Michael Bradley

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

steven_9
Nieuw talent
Berichten: 70
Lid geworden op: 10-05-2006 20:53

Bericht door steven_9 »

Het lijkt me toch dat je met je WK team gaat oefenen. Maar dat doen ze bij de VS waarschijnlijk niet....
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

oldtimer schreef:Niet zo gek als je je realiseert dat hij dicht in de buurt zat.
In elk geval in Europa.
Al weet ik niet waar die wedstrijd precies is gespeeld.
U.S. MNT Defeats Venezuela, 2-0, at Cleveland Browns Stadium
of Cleveland moet Amerikaans zijn voor Flevoland ofzo maar dis toch echt in de States. :)
Net fan dat benaude!
siep620
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 30-01-2006 20:09

Bericht door siep620 »

hij speelt goed de laatste tijd goed
8)
''le president''
GeorGios Samaras 20
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 04-03-2005 17:57
Locatie: Zwaagwesteinde

Bericht door GeorGios Samaras 20 »

Michael zal het dit seizoen erg zwaar krijgen om een basisplaats af te dwingen , al gun ik hem dit van harte..
Ik vind het een echte werker , waarbij ook de nodige techniek niet ontbreekt..
Hoop dat ie veel minuten zal maken dit seizoen ,
Lets go' Michael!
* Viva Garcia !
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Opzich is dat op dit moment ook nog niet een probleem vindt ik, hij is volgens mij net 19 geworden en zit dus nog op een hele jonge leeftijd!

Maar en zal vast en zeker weer een blessure golfje komen waardoor Bradley en alle andere reserves speelminuten kunnen maken.
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Bondscoach Thomas Rongen kon middenvelder Robbie Rogers zo meekrijgen, maar van Michael Bradley blijft hij voorlopig af. Het Amerikaanse jeugdteam speelt van 17 tot en met 21 januari een kwalificatietoernooi voor het WK voor spelers onder de twintig jaar. Dat kwalificatietoernooi vindt plaats in Panama. sc Heerenveen weigert echter Michael Bradley vrij te geven voor dat toernooi. ,,Ze hebben categorisch 'nee' gezegd tegen onze verzoeken'', zegt Rongen. ,,Ze vinden dat ze in hun recht staan en dat ze geen FIFA-regels overtreden door te weigeren. We hebben beroep aangetekend bij de Nederlandse voetbalbond en nu stappen we naar de FIFA.''

Mocht de Amerikaanse bond gelijk krijgen, dan moet sc Heerenveen Bradley missen in de eerste wedstrijd na de winterstop. Dat is de uitwedstrijd tegen landskampioen en koploper PSV, op 20 januari. Voor de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo op 26 januari zou de middenvelder terug moeten zijn. De verwachting is dat er uiterlijk begin volgende week meer duidelijk is over de vraag of Bradley na de winterstop wel of niet beschikbaar is voor sc Heerenveen.


bron: abelenstra.com
Allrounder
Nieuw talent
Berichten: 56
Lid geworden op: 02-01-2007 19:34

Bericht door Allrounder »

ben het eens met heerenveen dat ze hem er niet heen laten gaan want dan mist ie de wedstrijd tegen psv dat lijkt me toch zonde. verder zou hij net op tijd terug zijn voor heracles en dan kan die nog wel vermoeid zijn van het reizen en dergelijke.
Gebruikersavatar
yeep
Jeugdspeler
Berichten: 31
Lid geworden op: 14-03-2006 11:27
Locatie: luxwoude

Bericht door yeep »

Wel een belediging voor een amerikaan als hij niet voor zijn land uit mag komen.
Die vlag doen ze alles voor.
ForzaPrager
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 10-12-2006 17:56
Locatie: Beetgumermolen

Bericht door ForzaPrager »

Ik vind het een beetje raar dat ze dit gaan verbieden. we hebben toch wel genoeg middenvelders, laat dan maar eens iemand anders invallen dan Bradley. Dan kan Bradley mooi mee doen met VS <20!
tsjah het is nu eenmaal zo
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Jongens, die ene wedstrijd...

Michael zal niet in de basis starten en je ontneemt hem de kans op een interland (onder 20). Laat die jongen lekker gaan, tenzij hij het geen probleem vind dat Heerenveen 'Nee' zegt...
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Laat hem lekker gaan. Hoeven wij ons niet aan hem te ergeren dat hij invalt en er toch weer niks van bakt.

Het spijt me zeer.. maar we hebben vast wel betere middenvelders dan Bradley.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Goh Flying Tilster. Ik ben benieuwd wie jij wel als goede middenvelder bestempeld. Bradley is een jonge jongen met ontegenzeggelijk veel kwaliteiten. Dat hij een keer slecht invalt, wil nog niet zeggen dat hij er niks van kan.

En wat betreft dat: "de bal erin slingeren van Breuer". Welke Henkie moet die bal erin koppen? Nilsson met z'n 1m70? Hou toch op man. Je zeurt over slecht voetbal, maar je wilt wel ballen zo snel mogelijk kansloos voor de pot geslingerd hebben. Over verzorgd voetbal gesproken....
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Op het moment dat (zoals tegen Utrecht) het niet geweldig loopt en er is niet meer zo lang te spelen, dan moet je die bal er wel in gooien. Dat kan dan nog gevaar opleveren.
Voor hetzelfde geldt sluipt er paniek bij hun in de verdediging, want dat ze overeind bleven hadden ze alleen te danken aan Michel Vorm.

Nu leverde het helemaal geen gevaar op en speel je zeer teleurstellend gelijk.

Goede middenvelders t.o.v. Bradley:
1) Bosvelt
2) Prager
3) Pranjic
4) Hanssen (nu nog wel...)
5) Poulsen (zelfs Poulsen vind ik beter dan Bradley op dit moment)
6) Yildirim (speelde dit seizoen ook meer op het middenveld)

Dat zijn dus al 6 die beter zijn. En.. zou de ploeg hem missen als we tegen PSV moeten??? Ik denk dat dat best meevalt en je hem die kans gewoon moet gunnen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Ik denk dat je gewoon blij mag zijn dat je een speler als Bradley hebt. Hij is aanvallender ingesteld als de meeste andere middenvelders die je net opnoemt. Bosvelt, Prager, Hanssen, Poulsen zijn allemaal defensief/controlerend en hebben weinig inzicht om openingen te creeren. Pranjic en Yildirim zijn vleugelspelers, daar komt Bradley sowieso niet tot zijn recht. Voor de twee plekken centraal is Bradley de enige aanvallend ingestelde speler in vrijwel de gehele selectie (nu heb je Johnson, Turk etc, maar daar mag je nog niet veel van verwachten). Nu kun je Bradley wel laten gaan, tegen PSV is de kans dat je punten pakt toch nihil, maar tegen elke andere club had ik hem absoluut erbij gehouden.
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Bradley was ook de middenvelder die de assists gaf voor de wedstrijd tegen Excelsior, dus zo slecht als hij hier wordt bestempeld is onzin.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gebruikersavatar
Koekje
Nieuw talent
Berichten: 148
Lid geworden op: 05-11-2006 17:42
Locatie: H'veen
Contacteer:

Bericht door Koekje »

Ik vind bradley ook niet zo slecht spelen maar zullen we hem echt missen tegen PSV?
Ik denk het niet. Ik gun hem dat kwalificatietoernooi wel. Neem je ook weer wat ervaring op lijkt mij, andere spelers tegen je en het is ook leuk dat hij dan weer bij landgenoten speelt. No place like home.
Koekje erbij?
GW
Bankzitter
Berichten: 169
Lid geworden op: 02-02-2005 13:14

Bericht door GW »

Ik snap niet dat mensen bradley goed vinden. En dat hij aanvallend is, dat heb ik nog weinig gezien. Bij alle ballen die hij krijgt, draait hij altijd weer richting verdeding en speelt de bal vaak naar 1 van hem. De buitenste middenvelders ziet hij bijna altijd over het hoofd. Tegen utrecht was het ook weer goed te zien. Pranjic had zeeen van ruimte, maar steeds weer terug draaien richting verdediging. Meestal als bradley de bal krijgt gaat het tempo uit het spel, want hij loopt veelsteveel met de bal (meestal richting verdediging of op zij, bijna nooit vooruit. Zeker met onze snelle spitsen en pranjic op de flank, moet je de bal snel laten rond laten gaan. Zelfs de gatendichtlopers (bosvelt, hanssen en prager) doet dit vaak nog beter, dus dat zegt genoeg over de "spelverdeler" bradley.
Ik val onder klapvee!!
elp
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 09-01-2006 07:52
Locatie: Lemmer
Contacteer:

Bericht door elp »

Bradley, Zuiverloon, Poulsen etc die jongens zijn nog jong. Daar moet je wat geduld bij hebben. ik snap dan ook niet dat ze door sommige supporters al worden afgeschreven. Bij Prager duurde het ook wat langer, die jongens die komen er wel mits ze maar de tijd krijgen. Dit wil nog niet zeggen dat ze in de basis moeten staan maar om ze nu al af te schrijven lijkt me te vroeg.
Eala Frisia!
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Ik heb het al eerder aangegeven, maar ik vind Bradely een topper in wording..

Hij weet precies wat hij doet raakt niet snel in paniek en is erg taakbewust.. een type speler dat iedere trainer in zijn elftal wil...

Daarnaast is hij nog erg jong en toch al een aantal keren op trainingsstages meegeweest met het elftal van de USA plus de beste rookie in de MLS en dat gaat heus niet alleen als je vader trainer is van New York daar moet je zelf ook wat voor kunnen.
Spijt heb je morgen maar!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

GW schreef:Ik snap niet dat mensen bradley goed vinden. En dat hij aanvallend is, dat heb ik nog weinig gezien. Bij alle ballen die hij krijgt, draait hij altijd weer richting verdeding en speelt de bal vaak naar 1 van hem. De buitenste middenvelders ziet hij bijna altijd over het hoofd. Tegen utrecht was het ook weer goed te zien. Pranjic had zeeen van ruimte, maar steeds weer terug draaien richting verdediging. Meestal als bradley de bal krijgt gaat het tempo uit het spel, want hij loopt veelsteveel met de bal (meestal richting verdediging of op zij, bijna nooit vooruit. Zeker met onze snelle spitsen en pranjic op de flank, moet je de bal snel laten rond laten gaan. Zelfs de gatendichtlopers (bosvelt, hanssen en prager) doet dit vaak nog beter, dus dat zegt genoeg over de "spelverdeler" bradley.
Ook Hanssen draait, vooral hij op de rechterflank beland is, continu terug.
Een van de vele redenen waarom het aanvalsspel over rechts vaak een drama is.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Ook ik heb het al eerder gezegd; Bradley is een heel middelmatige voetballer met beperkte kwaliteiten en veel te licht voor Heerenveen. Zoals Flying Tilster al aangaf hebben wij niets te vrezen als ie [even] weg is, middenvelders met meer kwaliteit genoeg te over!
Miereneukert!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Uhuh, Bradley is heel ver als voetballer, zeker voor zijn leeftijd!

Ha, maar een heel middelmatige voetballer, dan had Verbeek hem ook vast op de bank gezet als hij Heel middelmatige voetballer was.. :D
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Voorstopper schreef:Ik denk dat je gewoon blij mag zijn dat je een speler als Bradley hebt. Hij is aanvallender ingesteld als de meeste andere middenvelders die je net opnoemt.
Sorry, maar ik heb Bradley meer terug zien spelen dan vooruit
Dat wil niet zeggen dat ik hem nu afschrijf. Alleen denk ik dat we nu betere middenvelders hebben en dat we hem tegen PSV niet zouden missen.

We zullen toch een ervaren rustige middenvelder nodig hebben als Bosvelt stopt / gestopt is. Je merkt de laatste 2 wedstrijden (zonder Bosvelt) dat het erg onrustig is op het middenveld.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Ja, iedereen z'n mening... 8)

Hanssen, Bosvelt, Poulsen en Prager (in mindere mate) zoeken net zo vaak de weg terug. Dat Bradley dat 1x op de vleugel doet ok, maar goed, dat is totaal zijn positie niet. En de rechterkant is gewoon een drama nu Yildirim er niet is, het is een gapend gat en met een halve rechtsback (Poulsen is toch echt geen volledige rechtshalf) op rechts krijgen we daar sowiezo altijd moeilijkheden.

Laten we nu dit maar laten, ieder z'n mening, ieder zijn favorieten. Ik ben blij met Bradley, anderen niet. Van die halven als Poulsen word ik niet blij, maar goed. Prima. :lol:
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Voorstopper schreef:En de rechterkant is gewoon een drama nu Yildirim er niet is
Daar sla je de spijker op de kop. In het systeem wat er nu gespeeld wordt, speelde Yildirim goed aan die kant.
Nu hij geblesseerd is hebben we dus geen juiste vervanger.

Zou het iets zijn om Johnson daar neer te zetten? Die vond ik prima spelen bij zijn invalbeurten.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Bradley is er tegen PSV er gewoon bij!

Hopelijk krijgt hij dan wel speelminuten, anders zou het wel lullig voor hem zijn.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Ja, maar het blijft natuurlijk wel zo dat hij beroepsvoetballer is en dat Heerenveen zijn salaris betaalt. De vanzelfsprekendheid waarmee tegenwoordig spelers voor allerlei wedstrijden vrijaf moeten krijgen irriteert mij wel eens. FIFA-regels of niet.
joop
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 07-11-2006 18:21

Bericht door joop »

ben persoonlijk wel gecharmeerd van bradley
Laatst gewijzigd door joop op 26-05-2007 08:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Lipton schreef:Bradley is er tegen PSV er gewoon bij!
Wat een opluchting, ik zag het al helemaal niet zitten zonder hem........ :lol:
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

'Gold Cup komt voor Beasley op juiste moment'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 25 mei om 19:39

Acht dagen nadat Bob Bradley van interim-bondscoach tot bondscoach van de Verenigde Staten promoveerde, heeft hij zijn eerste selectie bekendgemaakt. De kersverse kiesheer zal 23 spelers meenemen naar de aanstaande CONCACAF Gold Cup.

Aan het eindtoernooi nemen landen deel die behoren tot Noord -en Centraal-Amerika, evenals het Caribisch gebied. In totaal twaalf landen zullen tussen 6 en 24 juni proberen om de successen van Team USA van twee jaar terug te herhalen.

DaMarcus Beasley kreeg tevens een uitnodiging van Bradley. De 62-voudig international mag deze zomer bij PSV vertrekken en hoopt zich dan ook tijdens het eindtoernooi in de kijker te spelen. Het voorbije seizoen kwam hij op huurbasis uit voor Manchester City, maar besloten The Citizens de optie tot koop niet te lichten.

De volledige selectie:

Doel: Brad Guzan (Chivas USA), Tim Howard (Everton) en Kasey Keller (Borussia Mönchengladbach)

Verdediging: Carlos Bocanegra (Fulham), Jonathan Bornstein (Chivas USA), Jay DeMerit (Watford), Frankie Hejduk (Columbus Crew), Oguchi Onyewu (Standard Luik), Michael Parkhurst (New England Revolution), Frank Simek (Sheffield Wednesday) en Jonathan Spector (West Ham United)

Middenvelders: DaMarcus Beasley (PSV), Michael Bradley (SC Heerenveen), Ricardo Clark (Houston Dynamo), Clint Dempsey (Fulham), Benny Feilhaber (Hamburger SV), Justin Mapp (Chicago Fire), Pablo Mastroeni (Colorado Rapids) en Steve Ralston (New England Revolution)

Aanvallers: Brian Ching (Houston Dynamo), Landon Donovan (Los Angeles Galaxy), Eddie Johnson (Kansas City Wizards) en Taylor Twellman (New England Revolution)
Op naar het volgende seizoen....
Plaats reactie