Uğur Yıldırım

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Misschien moet hij een ochtendje een voorzet-clinic geven aan onze buitenspelers. Misschien steken ze er wat van op. :lol:
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Lardy schreef:Misschien moet hij een ochtendje een voorzet-clinic geven aan onze buitenspelers. Misschien steken ze er wat van op. :lol:
Maak daar maar een trainingskamp van :D Kunnen ze meteen oefenen op vrije trappen.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Topickick. In de nieuwste NUSport een lezenswaardig verhaal met Ugur Yildirim, een rokende restauranthouder te Deventer. Hoe het mis kan gaan met een groot talent.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Hielke schreef:Topickick. In de nieuwste NUSport een lezenswaardig verhaal met Ugur Yildirim, een rokende restauranthouder te Deventer. Hoe het mis kan gaan met een groot talent.
Het is toch niet best. De discipline en topsportmentaliteit waren ver bij hem te zoeken, maar een corner, vrije trap of een voorzet waren wel aan hem besteed.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Ik zag hem laatst weer eens voorbijkomen op TV Oost. Tsja, jammer voor hem dat het zo gelopen is, zat wel meer in denk ik met zo'n trap. Maar als je er niet voor kunt leven red je het inderdaad vaak niet. Kan me er wel wat bij voorstellen, ik zou er zelf ook niet zoveel voor kunnen laten. Hier voor de liefhebber nog het stukje met Yildirim van TV Oost met o.a. een bezoekje aan het eerder genoemde restaurant. http://www.rtvoost.nl/tv/default.aspx?uid=232502 vanaf minuut 11.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Potverdomme, wat was hij goed dat eerste seizoen bij ons. Alle ballen panklaar op Huntelaar. En bij een vrije trap rond de zestien wist je gewoon dat ie erin ging. Later hebben we dat ook met Alves gehad. Heerlijk om te weten dat je met een vrije trap vanaf 18 meter een garantie op goals op.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Plaats reactie