Abdelkarim Kissi

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Nou, ik zal hem niet missen. Sjongejonge...

Wat betreft het laatste deel slaat hij natuurlijk wel de spijker op zijn kop.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

En wil feyenoord Kissi ook? Vreemd, hij balde het eerste deel van zijn eerste seizoen wel aardig. Maar tegenwoordig is het drama. Over verbeek heeft hij gelijk, en dus staat niet de hele selectie achter verbeek. Wanneer de spelers er al niet meer vertrouwen inhebben, waarom het bestuur dan nog wel?
Op naar het volgende seizoen....
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Hoewel Kissi met zijn opmerkingen 110% gelijk heeft een strik erom en maar gaan dacht ik zo.
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Tsja, ik kan me wel vorostellen dat ie weg wil. Is hier toch niet echt aan de bak gekomen... Leuke voetballer maar ik denk niet dat Feyenoord op hem zit te wachten hoor! Beetje vreemd ook om dat te zeggen, of hij zou al contacten moeten hebben.
Net fan dat benaude!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Kissi wil weg en spelers die ruzie met Verbeek hebben gehad die gaan over het algemeen weg, tel daarbij op dat de trainer niet bijzonder populair is dan heb je 1+1=2 ... Kissi gaat weg omdat hij ruzie heeft met GJ.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Zal ook wel niet de laatste speler zijn die weg wil, omdat hij ruzie met Verbeek heeft.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

vlqrt schreef:Kissi wil weg en spelers die ruzie met Verbeek hebben gehad die gaan over het algemeen weg, tel daarbij op dat de trainer niet bijzonder populair is dan heb je 1+1=2 ... Kissi gaat weg omdat hij ruzie heeft met GJ.
Mag ik een bron?
cross'79
Bankzitter
Berichten: 212
Lid geworden op: 26-08-2006 00:25
Locatie: Heerenveen

Bericht door cross'79 »

Idd, wat is je bron, of is dit in je eigen gedachten een optelsom wat het voor jou persoonlijk rechtvaardigd dat dat de reden moet zijn.

Ik denk gewoon dat Kissi vind dat hij beter is dan een speler op het middenveld en wel strijd e.d kan brengen.
Hij krijgt geen kans die hij bij Foppe wel kreeg.
Hij spreekt de mening uit die veel spelers waarschijnlijk zullen hebben.Hij hoeft niet voor zijn plaats te vrezen want zoveel speelt hij niet. Zeg zelf Kissi is een te goede speler om op de bank te houden. Als ik in die situati zou zijn zou ik ook weg willen.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Lipton schreef:Mag ik een bron?
geen bron, gewoon redenatie ... elke zaakwaarnemer die een beetje nadenkt komt op een plan als dit.
Gebruikersavatar
Paolo Soprani
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 27-09-2005 21:16

Bericht door Paolo Soprani »

cross'79 schreef:Hij krijgt geen kans die hij bij Foppe wel kreeg.
Kissi heeft nooit onder Foppe gespeeld
cross'79
Bankzitter
Berichten: 212
Lid geworden op: 26-08-2006 00:25
Locatie: Heerenveen

Bericht door cross'79 »

Paolo Soprani schreef: Kissi heeft nooit onder Foppe gespeeld
Nee idd, een beetje ondoordacht van mijn kant.
Maar het waarom Kissi niet meer sppelt is me nu helemaal een vraag.
Zo slecht is hij nu ook weer niet, het is een vuurvretertje die volgens mij redelijk wat met een bal kan. Ok, pranjic en Bosvelt en mischien Prager zijn in bepaalde opzichten beter, maar nu een Prager geblesseerd is zou hij toch in de basis horen, of zijn de andere middenvelders nu zoveel beter dan deze marokaanse international???!
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Hanssen doet het ook vrij aardig toch? Zelfde type speler, met naar mijn mening iets meer snelheid en actieradius dan Kissi, die wellicht wat meer rust brengt (dat heeft het team wellicht nu wel nodig).
cross'79
Bankzitter
Berichten: 212
Lid geworden op: 26-08-2006 00:25
Locatie: Heerenveen

Bericht door cross'79 »

idd ik denk dat de ervaring en Rust van Kissi op dit moment goed zou zijn voor de ploeg.
Mischien kunnen ze de rol van Bosvelt omdraaien. niet steeds het laatste half uur eruit, maar het laatste half uur erin. of zou het hele middenveld dan wegvallen?
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Alleen al om het feit dat we dan kunnen zingen: "Kissi heeft gelijk olé oléé,..." zou ik hem graag weer een keer willen zien spelen.
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Ja, moet je doen lachuhhhh..

Maar serieus... zou Verbeek zich hier nu daadwerkelijk druk om maken? Het boeit hem totaal niet hoe de fans erover denken. Slecht spelen dat kan altijd gebeuren, maar er zit niet eens vechtlust in de ploeg.

Ons middenveld draait op dit moment totaal niet, maar hij laat wel die spelers continue staan. Waarom niet eens een ander concept proberen i.p.v. angstvallig vast te houden aan 4-3-3??
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Ik heb een tijd met Kissi gesproken in Lissabon na de wedstrijd tegen Vitória Setúbal.
Hij heeft toen aangegeven dat als hij niet vaker een basisplaats zou krijgen hij de winterstop zal gebruiken om om te zien naar een andere club.
Al met al een normale zaak - je bent profvoetballer en dan wil je spelen. Hij zit nu sinds agustus 2005 bij de scH en het is duidelijk dat hij niet in aanmerking komt voor een basisplaats. Hij heeft Bosvelt (nog wel), Prager, Hansen, Bradley en Pranjic vóór zich.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Kissi komt gewoon te kort en kan het niveau bij lange na niet aan. Is teleurgesteld, dus wil zijn reactie absoluut niet zwaar laten wegen.

Hij had zich destijds beter druk kunnen maken om zijn drankprobleem.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Dat hij zelf niet functioneert, ok. Maar hij heeft het wel 100% bij het rechte eind.
Il prima Capo!
Invaller
Berichten: 425
Lid geworden op: 06-02-2006 17:14

Bericht door Il prima Capo! »

Het is natuurlijk wel typerend. Kissi kan het op één of andere manier permiteren iets te zeggen. hij komt niet aan spelen toe, dus wil ie weg. Dat is logisch. Een Dingsdag of Hansson zal niet snel iets negatiefs zeggen, omdat ze zelf wel spelen. Het is voor mij gewoon weer één van de signalen dat Verbeek er geen team van kan maken. Hebben jullie Omrop Fryslan wel gezien? Kissi was redelijk kritisch. Pfff, ik word echt moe van die man. Verbeek, opzouten.
Gebruikersavatar
Jazzy F.
Invaller
Berichten: 299
Lid geworden op: 30-01-2005 17:05

Bericht door Jazzy F. »

Verbeek: 'Kissi moet in spiegel kijken'

Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek heeft giftig gereageerd op de uitlatingen van Abdelkarim Kissi. De Marokkaanse middenvelder laakte het gebrek aan collectief. Verbeek slaat hard terug.

"Hij is zelf de grootste dissonant in ons collectief", reageert Verbeek in VI. "Deze uitspraken zeggen meer over hemzelf dan over de groep. Met onze ploeg hebben we elke maand een uitstapje, dan is hij vaak degene die het laat afweten. Na afloop van vorig seizoen hadden we een afsluitend etentje. Toen is hij er na een kwartiertje stiekem tussenuit geknepen. Meneer Kissi moet dus eerst maar eens naar zichzelf kijken."

Een vertrek lijkt dan ook voor beide partijen de beste oplossing: "Van mij mag hij ook weg, en dat weet hij", besluit een geïrriteerde Verbeek.
Gebruikersavatar
forza heerenveen
Selectiespeler
Berichten: 645
Lid geworden op: 20-04-2006 21:06
Locatie: reduzum

Bericht door forza heerenveen »

dat zal dan de volgende speler worden die vertrekt met als oorzaak ruzie/niet goed
kunnen opschieten met de trainer

jammer
Jelmer P.
Bankzitter
Berichten: 194
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46

Bericht door Jelmer P. »

Dat is wel heel zwart/wit. Spelers die op de bank zitten roepen overal dat ze willen vertrekken. Bovendien heeft Kissi sinds hij hier is wel verdomd weinig laten zien op zijn eerst wedstrijd na ( PSV thuis).

Als meneer zelf zelden aanwezig is bij team uitjes, dan mag hij inderdaad wel eens in de spiegel kijken.
Gebruikersavatar
Collettivo
Nieuw talent
Berichten: 130
Lid geworden op: 16-01-2006 21:29
Locatie: Joure

Bericht door Collettivo »

Van mij mag Kissi Bier wel weg. Heb nog geen fatsoenlijke reeks wedstrijden van die gozer gezien. Maakt direct de weg vrij voor een goede middenvelder uit Jong Heerenveen. Kan die ook eens plaats nemen op de bank en zijn invalbeurtjes maken.
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Jelmer P. schreef:Dat is wel heel zwart/wit. Spelers die op de bank zitten roepen overal dat ze willen vertrekken. Bovendien heeft Kissi sinds hij hier is wel verdomd weinig laten zien op zijn eerst wedstrijd na ( PSV thuis).

Als meneer zelf zelden aanwezig is bij team uitjes, dan mag hij inderdaad wel eens in de spiegel kijken.
Beetje kort door de bocht deze uitlating hoor. Wat heeft het uit eten en dergelijke gaan nou met in het veld geen team vormen te maken.

Ik heb zelf ook een prima baan maar voel (als 1 van de weinigen binnen ons kleine team op werk) er ook geen biet voor om met mijn collega's (enkele daar gelaten dus)te gaan eten. In mijn spaarzame vrijetijd bepaal ik zelf wel met wie ik om ga dat hoeft mijn werkgeefster niet voor mij te bepalen. Bovendien, of het nou zo gezellig is om met Verbeek uit eten te gaan weet ik ook niet.

Kortom of het nou daaraan ligt dat het team als los zand aan elkaar hangt waag ik ernstig te betwijfelen.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Het gaat er om dat Kissi weg wil, omdat de de onderlinge sfeer niet goed is: ze doen nooit iets samen. En dan blijkt uit de woorden van Verbeek, dat juist Kissi nooit aanwezig is. Of zouden ze hem gewoon nooit uitnodigen?

Kissi: "Wie gaat er mee de stad in?"
Andere spelers: "Nee, we gaan naar huis."
Kissi: "Hè, jammer. Nou ja, tot morgen dan maar weer."
Rest: "Tot morgen. (K)issi weg? Mooi, kunnen wij de stad in."

Zou toch wel erg sneu zijn...
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Het kan aan mij liggen, maar ik heb Kissi na afloop van de laatste wedstrijd (play off) gewoon bij de ploeg in Bak gezien.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Het gaat er om dat Kissi weg wil, omdat de de onderlinge sfeer niet goed is: ze doen nooit iets samen
Misschien heeft het wel over zaken die met voetballen te maken hebben, niet met eten of uitgaan......
Kissi was er overigens ook gewoon bij toen de groep (zonder Verbeek) in Lissabon ging stappen na de wedstrijd ten Vitória Setúbal.
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Arnoud schreef: Misschien heeft het wel over zaken die met voetballen te maken hebben, niet met eten of uitgaan......
Kissi was er overigens ook gewoon bij toen de groep (zonder Verbeek) in Lissabon ging stappen na de wedstrijd ten Vitória Setúbal.
Zo meen ik het ook begrepen te hebben dat het NIET over die randzaken ging maar gewoon dat er geen eenheid in het team op het veld zit, dat zij elkaar daar niet blindelings vinden, de linies niet op elkaar aansluiten kortom het is geen collectief.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

hansrob schreef:Zo meen ik het ook begrepen te hebben dat het NIET over die randzaken ging maar gewoon dat er geen eenheid in het team op het veld zit, dat zij elkaar daar niet blindelings vinden, de linies niet op elkaar aansluiten kortom het is geen collectief.
Het 1 heeft in dit geval niks met het ander te maken volgens mij.

Een eenheid (in het voetbal) wil volgens mij zeggen dat de spelers voor elkaar door het vuur gaan en elkaars rotzooi willen opruimen en niet of ze elkaar kunnen vinden en/of dat de linies op elkaar aansluiten
Bedankt Torcida:-)
Plaats reactie