Abdelkarim Kissi

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Abdelkarim Kissi

Bericht door Kaka »

De telegraaf meldt vandaag dat Heerenveen zich heeft versterkt met de Marokaans international Abdelkarim Kissi. Heerenveen neemt de 24 jarige linkerverdediger voor zo'n 2 ton over van zijn huidige club Litex Lovetch.

wel grappig weer met Heerenveen, je verwacht een vervanger voor Rose en eventueel nog een rechtsback, en er komt een linkerverdediger :D. Ik moet zeggen dat ik het niet helemaal snap eigenlijk, aangezien ik Breuer zeker niet slecht vond spelen en op die positie kunnen ook Derveld en Seip nog goed uit de voeten...

Maar weet iemand meer te melden over deze speler??
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Abdelkarim Kissi speelde in het seizoen 2003/2004 bi Rubin Kazan uit Rusland. De op 5 mei 1980 geboren Marokaan speelde dat seizoen niet meer dan 5 wedstrijden (359 minuten) voor de ploeg die 3e werd in de Russische competitie. Kissi scoorde in de paar wedstrijdjes niet. Ook gaf hij geen assists gedurende die wedstrijden. Wel ontving hij gedurende een van die wedstrijden een rode kaart. Kissi is 1.79 lang en speelde met rugnummer 10 gedurende dat seizoen.

De vragen die resten:

Rugnummer 10? Is hij dan wel een linksback?
Speelde hij zo weinig weddstrijden omdat hij niet beter was dan de andere selectiespelers van Rubin, of kwam hij gedurende het seizoen bij Rubin en is dat de reden dat hij zo weinig speelde. Misschien raakte hij wel geblesseerd, is ook een optie, toch?

Voor alsnog niets gevonden, later misschien meer....
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Via google voornamelijk veel opstellingen gevonden van het Marokaans elftal van recent gespeelde wedstijden. In alle gevallen valt hier uit op te maken dat Kissi op het middenveld speelt...
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Het lijkt me ook sterk dat ze NOG een linksback zouden halen, we hebben Drost en Derveld al.
tiewenvisser
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 28-06-2005 22:26
Locatie: Sliedrecht

Bericht door tiewenvisser »

En Pranjic kan er ook nog spelen (Misschien Joey v/d Berg of zo nog ook)
Richard
Nieuw talent
Berichten: 115
Lid geworden op: 02-12-2002 18:39

Bericht door Richard »

De kogel is door de kerk. Waar kaka vandaan haalt over een linksback??? Deze marokaanse international speel voor Marokko al jaren op het middenveld.Kort geleden in Jubbega nog tegen Heerenveen. Op de afrikaanse sites over het kampioenschap van zuid afrikaanse landen speelde hij ook op het middenveld.Ik vond hem in Jubbega ook een van de beteren. Ik denk goede aankoop. Nu nog een goede rechtsback want die Seip bakt er niks van
Gebruikersavatar
IL Fenomeno
Bankzitter
Berichten: 237
Lid geworden op: 23-12-2002 17:09

Bericht door IL Fenomeno »

En dit, de nummer 8, schijnt 'm dan te zijn...

Afbeelding
Dit was na de verloren Africans Nations Cup finale tegen Tunesie in 2004. Die andere speler is overigens Noureddine Naybet.
AIK
Nieuw talent
Berichten: 140
Lid geworden op: 21-12-2004 20:16

Bericht door AIK »

PROFIEL

Voornaam: Abdelkrim
Achternaam: Kissi
Leeftijd: 25
Nationaliteit: Marokkaans
International: Marokko (6 keer)

CARRIÈRE

Code: Selecteer alles

2001/02    MAS Fes              0           0               Marokko
2002       Rubin Kazan         12           0               Rusland
2003       Rubin Kazan          5           0               Rusland
2004       Rubin Kazan          1           0               Rusland
2004/05    Litex Lovech        10           1               Bulgarije
Hij is bij Litex een van de betere voetballers.. Speelde 10 wedstrijden omdat hij pas laat daar kon spelen.

Bij Rubin Kazan geen basisspeler mmm afwachten lijkt me wel een redelijke speler omdat hij in de Africa Cup een basisspeler was en hij is nog jong (25) ik denk dat hij meer voor de toekomst is als Bosvelt stopt ofzo.

EN hij is middenvelder en geen verdediger!
Dieder

Bericht door Dieder »

een halve vervanging van rose denk ik, rose stond ook wel eens op het middenveld
Lopster
Jeugdspeler
Berichten: 48
Lid geworden op: 17-12-2002 19:21

Bericht door Lopster »

Hij was de absolute uitblinker in de wedstrijd tegen Heerenveen van Litec in Jubbega...speelde daar met nr.10..

Het is een aanvallende middenvelder en is dus niet zeker voor de positie van Bosvelt gehaald...het is veel waarschijnlijker dat Bruggink nu op zijn tellen moet passen..
Gebruikersavatar
CRULES
Jeugdspeler
Berichten: 27
Lid geworden op: 05-03-2003 09:09
Locatie: IJLST
Contacteer:

Bericht door CRULES »

Als het een nummer 10 is dan kon Samaras ook wel eens moeten oppassen en beter spelen dan tegen Vitesse.
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Hij was de absolute uitblinker in de wedstrijd tegen Heerenveen van Litec in Jubbega...speelde daar met nr.10..
Hoe komt je erbij?
Ik heb even gekeken op mijn fotos, nummer 10 is meer een negroide man. Iemand die totaal niet lijkt op de foto die hier ergens anders staat.
Gebruikersavatar
CRULES
Jeugdspeler
Berichten: 27
Lid geworden op: 05-03-2003 09:09
Locatie: IJLST
Contacteer:

Bericht door CRULES »

Kissi is 1.79 lang en speelde met rugnummer 10 gedurende dat seizoen.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Rose was een middenvelder.

Weinig wedstrijden gespeeld deze jongen.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

CRULES schreef:
Dat wil natuurlijk nog niet zeggen, dat hij ook met nr 10 in Jubbega speelde.
Freeze
Selectiespeler
Berichten: 626
Lid geworden op: 15-05-2005 15:57
Locatie: Leiden

Bericht door Freeze »

Ik sta ervan te kijken dat er in de Telegraaf staat dat Heerenveen 2 ton betaald:
Kissi ging in 2004 nog voor 700.000€ van Kazan naar Litec! :urgs:
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Freeze schreef:Ik sta ervan te kijken dat er in de Telegraaf staat dat Heerenveen 2 ton betaald:
Kissi ging in 2004 nog voor 700.000€ van Kazan naar Litec! :urgs:
hoe weet je dat of volg je het Bulgaarse voetbal op de voet, kan me ook niet voorstellen dat heerenveen prijzen of transfersommen heeft vermeld dat doen ze anders nooit!!
Wij zijn Heerenveen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dat is sowieso een flutartikel in de telegraaf. Als er staat dat het een linksback is dan weet je wel genoeg.
Dit is dus duidelijk niet de grote naam waar velen toch op gehoopt hadden. Maar we zullen zien.
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Nee, niet bepaalt, ik ben er niet echt van onder de indruk :roll: Koop dan niks.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Makkum8 schreef: Koop dan niks.
Zeg dan niks...

Sorry hoor, maar je hebt deze persoon nog nooit zien voetballen en zo prijzig is hij nou ook weer niet. Lekker makkelijk om nu al te zeggen dat ze beter niks hadden kunnen kopen, straks ben je zeker de eerste die op de banken staat als hij een doelpunt voor Heerenveen scoort...

Overigens vreemd dat niet helemaal duidelijk is welke positie hij nou bekleed, een verdediger lijkt me overbodig en al helemaal een linksbenige. We zullen wel zien..
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het is wel een bericht uit de telegraaf, dus aan het waarheidsgehalte kan dus getwijfeld worden zolang het nergens anders staat.
Freeze
Selectiespeler
Berichten: 626
Lid geworden op: 15-05-2005 15:57
Locatie: Leiden

Bericht door Freeze »

camataru schreef: hoe weet je dat of volg je het Bulgaarse voetbal op de voet, kan me ook niet voorstellen dat heerenveen prijzen of transfersommen heeft vermeld dat doen ze anders nooit!!
Dat bedrag staat in een artikel op de site van Kissi's eerste profclub:
Kissi signe pour 700000 Euros nets en Bulgarie
Abdelkrim Kissi ancien joueur du MAS vient de signer un contrat de 2 ans et demi avec le club bulgare Litex lovech ou évolue également Morad Hdioued.
Le montant total du transfert élève à 700000 Euros nets, nous rapporte son agent Rachid Tajmoute.

Kissi évoluera donc en Bulgarie jusqu'en juin 2007, et il tentera dés à présent de récupérer sa place en Équipe Nationale du Maroc.

KIssi est actuellement avec son club à Chypre pour préparer la nouvelle saison.
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
Gebruikersavatar
Jelmert
Bankzitter
Berichten: 181
Lid geworden op: 13-02-2005 11:40
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door Jelmert »

SC Heerenveen strikt Marokkaan Kissi

14/8/2005 18:14

SC Heerenveen heeft zich op de valreep nog versterkt met de 24-jarige Marokkaanse international Abdulkarim Kissi, meldt De Telegraaf. De linksbenige verdediger zal in het Abe Lenstra Stadion voor twee seizoenen tekenen.
Kissi is afkomstig van Litex CSKA Sofia, voor welke club hij zondag overigens nog gewoon in actie kwam. Kissi, voor wie Heerenveen dik twee ton zou moeten neerleggen, zal zich maandagavond in Friesland melden
aldus VI
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

staat een vaag stukje op http://www.voetbalprimeur.nl
Abdulkarim Kissi speelt de komende twee seizoenen voor SC Heerenveen, zo meldt De Telegraaf. De verdediger (24) komt over van Litex CSKA Sofia, dat uitkomt in de hoogste Hongaarse divisie.
er spreekt hier iemand overLitex CSKA Sofia en dat die club in Hongarije speelt.

ik weet niet beter dan dat het Litex ..... is en CSKA Sofia en beide uit Bulgarije, hoe komt die site aan hun informatie en word dat wel gechecht?

hele verhaal http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk.php?id=9522
Wij zijn Heerenveen.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

hahaha Sofia in Hongarije, hahaha
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

Het is inderdaad een middenvelder, in de Telegraaf stond duidelijk linkerverdediger, dus ik ben er maar even vanuit gegaan dat dat juist was toen ik het topic opende, maar dat blijkt dus niet zo te zijn... Verder betwijfel ik het of hij een aanwinst zou kunnen zijn voor in het elftal, lijkt me meer een speler voor de breedte, aangezien hij ook weinig voor Marokko heeft gespeeld de laatste tijd, terwijl spelers als Boukhari wel in de basis stonden. Een echte hoogvlieger is het dus waarschijnlijk niet, maar we zullen zien...
tiewenvisser
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 28-06-2005 22:26
Locatie: Sliedrecht

Bericht door tiewenvisser »

Verbeek (zag het effe vlug aan) ontkent de geruchten op Talpa.
Gebruikersavatar
CRULES
Jeugdspeler
Berichten: 27
Lid geworden op: 05-03-2003 09:09
Locatie: IJLST
Contacteer:

Bericht door CRULES »

het zou wel door speler en club te zijn bevestigd. Het is vast wel waar
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Vorig seizoen gebeurde precies hetzelfde bij Voetbal Insite. Toen werd een dag later Sikora van Ajax gehuurd. :)
NECfan
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 14-08-2005 23:46

Bericht door NECfan »

Abdulkarim Kissi speelt de komende twee seizoenen voor SC Heerenveen, zo meldt De Telegraaf. De verdediger (24) komt over van Litex CSKA Sofia, dat uitkomt in de hoogste Hongaarse divisie.
Dit stukje las ik net hier.... echt rampzalige journalistiek. Het barst van de fouten:

1) Hij kwam niet van Litex CSKA Sofia, maar van Litex Lovech. Ze halen die club hier door elkaar met CSKA Sofia.
2) Die club komt uit Bulgarije en niet Hongarije.
3) Hij is geen verdediger, maar een middenvelder.
4) Hij is geen 24 jaar, maar 25.
5) Hij heet geen Abdulkarim, maar Abdelkarim.

Na dit hersteld te hebben, heb ik nog wel wat grappig nieuws voor jullie:

Hij speelde eind juli dit jaar met zijn club Litex Lovech een oefenwedstrijd tegen NEC, waar ik aanwezig was. Hij kreeg echter al na 3 minuten een schandalige rode kaart. Hij schopte Barreto gewoon hard neer en daarbij leek opzet in het spel. Toen hij vervolgens het veld afliep lachte hij breeduit en gaf een medespeler nog een "high-five". Het leek wel of het zo afgesproken was vantevoren dat Litex eens wou oefenen om met een man minder te spelen, en dat Kissi het grappig vond dat het hem zo snel al gelukt was.
Daarna ging ie op z'n slippers tussen het publiek staan en at een frietje mee bij iemand uit het publiek (ik weet niet of hij hem kende....).

Doe er maar mee wat je wilt, maar ik zet vraagtekens bij hem... :P
Plaats reactie