Uğur Yıldırım

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Il prima Capo! schreef:
(oh wat verlang ik weer terug naar clubspelers als Tieme Klompe)
Was het niet diezelfde klompe die in het seizoen 2005-2006 de overstap maakte naar grunn! :lol: Echte clubliefde! Maar verder heeft hij zich inderdaad altijd goed ingezet en was hij een betrouwbare en goede verdediger! En zijn hart klopte voor heerenveen alleen jammer dat hij zijn profcariere bij die club heeft afgesloten :mrgreen:
FORZA SC HEERENVEEN
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Il prima Capo! schreef:Ik snap niet waarom mensen zulke spelers altijd verdedigen. Waarom worden spelers beschouwd als andersoortige mensen? Als jij op straat loopt en iemand steekt een middelvinger naar je op, dan word je toch ook pissig?
Lekkere manke vergelijking Capo. Hij stak een vinger op naar de mensen die hem uitfloten in die wedstrijden ervoor. In het heetst van de strijd doe je wel eens wat doms. Niet dat ik het normaal vond hoor, maar waarom moet iemand daar op afgerekend worden? Ugur heeft een goede periode gehad bij Heerenveen, na het Nederlands elftal is Ugur de weg wat kwijtgeraakt. Vorig jaar 2de helft van de competitie heeft hij aangetoond dat hij wel degelijk kan werken voor de club. Je moet gewoon concluderen dat het voor alle partijen beter is dat hij vertrekt. Maar om hem nu alleen op zijn slechte dingen af te rekenen gaat mij veel te ver.
Hoe goed hij ook is, hij moet wel door hebben door wie hij zoveel kan verdienen als dat hij nu doet en voor wie hij voetbalt. En dat zijn wij; de supporters. En daar steek je de middelvinger niet naar op.
En daarom moeten voetballers alles maar pikken omdat de supporters ervoor betalen? Wat een kansloze opmerking.
Op naar het volgende seizoen....
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Mooi dat Ugur zoveel passie had. Daar hebben we vaak van geprofiteerd.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

mart761 schreef:Was het niet diezelfde klompe die in het seizoen 2005-2006 de overstap maakte naar grunn! :lol: Echte clubliefde!
Dat was nadat zijn contract bij Heerenveen niet werd verlengt en hij er bij RKC ook al een verschrikkelijk ongelukkige periode op had zitten. Wanneer hij niet last had gekregen van zijn blessure had hij hier waarschijnlijk nog steeds gespeeld :wink:

on-topic:
Tsja, ik denk dat dit voor beide partijen de beste oplossing is, vooral gezien hij geen speler is voor een 4-4-2. Wanneer we 4-3-3 met Friend hadden gespeeld dan was het nu nog steeds een van de belangrijkste spelers geweest. Ik had geen hoge pet van hem op, maar hoe hij zich heeft geprobeert terug te knokken, puur op inzet daar heb ik een zwak voor. Dat had ik ook bij Sikora, zolang iemand zijn stinkende best doet kun je daar geen kritiek op hebben. Wanneer het dan niet lukt kun je wat mij betreft met opgeheven hoofd vertrekken. Al was het middelvingertje natuurlijk niet zijn beste moment.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Ugur succes in Turkije en Bedankt !
Il prima Capo!
Invaller
Berichten: 425
Lid geworden op: 06-02-2006 17:14

Bericht door Il prima Capo! »

Hij stak een vinger op naar de mensen die hem uitfloten in die wedstrijden ervoor. In het heetst van de strijd doe je wel eens wat doms. Niet dat ik het normaal vond hoor, maar waarom moet iemand daar op afgerekend worden?
Hij hoeft er niet per defintie op afgerekend te worden. Maar hij heeft ook niet bepaald berouw getoond. Dan reken ik hem er wel op af.
En daarom moeten voetballers alles maar pikken omdat de supporters ervoor betalen? Wat een kansloze opmerking.
Kansloze opmerking? Hoezo? Voetballers hoeven niet alles te pikken. Maar ga niet doen alsof Ugur het zo zwaar heeft gehad. Een paar keer zachtjes uitgefloten. Nou, wat een drama. En dan was dat uitfluiten ook niet zonder reden. Een speler kan slecht voetballen, maar de inzet die hij op een gegeven moment toonde, was echt belachelijk. Als je dan eens een fluitconcert krijgt van die mensen die elke week flink lappen om je te zien voetballen, dan moet je niet gaan lopen janken. Laat staan een middelvinger opsteken. Dan moet je eerst maar eens beter gaan voetballen. Of in ieder geval strijd tonen. Iedereen zat bijvoorbeeld wel te zeiken op Seip. Maar die toonde wel altijd vechtlust. Ugur was drukker met andere dingen.
Ago
Selectiespeler
Berichten: 746
Lid geworden op: 12-08-2005 23:07

Bericht door Ago »

Ik zal hem niet missen, vondt hem het afgelopen seizoen niet sterk spelen op een aantal wedstrijden na misschien.
Yildirim is een leuke voetballer voor een middenmoter in de Eredivisie, meer niet.
...en als zo'n speler dan weg wil moet je hem lekker laten gaan.

Ik wens hem veel succes in zijn 2e vaderland.
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Het scheelt me een heel end fietsen, succes Oegoerrrrr.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
axl
Nieuw talent
Berichten: 87
Lid geworden op: 14-08-2005 22:37

Bericht door axl »

Weet iemand hoe het gaat met Ugur?
Leeroy Echteld is een superheld!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

axl schreef:Weet iemand hoe het gaat met Ugur?
Gaziantespor staat 12e in de competitie, een beetje een grijze positie dus.
Heb geprobeerd op de website van Gaziantespor op te zoeken hoeveel wedstrijden hij gespeeld heeft dit seizoen. Maar ik ken geen Turks dus dat is geen doen.
Ik ben ook erg benieuwd hoe hij het maakt, misschien dat bijvoorbeeld abelenstra.com hem eens kan bellen voor een vraaggesprekje.
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Ugur zal vast dit seizoen nog eens in de VI komen bij de rubriek buitenlanders.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Yildirim heeft het hier een half jaartje heel aardig gedaan, daarna was het voorbij nadat hij zoeveel in de belangstelling stond. Daar kon hij niet mee omgaan en zijn tegenstanders wisten hoe ze hem moesten bespelen.

Nee, die missen we echt niet, zie 10x liever een Roy Beerens daar.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Wat is de logica dat deze topics nog open zijn, net zoals die van Seip? We hebben toch een topic vertrokken spelers?
Op naar het volgende seizoen....
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

ALS 26.000 schreef:Yildirim heeft het hier een half jaartje heel aardig gedaan, daarna was het voorbij nadat hij zoeveel in de belangstelling stond. Daar kon hij niet mee omgaan en zijn tegenstanders wisten hoe ze hem moesten bespelen.

Nee, die missen we echt niet, zie 10x liever een Roy Beerens daar.
Tot dusver is rendement van Beerens ( ondanks zijn leuke acties ) opvallend laag, dat van Yilderim was gemiddeld over zijn 3 seizoenen hier helemaal niet zo slecht ( ook niet afgezien van het eerste half jaar ).
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Laatst in de VI een stuk over Huntelaar, zijn meeste goals komen nog altijd uit voorbereidend werk van Yildirim.
Yildirim speelde niet altijd even goed, vooral zijn 2e jaar niet, maar was wel beslissend. meesterlijke pass ook voor de 2-1 van Alves tegen Feyenoord. Hij is hier vorig jaar erg verbeterd vind ik, op het gebied van acties, bewegeeklijkheid etc.
Maar Beerens kan hier weer leren om effectiever te zijn en heeft dan meer potentie dan Yildirim denk ik
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

SCH017 schreef: Gaziantespor staat 12e in de competitie, een beetje een grijze positie dus.
Heb geprobeerd op de website van Gaziantespor op te zoeken hoeveel wedstrijden hij gespeeld heeft dit seizoen. Maar ik ken geen Turks dus dat is geen doen.
Ik ben ook erg benieuwd hoe hij het maakt, misschien dat bijvoorbeeld abelenstra.com hem eens kan bellen voor een vraaggesprekje.
De site is lekker actueel .... t/m september staat erop, 5 wedstrijden, of ligt het stil daar?
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Oh en Beerens: Tildrim schiet nogal eens op goal, dat durft / doet Beerens niet! Tegen PSV stond-ie binnen 5 minuten alleen voor de goal, maar legde de bal (foutief) opzij ...
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
pieterpieter
Selectiespeler
Berichten: 744
Lid geworden op: 19-10-2006 11:35

Bericht door pieterpieter »

TWR22 schreef:Oh en Beerens: Tildrim schiet nogal eens op goal, dat durft / doet Beerens niet! Tegen PSV stond-ie binnen 5 minuten alleen voor de goal, maar legde de bal (foutief) opzij ...
Alsof Yildirim behalve zijn vrije trappen zoveel goals gemaakt heeft.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Yildirim heeft volgens mij meer veldgoals gemaakt dan vrije trappen. Ik heb even zitten brainstormen, maar ik kom toch tot een aantal doelpunten. Met Stuttgart als belangrijkste natuurlijk 8) .
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Ik bedoelde eigenlijk: als Beerens dat ontwikkelt, is ie van grotere bijdrage dan Yildrim, wellicht.
100% achter Marco van Basten!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Superfries88' schreef:Yildirim heeft volgens mij meer veldgoals gemaakt dan vrije trappen. Ik heb even zitten brainstormen, maar ik kom toch tot een aantal doelpunten. Met Stuttgart als belangrijkste natuurlijk 8) .
Tel je zijn Europese goals mee (4), dan kom je op 16 doelpunten van Yilderim voor Heerenveen.
Daarvan 7 vrije trappen ( 1 in Europa )
Dus 9 veldgoals en 7 vrije trappen.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Als Beerens nu eens de voorzet van Yildirim zou hebben dan was het 1 van de beste rechtsbuitens van Nederland geweest :)
SCH-FAN
Wereldspeler
Berichten: 1109
Lid geworden op: 22-08-2007 15:21

Bericht door SCH-FAN »

beerens heeft al een betere actie dan yildrim, allen de voorze moet beter.
als hij daaraan gaat werken, wordt die voorzet veel beter en hebben wij een van de beste rechtsbuitens van nl
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

SCH-FAN schreef: als hij daaraan gaat werken, wordt die voorzet veel beter en hebben wij een van de beste rechtsbuitens van nl
Noem eens een betere rechtbuiten dan........
Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Het 'rendement' van Beerens boeit mij momenteel niet zo. Het is een jongen die met een driedubbele schaar en een sprint naar de achterlijn het publiek op de banken krijgt. Dat niet elke voorzet daarna goed aankomt maakt me dan allang niet zoveel meer uit. Laat die jongen lekker creatief zijn. Ik vind het prachtig.
Afbeelding
SCH-FAN
Wereldspeler
Berichten: 1109
Lid geworden op: 22-08-2007 15:21

Bericht door SCH-FAN »

ik ben fan van beerens maar ik vind wel dat zijn voorzet beter moet.
van der meyde in zijn topjaren bij ajax had een goede actie en een zeer goede voorzet.
Ik vind het prachtig om naar beerens te kijken maar ik vind het gewoon jammer dat die voorzet niet zo goed is.
Inprincipe heb je er weinig aan dat hij er elke keer prachtig langs komt en dat dan zijn voorzet over de achterlijn gaat.
als beerens daan aan gaat werkern is het nog leuker om naar hem te kijken.

maar het is verstandig dat we nu maar weet on-topic gaan: yildrim vond ik altijd een goede speler, het is alleen jammer dat hij niet zo'n goede actie had, in zijn eerste jaar bij heerenveen kwam hij nog wel geregeld langs een verdediger, maar de laatste jaren vond ik dat dat steeds minder werd.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2866
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

SCH-FAN schreef:.... yildrim ..... in zijn eerste jaar bij heerenveen kwam hij nog wel geregeld langs een verdediger, ....
Volgens mij kwam Yidirim zelf zelden of nooit langs een speler.
Hij krulde de bal er op schitterende manieren langs ja, maar een tegenstander met de bal aan de voet voorbij? Nee.
Anti anti. :)
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Juist vorig seizoen had Yildirim als invaller nog wel eens knappe passeeracties. Kan me zelfs één wedstrijd herinner (tegenstander weet ik niet meer) waarin hij dat meerdere malen deed. Qua spel vond ik hem vorig seizoen echt een verbetering in vergelijking met de voorgaande seizoenen. Helaas kon hij dat niet combineren met de resultaten uit het eerste seizoen. Als hij dat niveau weer zou halen, je Pranjic aan de andere kant had gehad, Roorda er achter en Alves in de spits... 8)

Helaas blijft het bij als...
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Superfries88' schreef:Juist vorig seizoen had Yildirim als invaller nog wel eens knappe passeeracties. Kan me zelfs één wedstrijd herinner (tegenstander weet ik niet meer) waarin hij dat meerdere malen deed. Qua spel vond ik hem vorig seizoen echt een verbetering in vergelijking met de voorgaande seizoenen. Helaas kon hij dat niet combineren met de resultaten uit het eerste seizoen. Als hij dat niveau weer zou halen, je Pranjic aan de andere kant had gehad, Roorda er achter en Alves in de spits... 8)

Helaas blijft het bij als...
De wedstrijd van vorig seizoen die jij bedoelt was die tegen NAC ( 4 - 2 ), waarin hij inviel.
Hij was niet bij doelpunten betrokken, maar had inderdaad een paar ( voor zijn doen ) verbluffende passeeracties.
GJ7300
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 15-05-2009 19:35

Bericht door GJ7300 »

Ugur krijgt gezelschap van Boukhari bij hoeheetdatcluppieookalweerin Turkije?
Plaats reactie