Foppe de Haan

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Stinger_ » 18-12-2003 13:20

Ik heb meer verstand van voetbal dan jij ooit zult weten.
En als je het zo graag wilt weten, ik heb het tot de C1 geschopt, toen moest ik noodgedwongen stoppen.
Verder kom ik inmiddels als 12 jaar Bij H'veen, waarvan 9 als seizoenkaarthouder.

Ik zit met smart te wachten op een man als Gert Jan Verbeek.
Die durft tenminste een man te wisselen als ie slecht speeld, al is het 27 seconden voor rust.
Knopper speelde op links als een krant, het meeste gevaar kwam van Edman !
Dan haal je hem er toch uit ??
En dan de wissel van Hakkanson!! Die jongen speelde een goede wedstrijd !
Haal dan Samaras er uit, die zat ook totaal niet in de wedstrijd, bovendien was duidelijk te zien dat ie er doorheen zat.

Hoe vaak heeft het wisselbeleid van foppe ons dit jaar al punten gekost ?
Denk eens aan het drama hooiveld op de links back positie?
En dan na afloop zeggend dat ie goed gespeeld heeft! bij hem kwamen 2 goals weg!!

En wat Sibon betreft, H'veen mist hem zeker, maar ik heb liever een andere spits.
Één die scorend vermogen heeft als belangrijkste punt, en niet een bal vast houden.
H'veen speelde zijn beste wedstrijden met snel combinatie voetbal.
Wat doet Sibon? Elke snel lopende aanval strandt bij hem, bijna nooit een kaatsbal.
Als Sibon eindelijk es de bal speeld is het in de 16 al weer overbevolkt.
Verder niets ten nadele van Sibon, tis een geode voetballer. Maar ik had lieer een ander gezien.
Stinger_
Nieuw talent
 
Berichten: 57
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:31
Woonplaats: Drachten

Berichtdoor NOMYTH » 18-12-2003 13:30

Je moet het zo bekijken....
Zouden de prestaties met een andere trainer beter zijn dan nu. Ik denk van wel.


Maar ja, Foppe blijft tot het einde van dit seizoen.
Avatar gebruiker
NOMYTH
Nieuw talent
 
Berichten: 128
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:10

Berichtdoor Megafoon » 18-12-2003 13:33

Het gaat niet om de wedstrijd van gisteren, maar om het feit dat met name voorin, en zeker als Sibon niet aanwezig is, wij over onvoldoende kwaliteit en kwantiteit beschikken.

Tevens constateer ik dat de belabberde uitresultaten, zowel qua punten als spel, nu ook tijdens thuiswedstrijden niet een uitzondering zijn, maar een regel is.

Hiervoor is de technische staf foppe, henk, jan en dwight verantwoordelijk voor. Aangezien foppe de eindverantwoordelijke is, kunnen wij hem hierop het meest aanspreken.

Zowel qua wisselbeleid, als het aankoopbeleid, en het niet kunnen omgaan met personen die niet geheel aan het foppe profiel voldoen, neem ik hem persoonlijk kwalijk. De sfeer rond de club en elftal is momenteel een sfeer van negativisme die alleen door middel van een frisse wind opgelost kan worden. Ik ben van mening dat hij de boel niet meer aan de praat krijgt en vind daarom dat hij tijdens de winterstop afscheid moet nemen. Dit ondanks alle mooie en goede dingen die hij heeft gedaan. De magie is over, tijd voor een nieuwe start.
Beroepsvoetbalsupporter
Megafoon
Bankzitter
 
Berichten: 32
Geregistreerd op: 20-01-2003 21:10
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Patrick » 18-12-2003 14:18

Ja, dat Foppe niet wisselen kan of in ieders geval te laat wisselt is in ieders geval bekend, maar of dat nu echt punten gekost heeft...? Gisteravond was het weer eens veels te laat. Alleen Foppe kan er denk ik ook weinig aan doen dat een aantal spelers gewoon ver onder hun normale niveau zaten...
In m'n frustratie heb ik ook wel wat meegezongen over z'n wisselbeleid, maar als ik er nu nog eens rustig over nadenk hebben we toch ook wel heel erg veel aan die man te danken natuurlijk...
Denk wel dat het goed is dat ie na dit seizoen stopt, maar al was het alleen maar om het feit dat een beetje afwisseling geen kwaad kan en het systeem van spelen zo langzamerhand natuurlijk ook wel een keer bekend is bij de tegenstander.
Patrick
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 10-12-2002 13:42
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor Romy » 18-12-2003 15:31

Ik word een beetje moe van al die kritiek op Foppe. Tuurlijk, hij maakt ook fouten, maar de spelers doen dat net zo goed. Op dit moment draait het elftal gewoon niet. En dat is altijd een combinatie van factoren: spelers, trainer, technische staf. Ik vind het niet eerlijk om daar maar 1 man verantwoordelijk voor te houden. Daarmee bedoel ik niet dat Foppe heilig is, nogmaals, hij maakt ook fouten. Maar als je dan ziet hoe de spelers omgaan met kansen (en niet alleen tegen NEC, maar al praktisch het hele seizoen), dan kun je daar als trainer weinig aan doen. Het is gewoon een feit dat Heerenveen erg afhankelijk is van Sibon. Er wordt al zo weinig gescoord en als hij er dan ook nog eens niet bij is, wordt het wel erg moeilijk. Als er dan ook nog individuele fouten worden gemaakt in de verdediging of op het middenveld of waar dan ook (wat natuurlijk altijd kan gebeuren), dan verlies je met een beetje pech al snel een wedstrijd. En het is al eerder gezegd, maar inderdaad speelde Heerenveen gisteren met een behoorlijk sterk elftal (afgezien van Sibon dan): Radomski is er weer bij, in plaats van Seip, op wie de laatste tijd veel kritiek was. Hem heeft Foppe dus wel degelijk gewisseld. Ook Bakkati was er weer bij (oke, niet de hele wedstrijd). Quito had er misschien inderdaad eerder in mogen komen, maar ook bij hem weet je niet zeker of hij de bal wel ingeschoten zou hebben.

Kortom, de slechte resultaten zijn zowel te wijten aan de trainer, de spelers als aan de technische staf, en ik vind niet dat er daarom steeds maar 1 iemand afgezeken moet worden.
Romy
Nieuw talent
 
Berichten: 108
Geregistreerd op: 10-08-2003 13:35
Woonplaats: Stockholm

Berichtdoor DE ZUID » 18-12-2003 15:54

Ik weet wel wat ik eet met de kerst, dit jaar maar eens de mannelijke variant.


Gloeiende, we mage toch wel efkes gal spuie??
Foppe is een jaar of twee te lang door gegaan. Het is sneu voor hem dat het nu zo loopt, maar als je reeël bent hebben we de afgelopen twee á drie jaar, afgezien een paar dan, alleen maar draken van wedstrijden gezien.
En volgens mij is de spelersgroep ook op hem uitgekeken.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
DE ZUID
Basisspeler
 
Berichten: 996
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:12
Woonplaats: 24 km van DKV

Berichtdoor Cross79 » 18-12-2003 16:44

Foppe heeft 17 jaar lang geen kritiek gehad, mogen wij nuchtere frieze ook eens uitgekeken zijn op een man die gewoon seniel wordt?
Volgens mij mag dat in dit land, zoals Megafoon al zei, is de chemie uitgewerkt en dat kan alleen opgelost worden door een frisse wind.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor KingBee » 18-12-2003 17:00

als hij 17 jaar geen kritiek heeft gekregen lijkt het me redelijk zinloos in hem in dit laatste half jaar even lekker met de grond gelijk te gaan maken! En even lekker na te trappen!

Jullie krijgen je zin toch?? Een nieuwe trainer!! Dat is al een tijdje bekend hoor.... :?

Belachelijk dat gezeik, ik ben het ook niet altijd met de tactiek en het wisselen eens maar dat is echt niet de reden voor het matige presteren op dit moment...
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor remko » 18-12-2003 17:01

offtopic, maar toch even reageren

Remko apatisch lulventje.........


Gister bij de wedstrijd tegen NEC zong ik net zo hard mee,
En afgelopen zaterdag in Roosendaal was ik er ook bij om de ploeg aan te moedigen,

dus hou die domme, op de man af (die je niet eens kent), kritiek voor je.
remko
Nieuw talent
 
Berichten: 143
Geregistreerd op: 03-12-2002 16:51

Berichtdoor Vrieskist » 18-12-2003 17:15

remko schreef:offtopic, maar toch even reageren

Remko apatisch lulventje.........


Gister bij de wedstrijd tegen NEC zong ik net zo hard mee,
En afgelopen zaterdag in Roosendaal was ik er ook bij om de ploeg aan te moedigen,

dus hou die domme, op de man af (die je niet eens kent), kritiek voor je.

Misschien moet het voortaan in de FAQ van dit forum komen. Erger je maar niet teveel aan Cross :)
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor Heert-Jan » 18-12-2003 19:17

KingBee schreef:Ja en Simr was niet geblesseerd zeker... :? dat werd toch voor de wedstrijd al gezegd dat hij een twijfel geval zou zijn...!

Speciaal voor jou van een NEC site
Voor de wedstrijd deed Demouge zijn warming-up met de basis. Bij het voorlezen van de opstellingen had de Friese speaker het over een basisplaats voor Simr of Demouge. "Dat was puur om Foppe de Haan voor de gek te houden", zegt Demouge. "Simr had niets en ik wist allang dat ik niet zou starten. Ik deed echt of ik zou spelen, had ook al mijn wedstrijdshirt aan en liet dat duidelijk zien. Je had Foppe moeten zien kijken joh, hij wist echt niet wat we gingen doen."


Leuk en aardig die verdediging van Foppe, maar we hadden ook niet afhankelijk kunnen zijn van Sibon, er is namelijk nogal wat weggegaan. En tuurlijk mogen wij kritiek hebben, vooral als het gaat om zaken die al lang bekend zijn, maar nog nooit eens gezegd in het openbaar(dan bedoel ik niet dit forum). Het publiek reageert nu eenmaal op dat wat er op het veld gebeurt schijnt...

Uitspraken als "ons publiek is apatisch" spelen ook niet echt in zijn voordeel op zo'n moment.

Belachelijk dat gezeik, ik ben het ook niet altijd met de tactiek en het wisselen eens maar dat is echt niet de reden voor het matige presteren op dit moment...


Is kritiek geven belachelijk, daar komt het een beetje op neer lijkt het, "Kom niet aan Foppe". Volgens mij wordt overal gezeurd op spelers, trainers en voorzitters. Moet dat hier weer eens anders zijn?

Voor het matige presteren zijn meerdere redenen, toch is daar een bepaald persoon verantwoordelijk voor en mensen met verantwoordelijkheden zijn nu eenmaal de gebeten hond. Ik hoor overigens om mij heen telkens meer mensen die mekkeren over het wisselbeleid "Ach, die jongen komt er toch pas in de 85e minuut in" en verrek... Spelers als Hooiveld die tegen ADO geen knikker raken blijven staan, Van Hoving verzuipt in het ALS en blijft maar spelen. Uiteraard konden beide heren rond de 80e minuut inrukken. Ook lijkt het wel dat de spelers die Foppe niet mag, regelmatig gewisseld worden en spelers die 'gewoon luisteren' niet. Ik noem een Denneboom en Hakansson die eruit gaan, terwijl er in die wedstrijden meerdere mensen slecht spelen. Als het hele stadion dit ziet en zegt, wordt dit vanzelf eens kenbaar gemaakt.

Wat is overigens wel de reden dat we verliezen volgens jou?(we staan overigens redelijk goed, alleen is het spel zo nu en dan niet om aan te zien) Je zegt zelf al dat je het niet altijd eens bent met tactiek en wissels, volgens mij is tactiek toch redelijk belangrijk bij een wedstrijd. Ook jij bent het dus niet altijd eens met wissels, net als een aantal andere mensen. Alleen maken die dit(in dit geval) wel duidelijk en als men eenmaal begint met zeuren, gaat dit altijd even door, vooral na zo'n wedstrijd.

Ook klopt het dat spelers die kansen missen ook verantwoordelijk zijn, maar als je vanaf zo ongeveer het moment dat Demouge inviel geen kans meer krijgt en slechts sporadisch over de flanken doorkomt, lijkt het mij dat er iets gebeuren moet.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Avatar gebruiker
Heert-Jan
Basisspeler
 
Berichten: 791
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:10
Woonplaats: Jentsjemar

Berichtdoor taz » 18-12-2003 19:48

Cut the crap guys...

Ik was het gisteren ook niet helemaal eens met Foppe, maar zoals iemand anders net al zei; Quito was nou niet bepaald degene die het verschil maakte :roll: En dat had hij volgens mij net zo goed niet gedaan als hij er een kwartier voor tijd in was gekomen.

Ook de wissel van Hakansson ging er bij mij niet helemaal in (zet alles toch in hemelsnaam op de aanval als je achterstaat in een bekerwedstrijd!), maar we waren gisteravond gewoon niet in staat om door die voetbaldodende muur van NEC heen te komen, bléh! Je zult toch supporter zijn van een club die de hele avond op eigen helft moet spelen, gruwel :huh:
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
taz
Nieuw talent
 
Berichten: 121
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:40
Woonplaats: near Drachten

Berichtdoor Cross79 » 18-12-2003 19:52

taz schreef:Cut the crap guys...

Ik was het gisteren ook niet helemaal eens met Foppe, maar zoals iemand anders net al zei; Quito was nou niet bepaald degene die het verschil maakte :roll: En dat had hij volgens mij net zo goed niet gedaan als hij er een kwartier voor tijd in was gekomen.

Ook de wissel van Hakansson ging er bij mij niet helemaal in (zet alles toch in hemelsnaam op de aanval als je achterstaat in een bekerwedstrijd!), maar we waren gisteravond gewoon niet in staat om door die voetbaldodende muur van NEC heen te komen, bléh! Je zult toch supporter zijn van een club die de hele avond op eigen helft moet spelen, gruwel :huh:


Weet je van te voren of het verschil gaat maken als je een bepaalde speler inbrengt?
Als je die voorkennis zou hebben had de opstelling er vast anders uitgezien.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor remko » 18-12-2003 20:02

Wat er volgens mij aan mankeert is dat er gewoon spits(en) bij moeten, we missen dan toch weer de afmaker.
Gister goed spel, maar toch met 1-0 verliezen.
Voorin loopt het niet, een te zwakke selectie.
remko
Nieuw talent
 
Berichten: 143
Geregistreerd op: 03-12-2002 16:51

Berichtdoor Cross79 » 18-12-2003 20:08

En jij denkt dat het met een scorende spit meteen koek en ei is?
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor taz » 18-12-2003 20:14

Lijkt me in dit geval toch wel Cross :roll:

Zoals een bekende ongeneselijk betere man ooit zei; om te winnen, moet je scoren... :urgs:
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
taz
Nieuw talent
 
Berichten: 121
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:40
Woonplaats: near Drachten

Berichtdoor remko » 18-12-2003 21:19

En jij denkt dat het met een scorende spit meteen koek en ei is?


Dat niet meteen, maar het zal meer effect hebben dan een nieuwe trainer!
remko
Nieuw talent
 
Berichten: 143
Geregistreerd op: 03-12-2002 16:51

Berichtdoor Sahu » 18-12-2003 21:41

Ook ik had mijn vraagtekens over Foppes wisselbeleid gisteravond maar hoorde vanavond de daadwerkelijke reden dat Quito pas zo laat inviel.
Bij een gebrek aan alternatieven heeft hij dus nog even gespeeld waar dit eigenlijk niet verantwoord was.
Hij is namelijk gisteravond nog naar het ziekenhuis gegaan wegens een maagzweer.
Dit hoorde ik vanavond op de vrijwilligersavond.
Was weer erg leuk (heb mij weer prima vermaakt) dankzij Riemer.
Ongezouten kritieken op de clubs uit Brabant waar het volgens hem wemelt van het zwart geld...en enkele leuke anekdotes natuurlijk.
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Avatar gebruiker
Sahu
Basisspeler
 
Berichten: 531
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:15
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor MJP » 18-12-2003 22:10

Stinger_ schreef:Verder kom ik inmiddels als 12 jaar Bij H'veen, waarvan 9 als seizoenkaarthouder.

Ik zit met smart te wachten op een man als Gert Jan Verbeek.
Die durft tenminste een man te wisselen als ie slecht speeld, al is het 27 seconden voor rust. Knopper speelde op links als een krant, het meeste gevaar kwam van Edman !
Dan haal je hem er toch uit ??
En dan de wissel van Hakkanson!! Die jongen speelde een goede wedstrijd !
Haal dan Samaras er uit, die zat ook totaal niet in de wedstrijd, bovendien was duidelijk te zien dat ie er doorheen zat.

Hoe vaak heeft het wisselbeleid van foppe ons dit jaar al punten gekost ?
Denk eens aan het drama hooiveld op de links back positie?
En dan na afloop zeggend dat ie goed gespeeld heeft! bij hem kwamen 2 goals weg!!

En wat Sibon betreft, H'veen mist hem zeker, maar ik heb liever een andere spits.
Één die scorend vermogen heeft als belangrijkste punt, en niet een bal vast houden.
H'veen speelde zijn beste wedstrijden met snel combinatie voetbal.
Wat doet Sibon?



9 jaar als seizoenkaarthouder? Dan moet je toch weten dat je "geen goed voetbal" te zien krijgt bij SC Heerenveen !! Ik kan mij de laatste goede niet meer herinneren !!

Gert-Jan Verbeek ?? Wat kan hij wat Foppe de Haan niet kan ??? Wisselen 27 seconden voor de rust? Nou daar schiet je wat mee op. Spelers kapot maken doe je zo. Is erg vernederend.

Knopper eruit? Samaras eruit? Wie moet er dan in?? We hebben toch helemaal NIETS op de bank zitten wat een versterking is voor de basis 11.

Een andere spits? Ja nu ben ik het met je eens. Maar eigenlijk had Heerenveen die al. Speelde gisteren weer een leuke wedstrijd. DENNIS DE NOOIJER !!! Hij werkt zich helemal kapot. Gaat tot het uiterste en zorgt ervoor dat de jeugd (De Mouge / Hersi) beter gaat voetballen.

Dus geef FOPPE niet alleen de schuld, maar ook de top van de club: Riemer c.s. Door foutief aankoopbeleid haal je de punten niet en bereik je ook geen bekerfinale.
MJP
Nieuw talent
 
Berichten: 138
Geregistreerd op: 07-08-2003 12:30

Berichtdoor Jaap F. » 18-12-2003 22:48

Haha, Dennis de Matennaaier, kom op zeg. Heb je gisteren niet opgelet ofzo?

Als jij je niet kan herinneren wanneer Heerenveen voor het laatst goed speelde zou ik me maar eens zorgen over mijn geheugen gaan maken.

En dat Cross stelt dat Fopp 17 jaar lang geen kritiek heeft gehad, is nogal overdreven. Hij is nooit heilig geweest.
Jaap F.
Erelid
 
Berichten: 883
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor HaEmTeDe » 19-12-2003 00:30

De laatste weken zien we op dit forum steeds meer reacties die vooral het gevolg zijn van teleurstelling. Op zich zelf niet vreemd. Niemand ziet zijn favouriete club graag verliezen.
Wat echter wel opvalt is dat een aantal forumleden geen blad voor de mond neemt als het gaat om het terechtwijzen van mensen die een andere mening er op na houden. Dat er meningsverschillen bestaan is niet vreemd. Dat er een groot aantal verschillende oplossingen worden genoemd is ook logisch. Maar de wijze waarop een klein aantal meent zich in de discussies te mengenroept bij mij vragen op.
Een kriische blik over een aantal zaken die spelen is niet erg. Maar kom a.u.b met argumenten die hout snijden. Onbeschof gebalk komen we regelmatig tegen bij andere supportersgroepen die het niveau van een amöbe nauwelijks zijn ontstegen. Dat dit ook op ons forum de laatste tijd regelmatig te lezen is, is teleurstellend.
Het zou al heel plezierig zijn wanneer elk forumlid zich voor probeert te stellen dat er leden zijn die misschien een andere mening zijn toegedaan. Accepteer dat verschil. Probeer te overtuigen met argumenten en geef het respect dat je zelf ook graag wilt hebben van een ander. En wanneer je zo'n minderwaardigheidscomplex hebt dat je geen respect van anderen wenst, zoek dan zo snel mogelijk professionele hulp. De kans op blijvende schade is misschien dan nog te voorkomen.

Heerenveen speelde afgelopen woensdag mijn inziens een knappe wedstrijd waarin het vergat de kansen te verzilveren. Door een hardwerkend middenveld wat plichtmatig voetbalt waarbij onverwachte creatieve individuele acties zeer spaarzaam zijn, is het rendement van de drie spitsen onvoldoende. Dat Sibon een belangrijke functie in het elftal heeft is de laatste weken volgens mij wel duidelijk geworden. Heerveen heeft op dit moment daarvoor niet een gelijkwaardig alternatief. Vleugelspitsen die het speelveld voorin niet breed genoeg houden zijn er mede de oorzaak van dat het centrum vaak overvol is. Zeker een team als NEC met een klassekeeper en goede verdedigers heeft hierop perfect ingespeeld (helaas).

Dat de Haan op dit moment erg veel kritiek krijgt is volgens mij niet terecht. Het alternatief op de bank is toch wel erg mager. Het snel wisselen van basisspelers zal het zelfvertrouwen van desbetreffende speler nog meer aantasten. Een aantal supporters meent de tegenstander in de kaart te moeten spelen door keiharde reacties naar spelers geven Een speler zonder zelfvertrouwen zal er echt niet beter om gaan spelen.
Hooguit wat meer geel en rood.

ReSpEcT

Dat wat je geeft, geef je ook aan jezelf!
Dat wat je over een ander zegt, zegt alles over jezelf!
HaEmTeDe
Selectiespeler
 
Berichten: 274
Geregistreerd op: 10-03-2003 21:52

Berichtdoor ALS 26.000 » 19-12-2003 11:56

Mee eens!!
Voetballend staat het er helemaal niet zo slecht op. Probleem is het afmaken van kansen, een probleem dat meer clubs kennen.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Bijker » 19-12-2003 15:29

Daarom denk ik dat we snel moeten handelen en Bombarda moeten halen.
Met zijn rug naar het goal kan hij veel ballen neerleggen voor de vele aanvallende middenvelders die we hebben. Als supersub is hij denk ik ook nog goed bruikbaar, zolang Heerenveen maar drukt op de helft van de tegenstander.

Wanneer de tegenstander sterker is, heb je niets aan Bombarda, maar dan kan je Samaras met zijn snelheid in laten vallen.

Sibon en Quito zijn blessuregevoelig, dus een extra voorhoede speler kan geen kwaad.
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Bijker
Selectiespeler
 
Berichten: 420
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:19
Woonplaats: Lelystad

Berichtdoor MJP » 19-12-2003 15:49

[quote="Jaap F."]Haha, Dennis de Matennaaier, kom op zeg. Heb je gisteren niet opgelet ofzo?

Als jij je niet kan herinneren wanneer Heerenveen voor het laatst goed speelde zou ik me maar eens zorgen over mijn geheugen gaan maken.quote]

Ja ik heb wel opgelet. Ik denk dat JIJ niet hebt opgelet. Maar dat geeft niet hoor. Dennis is absoluut geen matennaaier maar een speler van hééééél veel waarde voor een team. Ondanks zijn leeftijd.

En nee, ik kan me echt niet herinneren wanneer Heerenveen voor het laatst goed speelde toen het ook echt nodig was. Komt waarschijnlijk omdat ik ALLE competie- beker en europese wedstrijden van SC Heerenveen zie. Maar als jij mij kan vertellen wat je een goede wedstrijd vond dan houd ik me aanbevolen.
MJP
Nieuw talent
 
Berichten: 138
Geregistreerd op: 07-08-2003 12:30

Berichtdoor camataru » 19-12-2003 16:51

Hou de eer aan jezelf Foppe en stap op, je maakt je eigen afscheid steeds droeviger.

Hoe leuk het begon zo slecht eindigt je carierre wees slim en geef jezelf een mooi kerstcadeau en zoek een andere functie in de club.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Berichtdoor Cross79 » 19-12-2003 17:47

MJP schreef:
Jaap F. schreef:Haha, Dennis de Matennaaier, kom op zeg. Heb je gisteren niet opgelet ofzo?

Als jij je niet kan herinneren wanneer Heerenveen voor het laatst goed speelde zou ik me maar eens zorgen over mijn geheugen gaan maken.quote]

Ja ik heb wel opgelet. Ik denk dat JIJ niet hebt opgelet. Maar dat geeft niet hoor. Dennis is absoluut geen matennaaier maar een speler van hééééél veel waarde voor een team. Ondanks zijn leeftijd.

En nee, ik kan me echt niet herinneren wanneer Heerenveen voor het laatst goed speelde toen het ook echt nodig was. Komt waarschijnlijk omdat ik ALLE competie- beker en europese wedstrijden van SC Heerenveen zie. Maar als jij mij kan vertellen wat je een goede wedstrijd vond dan houd ik me aanbevolen.



wat maak jij jezelf belachelijk zeg.....
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Heert-Jan » 12-01-2004 17:21

Van Eyk heeft inmiddels de "ultieme" waarschuwing van Foppe de Haan gehad en is ook niet mee naar Malta. Foppe had verwacht dat hij wel weer op de rails zou zijn na NEC(toen hij ff inviel) en omdat hij er weer 'bijzat'.

Dat is hem in Foppes' ogen niet gelukt.
Avatar gebruiker
Heert-Jan
Basisspeler
 
Berichten: 791
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:10
Woonplaats: Jentsjemar

Re: VI:Dreads eraf voor Marc van Eijk!!

Berichtdoor Lipton » 12-01-2004 17:27

Sahu schreef:Las in "het wereldje" in de nieuwe VI dat Foppe kritiek had op de dreads van Van Eijk en dat Marc ze nu afgeknipt heeft.

Ik meende dat Heerenveen was afgestapt van die filosofie en dat ze wat meer persoonlijkheden in het team wilden en geen schoonzoontjes. :?


ehhhhh! Volgens mij had Foppe kritiek op het voetbal van van Eijk en niet op zijn haar!
Is righters niet die gast met die dreads inplaats van van Eijk?
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: VI:Dreads eraf voor Marc van Eijk!!

Berichtdoor Riemer » 12-01-2004 19:41

Carwood Lipton schreef:ehhhhh! Volgens mij had Foppe kritiek op het voetbal van van Eijk en niet op zijn haar!
Is righters niet die gast met die dreads inplaats van van Eijk?


Letten we de volgende keer ff op de datum van de 1e post??? En Heert Jan goed opgelet jongen dat je alwist dat er een topic over Marc van Eijk was :P . En er niet weer een zinloos topic over geopend is.
Riemer
Basisspeler
 
Berichten: 745
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:32
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten