Paul Bosvelt

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Is bosvelt goed genoeg voor de basis?

Peiling eindigde op 06-09-2005 09:50

ja
57
86%
nee
9
14%
 
Totaal aantal stemmen: 66

Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Bradley scoort toch ook niet? Afgelopen week tegen Excelsior staat ie bijna op de 16-meter en toch het balletje maar weer afgeven op Alves, die daardoor in een onmogelijke positie komt om te scoren (al weet je het met Alves nooit :P)

Het spijt met dat ik niet met jouw zienswijze meekan Appie10. Maar ik vind Bradley een zeer matige voetballer en ik hoop dan ook dat als er weer een middenvelder wordt aangetrokken wel gekeken wordt naar datgene wat we nu hebben rondlopen.
Je zag het zaterdag duidelijk dat het middenveld met Hanssen en Bradley niet je van het is. Dan zie ik daar liever Prager / Bosvelt staan.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Niklas Tarvajärvi
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 01-12-2006 15:22
Locatie: Burgum

Bericht door Niklas Tarvajärvi »

Prager keert terug; Hansson nog niet fit
26 december 2006
Thomas Prager keert in de uitwedstrijd tegen NEC terug in de basis bij Heerenveen. De Oostenrijker komt terug van een schorsing. De personele problemen houden desondanks onverminderd aan. Verbeek kan nog steeds geen beroep doen op Hansson, Tarvajärvi, Drost en Yildirim. Lichtpuntje is de come back van Bosvelt. De routinier begint in Nijmegen op de bank.

Thomas Prager keert in Nijmegen terug in de basis bij Heerenveen.
Het zit Heerenveen in de laatste week van het jaar niet mee. Petter Hansson trainde vanochtend wel, maar ondervindt te veel hinder van zijn knie om te kunnen spelen. De kans is zelfs groot dat de Zweed ook de laatste wedstrijd van 2006, tegen FC Utrecht, moet laten schieten.
Naast Hansson zitten Yildirim (bovenbeen), Tarvajärvi (enkel) en Drost (lies) nog in de lappenmand. Paul Bosvelt is voldoende hersteld van zijn kuitblessure en neemt tegen NEC weer plaats op de bank. De terugkeer van Bosvelt gaat ten koste van Timmi Johansen, die niet in de selectie voor het duel tegen NEC is opgenomen.

Het elftal waarmee Heerenveen start is op slechts één positie gewijzigd ten opzichte van het thuisduel tegen Excelsior. Thomas Prager keert terug op het Friese middenveld en dat heeft tot gevolg dat Bradley op de bank plaats moet nemen. Calvin Jong-A-Pin speelt voor de tweede maal in de basis. Hij start wederom als linksachter.

Bron: sc-heerenveen.nl


Dan is dat ook maar duidelijk :lol:
Niklasse spits!
Appie10
Jeugdspeler
Berichten: 29
Lid geworden op: 15-11-2006 21:19

Bericht door Appie10 »

Dus... Bosvelt er niet in...
Laatst gewijzigd door Appie10 op 26-12-2006 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Appie10 schreef:Dus... Bosvelt er niet in... ben IK best wel blij mee, maar ja, wie ben ik :P
Jij wel... ik niet. Had hem graag met Prager op het middenveld gezien. Want Hanssen heeft een enorme werklust, maar draagt verder totaal niks bij.
Bosvelt draagt heel veel bij, voornamelijk in de coaching.

Hij is degene die op het middenveld de "orders" geeft.
Hopelijk keert hij tegen FC Utrecht WEL terug in de basis.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Flying Tilster schreef: Jij wel... ik niet. Had hem graag met Prager op het middenveld gezien. Want Hanssen heeft een enorme werklust, maar draagt verder totaal niks bij.
Bosvelt draagt heel veel bij, voornamelijk in de coaching.
.
Ik vind het een belediging dat een zeer matige speler als Hanssen de voorkeur krijgt boven Bosvelt. Hanssen draagt inderdaad buiten zijn werklust helemaal niets bij.
Bosvelt hoort als ie fit is te spelen vind ik. Een middenveld met Poulsen en Hanssen is gewoon veel te licht. Zij brengen helemaal niks extra's, maar hobbelen anoniem mee.
Lopster
Jeugdspeler
Berichten: 48
Lid geworden op: 17-12-2002 19:21

Bericht door Lopster »

Tja..de meningen over Paultje lopen duidelijk uiteen en het rare is wellicht hebben beide kampen wel gelijk..als je echt naar het voetballen en vooral het lopen van Paul kijkt, dan kan het eigenlijk niet meer...onze Paul kan het tempo niet meer bijhouden, verovert nog betrekkelijk weinig ballen en met Bosvelt in de ploeg ben je wel gedwongen om met vier middenvelder te spelen, omdat de ruimtes anders te groot (voor Paul) worden..aan de andere kant is Paul door zijn enorme routine als coach in het veld best nog wel van waarde; hij kan ook nog wel een wedstrijd lezen (maakt de juiste overtredingen op het goede moment), maar hij is bijna wel aan het einde van zijn latijn..dat een aantal mensen op dit forum niet helemaal objectief naar Bosvelt kan zien is prima en niks mis mee. Dat mag je als supporter ook wel doen..
Appie10
Jeugdspeler
Berichten: 29
Lid geworden op: 15-11-2006 21:19

Bericht door Appie10 »

Ach ja, Bosvelt is wel heel belangrijk in coachen enzo, daarin hebben jullie een goed punt, maar ik vind dat ie vaak zo achteruit speelt...
Appie10
Jeugdspeler
Berichten: 29
Lid geworden op: 15-11-2006 21:19

Bericht door Appie10 »

Bosvelt kan op zich ook wel in de basis maar dan moet hij met een aanvallend ingestelde speler naast zich spelen
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Dat kan met een Prager. De laatste wedstrijden (FC Twente ff niet meegerekend) vond ik dat met Prager er juist meer dreiging naar voren was.
Als je dan Paultje als controleur daar achter hebt, heb je een goed middenveld.

Natuurlijk is Bosvelt niet meer de Bosvelt die met Feyenoord in 2002 de UEFA Cup won, maar voor ons is hij nog heel belangrijk.
Je ziet dat nl. tijdens wedstrijden die hij niet meegedaan heeft, dat we dan totaal niks op het middenveld hebben. Dat was tegen Excelsior ook weer zo...
En Hanssen kan vast aardig ballen, maar ik vind hem veel te licht voor ons.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Appie10
Jeugdspeler
Berichten: 29
Lid geworden op: 15-11-2006 21:19

Bericht door Appie10 »

Flying Tilster schreef:Dat kan met een Prager. De laatste wedstrijden (FC Twente ff niet meegerekend) vond ik dat met Prager er juist meer dreiging naar voren was.
Als je dan Paultje als controleur daar achter hebt, heb je een goed middenveld.

Natuurlijk is Bosvelt niet meer de Bosvelt die met Feyenoord in 2002 de UEFA Cup won, maar voor ons is hij nog heel belangrijk.
Je ziet dat nl. tijdens wedstrijden die hij niet meegedaan heeft, dat we dan totaal niks op het middenveld hebben. Dat was tegen Excelsior ook weer zo...
En Hanssen kan vast aardig ballen, maar ik vind hem veel te licht voor ons.
Ik vind het middenveld in wedstrijden zonder Bosvelt altijd veel aanvallender. Prager kan ook best alleen voor de verdediging en dan Pranjic links, Bradley(of Ylidirim) rechts en Poulsen tussen die 2 in.
ForzaPrager
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 10-12-2006 17:56
Locatie: Beetgumermolen

Bericht door ForzaPrager »

Appie10 schreef: Bradley hoeft niet eens goed te spelen en kan toch iemand alleen voor de keeper zetten. Ik denk toch echt dat dit de beste opstelling is:

---------------------------------------------Van den Bussche---------------------------------

Zuiverloon---------------Hansson------------------------------Dingsdag-------------Jong a Pin

-------------------Poulsen---------------------------------------------------Prager-------------------

------Bradley------------------------------------------------------------------------------Pranjic-----

------------------------------------Alves--------------------Nilsson------------------------------------

en dan zou ik Bosvelt toch niet zien als een verbetering in dit team... Misschien als het qua strijd niet helemaal lekker zit, dat ie dan er in kan komen. Maar dit lijkt me de beste basisopstelling...

Laat Bradley er maar uit, die jonge kan het niveau (nog) niet aan. Zet Yildirim er biJ!
tsjah het is nu eenmaal zo
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Zou mij op dit moment ook het beste lijken, ware het niet dat Ugur nog geblesseerd is en nog niet mee kan doen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Appie10
Jeugdspeler
Berichten: 29
Lid geworden op: 15-11-2006 21:19

Bericht door Appie10 »

Dan krijgt men dus deze opstelling


---------------------------------------------Van den Bussche---------------------------------------

Zuiverloon---------------Hansson------------------------------Dingsdag-------------Jong a Pin

-------------------Poulsen---------------------------------------------------Prager------------------

------Yildirim------------------------------------------------------------------------------Pranjic------

------------------------------------Alves--------------------Nilsson------------------------------------

Yildirim voor Bradley is inderdaad goed, die man kan met zijn trap iemand prachtig in scoringspositie brengen. Maar tegen Excelsior thuis, zette Bradley Nilsson wel ff alleen voor de keeper met een prachtbal
joop
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 07-11-2006 18:21

Bericht door joop »

(zie officiele h'veen site)Yildirim is morgen niet aanwezig even als hansson
Appie10
Jeugdspeler
Berichten: 29
Lid geworden op: 15-11-2006 21:19

Bericht door Appie10 »

---------------------------------------------Van den Bussche---------------------------------------

Zuiverloon---------------Breuer------------------------------Dingsdag-------------Jong a Pin

-------------------Poulsen---------------------------------------------------Prager------------------

------Bradley------------------------------------------------------------------------------Pranjic------
------------------------------------Alves--------------------Nilsson------------------------------------

Zo is het beter :wink: Hansson en Yildirim zijn er nu niet bij, zoals morgen
ForzaPrager
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 10-12-2006 17:56
Locatie: Beetgumermolen

Bericht door ForzaPrager »

janneman schreef:Wat is de opstelling voor morgen regen Utrecht? Is Hansson inmiddels weer fit? Alhoewel het nu ook prima loopt is Hansson erbij toch een stukje meer zekerheid en is Bosvelt dan ook van de partij?
doel: Vandenbussche achter: Zuiverloon, Dingsdag, Breuer en Jong-A-Pin midden: Hanssen, Prager, Pranjic en Poulsen voor: Alves en Nilsson

Hansson, Tarvajarvi en Yildirim worden geen risico's mee genomen en zitten niet bij de selectie

Bosvelt zit volgens mij op de bank, kan iemand mij dat zeggen?
tsjah het is nu eenmaal zo
Gebruikersavatar
Niklas Tarvajärvi
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 01-12-2006 15:22
Locatie: Burgum

Bericht door Niklas Tarvajärvi »

Dit is toch niet het wedstrijd-topic?? :huh:

Bosvelt zit op de bank. Verbeek durft het nog niet helemaal met hem aan en heeft liever een fitte Bosvelt na de winterstop.
Niklasse spits!
Gebruikersavatar
Niklas Tarvajärvi
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 01-12-2006 15:22
Locatie: Burgum

Bericht door Niklas Tarvajärvi »

Vandaag in de LC zegt Verbeek dat als Bosvelt fit is hij absoluut in de basis staat. Dan is dat ook even duidelijk! Lijkt me overigens niet meer dan terecht. Hij is binnen en buiten het veld voor onschatbare waarde voor de club.
Niklasse spits!
makkingacity
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 31-08-2006 09:40
Locatie: makkinga

Bericht door makkingacity »

Bosvelt staat open voor terugkeer bij Feyenoord
Gepubliceerd op 19-03-07 om 16:51 door Roel Pelders
Tegenover de Sportweek heeft Paul Bosvelt aangegeven open te staan voor een terugkeer naar Feyenoord. Bosvelt won met Feyenoord in 2002 de UEFA Cup en heeft mooie tijden in Rotterdam beleefd. Ook heeft hij andere aanbiedingen gehad. "Ik heb een gesprek gehad met SC Heerenveen en Marc Overmars vraagt geregeld of ik wat voor Go Ahead Eagles wil doen. Ik ben er nog niet uit. Trainer zie ik mezelf voorlopig niet worden. Voor de rest sta ik overal voor open.”

Feyenoord wilde de middenvelder twee seizoenen geleden ook al overnemen van Manchester City. De oud-aanvoerder koos echter voor SC Heerenveen, zijn huidige werkgever. De reden waren mensen waar hij minder mee op kon schieten. "De meeste mensen bij Feyenoord waar ik moeite mee had, zijn vertrokken. Wat overheerst is een goed gevoel. Dus ook voor Feyenoord sta ik open.”
Gebruikersavatar
Johanvdw
Nieuw talent
Berichten: 82
Lid geworden op: 06-03-2007 10:14
Locatie: Surhuisterveen
Contacteer:

Bericht door Johanvdw »

zou erg jammer zijn maar ik meende dat hij er al uit was met heerenveen ?
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Hij is er nog met géén enkele club uit, tenminste er is naar mijn weten nog niks in de pers verschenen. Wel ben ik het met je eens dat hij voor een club als Heerenveen veel kan betekenen. Een man met zijn ervaring, zou een ideale jeugdtrainer zijn.
elp
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 09-01-2006 07:52
Locatie: Lemmer
Contacteer:

Bericht door elp »

Force schreef:. Een man met zijn ervaring, zou een ideale jeugdtrainer zijn.
Bosvelt:
Trainer zie ik mezelf voorlopig niet worden
........
Eala Frisia!
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Hij zal vast wel weer terug keren naar Feyenoord al zie ik hem graag bij Heerenveen de technische staf aanvullen, een man als Bosvelt heeft net dat stukje ervaring en inzicht wat bij de rest van de technische staf ontbreekt :huh:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Romano for president
Selectiespeler
Berichten: 551
Lid geworden op: 22-05-2003 12:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Romano for president »

Het valt mij op dat Bosvelt de laatse tijd nooit meer na de wedstrijd de supporters bedankt.

Daarbij maakte bij ook een wegwerp gebaar toen Nieuw Noord na de wedstrijd een fluitconcert begon.

Speelt hier iets??????
Tink om de beam!!!!!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Zo onbegrijpelijk vond ik dat wegwerpgebaar niet, hoor.
En de grote rest van het publiek, voorzover ze het hebben gezien, waarschijnlijk ook niet. Zelfs een deel van NN keerde zich tegen dat uitfluiten.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Klopt, volgens mij is Paul het meer dan ZAT om de ene keer toegejuigd te worden en de andere keer uitgefloten te worden. Zit ook wel wat in want Boxvelt altijd wel zijn stinkende best en wordt dan beloond met een fluitconcert, terwijl hetzelfde mensen zijn
die een week eerder stonden te juichen.... :upto:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Het lijkt mij ook niet echt cool als je Wint om dan vervolgens uitgefloten te worden, maar ach, dat is tegenwoordig toch heel normaal?
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

janneman schreef:Klopt, volgens mij is Paul het meer dan ZAT om de ene keer toegejuigd te worden en de andere keer uitgefloten te worden. Zit ook wel wat in want Boxvelt altijd wel zijn stinkende best en wordt dan beloond met een fluitconcert, terwijl hetzelfde mensen zijn
die een week eerder stonden te juichen.... :upto:
Dat is voetbal, de ene week de held en de andere week de schlemiel. Bosvelt weet toch zeker wel hoe het spelletje werkt...

En voor Lipton, volgens mij was het tegen Den Haag 1-1!
Bedankt Torcida:-)
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Maar ik doel op RKC
Plaats reactie