Gertjan Verbeek

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Dat is niet de reden. Ik zie overigens Jan de Jonge ooit wel weer eens terugkomen. Ook bikkelhard, maar ik denk dat ie goed lag in de spelersgroep en dat het ook wel een vakman is.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

roelof de vries schreef:Dat heeft ie nooit. Als hij zou omgaat met zijn spelers als dat ie doet met de pers, dan kan ik me vorstellen dat er spelers zijn die weg willen. Ik ben heel benieuwd of het vertrek van Samaras er eventueel mee te maken heeft.

Misschien ook goed om te weten dat Verbeek weigert te praten met de LC. Misschien om die reden ook twee opvallende artikelen over Verbeek ?
(Smeekes en de relatie met de spelersgroep)
Verbeek is geen man die graag in het nieuws is. Waarom zou je dan over dat soort privé-aangelegenheden moeten praten? Ik begrijp dat best.
roelof de vries schreef:Dat is niet de reden. Ik zie overigens Jan de Jonge ooit wel weer eens terugkomen. Ook bikkelhard, maar ik denk dat ie goed lag in de spelersgroep en dat het ook wel een vakman is.
Zoals ik al zei zie ik hem ooit nog weleens hoofdcoach worden, dat zou mij niks verbazen. Het is toch een man die de club en de mensen door en door kent, en hij heeft al bewezen wat van voetbal af te weten.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Dat is niet de reden. Ik zie overigens Jan de Jonge ooit wel weer eens terugkomen. Ook bikkelhard, maar ik denk dat ie goed lag in de spelersgroep en dat het ook wel een vakman is.
Ik heb in het begin van het seizoen regelmatig een training bezocht, toen Jan de Jonge nog actief was. Hij kwam heel erg goed op me over. Ik zie hem nog wel eens hoofdtrainer worden. Hij hamerde echt op het plezier dat je van het voetbal moest beleven, maar tegelijkertijd ook erg hard. Nog net iets minder als GJV.
SCH
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Verbeek is geen man die graag in het nieuws is. Waarom zou je dan over dat soort privé-aangelegenheden moeten praten? Ik begrijp dat best.
Daar heeft het niks mee te maken. Als trainer van SC Heerenveen hoor je gewoon met de pers, zeker de regionale, te praten, ook als je af en toe van mening bent dat ze te kritisch zijn. Dat mag best eens, het hoeft niet altijd een goed weer show te zijn natuurlijk.

Dat Verbeek niks meer wil zeggen is gewoon omdat hij vind dat de LC te kritisch is geweest over de club. Nou, welkom in de wereld die profvoetbal heet. Daar kan dat soms gebeuren. En natuurlijk ook wel logisch onderhand. Het leuke en vrijblijvende bij SC Heerenveen mag er wel eens een keer af.

Ik denk dat De Jonge een heel goede zou zijn. Tactisch en qua oefenstof denk ik niks minder dan Gertjan en op het gebied van peoples management misschien nog wel beter zelfs.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Nielshh schreef:Daar heeft het niks mee te maken. Als trainer van SC Heerenveen hoor je gewoon met de pers, zeker de regionale, te praten, ook als je af en toe van mening bent dat ze te kritisch zijn. Dat mag best eens, het hoeft niet altijd een goed weer show te zijn natuurlijk.

Dat Verbeek niks meer wil zeggen is gewoon omdat hij vind dat de LC te kritisch is geweest over de club. Nou, welkom in de wereld die profvoetbal heet. Daar kan dat soms gebeuren. En natuurlijk ook wel logisch onderhand. Het leuke en vrijblijvende bij SC Heerenveen mag er wel eens een keer af.

Ik denk dat De Jonge een heel goede zou zijn. Tactisch en qua oefenstof denk ik niks minder dan Gertjan en op het gebied van peoples management misschien nog wel beter zelfs.
Tjah, dat je laat zien hoe je je eigen huis hebt gebouwd en weet ik veel wat allemaal vind ik al meer dan genoeg. Ik zie niet in waarom je met dit soort dingen op de voorgrond moet treden. Misschien vind die jongen dat zelf ook wel helemaal niet leuk. En dit had ook niks met het LC te maken, dit was een programma op OF.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Hmm, dan hebben we inderdaad even een klein misverstand. Dat Geert van Tuinen bij hem de verbouwing komt bekijken vond ik inderdaad ook wat onnodig, Iets wat de Koerier trouwens ook gedaan heeft als ik het goed heb.

Neemt verder mijn punt niet weg dat het raar is dat hij niet meer met de LC praat.
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Aan artikelen en filmpjes over zijn privé leven hoeft Gert Jan helemaal niet mee te werken, het boeit mij niet eens hoe hij zijn huis gebouwd heeft. Als het over de club gaat vind ik echter dat hij altijd beschikbaar moet zijn voor de pers.. (tenzij hij gezocht wordt ofzo, maar daar is bij LC geen sprake van..)
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Nielshh schreef:Hmm, dan hebben we inderdaad even een klein misverstand. Dat Geert van Tuinen bij hem de verbouwing komt bekijken vond ik inderdaad ook wat onnodig, Iets wat de Koerier trouwens ook gedaan heeft als ik het goed heb.

Neemt verder mijn punt niet weg dat het raar is dat hij niet meer met de LC praat.
Klopt, in de Koerier heeft een tijdje terug ook wat gestaan, heb het hier volgens mij nog wel ergens liggen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Heerenveen heeft het contract met Gertjan Verbeek verlengd. De 43-jarige Verbeek, die aan zijn tweede seizoen als hoofdtrainer van Heerenveen bezig is, tekende voor twee jaar bij. Heerenveen buigt zich de komende periode over de invulling van de functie van de naar De Graafschap vertrokken assistent-trainer Jan de Jonge.

De in Jubbega woonachtige Gertjan Verbeek werd in de zomer van 2004 aangesteld als opvolger van Foppe de Haan. Verbeek presteerde in zijn eerste jaar als hoofdtrainer goed. Heerenveen slaagde er onder Verbeek voor het eerst in de clubgeschiedenis in om Europees te overwinteren en plaatste zich voor het tweede jaar in successie voor Europees voetbal. Ook dat was een unicum voor de Friese club.

Ook dit seizoen presteert Verbeek goed met Heerenveen. Ondanks het feit dat de trainer afgelopen zomer met Radomski, Väyrynen en Hestad belangrijke spelers uit het Abe Lenstra Stadion zag vertrekken en aan een nieuw team moest sleutelen, stond Heerenveen bij het ingaan van de winterstop op een keurige vijfde plaats. De Friese club plaatste zich bovendien voor de kwartfinale van de strijd om de Gatorade Cup en is ook in Europees verband nog actief.

Heerenveen gaat de komende weken op zoek naar een nieuwe assistent-trainer. De club moet een vervanger aanstellen voor Jan de Jonge, die eind vorig jaar naar De Graafschap vertrok om in Doetinchem als hoofdtrainer te gaan werken. De functie van Jan de Jonge wordt momenteel waargenomen door Wim Dusseldorp.
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Mitrita, waar is je bronvermelding??

Prima zaak dat Gert-Jan zijn contract heeft verlengd. Een goede trainer die mijn inziens perfect past bij een club als Heerenveen. Hopelijk heeft hij in zijn contract laten opnemen dat er nog één of twee goede versterkingen bij komen.
Gebruikersavatar
sch4life
Bankzitter
Berichten: 159
Lid geworden op: 08-01-2005 16:51
Locatie: ijlst

Bericht door sch4life »

Mitrita, waar is je bronvermelding??
bron: http://www.sc-heerenveen.nl
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

Verbeek vindt Sparta onrustzaaiers
27 januari 2006, 16:26
Door: Timo Brouwer
Gertjan Verbeek, de trainer van SC Heerenveen vindt dat Sparta erg apart heeft gehandeld in de eventuele overgang van Thomas Prager. De Rotterdammers leken erg geïnteresseerd te zijn in de middenvelder, maar lieten na afgelopen zaterdag niets meer horen.
Afgelopen zaterdag speelden Heerenveen en Sparta in een onderling duel met 0-0 gelijk. In de week die daar aan vooraf ging toonde de club uit Rotterdam interesse in Thomas Prager. De middenvelder heeft vele concurrenten bij de Friezen en mocht worden gehuurd. Heerenveen stelde alleen wel de eis dat hij pas na de wedstrijd tussen beide ploegen zou vertrekken aangezien Gertjan Verbeek over weinig mankrachten kon beschikken.

Sparta liet daarna echter niets meer van zich merken en Gertjan Verbeek heeft daar zo zijn vraagtekens bij. “Alles verliep positief, maar ze hebben gewoon niets meer van zich laten horen, heel raar. Blijkbaar wilden ze Prager niet écht hebben, ze hadden hem in ieder geval wel even kunnen bellen. Het lijkt er op dat Sparta alleen maar voor extra onrust wilde zorgen voor de wedstrijd tegen ons,” aldus een lichtelijk gefrustreerde Verbeek.
Ja, zo kan je ook tegenaan kijken :mrgreen:
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Of Heerenveen had niet zo kinderachtig moeten doen en gewoon Prager gelijk verhuren en laat hem maar spelen tegen Sparta...
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dat zal dan lastig worden. Spelen tegen Sparta. :wink: Tegen Heerenveen zul je bedoelen denk ik.
steward
Bankzitter
Berichten: 243
Lid geworden op: 29-09-2005 09:43
Locatie: Heerenveen

Bericht door steward »

Heerenveen rules schreef:Dat zal dan lastig worden. Spelen tegen Sparta. :wink: Tegen Heerenveen zul je bedoelen denk ik.
lol, ik denk toch echt dat hij sparta bedoeld, maar dan met sparta shirt aan :D
Leafer dea as Cambuur supporter
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Heerenveen rules schreef:Dat zal dan lastig worden. Spelen tegen Sparta. :wink: Tegen Heerenveen zul je bedoelen denk ik.
Het staat er een beetje beroerd. Beter gezegd het bericht had ik voor de wedstrijd tegen Sparta moeten posten :lol:

En dus had Prager gewoon tegen Heerenveen (voor Sparta) kunnen voetballen!
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Verbeek tijdens de persconferentie na afloop van Heerenveen-020: 'er werd goed gevoetbald, en het veldspel was prima'

Wat kan die man ongelofelijk uit zijn nek lullen! Wat een lariekoek. Het hele voetbal was gewoon waardeloos! Als de technische staf dit niet inziet, vrees ik dat we de rest van het seizoen op deze manier door gaan met ploeteren.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

verbeek...was een middelmatige voetballer..en een middelmatige trainer! Kijk dat je 2 keer europees overwinterd ligt alleen aan het poel systeem...absoluut niet aan Verbeek.
Heb je bijv. Benfica in de tweede ronde met een knock out systeem...had je echt niet overwinterd. Maar verbeek was bekend en niet DUUR! Kijk Martin jol wilde een miljoen verdienen...en je weet hoe Riemer is. Het voetbal is echt niet beter geworden...trouwens vindt het ook erg zwak dat hij tijdens het intervieuw gisteren bij sbs...zegt dat hij er niks aan kan doen dat huntelaar en Samaras weg zijn...?!?!? Hij kan toch zeggen ...ophouden Riemer...hier laten blijven! Of heeft hij helemaal niets in te brengen?? Ik moet ook eerlijk zeggen dat mijn seizoen kaart heb ingeleverd nadat hij trainer werd...en heb nog geen spijt!!!
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Baggerraartje schreef:Ik moet ook eerlijk zeggen dat mijn seizoen kaart heb ingeleverd nadat hij trainer werd...en heb nog geen spijt!!!
mooi, dat ruimt op.
je doet je nick eer aan met je bijdragen
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Nu nog je account hier opheffen, dan ben je helemaal klaar.
Anti anti. :)
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Het was al lang duidelijk dat de ploeg sterk afhankelijk was van de grillen van Samaras en Huntelaar. Zo speelt de ploeg al sinds Gertjan Verbeek trainer is. Op achterstand komen, ballen naar voren rossen en hopen dat hij goed valt. Dat leverde tot nu toe naast vervelend voetbal wel resultaat op en dus viel niemand erover.

Hoeveel wedstrijden zou Verbeek nu trainer zijn? Stuk of zeventig (inclusief UEFA Cup en beker)? In hoeveel daarvan speelde Heerenveen goed verzorgd en dominant voetbal en kreeg het op een voetballende manier een handvol goede kansen?
Gebruikersavatar
Caniggia
Invaller
Berichten: 252
Lid geworden op: 01-05-2005 17:48
Locatie: ZEVENHUIZEN
Contacteer:

Bericht door Caniggia »

Ik snap dan niet dat je hier nog steeds post.
Maar dat heb je met negatievelingen die doen zelf altijd alles goed :evil:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dus als je kritisch bent mag je hier niet meer posten?
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Ben helemaal niet negatief....zeg alleen wat ik zie! Helaas mag je schijnbaar hier alleen wat zeggen als 1...boter op je hoofd hebt 2....lange tenen hebt....of 3 alles door een rose (riemer) bril bekijkt. Jaren geleden zei ik eens dat het niks werd met nigerianen...en Riemer en Foppe! Werd ik uitgemaakt voor weet ik niet wat...Maar als je jaren lang in Nigeria hebt gewerkt snap je dat!!!! Helaas bleek ik achteraf wel gelijk te hebben!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Nigeria.
Noem je daarom jezelf baggerraartje?
Overigens: er zijn natuurlijk ook Nigerianen die het in Nederland wel hebben gemaakt, zij het niet bij Heerenveen.
Denk aan Finidi George en, toch ook wel, Kanu.
Dus toch wat kort door de bocht?
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Baggeraartje, kritiek geven is prima (da's 1 van de zaken waar dit forum voor is volgens
mij) maar jouw kritiek hierboven volg ik niet.
je noemt Verbeek (want daar gaat het hier over) een middelmatige trainer en als enige
argument daarvoor geef je aan dat hij had moeten zorgen dat de verkochte speler(s)
hier waren gebleven.
Ik ben benieuwd naar het hoe en wat van een dergelijke 'boute' uitspraak, vertel...

Knap van je trouwens dat je je seizoenkaart heb ingeleverd, ik zou het niet kunnen,
daarvoor gaat de club me teveel aan het hart.
Heerenveen: superbia ex septentrio
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Je kunt Verbeek niet pakken op zijn resultaten, die waren tot Nieuwjaar uitstekend.
Dat het nu veel minder gaat kun je hem als trainer niet aanrekenen.
Dat heeft enkel en alleen te maken met de verkoop van de beste aanvallers.
Dat heeft ook geleid tot afnemend vertrouwen bij de rest wat je terugziet op het veld.
Je krijgt dan het idee dat de eerste de beste tegentreffer niet meer op te halen is.
Ik las laatst dat er maar 2 spelers weg waren gegaan en dat voor de rest de selectie in tact was. Dat " maar 2 spelers " is natuurlijk een belachelijke opmerking.
Ik heb er wel moeite mee dat hij (GVB ) sommige spelers zoveel krediet geeft.
Inderdaad Yilderim, maar vorig jaar ook de steeds weer hakkelende Sikora.
sonnema
Selectiespeler
Berichten: 740
Lid geworden op: 04-06-2003 10:19

Bericht door sonnema »

Ik moet ook eerlijk zeggen dat mijn seizoen kaart heb ingeleverd nadat hij trainer werd...en heb nog geen spijt!!!
Baggeraartje, naar aanleiding van deze ontboezeming, wilde ik een post van mij, in het mark de Vries Topic, waar ik jou niet direct wilde bestempelen als "successupporter" herroepen.
Je bent er blijkbaar toch zelf ook een.
Ik begrijp je hele motivatie ook niet, een middelmatige voetballer is ook meteen een middelmatige trainer?
Ga dat maar eens vertellen aan Co Adriaanse, Henk ten Cate, louis van Gaal... of moet ik nog meer noemen.
En waarom zou een dure trainer bij voorbaat betere resultaten halen dan een beginnende, dus goedkopere trainer?
Plaats reactie