Gertjan Verbeek

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Eigenlijk dezelfde redenen waarom zijn contract bij Heerenveen destijds niet werd verlengd.
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Gevalletje houdbaarheidsdatum. (zie ook vorige reactie)
Ik pas hier niet
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Als je GJV binnenhaalt weet je wat voor vlees je in de kuip haalt. Er zit miz vast meer achter.
Miereneukert!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Miereneukert!
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

De reden van zijn ontslag verbaasd me echt totaal niet. Geweldige trainer, helemaal niks op aan te merken. En op zijn tijd ook een goeie gozer. Maar die man kan totaal niet met menden omgaan die anders denken dan hij zelf. Het moment van zijn ontslag verbaasd me echter wel, waarom dan al niet in de zomer al? Toen wisten ze dit ook al. Of uitzingen tot de zomer, als je er nog wedstrijden zoals gister uit kan krijgen dan kan er nooit een onwerkbare sfeer zijn geweest. Qua trainer kunnen ze er alleen maar minder op worden lijkt me.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Of zou er stiekem een Duitse club in GJV geinteresseerd zijn. Ik vond hem opzichtig opgelucht in Studio voetbal. Het gerucht Pastoor zou me overigens ook niets verbazen. Wil hij misschien plaatsmaken voor zijn vriend? Gert jan kennende zat hij er anders niet zo berustend bij.
Wordt ongetwijfeld (snel) vervolgd.
Miereneukert!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Uitzonderlijk: een trainer die bij zichzelf te rade gaat over het ontslag. Verbeek doet het.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

paparazzi schreef:Of zou er stiekem een Duitse club in GJV geinteresseerd zijn. Ik vond hem opzichtig opgelucht in Studio voetbal. Het gerucht Pastoor zou me overigens ook niets verbazen. Wil hij misschien plaatsmaken voor zijn vriend? Gert jan kennende zat hij er anders niet zo berustend bij.
Wordt ongetwijfeld (snel) vervolgd.
Het is af en toe een hork eersteklas. Maar nog wel altijd ónze hork. Maar naast zijn soms onuitstaanbare gedrag blijft hij wel altijd zichzelf. En ook nog een heer. Ik heb hem na zijn ontslag bij Feijenoord nooit negatieve uitlatingen horen doen over die club. Hetzelfde geldt voor de spelers van AZ die hem net zoals dat bij Feijenoord gebruikelijk was (Been werd er op dezelfde manier uit gewerkt) een mes in de rug gestoken hebben via de spelersraad richting de directie. Weer geen wanklank. Ben wel enorm benieuwd wat de gevolgen zullen zijn voor de nabij toekomst van AZ. Pastoor wordt genoemd als mogelijke opvolger. Maar vanuit de spelersgroep wordt de naam genoemd van Van Veldhoven. Dan heb je wel meteen de grootste vriend en collega van Gertjan binnen gehaald.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Hopelijk gaat Verbeek dit seizoen lekker aan zijn huisje timmeren zodat hij na de zomer Van Basten kan vervangen als trainer van onze club! Dat Verbeek gisteravond gewoon present is bij Studio Voetbal is ook tekenend voor de wijze waarop hij in het leven staat. Afspraak is afspraak. Geweldig. Daarnaast vind ik hem ook één van de betere trainers in de eredivisie. Probeert altijd herkenbaar voetbal te spelen, iets wat hem ook gewoon vaak lukt. Zou hem hier graag weer aan het werk zien.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Mooi, kannie mooi terug. Hoe oud is Alves volgend jaar :d?
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Wie is Alves?
Heerenveen till I die!
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Mijn vage voorgevoel is dat hij al zijn jawoord aan Heerenveen heeft gegeven en dat ze dat bij AZ niet pruimen.
Spijt heb je morgen maar!
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Ebiede schreef:Mijn vage voorgevoel is dat hij al zijn jawoord aan Heerenveen heeft gegeven en dat ze dat bij AZ niet pruimen.
Dat vind ik dus helemaal niets voor Gert Jan. Dat zou echt een steek in de rug van van Basten zijn.
Je kunt zeggen wat je wilt van Gert Jan, maar die zal denk ik nooit een ja woord geven, voordat de vorige trainer weg is. Ik zou dat ook heel onfatsoenlijk vinden van SC Heerenveen zelf. Ook al wil je niet verder met vBasten, maar dat maak je dan wel eerst aan hem zelf duidelijk.
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

http://www.ad.nl/ad/nl/1442/AZ/article/ ... beek.dhtml

Ik moet zeggen, de meeste incidenten vind ik nou niet echt schokkend, wel apart. Maar goed dat weet je met Gert Jan. Het enige wat wel meer dan vervelend is, is punt 7 met Ruud Boymans. Ik weet niet de achtergronden en weet niet of het waar is. Maar als mijn baas mij zou verbieden om in mijn net gekochte huis te gaan wonen, zou ik ook in opstand komen en denken dat ie gek geworden is.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Beetje triest dat ze dan weer al zijn Feyenoord avonturen er neerzetten. Volgens mij is Verbeek daar gehaald om wat hardheid en structuur bij de club aan te brengen, dan moeten ze achteraf daar niet zo om gaan janken.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Verbeek paste perfect bij Feyenoord. De instelling, mentaliteit en hardheid paste daar prima. Alleen de spelersgroep paste niet bij Feyenoord.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Dit AD-artikel valt in mijn ogen in de categorie riooljournalistiek. Sinds wanneer is het aanstampen van een coniferen tijdens de training bijvoorbeeld 'een incident'? Natuurlijk zie je dat niet iedere hoofdtrainer doen, maar dat is nog geen reden om iemand daarop te veroordelen. Zo kom ik nog een paar uiterst discutabele punten tegen. Daarnaast valt een lijstje samen te stellen van vrijwel elke trainer uit de Eredivisie. Zelfs de vrijwel altijd vriendelijke Foppe heeft wel eens wat gekke dingen uitgehaald.

Verbeek heeft wat mij betreft veel sympathie verworven afgelopen zondag. Natuurlijk kan het soms een hork zijn, maar ik heb ook vaak genoeg de vriendelijke kant van hem gezien. De manier waarop hij is omgegaan met bijvoorbeeld Orlando Smeekes en de benadering van verstandelijk gehandicapten. Laat het AD daar dan ook een lijstje van samenstellen. Maar dat scoort vast niet genoeg...
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

john2p schreef: Dat vind ik dus helemaal niets voor Gert Jan. Dat zou echt een steek in de rug van van Basten zijn.
Je kunt zeggen wat je wilt van Gert Jan, maar die zal denk ik nooit een ja woord geven, voordat de vorige trainer weg is. Ik zou dat ook heel onfatsoenlijk vinden van SC Heerenveen zelf. Ook al wil je niet verder met vBasten, maar dat maak je dan wel eerst aan hem zelf duidelijk.
Misschien is dat al besproken maar komt er net zoals dat 'vroeger' zo was niets van naar buiten.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Ebiede schreef:Mijn vage voorgevoel is dat hij al zijn jawoord aan Heerenveen heeft gegeven en dat ze dat bij AZ niet pruimen.
Gek: ik had precies hetzelfde. Hopelijk blijft dat nog even onder de pet dan, mocht het zo zijn. Dat neemt niet weg dat ik Verbeek heel graag zie terugkeren bij zijn en onze club.
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Heeft hij niet ooit eens gezegd dat hij op een dag voorzitter (?) van sc Heerenveen wilde worden? Denk dat hij wel tussen de nieuwe Friese stichtingsbestuursleden past. "Rjocht foar de raap", dat is wat wel bij Friezen past.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ik zou een terugkeer van Verbeek toejuichen.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Neymar schreef:Ik zou een terugkeer van Verbeek toejuichen.
Maar nu nog niet als voorzitter. Hij zou zich overal mee bemoeien, en dus ook op de stoel van de trainer gaan zitten.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Het maakt niet uit of je hem voorzitter, TD of trainer maakt. Hij bemoeit zich toch overal mee. En daar moet dus een sterke man boven staan. Dat eerst maar eens regelen voor we aan een terugkeer van Gertjan kunnen denken.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Gertjan zal nooit voorzitter (directeur) kunnen zijn. Dat is niet de rol die hem past. Een goede trainer, coach en talentontwikkelaar maar geen verbinder, ambassadeur, boegbeeld.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Ik hoor duidelijk bij de minderheid, maar wat mij aangaat NIET terug.
Als er al sprake van zou zijn.
Hoe lang al het duren voor we hier ook bonje gaan krijgen?
Een jaar, twee jaar?
De man is geboren voor conflicten door zijn manier van optreden en dat zal niet zo snel veranderen.
Ik hoef zo'n uithangbord niet.
Verder wordt het voetbal onder hem behoorlijk overschat.
Als ik eerlijk ben was er alleen gedurende een niet eens zo lange periode in zijn laatste seizoen sprake van echt goed voetbal.
Inderdaad wel steeds Europees voetbal gehaald, maar de spelersgroep was destijds van een hoger kaliber dan nu.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Ik sta er niet zo sterk in als Oldtimer, maar een terugkeer van Verbeek geeft mijn op één of andere manier een unheimlich gevoel. Anderzijds weet ik zo ook geen opvolger van Van Basten, mocht deze komende zomer vertrekken.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

oldtimer schreef:Als ik eerlijk ben was er alleen gedurende een niet eens zo lange periode in zijn laatste seizoen sprake van echt goed voetbal.Inderdaad wel steeds Europees voetbal gehaald, maar de spelersgroep was destijds van een hoger kaliber dan nu.
Er werd destijds ook veel gemopperd over het voetbal waar geen lijn in zat.
Het besluit van Yme cs vlak voor de winterstop om niet met Verbeek door te gaan was op dat moment vrij logisch en werd ook door iedereen wel begrepen. Daarna ging de ploeg ineens echt los en speelde het een tijdje het beste voetbal dat ik ooit van een Heerenveen-elftal zag. Toen stortte de media zich erop en kamen pas de verhalen dat het onbegrijpelijk was dat er niet verlengd werd met Verbeek
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

oldtimer schreef:Hoe lang al het duren voor we hier ook bonje gaan krijgen?
Een jaar, twee jaar?
De man is geboren voor conflicten door zijn manier van optreden en dat zal niet zo snel veranderen.
Daarmee geef je Verbeek een overdreven negatief etiket, vind ik. Hoeveel écht noemenswaardige incidenten staan er op zijn naam wanneer je dat wegstreept tegen bijvoorbeeld Peter Bosz of Ronald Koeman? Volgens mij helemaal niet zoveel. Bij Heerenveen heeft hij zo'n elf jaar rondgelopen als trainer en dat heeft weinig vuurwerk opgeleverd op dat gebied. Bij Heracles ging het ook prima en bij Feyenoord is hij vooral geslachtofferd omdat de toenmalige clubleiding niet wilde uitvoeren wat Been een jaar later wel succesvol mocht. Natuurlijk zijn er heus dingen geweest die niet goed waren, maar heel erg extreem is het ook weer niet. Bovendien heb je in Nederland ook wel erg snel zo'n imago wanneer je uit durft te komen voor een mening. Je bent al snel eigenwijs of arrogant...

Persoonlijk zie ik Verbeek graag terugkeren komende zomer. Een echte clubman die bovenal een goede trainer is: graag!
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Ik zou zeggen, breng Alves en Verbeek eens met elkaar in contact. Alves kan hier mooi eens een week of 2 onder handen worden genomen door Gertjan. Kan Gertjan mooi voor de club bekijken of er bij Alves nog wat in het vat zit. Ik kan me herinneren dat Alves na zijn te lange zomervakantie ook door Verbeek werd klaargestoomd.

Ik weet het, ik zit te dromen. Maar ik kan het Alves verhaal maar moeilijk van me afzetten momenteel. God, wat zou ik graag nog eens zo'n vrije trap zien. :shock:
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Otsje P schreef: Ik weet het, ik zit te dromen. Maar ik kan het Alves verhaal maar moeilijk van me afzetten momenteel. God, wat zou ik graag nog eens zo'n vrije trap zien. :shock:
Dag 6; god schiep Youtube! :D

Ik denk dat we niet weer met Alves in zee moeten gaan. Is 32, heeft niks laten zien de laatste jaren & staat de ontwikkeling van talentvolle jongens in de weg.
Plaats reactie