Gertjan Verbeek

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
palle mulder
Nieuw talent
Berichten: 64
Lid geworden op: 02-12-2002 15:32
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

Verbeek:Over 2 jaar kan SC Heerenveen weer de CL halen

Bericht door palle mulder »

Mega-interview met Gert-Jan Verbeek:"Over 2 jaar kan SC Heerenveen weer de Champions League halen"....

Dit alles op blz 92, in de VI.....

Ik heb het nog niet gelezen, kan ook niet op dinsdagnacht, maar ik vind het nogal een gewaagde uitspraak van de beste man....

Morgen nog maar eens kijken........
proudofthenorth
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 21-08-2004 10:23
Locatie: Hallum

Bericht door proudofthenorth »

Dan heeft hij er kennelijk wel vertrouwen in.

Hij ziet ze natuurlijk elke dag trainen en ziet misschien ook dat de groep potentie maakt al zie je dat nog niet op het veld.

De groep is superjong dus kan er heel veel potentie inzitten.
Het is een gewaagde uitspraak, dat is wel waar, maar ik kan alleen maar hopen dat hij gelijk heeft!!!
De enige echte trots van het noorden!!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Hoezo een gewaagde uitspraak ? Hij zegt alleen maar dat met deze selectie over 2 jaar de CL kan worden behaald en niet moet worden gehaald.Dit geeft de spelers alleen maar meer vertrouwen

Klasse uitspraak van Verbeek :mrgreen:
Poke
Invaller
Berichten: 415
Lid geworden op: 29-08-2004 15:51
Locatie: Assen

Bericht door Poke »

Tja, wanneer deze ploeg bijeen blijft wil ik dat best geloven. Het is een zeer talent volle groep die, wanneer ze dus bijeen blijven, in 2 jr genoeg ervaring hebben opgedaan om er te kunnen staan. Maar goed, Verbeek is kennelijk wel zeker van zijn zaak want bij een aardig mindere vorm rond die tijd zal ie door de media natuurlijk hard aangepakt worden.
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Superfries88' schreef:Hoezo een gewaagde uitspraak ? Hij zegt alleen maar dat met deze selectie over 2 jaar de CL kan worden behaald en niet moet worden gehaald.Dit geeft de spelers alleen maar meer vertrouwen

Klasse uitspraak van Verbeek :mrgreen:
Vertrouwen he? Zou het ook niet kunnen dat het ze juist arrogant maakt?
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Fladian schreef:Vertrouwen he? Zou het ook niet kunnen dat het ze juist arrogant maakt?
Denk ik niet.Ik denk (weet het dus niet zeker :wink: ) dat Verbeek dit doet om de spelers te laten zien van : Ik heb vertrouwen in jullie en daar kan iets moois uitkomen.Verbeek heeft niet gezegd dat Heerenveen met deze selectie CL moet halen dus ik zou weinig redenen weten waarom de spelers wat arroganter zullen worden al zullen de spelers er zeker over denken van : Jeetje.We zijn wel goed maar zolang de resultaten goed zijn is dat niet erg :stan:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Hoeveel van bovenstaande reaguurders heeft daadwerkelijk het interview gelezen? Heb vanmiddag ff de VI gekocht en het is een zeer sterk interview. Mede met het tv-optreden afgelopen zondag wordt mijn beeld van Verbeek almaar positiever. Volgens mij een sterke persoonlijkheid die leeft voor het voetbal. Natuurlijk moet hij op resultaten worden beoordeeld, maar hij moet minimaal dit seizoen de tijd krijgen om zich te bewijzen, ook al betekent dat dat we er rond de kerst helemaal niet florissant voorstaan, en al uit Europa liggen.

Forza Verbeek! :stan:
McYosi
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 02-12-2002 16:33
Locatie: Kampen

Bericht door McYosi »

goed verhaal, realistische insteek, mooie kijk in de keuken die Gert Jan Verbeek heet. Ik moet eerlijk toegeven dat het verhaal met iets genuanceerder over hem doet denken, ten goede. Met deze ploeg en het potentieel qua progressie zou je over twee jaar, als alles meezit, "gewoon" weer mee kunnen doen om CL-plaatsen, daar heeft hij gelijk in.
"I wish you knew your music was to stay forever"
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Hoeveel van bovenstaande reaguurders heeft daadwerkelijk het interview gelezen?
Ik in ieder geval wel dus ik heb recht van spreken :upto:
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

McYosi schreef: Met deze ploeg en het potentieel qua progressie zou je over twee jaar, als alles meezit, "gewoon" weer mee kunnen doen om CL-plaatsen, daar heeft hij gelijk in.
Als alle spelers blijven en er nog wat topaankopen worden gedaan is dat zeker mogelijk maar het probleem van ons is dat spelers die een goed seizoen draaien gelijk door topclubs gekocht worden
Gebruikersavatar
De Tike Utd
Invaller
Berichten: 325
Lid geworden op: 22-01-2005 14:50
Locatie: Heerenveen-Oost
Contacteer:

Bericht door De Tike Utd »

Na het ''conflict'' ter grootte van een storm in een glaasje water enkele weken geleden, waar Gertjan Verbeek een meningsverschil met een steward van FC Groningen tot zijn verbazing de volgende dag teruglas in de landelijke media, is het vandaag weer bingo.
Onze trainer alias privé woonboerderijbouwer had maandagavond een bultje bouwafval in de brand gestoken. Door de weerspiegeling in de grote ruiten leek het vuurtje vanaf de openbare weg een grote woningbrand. Geschrokken alarmeerde een voorbijganger de brandweer. Verbeek hoorde even later tot zijn schrik de sirenes dichter en dichterbij komen. Drie brandweerblusgroepen van Drachten en Jubbega kwamen het erf oprijden om tot hun verbazing te constateren dat het met een woningbrand wel mee viel.
Het verbranden van afval in de buitenlucht is overigens verboden, derhalve heeft Gertjan Verbeek ook nog bezoek gehad van ''de sterke arm''.
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
Gebruikersavatar
Feanfan84
Invaller
Berichten: 275
Lid geworden op: 28-06-2004 22:24
Locatie: Wommels

Bericht door Feanfan84 »

Verbeek maakt de club kapot! :mrgreen:
Even serieus, Verbeek heeft wel vaker van die rare fratsen, is ook niet verwonderlijk want hij gaat altijd zijn eigen gang en heeft schijt aan bepaalde dingen. Elke andere trainer had in Groningen zijn auto ergens anders neergezet, maar Verbeek reedt vrolijk door. Ach, tis het aard van het beestje; zullen we maar zeggen.
AIK
Nieuw talent
Berichten: 140
Lid geworden op: 21-12-2004 20:16

Bericht door AIK »

De enige echte hooligan bij SC Heerenveen heeft weer toegeslagen. Gertjan Verbeek zorgde ervoor dat de brandweer in de regio een druk avondje had.


< Home - UEFA Cup: Voorverkoop 29/9 >


Van een uitslaande brand was geen sprake. De coach vult veel van zijn spaarzame vrije tijd met bouw- en renovatiewerkzaamheden aan zijn woning in Jubbega. ,,Ik had een klein kampvuurtje in de tuin'', legt Verbeek uit. ,,Dat doe ik wel vaker met dit weer. Gewoon wat afval- en snoeihout. Ik maak er nooit een paasvuur van, hoor. Toch vond een grapjas het kennelijk nodig om de brandweer te bellen. Flauwekul.''


Verbeek: ,,Ik vond het heel vervelend voor die spuitgasten. Volgens mij waren het allemaal vrijwilligers. Die moesten toch vanuit hun eigen huis naar mij toe komen. Na de brandmelding waren ze er binnen tien minuten. Dat is een geruststellende gedachte als het echt een keer misgaat.'' Volgens Verbeek was het brandgevaar bij zijn kampvuurtje nihil. ,,Het was heel vochtig en windstil weer. Er kon geen vonkje overspringen naar wat dan ook. Door de weerkaatsing in de ramen van mijn schuur leken de vlammen veel groter dan ze in werkelijkheid waren, zei de brandweer. Het zal wel.''


Het is overigens wel verboden om fikkie te stoken, al is het dan in eigen tuin. Of de politie actie onderneemt, kon ze eerder woensdag nog niet zeggen.


bron: abelenstra.com, ANP, Leeuwarder Courant


Dat is heel anders dan dat bericht van Tike
Dieder

Bericht door Dieder »

haha, Verbeek blijft er ook altijd zo lekker droog onder :P Het wordt nog eens een echte Fries :)
Gebruikersavatar
FryslanFoppe
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 02-05-2005 01:14
Locatie: Zuid-Limburg

Bericht door FryslanFoppe »

Verbeek is in ieder geval een trainer met persoonlijkheid!
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Royce
Nieuw talent
Berichten: 140
Lid geworden op: 31-05-2005 22:34

Bericht door Royce »

whahaha, past precies bij hem, helemaal geweldig :mrgreen: :mrgreen:
Heerenveen Heerenveen Zo als jij is er geen 1!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Wat maakt het nou uit of je even wat hout in de fik steekt :? . En terecht dat Verbeek er zo onder blijft, er gebeuren veel ergere dingen in de wereld.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Krijgen we voor iedere scheet die Verbeek laat een nieuw topic?

Beetje hoog story/prive gehalte tegenwoordig hier.
Anti anti. :)
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Hehe, is mooi en typerend voor die man. Vooral na het bekijken van het portret bij Omrop Fryslan..
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Harris
Basisspeler
Berichten: 954
Lid geworden op: 02-12-2002 14:03
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Harris »

Wat een boefje is die GJV toch.

@De Tike Utd> Storm in een glas water of niet, hij is bekend en dan komen dit soort dingen snel in de openbaarheid...
***
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

FF een liedje bedenken hierover voor zaterdag :D
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

GJV is Tubbie. :wink:

Dat wordt wederom een VC naar de Euroborg 13 januari a.s. :D
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Bedankt GJV, jij houdt tenminste nog een beetje leven in de brouwerij daar in Friesland!

Op naar de volgende stunt! ...Of is dat niet netjes genoeg tegenover de club en sommige forum leden.. :blbl:
Miereneukert!
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

Poenkt schreef:GJV is Tubbie. :wink:

tubbie is poenkt? :shock:
KSI
Bankzitter
Berichten: 210
Lid geworden op: 02-12-2002 12:23

Bericht door KSI »

Stond afgelopen dinsdag een interview met Orlando Smeekes in het ad, heb ff gezocht maar ik kon hem niet op internet vinden. Erg leuk om te lezen van zijn 16 tot 18 heeft hij bij Verbeek in huis gewoont en was Verbeek voogd over deze jongen, in het interview komt de Verbeek heel social over.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

kukkel schreef:tubbie is poenkt? :shock:
Ick maak andere taalvouten...Ook heb ik geen plakplaatjes (van SCH) op mijn lichaam. :wink:

PS. Hoe ver ligt Jubbenga van Zeegse af..... :?:
Graaijax Hamsterdam!!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Erg leuk interview was dat inderdaad. Stond geloof ik in het AD. Dan zie je toch opeens een hele andere kant van GJV.
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Ick maak andere taalvouten...Ook heb ik geen plakplaatjes (van SCH) op mijn lichaam.
En ook geen 1467 (of wat voor getal het ook was) berichten op het vorige forum :mrgreen:
Plaats reactie