Gertjan Verbeek

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Frisian » 09-09-2005 21:24

Poenkt schreef:Ook heb ik geen plakplaatjes (van SCH) op mijn lichaam. :wink:

Echte liefde gaat ver. :mrgreen: helemaal voor tubby :wink:
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Berichtdoor Poenkt » 10-09-2005 12:57

1467(loopt al weer op) friezen maal friezen, plagen, jennen wil niet zeggen dat je fan bent....eerder helemaal het tegendeel... :P
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor FHC » 11-09-2005 04:51

Tubby is nog altijd in de harten :P Tubby or not Tubby?!
FHC
Bankzitter
 
Berichten: 21
Geregistreerd op: 01-08-2005 22:22
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor KingBee » 12-09-2005 13:24

Verbeek nodigt spuitgasten uit na brandje
HEERENVEEN - Daar zaten ze dan, met zijn vijftienen, zaterdagavond in het Abe Lenstrastadion in Heerenveen. De spuitgasten van de post Jubbega van de Heerenveense brandweer waren door Gertjan Verbeek uitgenodigd voor het treffen met Heracles uit Almelo. De SC Heerenveen-trainer voelde zich blijkbaar toch wat schuldig nadat hij vorige week met sloopmateriaal een fikkie had gestookt in de tuin van zijn huis aan de Jochem Albadaweg in Jubbega. Officieel mag dat niet.

De brandweerlieden, die braaf waren komen opdagen bij het brandje, mochten daarom gratis de wedstrijd SC Heerenveen-Heracles bijwonen. De uitslag viel tegen, de thuisclub verloor, maar de avond was geslaagd. Het uitje kon ook bij de baas, de gemeente Heerenveen, door de beugel. Volgens Hans Edens van de brandweer is de uitnodiging naast het 'integriteitsbeleid' gelegd en vervolgens akkoord bevonden door de gemeente.

De supporters van beide partijen refereerden ook aan het vuurtje. 'Gertjan is een pyromaan', scandeerden die van Heracles. De Heerenveen-aanhang oordeelde dat de thuisploeg ook wel eens mocht vlammen. Die zong: 'Gertjan, steek het vuur maar aan'.



LC

Toch netjes van GJV!
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor Poenkt » 12-09-2005 13:29

Nu onze steward nog ff uitnodigen, Verbeek!! :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Vrieskist » 12-09-2005 13:31

Netjes? Volgens mij wilde GJV hen nog even pesten door een klote wedstrijd te laten zien ;)
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor Dieder » 12-09-2005 13:53

toch wel netjes, maar de wedstrijd was het niet waardig!
Dieder
 

Berichtdoor Surhuisterveen » 20-12-2005 22:41

Even over vanavond.
Normaal bedankt GertJan het NieuwNoord-vak nooit zo 'uibundig' als vanavond.
Ik dacht gelijk aan Schalke 04, waar de trainer na zijn ereronde werd ontslagen.
Zou GertJan zijn contract wel verlengen??
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Berichtdoor Force » 20-12-2005 22:56

Haha, laten we daar maar niet vanuit gaan. Misschien was die in een goeie stemming, of vond hij dat "Nieuw Noord" weer voor geweldige sfeer zorgde.
Force
Wereldspeler
 
Berichten: 1317
Geregistreerd op: 31-10-2005 18:54

Gertjan Verbeek

Berichtdoor Forza » 16-01-2006 17:49

Ik ben benieuwd naar jullie gedachten over de volgende vraag: is Gertjan Verbeek (nog) de geschikte trainer voor SC Heerenveen?

Aan de ene kant zijn de resultaten uit de afgelopen anderhalf gemiddeld genomen prima. Aan de andere kant is er niets meer over van het mooie positiespel dat we zagen toen Foppe de Haan trainer was. Om heel eerlijk te zijn: het is al anderhalf jaar een kwestie van op achterstand komen en dan alles naar voren rossen. Vaak gaat dat goed, maar het is niet om aan te zien en begint aardig te vervelen.

Maakt hij spelers beter? Huntelaar is een uitzonderlijk talent, die was er sowieso wel gekomen. Maar Samaras, Hansson, Waterman, Nilsson, Yildirim, Bruggink, Prager, Rose, Selakovic zijn allemaal spelers waar geen enkele progressie in zit of zat. Dat kan aan die spelers liggen, maar ook aan de trainer. Slechts van Breuer heb ik het gevoel dat hij de afgelopen anderhalf jaar een sprong vooruit heeft gemaakt.

Zou het voor niets zijn dat er zoveel op papier goede spelers vertrekken? Prager, Samaras, Bakkati, Seip, Derveld en Vandenbussche willen weg. Hersi, Rose, Selakovic, Huntelaar zijn al weg. Ik ben er vast een paar vergeten. Natuurlijk willen spelers op het veld en in de basis staan, maar ik heb niet de indruk dat deze trainer echt om kan gaan met teleurgestelde spelers.

Kortom: is Verbeek de juiste man op de juiste plaats?

Edit Caspar: poll toegevoegd.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor Romano for president » 16-01-2006 17:51

Weet er te weinig vanaf, maar het is allemaal wel heel toevallig
Tink om de beam!!!!!
Romano for president
Basisspeler
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 22-05-2003 11:01
Woonplaats: Haarlem

Berichtdoor Jeroen » 16-01-2006 17:59

Foppe had ook regelmatig woorden met spelers. De Nooijertjes, Denneboom, Hakansson ook geloof ik. Dat heeft elke trainer.

In hoeverre Gertjan spelers beter maakt heb ik geen zicht op, aangezien ik de meesten niet heb zien spelen voordat ze bij Heerenveen kwamen, en ik nooit een training bezoek. Ik denk echter dat de technische staf capabel genoeg is. Dat blijkt ook wel uit de transfersommen die nu betaald worden.

Over de persoonlijkheid van Verbeek kan je discussieren. Het lijkt me geen man-manager zoals Hiddink, zoveel is duidelijk.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor menjo » 16-01-2006 18:02

Ik zet ook mijn vraagtekens bij de werkwijze van Verbeek. Maar goed binnen de club zal hij goed liggen en ik heb zón idee dat hij geen tegenspraak dult.

Of hij nog goed is voor Heerenveen dat is een lastige vraag hij heeft nog wel steeds resultaat niet met mooi voetbal altijd. Maar het gaat om het resultaat. Dus ik denk dat hij nog wel goed is voor onze club ja.
NN gekkenhuis
menjo
Basisspeler
 
Berichten: 956
Geregistreerd op: 08-11-2003 23:46

Berichtdoor Kaka » 16-01-2006 18:04

Ik vind Verbeek een prima trainer voor Heerenveen! Geen enkele reden om daar momenteel aan te twijfelen wat mij betreft. Het voetbal is momenteel niet oogstrelend, maar dat wil ik zeker niet alleen op hem afschuiven. Hij krijgt echter in het komende half jaar wel de moeilijke taak op zich om weer een goed draaiend team neer te zetten, want er zal aardig wat moeten veranderen als Sam ook vertrekt. Ik denk dat hem dat wel zal gaan lukken, maar dan zijn er natuurlijk wel goede aankopen nodig. Aan het eind van het seizoen kan je mischien verder gaan kijken over zijn prestaties, maar momenteel is daar weinig aanleiding toe denk ik.
Avatar gebruiker
Kaka
Basisspeler
 
Berichten: 508
Geregistreerd op: 03-08-2005 16:06

Berichtdoor Forza » 16-01-2006 18:52

In hoeverre Gertjan spelers beter maakt heb ik geen zicht op, aangezien ik de meesten niet heb zien spelen voordat ze bij Heerenveen kwamen, en ik nooit een training bezoek. Ik denk echter dat de technische staf capabel genoeg is. Dat blijkt ook wel uit de transfersommen die nu betaald worden.


Dat is ook wel moeilijk. Maar we zien ook allebei dat Yildirim het afgelopen jaar niet meer beter is geworden, dat Hansson al anderhalf jaar niet vooruit gaat, dat Nilsson geen progressie boekt, dat ook Samaras niet beter is dan anderhalf jaar geleden. Zelfde geldt voor jongens als Seip en Bakkati. Tel daar bij op het bedroevende spelpeil dat we te vaak zien.

De hoge transfersommen zeggen mij niets over de trainer, wel over de voorzitter. Die is blijkbaar een prima zakenman.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor Joho » 16-01-2006 19:07

Forza wat ben je vandaag enorm aan het zeiken. Ga naar bed en stap morgen met het goede been uit bed. En kijk dan eens wat er in 20 jaar geworden is van deze prachtige club.
Joho
Basisspeler
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 22-12-2004 20:52

Berichtdoor Flying Tilster » 16-01-2006 19:16

Ik vind Gert Jan op dit moment de juiste man op de juiste plaats.

Met 1 aantekening: Hij speelde in mijn ogen voor de winterstop "te" verdedigend.
Je moet nooit achterover leunen, want dat kunnen wij "nederlanders" niet.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Berichtdoor Forza » 16-01-2006 19:20

Forza wat ben je vandaag enorm aan het zeiken. Ga naar bed en stap morgen met het goede been uit bed. En kijk dan eens wat er in 20 jaar geworden is van deze prachtige club.


Bedankt voor je heldere argumenten... :? Ik ben blij dat jij vindt dat we prima voetballen de laatste anderhalf jaar en dat de spelers flink vooruit zijn gegaan. Het was een vraag en, inderdaad, ik geloof niet dat Verbeek de juiste persoon is om spelers beter te maken. Dat vond ik gisteren overigens ook al en vorige week ook, dus met mijn nachtrust heeft het niets te maken.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor fcdinamo » 16-01-2006 19:43

Er zou in december toch mogelijk contractverlenging plaatsvinden :?: Niks meer van gehoord :shock:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Avatar gebruiker
fcdinamo
Basisspeler
 
Berichten: 698
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:39
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Forza » 16-01-2006 20:25

Wat zal ik nu lekker slapen! :D Overigens is de vraag of hij wel met de juiste elf start binnenkort niet meer aan de orde. Als de voorzitter blijft verkopen, heeft hij weinig keus meer.

Het is overigens niet zo dat ik vind dat Verbeek niets heeft neergezet. Ik vind dat de ploeg in mentaal opzicht grote vooruitgang heeft geboekt en dat was precies dat wat er bij de vorige trainer aan ontbrak. Dat is wat mij betreft helaas wel ten koste gegaan van het voetballend vermogen.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor Sprietsma » 16-01-2006 22:14

Hij is ja ook jaren de assistent van Foppe geweest.....
Wil je dan zeggen dat hij toen niets goeds heeft toegevoegd?!?!?!
Deed Foppe ook niet alleen, daarom lijkt GJ me wel de juiste man op dejuiste plaats..
Avatar gebruiker
Sprietsma
Bankzitter
 
Berichten: 28
Geregistreerd op: 05-02-2004 21:57
Woonplaats: Klooster-City

Berichtdoor Riverside » 17-01-2006 00:49

Ik kan me gedeeltelijk vinden in het verhaal van Forza. Verbeek is niet de makkelijkste, en daardoor is de kans op een akkefietje groter. Riemer maakt er al grappen over, maar ik denk dat er intern wel wat speelt. Er al had al duidelijkheid kunnen zijn over feit dat Verbeek een jaar bijtekent, aangezien die duidelijkheid er nog niet is, is het niet vreemd dat er supporters zijn die hierbij vraagtekens plaatsen.

Ook het voetbal is er op achteruit gegaan, Huntelaar camoufleerde het regelmatig met zijn doelpunten, maar die is nu dus ook weg. Onder Foppe hadden we ook weleens een mindere wedstrijd, maar daartegen over stonden weer een aantal prima wedstrijden. Dit seizoen lijkt dat net andersom. Misschien dat een type Foppe beter werkt bij Heerenveen dan het type Verbeek. Door de goals van Huntelaar waren de resultaten uitstekend onder het bewind van Gert Jan.

Verbeek heeft jarenlang gewerkt met Foppe de Haan, en was daarom de ideale trainer om hem op te volgen, en het bleek een prima zet te zijn geweest, gezien de resultaten. Het voetbal was en is niet altijd goed, maar ik denk dat Verbeek genoeg krediet heeft opgebouwd om daar nog aan te werken. Het is immers niet makkelijk wanneer steeds je beste spelers worden weggekocht, dat moet men niet vergeten.
Laatst bijgewerkt door Riverside op 17-01-2006 01:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Jeroen » 17-01-2006 01:02

Overigens heeft Riemer altijd aangegeven dat hij 3x per jaar zou botsen met Gertjan. Op de nieuwjaarsborrel gaf Riemer aan dat ze dat aantal dit jaar al ruimschoots gehaald hadden... nog een teken aan de wand?
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Outlaw » 17-01-2006 01:15

Jeroen schreef:Overigens heeft Riemer altijd aangegeven dat hij 3x per jaar zou botsen met Gertjan. Op de nieuwjaarsborrel gaf Riemer aan dat ze dat aantal dit jaar al ruimschoots gehaald hadden... nog een teken aan de wand?

Dat was vorig seizoen ook al het geval, dus daar maak ik mij geen zorgen om.
Ik bots zelf ook meerdere keren per jaar met de directie van ons bedrijf, maar dat geeft uiteindelijk wel meer duidelijkheid in het uit te stippelen beleid.

Als ik vandaag lees in de LC hoe GJV de steun en toeverlaat is van Orlando Smeekes (Helmond Sport), dan heb ik diepe bewondering voor de mens Verbeek.
Voor degene die geen mogelijkheid hebben om de LC te lezen, wil ik het stuk desnoods hier wel plaatsen of via mail toezenden.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Avatar gebruiker
Outlaw
Selectiespeler
 
Berichten: 437
Geregistreerd op: 09-12-2002 20:05

Berichtdoor kukkel » 17-01-2006 02:09

Ja graag.Dat zou ik wel willen.Ik zie GJV ook nog steeds als de juiste man.Ballen naar voren werd vaak geroepen onder foppe en beter positiespel onder GJV?Niet dat het allemaal lange ballen zijn...ik ga voor de lange termijn..Kom maar op gert jan!!!
Avatar gebruiker
kukkel
Basisspeler
 
Berichten: 786
Geregistreerd op: 08-10-2004 12:25

Berichtdoor Supersub » 17-01-2006 10:12

Verbeek heeft tot nu toe telkens de pech dat hij nooit voor een langere periode een vast team heeft. In ieder geval geen vaste kern.Desondanks weet hij toch telkens wel een redelijk team op de been te brengen wat ook wel resultaat heeft.
Als mens lijkt het mij een hardliner die niet snel van zijn denkwijzen afstapt. Voor de wat grotere ego's dit moeilijk om te verteren.
in de vakantie is alles een beetje mooier
Supersub
Selectiespeler
 
Berichten: 191
Geregistreerd op: 27-06-2005 14:01
Woonplaats: Burgum

Berichtdoor Heerenfan » 17-01-2006 10:42

Herinner ik me niet goed dat H.veen & G.J. bezig waren met een gesprek omtrend zijn contract verlenging en dat G.J. toen bij voetbal insite had gezegt dat ie tijdens de winterstop wilde bekijken welke ambities de club had voordat ie zijn keuze maakte???
Vraag me dan nu ook af wat zijn keuze gaat worden, want niemand kan mij wijsmaken dat de verkoop van K.J. & Sam zijn beslissing is geweest.....
In 1 maand verliest hij zijn 2 beste spitsen & laat de club zijn 2 beste talenten vertrekken (voor het vele geld), dit komt op mij over dat de club op dit moment weinig ambitie uitspreekt / heeft om hogerop te komen.
Zou G.J ook zo denken en niet bijtekenen?
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Avatar gebruiker
Heerenfan
Basisspeler
 
Berichten: 537
Geregistreerd op: 30-08-2005 13:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor KingBee » 17-01-2006 11:31

Dan tekent ie maar niet bij! Ik heb het idee dat het vertrek van Samaras voor een (groot) deel aan GJV te wijten is. De vele wissels en de beloftes die hem gemaakt zijn....
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten