Uğur Yıldırım

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Uğur Yıldırım

Bericht door Cross79 »

In de VI staat te lezen dat SC Heerenveen zijn verichtingen volgt in de nacompetitie,
lijkt me geen goed plan een eagle bij Heerenveen, het zou dus wel betekenen dat we Wooter en Castelen waarschijnlijk niet komen, want 3 rechter spitsen is wel veel van het goeie.
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Nee, doe maar niet.

Veel liever Castelen!
Net fan dat benaude!
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Yildirim is juist een hartstikke goede voetballer, veel constanter dan Castelen dus wat mij betreft mag ie komen, graag zelfs


Weet iemand hoe oud hij precies is?
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

KingBee schreef:Nee, doe maar niet.

Veel liever Castelen!
Heb je beide spelers regelmatig zien spelen? Kan ik me niet voorstellen, dus vraag ik me af waarop jij baseert dat we beter Castelen kunt halen. Als ik de pers mag geloven is Castelen een groot talent, maar ík kan echt niet beoordelen of hij beter bij Heerenveen zou passen dan Yildrim. Hoe doe jij dat dan? :wink:
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

Blizzard schreef:Weet iemand hoe oud hij precies is?
Jah, hij is 22.
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Goeie leeftijd.. kan nog veel leren
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

idd en dan nu al zoooo bepalend zijn voor de EAGLES
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Is hier iemand die meer weet? :roll: :wink: Vertel.......................
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Edmanian Devil schreef: Heb je beide spelers regelmatig zien spelen? Kan ik me niet voorstellen, dus vraag ik me af waarop jij baseert dat we beter Castelen kunt halen. Als ik de pers mag geloven is Castelen een groot talent, maar ík kan echt niet beoordelen of hij beter bij Heerenveen zou passen dan Yildrim. Hoe doe jij dat dan? :wink:
En toch kijk ik wel met enige regelmaat naar de totodivisie en als je de cijfertjes (bijv. VI) er op na slaat krijgt Castelen toch meer waardering, daar zitten toch echte kenners mag ik aannemen! En een speler met veel talent past volgens mij altijd bij Heerenveen, of de positie moet overbezet zijn maar das ook niet aan de orde, naar wij dachten! :mrgreen:
Net fan dat benaude!
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Iemand die 6 keer tegen Cambuur scoort moet altijd een contract aangeboden krijgen van Heerenveen 8)
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2024
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ik kijk niet zo vaak naar Toto Divisie voetbal, maar ik weet wel dat Castelen veel beter beoordeeld wordt in wedstrijden dan Yildirim.. Castelen stond in het begin van de competitie bovenaan op de lijst van de VI..
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

haha jah iemand die 6x scoord tegen Cambuur kan nog wel eens een echte fries worden!!!!!!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

En toch kijk ik wel met enige regelmaat naar de totodivisie en als je de cijfertjes (bijv. VI) er op na slaat krijgt Castelen toch meer waardering, daar zitten toch echte kenners mag ik aannemen!
Nou, dat betwijfel ik nog te vaak. Vaak ben ik het oneens met de becijfering. Vaak zit er namelijk een beoordeler, veelal oud-voetballers, op de tribune die 22 spelers moet beoordelen. Lijkt me geen goede zaak. zo staat Hans Vonk geloof ik zelfs erg hoog en daar ben ik het totaal niet mee eens (en dan kun je discussieren over Vonk zijn kwaliteit, maar een hoge positie op zo'n ranglijst heeft ie zeker niet verdiend).
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

in de sportweek krijgt hij regelmatig een 5, met als tekst: 'billen-bij-elkaar-keeper'
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

casparD schreef:in de sportweek krijgt hij regelmatig een 5, met als tekst: 'billen-bij-elkaar-keeper'
yildirim of castelen? :urgs:
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Sukkel, Het gaat over Vonk, die is toch keeper? Yildirim en Castelen zijn geen keepers
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

en over de betrouwbaarheid van het cijfertjes geven van sport tijdschriften...

sorry, mijn fout, ik was 'offtopic' :oops:
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

sjezus.... wat kunnen jullie altijd zeuren over dat 'off-topic' 'on-topic'!!
Wat maakt ut uit! We voeren een discussie! Dit is toch een forum!

Maar om ff ON-TOPIC te blijven :twisted:
Ik denk dat die cijfertjes wel degelijk wat zeggen, men kan er een wedstrijd wel eens naast zitten maar als je het over de gehele competitie bekijkt kloppen die cijfers toch redelijk!
Net fan dat benaude!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Ik denk dat je weinig met die cijfertjes kunt. In de top van het klassement staan weinig spelers van de topclubs, simpelweg omdat van hen meer verwacht wordt en zij dus strenger beoordeeld worden. De spelers die in het algemeen bij topclubs zitten zijn natuurlijk wel beter dan de spelers van de andere clubs dus zouden ook hoger nmoeten staan. Daarnaast denk ik dat bepaalde spelers op basis van hun reputatie al automatisch een hoger of lager cijfer krijgen. Kuyt werd altijd goed beoordeeld, hoewel hij misschien niet iedere wedstrijd even goed speelde. Hansson werd 7e, maar zou hij nou dit seizoen ook de op 6 na beste speler zijn geweest in Nederland?? Denk het niet. Cijfers kijken is leuk, maar zegt weinig.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Johnny de Jong
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 23-05-2003 18:55
Locatie: Heerenveen

Bericht door Johnny de Jong »

Klopt, ik denk niet dat veel mensen hier Yilidrim goed kunnen beoordelen. Ik heb hem een paar keer langs zien komen op TV, en dat zag er altijd wel goed uit.
MannusD
Jeugdspeler
Berichten: 49
Lid geworden op: 02-12-2002 20:07
Locatie: Apeldoorn

Bericht door MannusD »

Yildirim is wordt met het seizoen beter. Hij heeft zijn traptechniek enorm ontwikkeld. Ik heb ongeveer 5 jaar geleden een keer voor de lol tegen hem gespeeld in zaal toen kon die alleen nog maar hard schieten (heb weken last gehad van mijn reet omdat ik de bal wilde blokken). En zijn actie's worden ook steeds beter alleen moet die constanter worden ik denk dat het zeker wel een aanwinst voor Heerenveen zou zijn. Maar of die gelijk het eerste seizoen al zou gaan schitteren dat durf ik niet te zeggen.
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Nog even wat de cijfertjes betreft: ik heb dit seizoen eens meegemaakt dat Hansson in een wedstrijd van de VI een 8 kreeg en van de Sportweek een 5 terwijl ik vond dat hij een 6 verdiende. Het is maar net hoe je naar zo'n wedstrijd kijkt :shock:
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

sjezus.... wat kunnen jullie altijd zeuren over dat 'off-topic' 'on-topic'!!
Wat maakt ut uit! We voeren een discussie! Dit is toch een forum!
het was mij namelijk niet duidelijk over wie dat cijfer ging, en even offtopic is geen
probleem maar kan wel onduidelijkheid opleveren.

ps. Blizzard bedankt voor de opheldering
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Je kan wel veel over cijfertjes gaan praten, maar 1 ding is zeker hij heeft talent en en hij kan nog veel leren
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 640
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

Dacht dat Selakovic het de laatste tijd redelijk op rechts deed.
En misschien krijgt Kolk ook eindelijk eens een echte kans..
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Vincent, Vincent, Vincent en ik maar denken dat je er een beetje kijk op had :) Je bedoelt die Kolk die bij ADO bankzitter was in de Gouden Gids Divisie?? Denk niet dat die het redt bij ons als hij uberhaupt terug komt, wat ik ook betwijfel. Zal wel weer verhuurd worden.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Ik denk datVincent een sterk punt heeft met Kolk, mijn mening is dat als hij de kans krijgt van Foppe net als Denneboom heeft gehad, hij van Persie 2 wordt, de potentie heeft hij iig.
Lang leve het censuur
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Laat me niet lachen Cross. Heb totaal geen vertrouwen in dat mannetje. Zat bij RKC en ADO immers ook op de bank! Zegt genoeg denk ik, maar je hebt hier een paar notoire Kolk-fans die denken dat iemand die in Jong Oranje speelt (op de bank zit) automatisch goed genoeg is voor de subtop van Nederland. Niet dus!
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Plaats reactie