Foppe de Haan

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Grimo » 28-02-2016 09:54

Sinjoor je trekt alleen maar voor jezelf conclusies. Je hebt slechts je eigen denkbeelden, behoorlijk aangetast maar ok. Niks wat je schrijft klopt, het zijn geen feiten. Je schrijft dat Riemer en Foppe advies hebben gegeven over Van Basten. So what? Om vervolgens dan maar de conclusie te te trekken dat het bij Lodeweges ook zo ging. Misschien wel, misschien niet maar so what? Je was er niet bij, je kan alleen maar gissen over wat Foppe zijn advies was. Het eninge wat je doet is je eigen aannames, verzinsels tot waarheid maken. Kortom voor de zoveelste keer je, je lult en zwetst er keihard in om om Foppe te bashen waar je kan bij het zielige af.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Grimo » 29-02-2016 12:27

Stand sinds Foppe het overnam:

PSV 44 punten
Ajax 39 punten
AZ 28 punten
Utr 28 punten
Hee 26 punten
NEC 23 punten
Ado 23 punten
Twe 22 punten
Gro 21 punten
Vit 20 punten
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor BK2007 » 29-02-2016 12:50

Ik zag op Fox sports ook een dergelijk lijstje voorbij komen van na de winsterstop. Staan we dacht ik ook vijfde of zesde.
Eigenlijk heel netjes. Komt bij dat het verschil met nummer drie ongeveer slechts 7 punten is. Dus kan er nog echt van alles veranderen. Opmerkelijk is ook de opmars van FC twente.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor gwgwgw » 29-02-2016 12:56

Grimo schreef:Stand sinds Foppe het overnam:

PSV 44 punten
Ajax 39 punten
AZ 28 punten
Utr 28 punten
Hee 26 punten
NEC 23 punten
Ado 23 punten
Twe 22 punten
Gro 21 punten
Vit 20 punten


Als je het zo bekijkt, ziet het er goed uit en lijkt Foppe de ommekeer te hebben gebracht. Echter van de 26 punten hebben we er maar 4 gehaald tegen de ploegen boven ons staan. De overige punten hebben we gehaald tegen de ploegen onder ons. Lodeweges heeft echter maar 1 wedstrijd gespeeld tegen een ploeg die onder ons staat (De graafschap thuis). Foppe heeft het voordeel dat hij de 7 ploegen die onder ons staan allemaal 2x trof, op de graafschap na. Foppe heeft tegen de ploegen boven ons maar in 2 wedstrijden resultaat geboek (winst op fey en gelijk tegen nec). Lodeweges heeft in 4 wedstrijden tegen de ploegen boven ons resultaat gehaad (gelijk tegen psv, vitesse, zwolle en utrecht).

We staan gewoon op de plek waar we horen te staan, ongeachte welke trainer.
gwgwgw
Selectiespeler
 
Berichten: 251
Geregistreerd op: 31-07-2012 20:59

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Superfries1994 » 29-02-2016 13:32

Het verleden wijst echter weer uit dat wij ontzettend vaak veel punten verspelen bij laag geklasseerde teams. Foppe heeft nu iets van 18/19 duels het roer overgenomen, dus je kunt best zeggen dat zo'n stand wat zegt over de prestaties.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor sinjoor » 29-02-2016 13:47

Grimo schreef:Sinjoor je trekt alleen maar voor jezelf conclusies. Je hebt slechts je eigen denkbeelden, behoorlijk aangetast maar ok. Niks wat je schrijft klopt, het zijn geen feiten. Je schrijft dat Riemer en Foppe advies hebben gegeven over Van Basten. So what? Om vervolgens dan maar de conclusie te te trekken dat het bij Lodeweges ook zo ging. Misschien wel, misschien niet maar so what? Je was er niet bij, je kan alleen maar gissen over wat Foppe zijn advies was. Het eninge wat je doet is je eigen aannames, verzinsels tot waarheid maken. Kortom voor de zoveelste keer je, je lult en zwetst er keihard in om om Foppe te bashen waar je kan bij het zielige af.


Tuuuurlijk Grimo! Foppe heeft overal een mening over, heeft Dwight min of meer zelf aangesteld, maar heeft zich van advies ontzien over de contract-verlenging van Dwight. Maar goed, wss geloven jullie ook dat Foppe werkelijk geen invloed heeft op de nieuwe trainer en de nieuwe trainer mag beslissen over de toekomst van Joey van den Berg.

Wat betreft de wedstrijd tegen de Graafschap weer 2 gezichten gezien, zoals wel vaker onder Foppe voorkomt.
De 2e helft wel genoten van de mentaliteit van de ploeg. Van Aken vond ik met afstand de beste man

Het valt me wel op dat nu er (onverdiend) gewonnen is meteen weer berichten komen over hoe goed Foppe het doet, en bij verlies Foppe ook maar afhankelijk is van een slechte en te jonge spelersgroep.
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor fuotbalgek » 29-02-2016 14:04

De frustratie zit diep bij deze man.

Het verschil zit hem er voor mij in dat Foppe een wedstrijd zoals gister 90 minuten staat te coachen en spelers aan het aansporen is. Dwight bleef zitten en keek toe hoe zijn te jongen team aan het verzuipen was. Voetballen zijn we niets beter of minder dan onder de Dwight maar de instelling is wel veranderd. En dat is nodig wanneer het voetbal zo slecht is.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Grimo » 29-02-2016 14:10

Ben je nu nog niet uitgejankt over Foppe? Wat wil je bereiken? Je zet zelf alleen maar meer voor lul bij elke post.

sinjoor schreef:
Tuuuurlijk Grimo! Foppe heeft overal een mening over


En dat mag! Foppe mag overal een mening over hebben. Net als jij en ik dat mogen. So what.


sinjoor schreef: Foppe heeft Dwight min of meer zelf aangesteld, maar heeft zich van advies ontzien over de contract-verlenging van Dwight.


Jah joh dat heeft Foppe helemaal alleen gedaan. :lol:
Stel dat Foppe een postief advies heeft gegeven dan is hij ook de enige binnen de club die hem kan beoordelen aangezien Lodeweges in 2003 zijn assistent was. Dat Lodeweges een slappe zak was toen het minder ging kon Foppe niet weten.

sinjoor schreef: Maar goed, wss geloven jullie ook dat Foppe werkelijk geen invloed heeft op de nieuwe trainer en de nieuwe trainer mag beslissen over de toekomst van Joey van den Berg.


Misschien wordt er wel om Foppe zijn advies gevraagd. Het zou verstandig zijn om van zijn ervaring over het trainersvak gebruik te maken. Wat Joey betreft, dat geloof je zelf zeker? Allemaal valse insuniaties van jou.

sinjoor schreef: Wat betreft de wedstrijd tegen de Graafschap weer 2 gezichten gezien, zoals wel vaker onder Foppe voorkomt.
De 2e helft wel genoten van de mentaliteit van de ploeg. Van Aken vond ik met afstand de beste man

Het valt me wel op dat nu er (onverdiend) gewonnen is meteen weer berichten komen over hoe goed Foppe het doet, en bij verlies Foppe ook maar afhankelijk is van een slechte en te jonge spelersgroep.


Wat een onzin, het was bar en bar slecht. Niemand hier op dit forum geeft Foppe een pluim over de wedstrijd.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Grimo » 29-02-2016 14:29

Sinjoor je hebt 163 berichten geplaatst. Waarvan in Spelers en Staf 104. Waarvan 95 berichten (!!!!!) over Foppe de Haan sinds zijn aanstellen eind oktober 2015.


Misschien moet je eens een meisje gaan zoeken voor wat afleiding.. :wink:
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor sinjoor » 29-02-2016 15:23

fuotbalgek schreef:De frustratie zit diep bij deze man.

Het verschil zit hem er voor mij in dat Foppe een wedstrijd zoals gister 90 minuten staat te coachen en spelers aan het aansporen is. Dwight bleef zitten en keek toe hoe zijn te jongen team aan het verzuipen was. Voetballen zijn we niets beter of minder dan onder de Dwight maar de instelling is wel veranderd. En dat is nodig wanneer het voetbal zo slecht is.



Inderdaad, de frustratie zit diep bij mij sinds Foppe na zn afscheid in 2004 alleen nog maar voor onrust heeft gezorgd, en ongegeneerd aan stoelpoten loopt te zagen. Stop toch eens met dat gelul over teruggaan naar vroeger tijden! Hoe meer we terug verlangen naar de oude tijden van weleer en we de werkwijze van die tijd romantiseren alsof dat de enige manier is, des te verder we af komen te staan van toekomstig succes!

BTW als de instelling onder Foppe zoveel beter was geworden hadden we nu wel iets hoger gestaan. Het is juist de instelling waar het nog steeds aan mankeert.
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Grimo » 29-02-2016 15:39

sinjoor schreef:

Inderdaad, de frustratie zit diep bij mij sinds Foppe na zn afscheid in 2004 alleen nog maar voor onrust heeft gezorgd, en ongegeneerd aan stoelpoten loopt te zagen. Stop toch eens met dat gelul over teruggaan naar vroeger tijden! Hoe meer we terug verlangen naar de oude tijden van weleer en we de werkwijze van die tijd romantiseren alsof dat de enige manier is, des te verder we af komen te staan van toekomstig succes!

BTW als de instelling onder Foppe zoveel beter was geworden hadden we nu wel iets hoger gestaan. Het is juist de instelling waar het nog steeds aan mankeert.


Arm kind. Bash bericht nummer 96!
Niemand heeft het over teruggaan naar vroeger tijden. Alleen jij. Elke keer probeer je weer wat nieuws te zoeken om De Haan te bashen. Je verkondigt net nog dat je genoten hebt van de mentaliteit van de ploeg tegen de Graafschap. En nu ligt het weer aan de instelling... Man man wat zwets je er in om. Tijd dat jij eens stopt met je gelul.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Wizard » 01-03-2016 09:11

Waren we maar weer in de tijd van Riemer en Foppe! De club swingde, het voetbal was attractief en Heerenveen bloeide.

Is het dan raar dat wanneer één van de grondleggers van het succes ziet dat zijn club aan het afglijden is door mensen, die onjuiste belissingen maken, hier wat van zegt? Mensen waarvan een aantal het beste met de club voorhadden maar te veel riscio namen met het investeren in de selectie, mensen waarvan een aantal alleen maar bezig waren met hun eigen CV.

Het is duidelijk dat Foppe geen blad voor de mond neemt, maar in 99% van de gevallen siert dat hem aangezien hij een oprechte man is gebleken. Natuurlijk had Foppe Dwight iets minder kunnen afvallen en natuurlijk had hij in het verleden af en toe z'n mond kunnen houden over interne issues. Maar Foppe is Foppe, hij is open, eerlijk en direct en zegt wat hij denkt.

Westerlingen hebben vaak moeite met deze directheid, maar Noorderlingen vaak niet: Je zegt wat je denkt. Foppe is daar een mooi voorbeeld van. Bovenal denk ik dat vele fans zich wel een beetje in de mens Foppe kunnen verplaatsen.

Mooi om te zien is dat de man werkelijk waar alles geeft. Niet alleen tijdens de trainingen en langs de zijlijn tijdens de wedstrijd, maar ook op de club of in het dagelijkse leven voel en proef je zijn passie voor Heerenveen.

Sinds Foppe weer aan het roer staat pakken we weer punten en gaan de kopjes weer omhoog. Dat dit tegen relatief zwakkere tegenstanders is geweest moet geen boventoon voeren aangezien Heereveen traditiegetrouw juist vaak punten laat liggen tegen de zwakkere teams. Sportief gaat het beter en ook intern op de club lijkt het sinds Eisenga's komst beter te gaan. Er komt weer 'schwung' in de club. Laat deze 'schwung' en de passie van Foppe nog meer overslaan op de spelers en het typische Heerenveenspel zal spoedig weer op de ALS grasmat bloeien.

Kritiek op Foppes aanpak kan je hebben. Kritiek op zijn interviews ook. Maar buiten kijf staat dat het beter gaat en het team punten pakt sinds zijn aanstelling. En dat telt, vooral na alle ellende.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Knipecity » 01-03-2016 13:20

Onder Foppe staan we 5e. Er zijn dan veel mensen die dat willen bagataliseren omdat we veel winnen van teams onder ons, maar onder Dwight stond op een gegeven moment vrijwel iedereen boven ons... 8)

Dwight heeft het vorig jaar meer dan prima gedaan en dit seizoen heel slecht. Onder Foppe winnen we, of we verliezen we. Gelijk is het zelden en het spel is ook vaak matig, dat klopt, maar je kan beter van 6 wedstrijden 3 winnen en 3 verliezen, dan 5 keer gelijk spelen en 1 keer winnen, hoewel je dan ongeslagen bent...
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Lardy » 01-03-2016 13:43

Knipecity schreef:Onder Foppe staan we 5e. Er zijn dan veel mensen die dat willen bagataliseren omdat we veel winnen van teams onder ons, maar onder Dwight stond op een gegeven moment vrijwel iedereen boven ons... 8)


Daarom is kampioen worden ook niet moeilijk, je hoeft alleen maar tegen ploegen die onder je staan.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor gwgwgw » 01-03-2016 18:43

Knipecity schreef:Onder Foppe staan we 5e. Er zijn dan veel mensen die dat willen bagataliseren omdat we veel winnen van teams onder ons, maar onder Dwight stond op een gegeven moment vrijwel iedereen boven ons...


Dit klopt, Dwight stond volgens mij zelfs 15e. Het ging ook erg slecht. Maar nogmaals, Dwight heeft alleen wedstrijden tegen ploegen gespeeld (op de graafschap na) die nu nog STEEDS boven ons staan. En van die ploegen heeft Foppe er ook maar 1 weten te winnen en 1 gelijk. Dwight speelde 4x gelijk.

De 7 ploegen die onder ons staan heeft Foppe (op de graafschap na) allemaal 2x getroffen (of treft ze 2x). Foppe heeft daar 22 van de 26 punten tegen gepakt. Dwight heeft tegen deze 7 ploegen maar 1 wedstrijd mogen spelen.

Dit zijn geen meningen, maar pure feiten:
- Dwight en Foppe hebben evenveel punten tegen de 10 ploegen boven ons behaald
- Dwight heeft maar 1 wedstrijd gespeeld tegen een ploeg die nu onder ons staat.

Ik vind het ook prima dat Dwight is vertrokken en dat Foppe aan het roer kwam. Zijn positie leek ook niet meer houdbaar. Dit heeft hij dus zelf ook ingezien. Dit heeft zo ie zo destijds voor een positieve vibe gezorgd en ook kregen we in de media een hoop positieve aandacht omtrent de terugkeer van Foppe. Het "Heerenveen gevoel" was weer terug.

Na het gelijkspel tegen Willem II pakte we gelijk 3 broodnodige overwinningen op rij en namen we afstand van de gevarenzone. Dit waren wel weer overwinningen tegen de nummer 17, 16 en 15 destijds. Misschien had Dwight deze wedstrijden wel niet (allemaal) gewonnen door o.a. de neerwaardse spiraal waar we in zaten. Zou zomaar kunnen. Maar dat is gissen, we zullen dat niet met zekerheid weten.

Deze feiten vind ik te zwaar om dit zo maar aan de kant te schuiven en te zeggen dat het sportief zo veel beter met Foppe is gegaan. Volgens valt dat "beter gaan" dus ook heel hard mee. En dat ligt volgens mij ook gewoon aan de huidige ploeg. We kunnen niet veel beter.
gwgwgw
Selectiespeler
 
Berichten: 251
Geregistreerd op: 31-07-2012 20:59

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Heerenveen rules » 01-03-2016 18:59

Kom op, ga Lodeweges nu niet met Foppe vergelijken. Dwight is een eeuwige wegloper en Foppe heeft de club gered door in crisistijd de boel over te nemen. Een slappeling tegenover een karakterman. Het gaat beter onder Foppe qua punten, het voetbal is slecht.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor gwgwgw » 01-03-2016 19:37

Heerenveen rules schreef:Kom op, ga Lodeweges nu niet met Foppe vergelijken.

Ik vergelijk ze niet, plaats een kanttekening bij het "succes" van Foppe.

Heerenveen rules schreef:Dwight is een eeuwige wegloper en Foppe heeft de club gered door in crisistijd de boel over te nemen.

Ik gaf ook aan dat de trainerswissel een goed iets was.

Heerenveen rules schreef:Een slappeling tegenover een karakterman.

Mee eens.

Heerenveen rules schreef:Het gaat beter onder Foppe qua punten

Daar plaatste ik dus een flinke kanttekening bij. Foppe heeft zijn punten (op 4 na) gehaald tegen de 7 ploegen onder ons. Hier heeft Dwight maar 1 !!! wedstrijd tegen gespeeld. Tegen 10 ploegen die boven ons staan heeft Foppe en Dwight evenveel punten gehaald. Dat Dwight niet die punten zou halen tegen de onderste ploegen i.t.t. Foppe is een aanname. Daarom is mijn mening dat het onder Foppe niet veel beter gaat qua prestaties. Dat het sinds Foppe allemaal weer wat positiever is geworden lijkt me duidelijk. Maar met 1 overwinning tegen de 10 ploegen die boven ons staan, zijn de resultaten nog steeds erg slecht.

Heerenveen rules schreef:het voetbal is slecht.

Helemaal mee eens
gwgwgw
Selectiespeler
 
Berichten: 251
Geregistreerd op: 31-07-2012 20:59

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Knipecity » 01-03-2016 19:46

gwgwgw schreef:Daar plaatste ik dus een flinke kanttekening bij. Foppe heeft zijn punten (op 4 na) gehaald tegen de 7 ploegen onder ons. Hier heeft Dwight maar 1 !!! wedstrijd tegen gespeeld.

Man wat neuzel jij nou met je hoger en lager staan. Die punten moet je toch ook nog maar halen? Waarom Foppe zijn prestatie zo ter discussie stellen. Foppe is een fenomeen, heeft Heerenveen in het verleden jaar op jaar Europees bezorgd en staat in zijn periode nu weer op een Europese plaats. De enige oorzaak als wij de playoffs niet halen is dat Dwight te weinig punten haalde in zijn wedstrijden. Al dan niet tegen teams die hoger of lager stonden.
Om mijn part halen we 0 punten tegen de top 5. Als we uit de rest maar voldoende halen om Europees te halen.

En ja, het voetbal is ook onder Foppe vaak bagger. Maar aangezien wij onder Foppe meer punten halen dan 13 van de 18 andere teams zal het daar wel niet veel beter zijn. Het is gewoon armoede in de eredivisie.

Maar goed, ik heb er geen verstand van want Foppe vindt Joey goed en ik niet. En Foppe is mijn held (en Joey niet)
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor gwgwgw » 01-03-2016 20:09

Knipecity schreef: Man wat neuzel jij nou met je hoger en lager staan.

Als je het niet met jou eens bent dan neuzel je? Haal alleen een paar feiten aan.

Knipecity schreef: Die punten moet je toch ook nog maar halen?

Ja en het blijkt dat wij die dit seizoen bijna alleen punten halen tegen de onderste ploegen. Juist de wedstrijden die Dwight niet gespeeld heeft en Foppe bijna allemaal 2x!

Knipecity schreef:Waarom Foppe zijn prestatie zo ter discussie stellen. Foppe is een fenomeen, heeft Heerenveen in het verleden jaar op jaar Europees bezorgd

Zijn verleden staat er toch totaal los van dat hij met deze ploeg ook weinig kan?

Knipecity schreef: Om mijn part halen we 0 punten tegen de top 5.

Wij haalden er onder Foppe 4 tegen de top 10!

Knipecity schreef: Maar aangezien wij onder Foppe meer punten halen dan 13 van de 18 andere teams zal het daar wel niet veel beter zijn. Het is gewoon armoede in de eredivisie.

Foppe heeft het "geluk" gehad dat hij sinds hij in is gestapt bijna alle onderste ploegen 2x heeft gehad. De komende wedstrijden krijgen we weer veel ploegen die boven ons staan. Kijken wat er overblijft van zijn huidige "5e plek...
gwgwgw
Selectiespeler
 
Berichten: 251
Geregistreerd op: 31-07-2012 20:59

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Boffy » 02-03-2016 07:55

gwgwgw schreef:Ja en het blijkt dat wij die dit seizoen bijna alleen punten halen tegen de onderste ploegen. Juist de wedstrijden die Dwight niet gespeeld heeft en Foppe bijna allemaal 2x!


Je kan het verhaal ook omdraaien. Foppe heeft dus in verhouding weinig tegen clubs gespeeld die boven ons staan. Want hij heeft volgens jou zeggen tegen de onderste ploegen al bijna allemaal 2x gespeeld. Tegen die ploegen heeft hij prima punten gepakt. Foppe kan in het resterende deel van de competitie, tegen veelal ploegen boven ons, laten zien dat hij daar ook punten tegen kan pakken. Gezien het bovenstaande staatje met punten is het echter niet vol te houden dat Foppe het slecht doet sinds hij kwam.
Boffy
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 10-06-2013 16:42

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Wizard » 02-03-2016 08:36

De vergelijking 'meer punten tegen teams die onder ons staan' begrijp ik niet zo goed. Historisch gezien pakt Heerenveen juist tegen relatief zwakke tegenstanders minder punten.
De belangrijkste wijziging is de vertrouwensmutatie. Het is duidelijk dat er onder Foppe meer strijd wordt geleverd en dat zie je terug in het voetbal en de resultaten. Het is allesbehalve oogstrelend voetbal; de punten worden gepakt en daar gaat het om. Het heilige vuur onder Dwight was duidelijk gedoofd gezien het inspiratieloze voetbal en de koppies die vooroverbogen waren na weer een negatieve marge van 2 goals tijdens een wedstrijd. Onder Foppe is het vuur, de strijd en het geloof weer terug. Dat is al de belangrijkste overwinning.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor gwgwgw » 02-03-2016 12:54

Boffy schreef:Je kan het verhaal ook omdraaien. Foppe heeft dus in verhouding weinig tegen clubs gespeeld die boven ons staan. Want hij heeft volgens jou zeggen tegen de onderste ploegen al bijna allemaal 2x gespeeld.


Dat valt nog wel mee. Tegen de 10 ploegen boven ons heeft Dwight 8 wedstrijden gespeeld (4 pnt) en Foppe inmiddels ook al 6 (4 pnt). Dwight heeft echter maar 1 wedstrijd gespeeld tegen de 7 ploegen onder ons. Foppe maar liefst 10!

Laten we het er maar op houden dat Foppe het sportief tegen de linkerrijtje ploegen het niet veel beter doet dan Dwight. Foppe heeft de punten wel tegen de ploegen onder ons gepakt, waarvan we maar hadden moeten afwachten wat Dwight er van gebakken gehad. Maar hij heeft i.i.g. niet de kans gehad/aangepakt om tegen deze mindere ploegen de punten te pakken.

Met Ajax, AZ, Heracles, FC Utrecht en FC Groningen Thuis en PSV uit heeft Foppe een leuk rijtje met wedstrijden tegen ploegen die boven ons staan waarbij het voordeel van de statistiek zijn kant op kan laten vallen. Laten we hopen dat hem dat gaat lukken en we een mooi einde van het seizoen krijgen.
gwgwgw
Selectiespeler
 
Berichten: 251
Geregistreerd op: 31-07-2012 20:59

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Eric » 02-03-2016 13:14

Ach, het is al lang bewezen dat een trainer vervangen gedurende het seizoen gemiddeld gezien geen positief resultaat levert, afgezien van bepaalde shockeffecten. Ook een Mourinho zou het hier niet veel beter of minder doen. Lekker focussen op volgend seizoen. Foppe moet ervoor waken dat spelers tevreden blijven en zelfvertrouwen opdoen.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor H-J » 05-03-2016 22:59

Zijn de foppe fans wat tevreden?
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Superfries1994 » 05-03-2016 23:40

H-J schreef:Zijn de foppe fans wat tevreden?

De ouwe zeikerds in ieder geval wel!
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor fuotbalgek » 05-03-2016 23:43

Teleurstellend dat Foppe wederom niet vooraf de organisatie goed heeft staan. Je hebt vanaf minuut 1 niet bepaald het idee dat dit elftal was ingesteld op de speelwijze van Utrecht. Snap niet waarom we niet met Otigba, St Juste en Van Aken op twee spitsen zijn gaan spelen. Onze backs waren nergens het eerste halfuur.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor mitrita » 05-03-2016 23:50

Lodeweges was de grip op het team kwijt, Foppe lijkt dat nu inmiddels ook te zijn.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Rick » 06-03-2016 00:15

Foppe wat wisselde je slecht zeg.. Breng je Veerman in, terwijl je met 10 man speelt? Waarom niet gelijk een witte handdoek in de ring gooien? Van Anholt en Zenelli gewoon wisselen voor Otigba en Slagveer. Snelheid voorin en duelkracht achterin.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Rick » 06-03-2016 00:19

H-J schreef:Zijn de foppe fans wat tevreden?


Dit spel op het conto van Foppe schrijven is ook treurig... Het is gewoon een zwaar gebrek aan kwaliteit. Het middenveld is echt waardeloos en de verdedigers en aanvallers bakken er evenmin wat van. 50 goals tegen zegt wel genoeg toch?
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Foppe de Haan

Berichtdoor Knipecity » 06-03-2016 00:27

Foppe verdient een standbeeld omdat hij deze ploeg heeft behoed van degradatie 8)
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten