Paul Bosvelt

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Is bosvelt goed genoeg voor de basis?

Peiling eindigde op 06-09-2005 09:50

ja
57
86%
nee
9
14%
 
Totaal aantal stemmen: 66

Gebruikersavatar
FryslanFoppe
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 02-05-2005 01:14
Locatie: Zuid-Limburg

Bericht door FryslanFoppe »

Ja wat denk je, de populairste speler sinds tijden in Rotterdam voor de neus van Wotte en Gullit weggepikt door zo'n clubje uit het Noorden...
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik zag op de Manchester City fansite een schitterende bijnamen. Rijp voor een Banieri.

Shadowchaser Supreme.

Bozzy.

Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Super Fries
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 23-04-2005 16:00
Locatie: Fryslân

Bericht door Super Fries »

Ik weet niet of jullie dit nog kunnen herinneren:

Heerenveen – Feyenoord

Dit stond gister in het Friesch Dagblad,

Mensen als Beenhakker kunnen hun club liefde maar beter bedrijven in landen met een pittige keuken en onleesbaar schrift. Geen wonder dat hij zijn Feyenoord, tijdens het Fries volkslied, Heerenveen de rug liet toekeren: aan een rollende steen blijft geen cultuur plakken. Saillant detail dat ook Paul bosvelt zich in zijn selectie bevond, en het Heerenveen publiek zelf de vinger liet zien (de middelvinger voor mensen die niet weten wat ik bedoel) na een arbitrale dwaling.
Volgend Seizoen zal ook hij met een pompebledenpakje in gelid staan voor het Blauwhuster Dakkapel.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

O, wat waren de reactie hier fel over Martin Drent, terwijl Bosvelt nog een stapje verder ging..... :P


Leuke voor op een banner :The Finger!! :wink:
Laatst gewijzigd door Poenkt op 03-05-2005 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Graaijax Hamsterdam!!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Idd Beetle! Altijd leuk.
SCH
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Poenkt... schreef:O, wat waren de reactie hier fel over Martin Drent, terwijl Bosvelt nog een stapje verder ging..... :P


Leuke voor op een banner :The Finger!! :wink:
Martin Drent speelt voor groningen en heeft zich heel anders uitgelaten dan Paul Bosvelt....Drents uitspraken waren tegen Heerenveen gericht, Bosvelt zou dat bij elke willekeurige club hebben gedaan.

Maar ideetje voor Banner is niet onaardig.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Poenkt... schreef:O, wat waren de reactie hier fel over Martin Drent, terwijl Bosvelt nog een stapje verder ging..... :P


Leuke voor op een banner :The Finger!! :wink:
Martin Drent speelt voor groningen en heeft zich heel anders uitgelaten dan Paul Bosvelt....Drents uitspraken waren tegen Heerenveen gericht, Bosvelt zou dat bij elke willekeurige club hebben gedaan.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Niet in de houding staan voor dat Folksliet en een fuckvinger is pro H*erenveen. :P Tja, hij is al gecontracteerd, dus verdedig hem maar.
Graaijax Hamsterdam!!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Pfff, heb je een cursus 'hoe draai ik alle onderwerpen om naar een Heerenveen-Groningen topic'gedaan, poenkt? Ik word zo moe van jou...
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Zit ik aan je cluppie...Weing incasseringsvermogen?Bosvelt deed (bijna) hetzelfde als Drent.... :oops:
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

wat maakt het uit wat ie in het verleden eens gedaan heeft..... Bruggink heeft toch ook al eens een speler van Heerenveen (v gessel) met de elleboog neer gehoekt en die fluiten we toch ook niet elke week uit!

Nou ja.... niet daarom tenminste :wink:
Net fan dat benaude!
Gebruikersavatar
Teppie Superfries
Selectiespeler
Berichten: 592
Lid geworden op: 10-12-2004 13:53

Bericht door Teppie Superfries »

En toen Hersi kwam had ook niemand het meer over die actie dat hij Hakanson bij z'n strot pakte...
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Dat bedoel ik dus....Waarom zo'n ophef over Drent???Bij Grunn hebben ze belangstelling voor Robin Nelisse, met hem heb ik dit seizoen worden gehaden omdat ik hem Milli Vanilli noemde...Straks speelt in het Oosterpark en dan... :oops: :oops: .
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
Super Fries
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 23-04-2005 16:00
Locatie: Fryslân

Bericht door Super Fries »

Daar waar jullie het allemaal over hebben dat zijn spelers onder elkaar maar dit was tegen het heerenveen publiek
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

de enige die ophef maakt over drent ben jijzelf, jij blijft er net zolang over doorzeuren totdat er weer iemand op reageert............ kut.... nu doe ik het zelf! :lol:
Net fan dat benaude!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Poekt schreef:Dat bedoel ik dus....Waarom zo'n ophef over Drent???
1 Drent kan niet voetballen, alleen koppen
2 Drent is naar eigen zeggen anti Heerenveen
3 Omdat jij Drent adoreerd
4 Omdat het Drent is
5 Hij komt van de enige club in de regio die een beetje kan concurreren met ons

Moet ik zo nog even doorgraan of geloof je het wel?
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

KingBee schreef:de enige die ophef maakt over drent ben jijzelf, :
Als ik ophef zou maken is feit dat hij NAAR SCH vertrekt....niet dat hij komt??
Graaijax Hamsterdam!!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ik reageer niet op de discussie Drent-Bosvelt, maar op jou Poenkt. Hoe saai moet je leven zijn, om 24 uur per dag op dit forum en andere fora bezig te zijn, met alles wat een link heeft met Groningen ? En als dat het niet heeft, dan maak je dat er van.

Ik snap dat je geen leven hebt, maar post alsjeblieft niet zo veel en megn je alleen in discussies als het nuttig is.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

roelof de vries schreef:Ik reageer niet op de discussie Drent-Bosvelt, maar op jou Poenkt. Hoe saai moet je leven zijn, om 24 uur per dag op dit forum en andere fora bezig te zijn, met alles wat een link heeft met Groningen ? En als dat het niet heeft, dan maak je dat er van.

Ik snap dat je geen leven hebt, maar post alsjeblieft niet zo veel en megn je alleen in discussies als het nuttig is.
Hahahaha!!

Hoezo een nutteloze post.....Roelof de geëmigreerde Fries..Ik heb een heel saai leven :oops: ...maar ik ben gelukkig geen Fries. :wink:

Voor jou is een discussie alleen maar zinvol als iedereen dezelfde mening deelt...

Ik reageer niet op de discussie Drent-Bosvelt, maar op jou Poenkt.
PB..ole oleAfbeelding
Graaijax Hamsterdam!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Nee poenkt, ik heb het je ook al eens ge-pb't, maar jij verdraait elke discussie in een FCG - SCH discussie, dat ben ik met Roelof eens. Het ging hier over Bosvelt, jij haalt Drent erbij, en dan geef je vervolgens aan dat WIJ ons druk maken over Drent?? Kom op nou.

Reageer een beetje gematigd. We hebben twee topics waar je je uit kan leven, het wedstrijdtopic en het 'ondertussen in groningen'-topic. Probeer in de andere topics ontopic te reageren, en niet steeds met een zuigend fcg-ondertoontje. Anders moet ik helaas toch weer gaan ingrijpen.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopic.php?t=2124

Kijk eens in deze topic hoe men hier op Drent reageert?
Graaijax Hamsterdam!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Dat is toch een ander topic???
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Jeroen schreef:Dat is toch een ander topic???
Inmiddels is Bosvelt SCH-er, dan komt er toch een nieuwe topic? Logich dat ik een 'link'' leg.


Nee poenkt, ik heb het je ook al eens ge-pb't
Goh, en ik ben nog steeds actief!! En dat PB-verkeer was volgens mij niet negatief....
Graaijax Hamsterdam!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Je snapt toch wel waar ik heen wil? Prima als je post maar hou het buiten de groningentopics normaal, een hele tijd is het weer goed gegaan (na mijn opbouwende kritiek pb), nu sleep je in diverse topics je eigen cluppie er onnodig weer bij.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Het is wel duidelijk, alleen staat de toon mij niet aan!!

Het zal trouwens wel gezellig in Grunn en hier worden als Drent wel voor SCH tekent... :oops:


Verder sta ik achter alle gedane uitlatingen van en Martin Drent en Paul Bosvelt. :wink:

ps. Verwijder mijn dubbele post ff
Graaijax Hamsterdam!!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Hoezo een nutteloze post.....Roelof de geëmigreerde Fries..Ik heb een heel saai leven ...maar ik ben gelukkig geen Fries.
Pff, dom en saai. Typisch voorbeeld van irrelevante onderwerpen aanhalen en dat is gewoon irritant. En als je dat nou compenseerde met humor, maar je herhaalt continue dezelfde, flauwe grappen.

De rest heeft Jeroen al gezegd.

Groeten van uit Leeuwarden (Hoofdstad van Friesland)
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Het is wel goed...de Fries.. :wink:

[Afbeelding

Lees gewoon je Pb's...

Tja, humor is dom en saai..... :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Super kerel die Bosvelt. Ook ik zie dat wel zitten. Wat ik wel jammer vind is dat we zoveel tijd verspillen aan zo'n domme Grunninger. Binnenkort kunnen de mannen van Gert Jan in hun weiland aldaar weer even laten ziet hoe het WEL hoort! Om in Bosvelt termen te blijven: GEEN WOOREN MAAR DADEN.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

abegoal schreef: Wat ik wel jammer vind is dat we zoveel tijd verspillen aan zo'n domme Grunninger. Binnenkort kunnen de mannen van Gert Jan in hun weiland aldaar weer even laten ziet hoe het WEL hoort! .
Wel on topic blijven....
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Poenkt schreef: Wel on topic blijven....
Nou moet je echt ophouden., je begint licht irritant te worden.
Dit is een Heerenveen forum, dus dat de meeste onderwerpen hier PRO heerenveen zijn (al is het dan misschien niet altijd realistisch en neigt het soms naar nationalistisch) dat is dan natuurlijk logisch! Dat je daar kritisch tegenover staat en af en toe over in discussie gaat, prima! maar verwacht niet dat wij ook maar iets aan nemen van iemand die fan is van groningen! Bedoel andersom zal dat ook niet gebeuren, is niet erg, maar is gewoon een feit!

dat wij Drent een "minder fijne man" vinden en niet bij ons op het veld willen zien en de heer Bosvelt wel, die ook geen lieverdje is, dat moeten wij dus zelf weten.

Maar om dan als meester: "hoe ga ik van het topic af en draai ik het richting groningen" zo'n stomme opmerking maakt, ook al zal die ongetwijfeld ironisch zijn, dat slaat toch wel alles.

Vindt het sowieso raar dat een groningen fan zoveel op een forum van Heerenveen is te vinden, je zou er wat van gaan denken! :mrgreen:


On topic:
Paul Bosvelt is natuurlijk een aanwinst voor onze mannen van Heereveen. Veel ervaring en het lijkt mij iemand die een team echt op sleeptouw kan nemen. Maar ja, 35...moeten eens kijken hoelang hij het uithoudt!
Plaats reactie