Paul Bosvelt

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Is bosvelt goed genoeg voor de basis?

Poll eindigt op

ja
57
86%
nee
9
14%
 
Totaal aantal stemmen : 66

Berichtdoor ALS 26.000 » 09-12-2006 17:54

Let nou eens goed op Bosvelt, die kan het echt niet meer belopen. Na balverlies schakelt hij totaal niet meer om en sjokt hij terug. Nee geef mij de agressie van Prager en Hanssen maar in combinatie met jongens als Pranjic en Poulsen of Bradley
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Peter » 09-12-2006 18:05

Nou voorlopig Zuiverloon er dan meer even uit, Poulsen een linie terug en Yildirim op de rechtshalf plek. Zuiverloon zat gister een paar keer tegen een rode kaart aan, als 1 van zijn tegenstanders zich had laten vallen terwijl meneer aan zijn shirt of armen hing was het gebeurd. Zo ik hem zie voetballen, denk ik echt dat Feijenoord hem bewust aan een concurrent heeft verkocht.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Berichtdoor g3r4rd » 09-12-2006 19:46

Poulsen op rechtsback, bosvelt weer in het midden, hij sjokt misschien wel door het veld, maar is wel een man die het team op de rug neemt! je kan wel een 11tal hebben met een paar jonkies van 19 jaar, maar dan kom je er niet, een ervaren iemand is heel belangrijk in het team!
net stinne, mar winne!
Avatar gebruiker
g3r4rd
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 15-03-2005 21:08
Woonplaats: akkrum

Berichtdoor Superfries88' » 12-12-2006 09:27

HEERENVEEN - Een ontsteking aan zijn hartzakje kost Paul Bosvelt donderdag de belangrijke UEFA Cup-wedstrijd van SC Heerenveen tegen het Franse RC Lens. De 36-jarige middenvelder volgt een aangepast programma om de kwaal te laten helen. ,,Ik heb er eigenlijk alleen 's nachts last van gehad,’’ zegt Bosvelt, die bezig is aan zijn laatste seizoen als betaald voetballer.

De ontsteking bij Bosvelt is het gevolg van eerdere virale infectie, die hem begin november een paar weken op de tribune hield. ,,Nadat ik van het griepvirus verlost was, heb ik tot vorige week dinsdag zonder problemen gespeeld en getraind,’’ zegt de ex-international. ,,Daarna kon ik ’s nachts nauwelijks gewoon liggen en werd ik wakker door een drukkende pijn op de borst, die echter verdween zodra ik opstond.’’

Door de aanhoudende klachten besloot Bosvelt een arts te consulteren, die snel met een diagnose op te proppen kwam: een ontsteking aan het hartzakje, het gevolg van een virusinfectie. ,,Het klinkt heftig,’’ zegt de speler, ,,en daarom was ik ook wel verrast, zeker omdat ik bij inspanning totaal geen last had. Ik had zelf ook eerst het gevoel dat het een soort van spierpijn was als gevolg van kou. Maar doordat het maar niet minder werd, wilde ik op een gegeven moment wel weten wat er precies aan de hand was.’’
De middenvelder heeft zich inmiddels via het internet in de ziel van zijn kwaal verdiept. Als een volleerd cardioloog legt hij uit: ,,Het hartzakje ligt om het hart heen en is normaal gesproken glad, maar door de ontsteking wordt de binnenkant van het zakje ruw. Wrijving van het hart tegen het ruwe hartzakje is zeer pijnlijk, vandaar dat ik ook niet normaal in een slaaphouding kon liggen.’’

Bosvelt vervolgt: ,,Er kan zich ook ontstekingsvocht ophopen tussen hart en hartzakje, waardoor het hart minder ruimte heeft om zich goed te kunnen vullen met bloed. Hoe dan ook, de kwaal is een complicatie van een virusinfectie. Je krijgt dan na één of twee weken last van klachten die op een ontsteking wijzen. Dat is precies zoals het bij mij is gegaan.’’

De middenvelder traint op dit moment wel mee met de selectie van SC Heerenveen, maar volgens een aangepast programma. ,,Door de kwaal mag mijn hartslag mag niet boven de 140 komen, vandaar dat ik ter controle een hartslagmeter draag. Wel kan ik bijvoorbeeld gewoon fietsen, waardoor ik conditioneel niet te veel achter raak op de rest en ik vrij snel weer kan worden ingezet, als ik beter ben.’’

Bosvelt mist sowieso de cruciale UEFA Cup-wedstrijd tegen RC Lens, die voor donderdag op het programma staat. SC Heerenveen heeft nog een kleine kans op Europese overwintering, maar moet met drie doelpunten verschil winnen van de Franse opponent. De kans is dus levensgroot dat Bosvelt op 23 november tegen Parma (2-1 verlies) zijn laatste Europese wedstrijd heeft gespeeld. ,,En daarin had ik nog kunnen scoren ook,’’ zegt hij schertsend. ,,Ach, dit is niet het mooist denkbare afscheid, maar ik hoop natuurlijk dat mijn ploegmakkers tegen Lens nog een stunt kunnen uithalen.’’ Lachend: ,,Al was het maar voor mij.’’

De ex-speler van onder meer FC Twente, Feyenoord en Manchester City hoort morgen van de dokter in hoeverre de relatieve rust heilzaam is geweest en of hij op korte termijn weer kan spelen. ,,Het liefst speel ik zondag tegen FC Twente weer mee, maar het moet wel verantwoord zijn. Ik zal niet snel de fout weer maken om een kwaal te verwaarlozen, al is het maar omdat ik 's nachts weer eens normaal wil slapen.’’


Bron: AD
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor Jurruh » 12-12-2006 10:40

We hebben het afgelopen weekend goed opgevangen. Bosvelt is niet meer onvervangbaar, helemaal niet nu Prager weer terug is.
Jurruh
Basisspeler
 
Berichten: 934
Geregistreerd op: 21-02-2005 20:25
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor ALS 26.000 » 12-12-2006 19:41

Ik wens Bosvelt van harte beterschap, maar we hebben hem inderdaad niet meer nodig met Hanssen en Prager op het middenveld. Bosvelt is dit seizoen nog niet op het vereiste niveau geweest.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Heerenveen rules » 12-12-2006 21:40

Jezus, wat wordt Bosvelt snel afgeschreven. Hanssen mag de veters van Bosvelt nog niet eens strikken..................
Bosvelt zijn ervaring en rust wordt dus blijkbaar schromelijk onderschat!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Frisian Viking » 12-12-2006 21:50

Heerenveen rules schreef:Jezus, wat wordt Bosvelt snel afgeschreven. Hanssen mag de veters van Bosvelt nog niet eens strikken..................
Bosvelt zijn ervaring en rust wordt dus blijkbaar schromelijk onderschat!

Inderdaad. Ik denk dat weinig mensen inzien hoe belangrijk Bosvelt in het veld is. Hij is meer een verlegenstuk van de trainer dan Hansson denk ik. En Bosvelt heeft veel meer het vermogen om spelers te sturen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Niklas Tarvajärvi » 12-12-2006 21:55

In aanvulling op Frisian Viking; niet alleen binnen het veld , maar ook zeker daar buiten.
Niklasse spits!
Avatar gebruiker
Niklas Tarvajärvi
Selectiespeler
 
Berichten: 175
Geregistreerd op: 01-12-2006 15:22
Woonplaats: Burgum

Berichtdoor Lipton » 12-12-2006 21:57

ALS 26000 komt waarschijnlijk niet vaak in het stadion, of heeft geen totaal geen verstand van voetbal.

Bosvelt is de beste middenvelder die heerenveen in jaren gehad heeft, hij heeft een schat aan ervaring, ligt heel goed in de groep, en kan ook nog goed voetballen.

Nee, het is jammer dat Bosvelt stopt, want zijn ervaring is echt van gouden belang voor spelers als: Bradley, Prager en Hanssen, en natuurlijk nog voor elke andere speler want Bosvelt heeft de juiste instelling!
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Niklas Tarvajärvi » 12-12-2006 22:02

Lipton, dat heb je volgens mij heel goed gezien. Het is dan ook te hopen dat hij in een of andere rol bij de club betrokken zal blijven.
Niklasse spits!
Avatar gebruiker
Niklas Tarvajärvi
Selectiespeler
 
Berichten: 175
Geregistreerd op: 01-12-2006 15:22
Woonplaats: Burgum

Berichtdoor Gekko » 12-12-2006 22:04

Bosvelt is een prachtige voetballer die zijn techniek volledig aanwemdt om simpel te spelen en zijn medspelrers te bedienen. Het lijkt van weinig waarde maar is van hoog niveau: zo'n speler die een bal behandelt alsof hij hem betaalt heeft: 'het is mijn bal'. dat het viertal Prager (alsof hij niet is weg geweest), Hanssen (uitstekend in een meer aanvallende rol),Pranjic (weer als in zijn beste periode) en Poulsen (op het middenveld een gangmaker met diepgang en sterk in de combinatie) tegen Roda super draaiden maakt Bosvelt nog niet overbodig. Het seizoen is lang en deze jongens zullen nog veel moeten (en kunnen) leren van de meester Bosvelt.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Frisian Viking » 12-12-2006 23:15

Gekko schreef:Bosvelt is een prachtige voetballer die zijn techniek volledig aanwemdt om simpel te spelen en zijn medspelrers te bedienen. Het lijkt van weinig waarde maar is van hoog niveau: zo'n speler die een bal behandelt alsof hij hem betaalt heeft: 'het is mijn bal'. dat het viertal Prager (alsof hij niet is weg geweest), Hanssen (uitstekend in een meer aanvallende rol),Pranjic (weer als in zijn beste periode) en Poulsen (op het middenveld een gangmaker met diepgang en sterk in de combinatie) tegen Roda super draaiden maakt Bosvelt nog niet overbodig. Het seizoen is lang en deze jongens zullen nog veel moeten (en kunnen) leren van de meester Bosvelt.

Bosvelt heeft op zijn leeftijd een manier van spelen gevonden die enorm weinig kracht kost. Elke meter die hij maakt is doordacht. Elke balbehandeling is raak. Bosvelt speelt heel erg slim en sluw. Hij is een gangmaker in het veld, maar tegelijk een rustpunt.

Ik denk ook dat hij binnen de selectie zeer goed ligt. En zijn humor schijnt ook van onschatbare waarde te zijn.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Flying Tilster » 13-12-2006 09:27

ALS 26.000 schreef:Ik wens Bosvelt van harte beterschap, maar we hebben hem inderdaad niet meer nodig met Hanssen en Prager op het middenveld. Bosvelt is dit seizoen nog niet op het vereiste niveau geweest.


Sorry? De beste middenvelder die we ooit gehad hebben. Wat dat betreft ben ik het met Frisian Viking eens. Bosvelt heeft vanwege zijn leeftijd een manier van spelen gevonden die hem zo weinig mogelijk kracht kost, maar waarmee hij de ploeg wel kan helpen en sturen.

Nee... ALS26000 hier sla je de plank volledig mis.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Berichtdoor ALS 26.000 » 13-12-2006 19:57

Dat mag jij vinden, maar ik spreek een hoop jeugdtrainers van Heerenveen regelmatig en die hebben dezelfde mening. Als je niet ziet dat Bosvelt het niet meer bij kan benen dan heb je er echt geen kijk op....
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Flying Tilster » 13-12-2006 20:03

Ik heb niks met jeugdtrainers te maken. Ik kijk wat er op het veld gebeurt. En daar is Bosvelt nog heel erg belangrijk.
Ik ben in ieder geval blij dat hij hier is en dat hij het seizoen afmaakt.
Jeugdtrainers zijn prima, maar zij moeten ze proberen klaar te stomen voor het grote werk.
En met Jeroen Drost hebben ze ook niet echt goed werk verricht. Was wekelijks de zwakste schakel van de ploeg.

Maar goed.. dat is de discussie niet. Ik ben in ieder geval blij dat het merendeel het met mij eens is, dat we nu een ervaren middenvelder hebben die de jongere jongens kan ondersteunen. En ook al zal hij niet elke wedstrijd geweldig zijn hij stuurt de jeugd wel.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Berichtdoor Superfries88' » 13-12-2006 20:11

Bosvelt is inderdaad niet de snelste meer (duidelijk), maar is nog altijd van enorme waarde. Niet voor niets heeft hij tegenwoordig een nieuwe rol in het team. Verder merk je aan alles dat hij nog een belangrijke inbreng heeft. Die ervaring (plus coaching) heeft een team gewoon nodig.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor Force » 13-12-2006 20:40

ALS 26.000 schreef:Dat mag jij vinden, maar ik spreek een hoop jeugdtrainers van Heerenveen regelmatig en die hebben dezelfde mening.


Gefeliciteerd! Wil je een taart?

Als je niet ziet dat Bosvelt het niet meer bij kan benen dan heb je er echt geen kijk op....


Dat zal het zijn. Iemand die Bosvelt nog van meerwaarde vind, heeft er géén kijk op. Het halve forum dus.. :) En die mensen die jou mening wel deelden zijn natuurlijk allemaal mensen met voetbalinzicht. :urgs:

ALS, we weten nu wel dat je Bosvelt niks vindt, en laat ons dat nou lekker wel vinden. En als je het zonodig wilt melden, onderbouw het dan eens met argumenten. Hoop dat je dat vroeger op school hebt gehad?
Force
Wereldspeler
 
Berichten: 1317
Geregistreerd op: 31-10-2005 18:54

Berichtdoor ALS 26.000 » 13-12-2006 22:06

Als ik zeg dat hij het niet meer kan belopen is dat dan geen argument? Dat zie je toch!?

Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken. Want ik respecteer Bosvelt enorm als persoon en als speler. Ik denk alleen dat er nu spelers zijn die beter in ons team passen.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Superfries88' » 13-12-2006 22:41

De meerderheid in het stadion ziet dat Bosvelt van enorme waarde is, dat durf ik 100% zeker te zeggen. Paul heeft nu een andere rol dan vorig seizoen en hoeft daardoor minder meters af te leggen. Ondertussen kan hij wel zijn kwaliteiten tonen op het veld. Zijn ervaring en coaching zijn nodig, zijn passjes zijn prima en dan kan ik nog wel een aantal dingen bedenken. Uiteindelijk moet je een afweging maken en in mijn ogen zijn die laatste dingen belangrijker dan snelheid. Je moet altijd dusdanig spelen dat het gebrek aan bepaalde dingen niet of nauwelijks zichtbaar is.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor Heerenveen rules » 13-12-2006 23:02

ALS 26.000 schreef:Als je niet ziet dat Bosvelt het niet meer bij kan benen dan heb je er echt geen kijk op....


Wat een arrogantie. Als je jouw mening niet deelt heb je er geen kijk op........(waar is hier de kotssmiley....)

Maar goed, wij (lees: de echte kenners :mrgreen: ) weten wel beter.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Frisian Viking » 13-12-2006 23:19

ALS 26.000 schreef:Als ik zeg dat hij het niet meer kan belopen is dat dan geen argument? Dat zie je toch!?

Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken. Want ik respecteer Bosvelt enorm als persoon en als speler. Ik denk alleen dat er nu spelers zijn die beter in ons team passen.

Ach, Cocu is ook niet de snelste meer.

Is snelheid bepalend om een goede voetballer te zijn?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Flying Tilster » 14-12-2006 09:49

Jammer genoeg niet... dan zou Nilsson een wereldvoetballer zijn geweest :bfriend:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Berichtdoor Appie10 » 25-12-2006 12:43

Gekko schreef:Bosvelt is een prachtige voetballer die zijn techniek volledig aanwemdt om simpel te spelen en zijn medspelrers te bedienen. Het lijkt van weinig waarde maar is van hoog niveau: zo'n speler die een bal behandelt alsof hij hem betaalt heeft: 'het is mijn bal'. dat het viertal Prager (alsof hij niet is weg geweest), Hanssen (uitstekend in een meer aanvallende rol),Pranjic (weer als in zijn beste periode) en Poulsen (op het middenveld een gangmaker met diepgang en sterk in de combinatie) tegen Roda super draaiden maakt Bosvelt nog niet overbodig. Het seizoen is lang en deze jongens zullen nog veel moeten (en kunnen) leren van de meester Bosvelt.


uhh juist ja, twente gezien?? :? , Bosvelt kwam erin en de druk liep meteen op, zet Bradley er dan neer!
Appie10
Bankzitter
 
Berichten: 29
Geregistreerd op: 15-11-2006 21:19

Berichtdoor Flying Tilster » 25-12-2006 15:19

NEE... liever geen Bradley. Die gozer raakt al helemaal geen knikker.
Als hij speelt is hij de slechtste die op het veld rondloopt...

Bosvelt is zeker nog wel goed genoeg voor de basis en zal dan een Prager bij zich moeten hebben. at is volgens mij de ideale combinatie.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Berichtdoor broekster » 25-12-2006 15:25

Ik vind Bradley totaal geen slechte speler, alleen op werklust scoort die jongen al een voldoende. Hij is soms wel wat onbesuist maar voor de rest vind ik het een goede voetballermet veel potentie..
broekster
Selectiespeler
 
Berichten: 216
Geregistreerd op: 09-01-2006 16:41
Woonplaats: Brussel

Berichtdoor Appie10 » 26-12-2006 14:06

Flying Tilster schreef:NEE... liever geen Bradley. Die gozer raakt al helemaal geen knikker.
Als hij speelt is hij de slechtste die op het veld rondloopt...

Bosvelt is zeker nog wel goed genoeg voor de basis en zal dan een Prager bij zich moeten hebben. at is volgens mij de ideale combinatie.


Bradley hoeft niet eens goed te spelen en kan toch iemand alleen voor de keeper zetten. Ik denk toch echt dat dit de beste opstelling is:

---------------------------------------------Van den Bussche---------------------------------

Zuiverloon---------------Hansson------------------------------Dingsdag-------------Jong a Pin

-------------------Poulsen---------------------------------------------------Prager-------------------

------Bradley------------------------------------------------------------------------------Pranjic-----

------------------------------------Alves--------------------Nilsson------------------------------------

en dan zou ik Bosvelt toch niet zien als een verbetering in dit team... Misschien als het qua strijd niet helemaal lekker zit, dat ie dan er in kan komen. Maar dit lijkt me de beste basisopstelling...
Laatst bijgewerkt door Appie10 op 26-12-2006 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Appie10
Bankzitter
 
Berichten: 29
Geregistreerd op: 15-11-2006 21:19

Berichtdoor Force » 26-12-2006 14:41

Heb ik nou géén voetbalverstand, of ligt het aan jullie? :lol:

Ik vind Bosvelt zéker wel van meerwaarde. Als je hem niet ziet, moet je dat als een compliment zien. Hij moet overal wat tussen de linies de balletjes wat afpakken, en opbouwen of desnoods inleveren bij een ander die goed kan opbouwen. Laat dat balafpakken nou net een van z'n sterke punten zijn.
Bosvelt moet dit jaar zeker nog in de basis voetballen; door zijn ervaring kan hij ook anderen beter laten voetballen, iets je ook niet ziet maar wel gebeurt.
Als je Bosvelt niet ziet, speelt hij goed. Als, zoals iemand hier doet je hem afrekend op z'n matige pot tegen Twente, slaat nergens op. Hij voetbalde toen inderdaad als een krant, maar mét of zonder hem; beide keren was Heerenveen het speeltje van Twente geweest.
Force
Wereldspeler
 
Berichten: 1317
Geregistreerd op: 31-10-2005 18:54

Berichtdoor Niklas Tarvajärvi » 26-12-2006 14:55

Force schreef
Heb ik nou géén voetbalverstand, of ligt het aan jullie?


In dit land hebben 16 miljoen mensen voetbalverstand. In het voetbal is er nu eenmaal niet 1 waarheid. Voor ieder visie valt wel wat te zeggen. Ik heb al eerder aangegeven dat het goed is dat Bosvelt na dit seizoen stopt, het beste is er logiserwijs al wel van af. Echter hij is nog steeds van grote waarde, zowel binnen als buiten het veld. Hij heeft natuurlijk al het nodige op voetbalgebied meegemaakt. Verder ben ik het met je eens als je stelt dat het goed is als Bosvelt niet opvalt. dan speelt ie vaak goed. je moet niet van hem verwachten dat hij van achterlijn naar voorlijn sprint en een voorzet geeft. Meer een type balafpakker en een slim paasje.
Niklasse spits!
Avatar gebruiker
Niklas Tarvajärvi
Selectiespeler
 
Berichten: 175
Geregistreerd op: 01-12-2006 15:22
Woonplaats: Burgum

Berichtdoor Appie10 » 26-12-2006 16:38

Force schreef:Heb ik nou géén voetbalverstand, of ligt het aan jullie? :lol:

Ik vind Bosvelt zéker wel van meerwaarde. Als je hem niet ziet, moet je dat als een compliment zien. Hij moet overal wat tussen de linies de balletjes wat afpakken, en opbouwen of desnoods inleveren bij een ander die goed kan opbouwen. Laat dat balafpakken nou net een van z'n sterke punten zijn.
Bosvelt moet dit jaar zeker nog in de basis voetballen; door zijn ervaring kan hij ook anderen beter laten voetballen, iets je ook niet ziet maar wel gebeurt.
Als je Bosvelt niet ziet, speelt hij goed. Als, zoals iemand hier doet je hem afrekend op z'n matige pot tegen Twente, slaat nergens op. Hij voetbalde toen inderdaad als een krant, maar mét of zonder hem; beide keren was Heerenveen het speeltje van Twente geweest.


Nee dat vind ik niet, breng Bradley er dan in, je wil toch scoren... Bosvelt kan wel goed ballen afpakken maar dat kan Prager ook wel
Appie10
Bankzitter
 
Berichten: 29
Geregistreerd op: 15-11-2006 21:19

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten

cron