoek aan sparta. HIj wou beslist pas na de wedstrijd tegen sparta dat het in zou gaan en hij wou na het half jaar ook terug naar Heerenveen.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Op rechtsback zou je het met Prager inderdaad kunnen proberen. Het is een verdedigend ingestelde speler, en is bovendien een bijtertje. Lekker fel, dus al met al zou hij kunnen slagen op die positie.

In het begin van het seizoen tipte ik Henrico Drost ook als rechtsback, jammer genoeg is dat nog niet een succes gebleken. Wellicht dat dat nog wel gebeurd.

Prager en Drost zijn 2 jonge jongens, met een goede instelling. Ze komen niet altijd aan spelen toe, maar op de rechtsback denk ik wel dat ze aan meer speeltijd toe kunnen komen. Geen slecht idee.
Strukeduker
Bankzitter
Berichten: 227
Lid geworden op: 18-11-2004 21:00
Locatie: Drylts!
Contacteer:

Bericht door Strukeduker »

Gearard schreef:Prager en Drost zijn 2 jonge jongens, met een goede instelling. Ze komen niet altijd aan spelen toe, maar op de rechtsback denk ik wel dat ze aan meer speeltijd toe kunnen komen. Geen slecht idee.
Maar met de nieuw aangekochte Deen is dit weer afwachten. Maar toch hoop ik dat Prager de nodige minuten nog gaat maken..!!
Gebruikersavatar
forza delfstrahuizen
Nieuw talent
Berichten: 65
Lid geworden op: 05-07-2005 16:44
Locatie: Echten

Bericht door forza delfstrahuizen »

tja weeeeeeeeeeer een middenvelder beetje jammer weer geen spits
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

forza delfstrahuizen schreef:tja weeeeeeeeeeer een middenvelder beetje jammer weer geen spits
Euhm Prager gaat weg en die Deen is voor de verdediging gehaald dacht ik zo dus over wie
heb je het hier?
Heerenveen: superbia ex septentrio
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

michel schreef: Euhm Prager gaat weg en die Deen is voor de verdediging gehaald dacht ik zo dus over wie
heb je het hier?
Prager gaat *niet* weg. Of bedoelde je Bakkatti?
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Mjah, verkeerd gezegd inderdaad. Bedoelde dat het hier over Prager ging en hierboven
over Prager naar sparta. En dat die Deen voor de verdediging is gehaald. Dus wtf. doet
die reactie hier.
(Gewoon niet bij nagedacht/ te snel gereageerd van mijn kant)
Heerenveen: superbia ex septentrio
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Uit de LC
Prager bij Oostenrijkse selectie

Gepubliceerd op 29 april 2006, 00:13

Heerenveen - Oostenrijker Thomas Prager is, in navolging van doelman Brian Vandenbussche (voor België), de tweede speler van SC Heerenveen die deze week een uitnodiging heeft gekregen voor de nationale ploeg van zijn land.

De middenvelder doorliep eerder alle jeugdselecties van Oostenrijk, maar zat nooit eerder bij de hoofdmacht van het Alpenland. Prager speelde dit jaar ‘slechts' 15 competitiewedstrijden voor Heerenveen. In de play‑offduels tegen Roda was hij beide keren basisspeler
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Voor mij persoonlijk ook de enige echte verrassing na Huntelaar deze Prager. Heeft een goed voetbalinzicht en kan denk ik alleen nog maar beter worden, een goede voetballer!
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Ben ik het mee eens Paparazzi. Prager speelt echt heel erg sterk. Veroverd veel ballen, en is vaak erg scherp. Hij speelt op het scherpst van de snede en pakt dan zo nu en dan ook wel eens een gele kaart. Maar in een ploeg als deze is dat helemaal niet erg, er mogen wel wat meer van dit soort spelers zijn die er op z'n tijd eens in vliegen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Florekud
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 20-01-2006 09:06

Bericht door Florekud »

Volgens deze link mogen we het komende jaar ook nog genieten van Prager:

http://www.transfermarkt.de/spieler/spi ... r_id=21463

Mag hij nog een centimeterje of 15 groeien en is het helemaal fantastisch!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

De eerste onzin in dat bericht heb ik al: Fuss links!
Je ziet zo dat Prager van nature rechtsbenig is.
Verder: Offensieves Mittelfeld!
Toch eerder verdedigend/controlerend /stofzuigertype ( met absoluut ook opbouwende kwaliteiten ).
Florekud
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 20-01-2006 09:06

Bericht door Florekud »

Gaaaaaaaap!!!!
Daar ging het toch helemaal niet over????

Maar je hebt weer iets gevonden waar je over kan mieren zonder dat je iets over het onderwerp van de discussie hoeft te zeggen. Lekker makkelijk, maar moeilijk als je schoenen moet kopen. Misschien kunnen we ons nu weer even bezighouden met de vraag zelf en niet gaan focussen op allerlei bijverschijnselen....
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Nou, nou, bankzitter, ik neem tenminste de moeite je bericht door te lezen.
En daarbij vallen me een paar onjuistheden op.
Mag dat ook niet meer?
Maar als ik er verder iets over moet zeggen: een langer verblijf van Prager bij Heerenveen is in alle opzichten goed voor de club. Nou goed?
Florekud
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 20-01-2006 09:06

Bericht door Florekud »

Dan moet je het ook goed doen!! Als je echt even had gekeken dan had je zien dat er een stuk objectiviteit op de site gecombineerd staat met een stukje redactionele interpretatie van de redactie van de site.

Mijn naam op dit forum is Florekud, dus is het ook wel zo netjes om me zo aan te spreken en niet net te doen alsof jij verheven bent boven mij door je te beroepen op selectiespeler. Want daat laten beide reacties van je niet zien. Want door vaak op de pot de schijten word ik ook geen minister van landbouw!!

Ik ben blij dat we het eens zijn over een langer verblijf van Prager bij Heerenveen. Laten we hopen dat we dat volgend jaar ook zullen zijn.

O Ja :wink:
Plaats reactie