Timmi Johansen

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Georgios Samaras
Nieuw talent
Berichten: 84
Lid geworden op: 08-07-2005 17:37
Locatie: Surhuisterveen
Contacteer:

Timmi Johansen

Bericht door Georgios Samaras »

Timmi Johansen lijkt een nieuwe speler van SC Heerenveen te worden. Zijn club Hvidovre IF is er al uit met de subtopper uit de eredivisie, enkel de verdediger en club moeten nog tot een akkoord komen.
Indien de speler en club snel tot een akkoord komen, speelt Johansen vanaf de zomer van 2006 voor Heerenveen. Volgens de directeur van HIF, Michael Christensen, zit de helft van het werk er al op. "De twee clubs hebben een oplossing gevonden, die voor beide partijen bevredigend is", aldus de directeur. Het bedrag dat HIF voor de 18-jarige Johansen vangt hangt af van het aantal duels dat hij speelt, zo meldt de fansite van Heerenveen, Abelenstra.

De Deense voetbalclub ontvangt wel al de opleidingskosten. Mocht SC Heerenveen de speler verkopen, zal er een deel van het geld naar HIF gaan. HIF komt uit in de tweede divisie, mede daarom is het volgens Christensen een fantastische deal. De hoop is aanwezig dat Johansen zich dusdanig ontwikkelt dat hij snel rijp is voor het Deense nationale elftal onder twintig jaar. In het contract van de Deen stond een clausule, waarin een gelimiteerde transfersom was vastgelegd.
Bron: voetbalprimeur.nl
SCH-4-LIVE
Selectiespeler
Berichten: 578
Lid geworden op: 16-12-2004 19:31

Bericht door SCH-4-LIVE »

In Denemarken zien ze ons wel als topclub :mrgreen: :
lFODBOLD: For et par uger siden rejste den talentfulde venstrekantspiller Timmi Johansen på et træningsophold i den hollandske topklub Heerenveen.
http://www.hvidovreavis.dk/apps/pbcs.dl ... /112140001
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Wij brengen Scandinavische toppers voort, logisch dus :wink:
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

SCH-4-LIVE schreef:In Denemarken zien ze ons wel als topclub :mrgreen: :
]
Maar Denen staan dan ook bekend als bovengemiddeld intelligent 8)
Heerenveen: superbia ex septentrio
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Zo hoort het dus, eerst de clubs overeenstemming, hierna met speler in gesprek. (KJH/020 :? )
SCH-4-LIVE
Selectiespeler
Berichten: 578
Lid geworden op: 16-12-2004 19:31

Bericht door SCH-4-LIVE »

chrissie schreef:Zo hoort het dus, eerst de clubs overeenstemming, hierna met speler in gesprek. (KJH/020 :? )
Ja leg dat Arnold Oosterveer eens uit.
Gebruikersavatar
Atinovic
Jeugdspeler
Berichten: 45
Lid geworden op: 22-12-2005 10:04
Locatie: Oudehaske

Bericht door Atinovic »

Arnold Oosterveer :twisted: Zeg dan maar bye bye voor een positieve uitkomst! Oosterveer en je krijgt er gratis een arbitagezaak bij!
Gebruikersavatar
Hakansson
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 30-06-2004 13:12
Locatie: hindeloopen

Bericht door Hakansson »

Weet iemand al of hij nu bij heerenveen komt of niet hebben er al een lange tijd niks van gehoord??????
Gebruikersavatar
Hakansson
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 30-06-2004 13:12
Locatie: hindeloopen

Bericht door Hakansson »

01/02 Timmi Johansen maakt in de zomer de overstap van Hvidovre IF naar SC Heerenveen. De overgang zat er al een tijdje aan te komen en lijkt nu definitief afgerond.

SC Heerenveen en Hvidovre IF waren het eind vorig jaar al eens over een transfer. Nu is ook de rechtsback zelf het eens met SC Heerenveen. Johansen wordt de vijfde Deense speler in Friese dienst. Jakob Poulsen, Hjalte Bo Nørregaard, Bo Storm en Ken Ilsø Larsen staan al bij SC Heerenveen onder contract.

Bron abelenstra.com


deze rechtsback er dus ook bij.

zullen er van de zomer wel een paaar middenvelders bij heerenveen weg gaan nu we poulsen en bradley hebben. poulsen word back tijdelijk dus
Hannus21
Jeugdspeler
Berichten: 27
Lid geworden op: 31-01-2006 13:50

Bericht door Hannus21 »

ook staat het op vi.nl

Timmi Johansen verhuist over een half jaar naar SC Heerenveen. De achttienjarige Deense verdediger tekent bij de Friese club een contract voor twee jaar met een optie voor nog twee jaar.
SC Heerenveen plukt Johansen weg bij Hvidovre IF, dat uitkomt op het derde niveau in Denemarken. De Deense jeugdinternational werkte begin december een stage af in Friesland, die nu geleid heeft tot een contract.
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

En ik maar denken dat we met Tom Siwe de beloftevolle rechtsback gehaald hadden afgelopen zomer, nu weer een nieuwe dus en ook Poulsen schijnt op de rechtsback positie uit de voeten te kunnen.

Ben benieuwd wie er komend seizoen gaat spelen.
Gebruikersavatar
Hakansson
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 30-06-2004 13:12
Locatie: hindeloopen

Bericht door Hakansson »

Afbeelding

dit is hem
SCH-P.O.T.N.
Invaller
Berichten: 338
Lid geworden op: 12-01-2006 18:09

Bericht door SCH-P.O.T.N. »

In de Leeuwardercourant stond dat ie zowel op de backs als centraal kan spelen :wink:
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

quote van een ander forum:
SC Weereendeen.
kon er wel om lachen haha :D
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Heb er ook wel om gelachen inderdaad.
Komt volgens mij van de rubriek: "Het Wereldje" op de VI site.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Dit is de man die we hebben aangetrokken. IS trouwens de spelers rechts, met het rode shirt.

Afbeelding
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Getuige de foto is hij linksbenig ;)
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Ik denk toch dat hij meer voor de centrale positie is gehaald. Ik vrees hierdoor dat het mogelijk is dat Hansson zijn contract niet verlengt.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

Lijkt me niet dat ze een 18-jarige speler als opvolger voor Hansson halen. Volgens mij is hij toch echt als back gehaald en heeft het niks met Hansson te maken. Gewoon een talentvolle verdediger die misschien op termijn een versterking voor het eerste kan zijn in mijn ogen.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Robert schreef:Getuige de foto is hij linksbenig ;)
Nou je het zegt, we hebben bewijs materiaal dat hij linksbenig is!!!! :wink:
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Twintigjarige Deen verrast met basisplaats bij Heerenveen
Johansen wil zich ook buitenshuis laten zien
BERT KALTEREN
Heerenveen - Als Timmi Johansen morgen in de Amsterdam Arena een kwartier meedoet bij SC Heerenveen, dan is de twintigjarige Deen qua speelminuten al verder dan vorig seizoen. De linkerverdediger kreeg voor het openingsduel tegen Willem II de voorkeur van trainer Gertjan Verbeek en zal morgenmiddag in het uitduel tegen Ajax opnieuw als basisspeler mogen beginnen. En dus kan hij niet anders dan tevreden zijn.
Vorig seizoen was de positie van linkerverdediger omstreden in het elftal van de Jubbegaaster oefenmeester. Verbeek deed een beroep op een vijftal spelers, waaronder Johansen. Het aandeel van de Deen bleef echter beperkt tot een viertal optredens, waarvan één keer als basisspeler, die goed waren voor 102 speelminuten. Dat was in het begin van het seizoen, terwijl hij aan het eind van de rit nog eens een te verwaarlozen aantal van vier minuten mocht opdraven in het play offduel tegen Ajax.
,,Ondanks het beperkt aantal optredens in het eerste elftal heb ik al twee keer tegen Ajax gespeeld’’, zegt Johansen met een knipoog naar het duel van morgen. Hoewel Verbeek vandaag pas zijn elf namen bekend maakt, gaat de Deen er vanuit dat hij er morgen ‘gewoon’ weer bij is. ,,Ik heb tegen Willem II voor mezelf goed gespeeld. We hebben één kans weggegeven en zelf een aantal grote kansen gehad. Maar de bal wilde er niet in.’’
Daar wordt echter aan gewerkt. Afonso Alves is op de weg terug en bovendien trok Heerenveen deze week met de Braziliaan Paulo Henrique en gisteren nog de Pool Radoslaw Matusiak twee nieuwe aanvallers aan. ,,Dat had ik nog niet gehoord’’, zei Johansen, die donderdag pas terugkeerde van interland verplichtingen met Jong Denemarken. Het kwalificatieduel tegen de leeftijdsgenoten van Noorwegen eindigde in een 2-0 overwinning.
,,Het is wel vermoeiend, maar dat wil ik niet missen. Ik ben nog een beetje moe in de benen’’, zegt Johansen, die in zijn vijfde interland de negentig minuten volmaakte. En daar zal hij dit seizoen toch aan moeten wennen, al kwam de uitverkiezing in het basiselftal van Verbeek toch een beetje als een verrassing. ,,Ik begon goed aan het seizoen en de trainer gaf me een kans. En die heb ik gegrepen. Maar ik heb ook wel een beetje geluk gehad, dat Calvin Jong-a-Pin last van zijn keel kreeg. Je zult het echter toch zelf moeten doen.’’
Vorig seizoen maakte Timmi Johansen de overstap van een Deense tweede divisionist naar Heerenveen. ,,Er was nog wat meer belangstelling, maar ik was wel verrast toen ik een telefoontje kreeg van Heerenveen. Het is een goede en professionele club en er zijn in het verleden meer Denen geweest, die hier hebben gespeeld. Ik wilde die kans grijpen.’’
Dat hij voornamelijk in het belofteteam speelde was ingecalculeerd. ,,Het is logisch dat je zo’n eerste jaar niet alle wedstrijden speelt. Bovendien heb ik veel geleerd en een fantastisch jaar gehad met het belofteteam. We hebben alles gewonnen wat er te winnen was’’, zegt Johansen. Dit seizoen wilde de verdediger echter meer en daarin is hij tot dusverre geslaagd. ,,Je moet blijven presteren en als ik dat doe komt het wel goed.’’
Timmi Johansen weet ook dat de concurrentie op de loer ligt met international Jong-a-Pin en Jeroen Drost. ,,Michel Breuer speelt nu in het centrum, maar er zijn veel spelers die op die positie kunnen spelen. Dat geeft wel wat druk in het hoofd, maar daar moet ik dan maar mee leren omgaan.’’
Dat geldt ook voor het spelen in andere stadions. ,,Ik heb alleen maar meegedaan in thuiswedstrijden en bij een aantal uitwedstrijden op de bank gezeten’’, zegt Johansen, die zich dit seizoen ook buitenshuis wil laten zien. Om te beginnen in de Arena. ,,Ajax is een grote club en het is leuk om tegen zo’n club te spelen. En als we op ons best spelen, dan kunnen we winnen. Als we tenminste de bal er inschieten.’’
Mooi stukje van het Friesch Dagblad.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Ik ben nog niet echt overtuigd geraakt van zijn kunnen, vond hem wat "onwennig" spelen tegen Willem 2 maar misschien speeld hij morgen wel een goede wedstrijd. Hij heeft nu de kans om zich te laten zien.
scheerenveen.supporterswereld.nl
lecram01vak 28
Bankzitter
Berichten: 180
Lid geworden op: 20-01-2006 21:58
Locatie: Heerenveen

Bericht door lecram01vak 28 »

Goed dat Heerenveen hem een kans geeft om te spelen dit heeft hij natuurlijk ook zelf afgedwongen, de betekend dat voor Jeroen Drost einde Heerenveen in zicht is.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Als hij altijd zo matig speelt als tegen Willem II dan heb ik liever J Drost in de basis, die verdedigde zo nu en dan nog bij Johanssen mogen ze zo doorlopen.
Op naar het volgende seizoen....
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

vandaag was Johanssen om het maar zacht uit te drukken niet goed, verdedigend niet sterk, aanvallend zich ook weinig laten gelden en uit pure onzekerheid tikt die de bal ook nog in de handen van Vandenbusche daar mag je hem natuurlijk niet op afrekenen. Maar het is een levensgevaarlijke situatie natuurlijk zo'n vrije trap in je 16 meter gebied. Maargoed er waren ook andere spelers die er niet veel van bakten.

Het stond verdedigend sowiezo sober Dingsdag , Zuiverloon kunnen het niveau goed aan, Breuer vind ik een constante speler waar je wel van op aan kunt maar een basis speler ik weet het niet. Bak Nielsen valt niet op op het middenveld ja op 1 actie na maar dat is toch te triest dat je middenvelders voor de rest geen schot op goal kunnen lossen. Beerens z'n actie lukte niet maar zie ik toch liever als Poulson, Pranjic zie je wel veel heb het gevoel dat hij het op het middenveld maar wat moet zien te redden. Bradley is een leuke speler maar nog niet goed genoeg. Garcia Garcia moet nog een hoop leren en Sulejmani mag van mij wel blijven staan leuke voetballer. We hebben Natuurlijk nu voor komende wedstrijden nog Henrique, Mutusiak, Alves, Prager en Geert Arend Roorda die ik toch graag zie op het middenveld achter de hand om het anders te doen. Vandenbusche speelde vandaag een puike partij ondanks de 4 tegen doelpunten.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Vandaag wederom met voorsprong de zwakste schakel bij Heerenveen.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Timmi Johansen verlengt zijn verblijf in Friesland. Het contract van de Deense verdediger liep komende zomer af, maar Heerenveen maakt gebruik van de optie in het contract en dat houdt in dat Johansen tot de zomer van 2010 blijft. De twintigjarige Timmi Johansen tekende begin 2006 bij Heerenveen. Hij stond dit seizoen acht maal in de hoofdmacht van de Friese club. Johansen is afkomstig van het Deense Hvidovre
officiele site.

van mij had hij ook mogen vertrekken. ik vind het altijd de zwakste speler in het elftal. maar jah ik werk niet dagelijks met hem dus misschien zit er wel heel veel potentie in. al zie ik het niet.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Tsja, dit verbaast mij ook. Ik zie niks in die jongen. Niveau Cambuur ofzo. Maar goed, ik heb me vaker vergist :roll:
Plaats reactie