Foppe de Haan

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Grimo » 23-03-2016 22:28

sinjoor schreef:Je verwoordt de gedachte van de gemiddelde supporter in elk geval prima. Foppe wordt nog de Verbeek van Feyenoord. geliefd bij hardwerkende supporters, ongeliefd bij 'dikbetaalde profs'. Maar laat het nou net die dikbetaalde profs zijn waar hij mee moet werken.

De man is interim trainer, die hoeft in de toekomst niet meer met deze jongens te werken. Als deze spelers niet met kritiek om kunnen gaan zijn ze totaal ongeschikt als profvoetballer.

Maar dacht dat jij zoveel verstand van zaken had? Volgens mij is H'veen een handelshuis dat mede afhankelijk is van transferopbrengsten. Door zijn spelers keer op keer zo openlijk af te vallen zorgt hij er in elk geval voor dat de marktwaarde van een aantal spelers er niet hoger op wordt.
Maar goed, wat maakt het ook allemaal uit. We hebben in elk geval een trainer die volgens jou de pijnpunten openlijk benoemt. Nu zijn eigen pijnpunten nog, want als 24000 man op de tribunes konden zien hoe slecht de spelers waren konden ze ook zien dat Foppe er met zijn rare keuzes en wissels ook vrij weinig van weet te bakken

Ben je nou echt zo naïef? Denk jij nou echt dat scouts en clubs zelf ook niet de tekortkomingen zien?! Denk je nou echt dat zij op de woorden van De Haan afgaan en het zelf niet zien? Wij zien het toch allemaal ook!
Ah nu gaan we het over de wissels hebben.. Je hebt weer iets nieuws gevonden. Wat een obsessie. Heb hier genoeg coaches gezien die goede wissels pleegden en minder goede. Zo ook bij de Haan. Cambuur thuis zette hij het iets anders neer, wat Cambuur compleet verraste, tegen Willem2, zet Foppe het om in de rust waardoor er een kanteling in de wedstrijd kwam. In de Kuip zette hij het ook goed neer wat ons punten opleverde. Maar zo zal hij net als elke andere coach ook wel wissels doen die niets uithalen. Soms wordt er ook gewisseld naar aanleiding van een week trainen, zijn we allebei niet bij en kunnen daar allebei ook niks van vinden.
Grimo
Superster

Berichtdoor Grimo » 23-03-2016 22:34

BK2007 schreef:Een slimme trainer stuurt dezelfde jongens met een betere tactiek het veld op. Dan loop je ook niet zulke slechte resultaten op.

Ben benieuwd met welke tactiek we wel hadden moeten spelen BK. Heb je een idee hoe het beter kan?
Grimo
Superster

Berichtdoor sinjoor » 23-03-2016 23:35

Lardy schreef:
Leg jij de teams van Heracles en Heerenveen van afgelopen zaterdag eens naast elkaar, per positie. Hoeveel zou jij er van Heracles willen? Zo slecht is het nou ook allemaal niet, er wordt te weinig uit gehaald. Ik zeg niet dat we top 6 zijn, maar wel beter dan dit.

Volkomen mee eens. Wij zijn kwalitatief echt niet minder dan onze directe concurrenten PEC, Heracles, NEC, Groningen en ADO. Zelfs zonder De Roon en Mark Uth. Overigens heeft elke club jaarlijks te maken met het vertrek van een aantal sleutelspelers.

We klagen steen en been over onze spitsen en gelet op het niveau dat we gewend zijn terecht. Maar kijk je naar de ploegen hierboven hebben enkel veldwijk van Zwolle en Havenaar van ADO meer goals gescoord dan Te Vrede. En die staan wekelijks in de basis. Te Vrede is echt geen veel mindere spits dan Lars Veldwijk en Havenaar en scoort per aantal speelminuten nog vaker ook. Leg je de 9 goals van te Vrede en de 6 van Veerman naast elkaar dan heb je op de positie van centrumspits al 15 goals. Zo verkeerd is dat helemaal niet en hadden we al heel anders tegen zo´n spits aangekeken. Ik snap best dat Foppe in de verleiding is gekomen om met die 2 te gaan switchen, maar hij had er meer aan gehad om Te Vrede het vertrouwen van eerste spits te blijven geven. Ten eerste omdat een spits het vertrouwen vaak uitbetaald, maar ook vanwege de rust en duidelijkheid. Nu zijn beide spitsen eigenlijk teleurgesteld en missen beide spitsen het nodige vertrouwen van de trainer.
En kom op zeg, Heracles doet het met Fledderus en Zomer, is Tannane kwijtgeraakt en heeft in Bel Hassani een even groot talent als wij met Larsson.

De kritiek van Foppe op de matige selectie is indirect toch ook een verwijt aan eigen adres. Foppe en Riemer wilden zo graag Hans Vonk als Technisch Manager aanstellen. Er was binnen H'veen veel weerstand om een onervaren man als Vonk aan te stellen en het is vrij veilig aan te nemen dat Vonk er nooit gekomen was zonder de steun van Riemer en Foppe.
En of Vonk nou als loopjongen van Riemer en Foppe fungeert of autonoom beslissingen kan nemen over aankopen en aanstellingen van trainers, feit blijft dat beiden kennelijk zo tevreden over Vonk zijn dat zij hem het liefst laten zitten.
Deze spelers zijn direct of indirect allemaal met steun van Foppe binnengehaald.

Daarnaast heb ik Foppe ook niet horen klagen over de selectie toen hij het overnam van Dwight. Sterker nog, toen lag het allemaal aan de manier van trainen, en zou hij dit varkentje wel even wassen. Als hij dan eind maart 13e staat en ziet wat de ploeg maar een enkele keer heeft weten te brengen, mag Foppe de hand best wat nadrukkelijker in eigen boezem steken. Als we nou alle wedstrijden -geen enkele uitgezonderd- ontzettend slecht waren, dan had Foppe misschien gelijk. Maar we hebben ook enkele fases gezien waarin het ineens heel aardig liep. Dan is het toch ook de taak van een coach om om zulke fases met grotere regelmaat voor elkaar te krijgen.
Het is toch ook de taak van een coach om spelers in de juiste mentale staat af te stemmen? Als spelers niet durven of geen vertrouwen hebben is het ook de taak van een coach om die lef en dat vertrouwen wel te krijgen. Oók DAT is de taak van een trainer/coach. En het is zeker niet de taak van een trainer om steeds openlijk je spelers af te vallen. Vertrouwen geef je spelers niet door hun gogme openlijk met het niveau van Ajax Cape Town te vergelijken. Als Foppe het interessant vindt overal openlijk zijn mening over te geven, moet hij als analist bij FOX gaan werken. Als trainer heb je andere verantwoordelijkheden.
sinjoor
Selectiespeler

Berichtdoor sinjoor » 23-03-2016 23:57

Grimo schreef:
Ben benieuwd met welke tactiek we wel hadden moeten spelen BK. Heb je een idee hoe het beter kan?

Los van de taktiek gaat het ook om de mentale staat van de spelers. We hebben ook fases gehad waarin het wel liep en spelers wél durfden. Hoe verklaar je dat dan als we zulke slechte spelers hebben? Een trainer is er ook om spelers in de juiste mentale staat af te stemmen, zeker als het jonge spelers betreft.
Na afloop van Heracles stelde Snoek van de NOS dat het spel van H'veen voer voor psychologen was. "Mwoah", antwoordde Foppe, "ik ben ook wel een goede psycholoog hoor...." Hoe groot kan je ijdelheid zijn.
sinjoor
Selectiespeler

Berichtdoor sinjoor » 24-03-2016 00:33

Grimo schreef:Ah nu gaan we het over de wissels hebben.. Je hebt weer iets nieuws gevonden. Wat een obsessie. Heb hier genoeg coaches gezien die goede wissels pleegden en minder goede. Zo ook bij de Haan. Cambuur thuis zette hij het iets anders neer, wat Cambuur compleet verraste, tegen Willem2, zet Foppe het om in de rust waardoor er een kanteling in de wedstrijd kwam. In de Kuip zette hij het ook goed neer wat ons punten opleverde. Maar zo zal hij net als elke andere coach ook wel wissels doen die niets uithalen. Soms wordt er ook gewisseld naar aanleiding van een week trainen, zijn we allebei niet bij en kunnen daar allebei ook niks van vinden.

Ah joh, mag je het bij Foppe nou ineens niet over zijn wissels hebben? Onder elke trainer van H'veen werden en worden wissels besproken, zeker als ze fout uitpakken. Hoevaak zal jij geen commentaar gehad hebben op de wissels van Van Basten, Ron Jans en Dwight Lodeweges. Vond je toen ook dat we eigenlijk geen mening konden hebben over opmerkelijke wissels die fout uitpakten? Volgens mij is het wisselbeleid van Dwight Lodeweges steeds één van de eerste zaken die je hem aanrekent. Hij zal zijn wissels toch op baseren op zaken die hij zag tijdens een training waar wij beiden geen mening over kunnen hebben.
sinjoor
Selectiespeler

Berichtdoor Heerenveen rules » 24-03-2016 05:56

Sinjoor, sta je ook onder behandeling voor je Foppe obsessie? Je hebt het er maar moeilijk mee. Sterkte jongen! :mrgreen:
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor rust » 24-03-2016 08:43

Haha dit gaat wel heel ver ja! Al kunnen we niet ontkennen dat hij wel een aantal sterke punten heeft.
rust
Basisspeler

Berichtdoor Grimo » 24-03-2016 09:06

sinjoor schreef:

Ah joh, mag je het bij Foppe nou ineens niet over zijn wissels hebben? Onder elke trainer van H'veen werden en worden wissels besproken, zeker als ze fout uitpakken. .

Wie zegt dat we het niet over Foppe's wissels mogen hebben. Ik zeg toch ook dat Foppe net als andere coaches wel eens goede en ook mindere wissels heeft gepleegd? Het gaat er om dat je met je obsessie steeds weer een nieuw punt aanhaalt/bedenkt om De Haan zwart te maken. Het is bij het zielige af wat je doet. Er zijn praatgroepen voor mensen met een obsessie he.
Laatst bijgewerkt door Grimo op 24-03-2016 09:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Grimo
Superster

Berichtdoor Grimo » 24-03-2016 09:09

sinjoor schreef:Na afloop van Heracles stelde Snoek van de NOS dat het spel van H'veen voer voor psychologen was. "Mwoah", antwoordde Foppe, "ik ben ook wel een goede psycholoog hoor...." Hoe groot kan je ijdelheid zijn.

Volgens mij vroeg ik jou niks.. Maar goed jij neemt alles wel heel serieus, dingen met een knipoog heb je niet door of je snapt de context niet.
Grimo
Superster

Berichtdoor Grimo » 24-03-2016 11:08

rust schreef:Haha dit gaat wel heel ver ja! Al kunnen we niet ontkennen dat hij wel een aantal sterke punten heeft.

Op de wijze hoe hij zoekt kan je elke coach afmaken.
Grimo
Superster

Berichtdoor sinjoor » 24-03-2016 12:02

Grimo schreef:Wie zegt dat we het niet over Foppe's wissels mogen hebben. Ik zeg toch ook dat Foppe net als andere coaches wel eens goede en ook mindere wissels heeft gepleegd? Het gaat er om dat je met je obsessie steeds weer een nieuw punt aanhaalt/bedenkt om De Haan zwart te maken. Het is bij het zielige af wat je doet. Er zijn praatgroepen voor mensen met een obsessie he.

Kijk, dat ben jij. Voor hetzelfde geld kan ik zeggen dat jij een obsessie hebt voor het verdedigen van Foppe. Jij bent steeds degene die overal op reageert, je hebt evenveel gereageerd op mijn posts. De afgelopen pagina's staan niet alleen vol met mijn posts, maar ook van jou. Ik reageer op jou, jij op mij. En dan ga je - als je er gewoon geen weerwoord meer op hebt- ga je er andere dingen bijhalen, moet ik ineens een meisje zoeken en ben ik ineens zielig. Joh, als je het zo zielig vindt en het allemaal zo'n onzin is, laat het dan lekker gaan. Maar nee, Grimo moet overal op blijven reageren, ontleed al mijn posts en reageert op elk zinnetje waar jij een contradictie in ziet.

Weet je hoevaak ik de afg pagina tegen jou heb gezegd dat het zo wel goed is! Maar jij blijft steeds uitdagen met reacties. Jij gaat er steeds bijzaken bijhalen, jij blijft steeds doorzagen over één zinnetje dat ik aan Verbeek geweid hebt, jij moet Hakim Ziyech en Huntelaar erbij halen om te duiden hoe slecht Van Basten is, terwijl ik 2 zaken heb benoemd wat ik goed aan Van Basten vond maar andersom ook heb gezegd dat ik hem geen echte trainer vond.
sinjoor
Selectiespeler

Berichtdoor sinjoor » 24-03-2016 12:25

Grimo: tel jij de afg pagina's even het aantal posts van mij, het aantal posts van jezelf, het aantal keren dat ik op jouw posts gereageerd hebt en het aantal keren dat jij op mijn posts gereageerd hebt.
Joh, je bent als de pot die de ketel verwijt zwart te zien. Je reageert evenveel als mij en haalt er evenveel zaken bij als mij.
Op mijn laatste reacties heb je toch eerst weer moeten reageren voordat je dan ineens aankomt dat ik een obsessie heb.
Misschien heb jij wel een obsessie om Foppe tot in het ongeloofwaardige te blijven verdedigen en moet ik geen meisje zoeken maar jij een vriendje. Dat is toch een beetje het niveau waar jij je van bedient!
sinjoor
Selectiespeler

Berichtdoor rust » 24-03-2016 13:00

Grimo schreef: Op de wijze hoe hij zoekt kan je elke coach afmaken.
Tsja en jij doet hetzelfde maar dan omgekeerd. Ik ben ook een Foppe-fan, maar het voetbal in nu dramatischer en wisselvalliger dan ooit.
rust
Basisspeler

Berichtdoor AllardP » 24-03-2016 14:00

Twee zeer ervaren trainers hebben dit zootje niet aan het voetballen gekregen. Dan is het toch wel duidelijk dat de prestaties aan de kwaliteit van de selectie liggen?
AllardP
Superster

Berichtdoor sinjoor » 24-03-2016 14:06

OFFTOPIC: Johan Cruijff R.I.P. Held!
sinjoor
Selectiespeler

Berichtdoor Grimo » 24-03-2016 14:48

sinjoor schreef:Kijk, dat ben jij. Voor hetzelfde geld kan ik zeggen dat jij een obsessie hebt voor het verdedigen van Foppe. Jij bent steeds degene die overal op reageert, je hebt evenveel gereageerd op mijn posts. De afgelopen pagina's staan niet alleen vol met mijn posts, maar ook van jou. Ik reageer op jou, jij op mij. En dan ga je - als je er gewoon geen weerwoord meer op hebt- ga je er andere dingen bijhalen, moet ik ineens een meisje zoeken en ben ik ineens zielig. Joh, als je het zo zielig vindt en het allemaal zo'n onzin is, laat het dan lekker gaan. Maar nee, Grimo moet overal op blijven reageren, ontleed al mijn posts en reageert op elk zinnetje waar jij een contradictie in ziet.

De pot verwijt de ketel.

sinjoor schreef:Weet je hoevaak ik de afg pagina tegen jou heb gezegd dat het zo wel goed is! Maar jij blijft steeds uitdagen met reacties. Jij gaat er steeds bijzaken bijhalen, jij blijft steeds doorzagen over één zinnetje dat ik aan Verbeek geweid hebt, jij moet Hakim Ziyech en Huntelaar erbij halen om te duiden hoe slecht Van Basten is, terwijl ik 2 zaken heb benoemd wat ik goed aan Van Basten vond maar andersom ook heb gezegd dat ik hem geen echte trainer vond.

Ik blijf uitdagen?! Ga je de boel nu omdraaien? De enige die er bijzaken bijhaalt ben jij. Net zoals met die wissels. Ik reageer slechts op jouw herhaaldelijke respectloze afzeiken van De Haan. Dus jij mag van alles aanhalen maar zo gauw ik iets aanhaal in dit geval over Van Basten dat kan niet. Man je bent echt in de war.
Grimo
Superster

Berichtdoor Grimo » 24-03-2016 14:52

sinjoor schreef:Grimo: tel jij de afg pagina's even het aantal posts van mij, het aantal posts van jezelf, het aantal keren dat ik op jouw posts gereageerd hebt en het aantal keren dat jij op mijn posts gereageerd hebt.
Joh, je bent als de pot die de ketel verwijt zwart te zien. Je reageert evenveel als mij en haalt er evenveel zaken bij als mij.
Op mijn laatste reacties heb je toch eerst weer moeten reageren voordat je dan ineens aankomt dat ik een obsessie heb.
Misschien heb jij wel een obsessie om Foppe tot in het ongeloofwaardige te blijven verdedigen en moet ik geen meisje zoeken maar jij een vriendje. Dat is toch een beetje het niveau waar jij je van bedient!

Get a life of zoek een praatgroep. Ga jij alsjeblieft niet over niveau praten. Jouw respectloze posts over een clubicoon is juist diep treurig.
Grimo
Superster

Berichtdoor Grimo » 24-03-2016 14:52

AllardP schreef:Twee zeer ervaren trainers hebben dit zootje niet aan het voetballen gekregen. Dan is het toch wel duidelijk dat de prestaties aan de kwaliteit van de selectie liggen?

Amen.
Grimo
Superster

Berichtdoor BK2007 » 24-03-2016 14:58

AllardP schreef:Twee zeer ervaren trainers hebben dit zootje niet aan het voetballen gekregen. Dan is het toch wel duidelijk dat de prestaties aan de kwaliteit van de selectie liggen?

Of aan het volhouden aan de verkeerde, te aanvallende, tactiek. Waarbij men speelt met uitermate zwakke spitsen.
Dat zal toch echt anders moeten. Anders heb je het niet begrepen. 4-4-2 is al minder riskant of ga anders countervoetbal spelen. Met een sterk verdedigend blok zoals Heracles zeer goed op de mat legde vorige wedstrijd.
Du pain, du vin, du Sc-heerenvain.
BK2007
Superster

Berichtdoor TORCIDA » 24-03-2016 15:19

Lardy schreef:
Volgens mij kan hij met één pass iemand voor de keeper zetten, kijk hoe Te Wierik staat, als je steekt ben je hem kwijt. Dan staat St. Juste 1 op 1. De situatie die jij omschrijft wordt naar mijn mening al veel te vaak gedaan, er moet, als dat kans, veel directer gespeeld worden.

lijkt je dat niet veel te voorspelbaar voor de verdedigers? die zullen dit gat toch makkelijk dicht kunnen knijpen en zo de pass er uit halen? Ik ben het met je eens dat we sneller de diepte / aanval zouden moeten zoeken maar zoals je de foto nu laat zien denk ik dat het de juiste keuze was om breed te spelen waaruit mijns inziens meer ruimte komt doordat Zomer eigenlijk de enige is die er nog achter staat ( 1 meter achter zijn eigen verdediging)
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster

Berichtdoor fuotbalgek » 24-03-2016 15:44

Wat een gezeur hier. Ja twee trainers hebben het niet aan de praat gekregen dus de selectie is niet in evenwicht / komt kwaliteit te kort en ja Foppe was veel te voorbarig met zijn kritiek.

Het doet er geen moer meer toe, het seizoen is al kansloos verlopen en Streppel mag het vanaf de zomer proberen. Hopen dat hij 3/4 gerichte versterkingen krijgt die de selectie meer in balans brengen, voordat we ook weer welles nietes over hem moeten gaan discussiëren.
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor 12eMan » 25-03-2016 07:51

Blijft een aardige discussie hier en met wat minder afzeiken ook best een interessante discussie trouwens....

Sinjoor postte iets over Foppe die gezegd zou hebben dat de manier van trainen niet goed was onder Lodeweges. Zie nu, de resultaten worden niks beter. Volledig eens echter voordat je resultaten gaat zien van een andere trainingsmethode, zeker op het fysieke vlak, dan ben je mijns inziens wel een aantal maanden verder.

Tot nu toe is het zeer wisselvallig. Iets wat denk ik niet zo snel zou gebeuren als er 1 à 2 echte ervaren jongens meer in de ploeg hadden gespeeld. Het gaat mij hier met name om twee jongens, namelijk Thorsby en St. Juste. Dit zijn voor mij twee waardevolle spelers maar verzuipen een beetje omdat het niet loopt. Zij zijn er niet aan toe om juist dan de ploeg op sleeptouw te nemen.

Het seizoen maar uitballen, hopen op wat versterking(ervaring) en er van uit gaan dat Streppel er wat moois van gaat/kan maken.
12eMan
Selectiespeler

Berichtdoor AllardP » 25-03-2016 09:44

Niet alleen Thorsby en St. Juste, maar ook Otigba en Van Aken zouden baat hebben bij coaching van een ervaren speler. En dat is nog maar een onderdeel van het probleem, want we zitten ook nog met gebrek aan creativiteit op het middenveld en hebben sterk behoefte aan een meevoetballende spits.

Trouwens niet eens met BK2007 dat we te aanvallend zouden spelen. Zeker in uitwedstrijden spelen we zelfs onversneden countervoetbal (al is dat bepaald niet verfijnd). In eigen stadion zetten we ook pas druk op de middellijn. Wat mij betreft zouden we wel eens 4-4-2 kunnen proberen, al was het maar om Te Vrede en Veerman op de plek te zetten waar ze thuishoren (=de bank).
AllardP
Superster

Berichtdoor Heerenveen rules » 25-03-2016 14:41

Het is gewoon dom praat van BK20O7 dat we te aanvallend spelen. Tegen Heracles stonden de spitsen bij balbezit van Heracles op de middenlijn.
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Otsje P » 25-03-2016 14:58

Heerenveen rules schreef:Tegen Heracles stonden de spitsen bij balbezit van Heracles op de middenlijn.

Klopt hoor. We spelen gewoon op de omschakeling momenteel. Helaas kan er van de achterste 7 (momenteel) niemand goed genoeg voetballen om ook daadwerkelijk een knappe aanval te lanceren bij een onderschepping.

(Branco, basis, a.u.b. :wink: )
Otsje P
Superster

Berichtdoor fuotbalgek » 25-03-2016 15:20

Onze sleutelspelers op dit moment zijn ook geen spelers die het spel lezen en de ploeg aansturen, we zijn het hele jaar nog niet in staat geweest een tegenstander onder druk te zetten. Counteren is de enige oplossing dus.

De grootste ergernis in die zin is dan ook dat er geen lijn in het spel zit. Waar wij een heel seizoen naar kijken is tegenhouden en hopen op bevliegingen voorin. Volgens mij heeft het weinig zin dit aan de trainer toe te schrijven. Soms kan een trsinerswissel effect hebben, wanneer twee ervaren trainers er geen voetbal in krijgen is dat toch een teken aan de wand.
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor Wizard » 26-03-2016 12:34

Je ziet dat er nadrukkelijk behoefte is aan ervaring en sturing in het elftal. Otigba speelt al 3x zo goed met Joey naast hem. Dat betekent niet dat Joey zo goed is, maar wel dat hij Otigba op de juiste manier kan aansturen. Helaas is Joey geen echte CV'er. Daarmee kom je verdedigend, maar ook op het midddenveld (door zijn gemis) te kort. Kortom, er is evident behoefte aan ervaring in onze achterste linie.
Op het middenveld komen we zowel kwaliteit als ervaring te kort. Jonge honden als St Juste en Thorsby kunnen zich veel beter ontwikkelen in een elftal waar veel sturing is (en dat loopt). Bovendien zie ik iemand als St. Juste liever in in de verdediging (desnoods de backpositie) spelen. Maar ook daar kan je over redetwisten. Wellicht zou hij in de toekomst als CVM kunnen spelen, maar op dit moment is hij voetballend en positioneel nog niet ver genoeg.
Thorsby steelt de harten van de fans, maar loopt nog te vaak uit positie. Bovendien vind ik hem fysiek te zwak voor die positie waarop hij speelt. Liever zie ik daar een ervaren speler en dat Thorsby zijn minuten maakt als invaller, maar ook in het krachthonk.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor rust » 28-03-2016 10:54

Tsja je zit hier natuurlijk wel met een Dilemma. Zelf Foppe geeft nu aan dat de selectie niet goed in elkaar steekt en raakt daarbij ook zwaar gefrustreerd. Zo zijn we nu al weer jaren aan het bouwen aan een goede selectie. Vonk heeft dit vak niet in de vingers? Of onderschatten wij de moeilijkheidsgraad?
rust
Basisspeler

Berichtdoor Grimo » 28-03-2016 16:14

rust schreef: Vonk heeft dit vak niet in de vingers? Of onderschatten wij de moeilijkheidsgraad?

Ik denk beide. Sinds Heerenveen de laatste jaren minder salaris betaalt zie je ook dat spelers minder makkelijk komen. Ten tweede spelen we al even geen Europees meer.
Grimo
Superster

Berichtdoor sinjoor » 02-04-2016 10:32

Was er al bang voor: Foppe vindt van zichzelf dat hij alvast bezig is met het leggen van een fundament voor Jurgen Streppel, zodat het voor hem straks alvast 80% duidelijk is.
sinjoor
Selectiespeler

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers