Abdelkarim Kissi

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Ron
Nieuw talent
Berichten: 106
Lid geworden op: 05-11-2006 21:36

Bericht door Ron »

Niet presteren en wel een grote mond. Dat is meneer Kissi.
Scoobix
Invaller
Berichten: 284
Lid geworden op: 15-12-2004 17:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door Scoobix »

Niet in de basis staan en tog de ballen hebben om er iets van te zeggen waardoor hij nog minder kans heeft op speelminuten ... dat is meneer Kissi
elp
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 09-01-2006 07:52
Locatie: Lemmer
Contacteer:

Bericht door elp »

Ik denk dat het wordt dat was meneer Kissi. Zie voor hem, net als de club, geen toekomst voor hem in Heerenveen. Jammer maar helaas. Hij heeft niet kunnen brengen wat we ervan haden gehoopt.
Eala Frisia!
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

kissi is de beste middenvelder die we hebben als hij vertrouwen krijgt en goed in z'n vel zit
Cross-Side on tour
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Erg dom zoals Verbeek overigens reageerde op het verhaal Kissi.
Scoobix
Invaller
Berichten: 284
Lid geworden op: 15-12-2004 17:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door Scoobix »

cross schreef:kissi is de beste middenvelder die we hebben als hij vertrouwen krijgt en goed in z'n vel zit
de beste weet ik niet , maar ik denk wel dat we de "echte" Kissi nog niet hebben gezien :(
elp
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 09-01-2006 07:52
Locatie: Lemmer
Contacteer:

Bericht door elp »

Scoobix schreef: de beste weet ik niet , maar ik denk wel dat we de "echte" Kissi nog niet hebben gezien :(
Ik denk ook niet dat we hem nog gaan zien onder Verbeek..
Eala Frisia!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Kom op zeg.. Kissi is van geen enkele waarde voor dit elftal, zowel binnen als buiten het veld.
SCH
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Súrhusterfeanfans schreef:Kom op zeg.. Kissi is van geen enkele waarde voor dit elftal, zowel binnen als buiten het veld.
binnen het veld wel ja,kan niet echt wedstrijd herrineren waarin hij goed speelde...buiten het veld ken ik hem niet goed genoeg voor :wink:
maar als scheerenveen buitenlandse speler haalt uit het buitenland moet ie wel iets toe voegen aan de selectie en die meerwaarde heeft heeft.
laatste jaren vele goeie en mindere spelers hier gekomen maar voor alle respect voor sommige spelers...ze voegen echt ninks toe...laat dan een jeugdspeler of 1 uit de jupiler league hier komen.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 835
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Contract Kissi ontbonden
Het contract tussen sc Heerenveen en middenvelder Abdelkrim Kissi is beëindigd. Omdat uitzicht op een basisplaats op korte termijn niet realistisch is, is in goed onderling overleg de overeenkomst per direct ontbonden. Het contract met Kissi liep nog tot juni 2007.
De 26-jarige Marokkaan kan nu transfervrij op zoek naar een andere club.

http://www.sc-heerenveen.nl
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

erg jammer. kissi in vorm was zeker een basis speler.

kissi weg ruimte voor een nieuwe speler.
Cross-Side on tour
Gebruikersavatar
forza heerenveen
Selectiespeler
Berichten: 645
Lid geworden op: 20-04-2006 21:06
Locatie: reduzum

Bericht door forza heerenveen »

zat er eigenlijk al aan te komen
jammer voor hem,maar nu kan is er mischien kans op de jeugd of andere
spelers om aan te spelen

kissi het ga je goed
Lopster
Jeugdspeler
Berichten: 48
Lid geworden op: 17-12-2002 19:21

Bericht door Lopster »

Helaas speelde (speelt) de fles nog steeds een grote rol in heel zijn droef bestaan.....

jammer..alcohol maakt meer kapot dan je lief is..
Il prima Capo!
Invaller
Berichten: 425
Lid geworden op: 06-02-2006 17:14

Bericht door Il prima Capo! »

En toch vind ik het jammer. Ik hou wel van extravegante spelers. Niet dat hij nou zo extreem was, maar het was wel een apart mannetje. Bosvelt was altijd veel bij hem. Ondanks dat hij wel eens een borreltje nam, is het zeker geen onnozel persoon of wat voor vooroordeel je ook bij een alcoholist kunt noemen. Sterker nog, ik heb het idee, dat hij nou juist prima door had hoe de structuur bij Heerenveen inelkaar zit. Hierarchie, en wie wat zegt doet niet meer mee. Jammer.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Volgens mij is die Kissi toch wel een sfeermaker in de groep en gaat ook altijd leuk om met de supporters. Jammer dat hij weggaat, toch een prima speler.

Maar goed, als een basisplaats ver weg lijkt en je niet kunt opschieten met de trainer is het logisch dat hij vertrekt.
Sneeuwbal
Selectiespeler
Berichten: 500
Lid geworden op: 02-01-2005 23:21

Bericht door Sneeuwbal »

Was Kissi zondag wel mee naar Rotterdam of niet? Omdat hij rond 5 uur/ half 6 's nachts nog in de kroeg was..
Maar dit zat er natuurlijk al aan te komen, Verbeek en Kissi hadden ook de nodige problemen. Al zeg ik niet dat dit alleen de schuld van Kissi is.
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Je hebt nix te eisen, werken voor je geld, as de trainer je niet mag, werk dan zo hard dat die je wel mag.

Tsjuuuuuuuuuuuusch
salamalicom
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Omdat Kissi waarschijnlijk niet wou verlengen en er toch geen basis plaats voor hem inzat, heeft de club zijn contract ontbonden.
Maar ook met oog op zijn salaris (minimaal 310.000) zal wel een rol gespeeld hebben.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Beter zo voor beide partijen.
Ik kan er niet mee ziitten, Kissi zal als speler bij mij geen blijvende indruk achterlaten.
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Kissi verdiend wel een afscheid was een van de weinige spelers die nog eens oog had voor het publiek! In zijn onderbroek juigen richting :stan: :mrgreen:
Kissi is een enorm goede speler maar kan niet onder verbeek werken! ( is niet de enigste speler die dat niet kan alleen niemand durft kritiek te hebben op verbeek, want o jee mijn basisplaats! Kissi is de enigste die dit tot nu toe heeft gedurft, en jah als er 1 schaap over de dam is volgen er meer :mrgreen: ! en hij heeft in een paar dingen wel gelijk :wink: )
FORZA SC HEERENVEEN
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Website MSC op 16 december:
Opvallende speler gisteravond op het trainingsveld bij MSC-Antaris. Abdelkrim Kissi, 25-voudig Marrokaans internationel, trainde mee met de eerste selectie. Kissi speelde voor kort bij SC Heerenveen, maar de Friezen hebben het contract met de speler ontbonden. De 26-jarige Kissi trainde op uitnodiging van trainer Meindertsma mee. Of Kissi na de winterstop in het shirt van MSC is te bewonderen is niet duidelijk. Hij wacht op een aanbieding van een club uit het betaald voetbal. Mocht die aanbieding niet komen, dan zou het best kunnen dat Kissi het seizoen afmaakt in Meppel. Althans dat staat te lezen op de website http://www.hoofdklasseforum.tk.
Had dit bericht nog niet gelezen, dus plaats het hier alsnog maar even.
elp
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 09-01-2006 07:52
Locatie: Lemmer
Contacteer:

Bericht door elp »

Dan val je heel diep. Kissi is toch een redelijke voetballer, het lijkt me voor de meeste clubs dan ook een versterking op het middenveld.
Eala Frisia!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Let wel dat dit iets is om zijn conditie op peil te houden.

Peter Meindertsma is actief binnen heerenveen geloof ik, daar zal ook wel het contact gevallen zijn tussen kissi en msc.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Bij MSC spelen meer oud-profs van Heerenveen.

Joey v/d Berg en Ronny Venema. Volgens mij vergeet ik er dan ook nog wel 1 of 2.

Toch wel verrassend dit, maar ik denk dat hij beter het seizoen in Heerenveen af had kunnen maken om daarna een transfer te maken. Een extra middenvelder is nooit weg natuurlijk.
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Gearard schreef:Bij MSC spelen meer oud-profs van Heerenveen.

Joey v/d Berg en Ronny Venema. Volgens mij vergeet ik er dan ook nog wel 1 of 2.

Toch wel verrassend dit, maar ik denk dat hij beter het seizoen in Heerenveen af had kunnen maken om daarna een transfer te maken. Een extra middenvelder is nooit weg natuurlijk.
Er spelen tegenwoordig vier oud-SC Heerenveen spelers bij MSC Antaris uit Meppel, te weten Ronnie Venema, Marc van Eijk, Theo Migchelsen en Joey van den Berg. Jeugdtrainer Peter Meindertsma is er de hoofdcoach. Ze staan trouwens onderaan in de Zondag Hoofdklasse C

Komt uit het topic "De vertrokken spelers.." gepost door hummelinho
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Persoonlijk vond ik het helemaal niet erg dat hij vertrokken is, weg wou hij toch al en daardoor zat hij jeugdspelers in de weg die brood nodig speelminuten nodig hebben om te kunne ontwikkelen.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Nu op proef ergens in Frankrijk, maar als dat niets oplevert zou hij volgens VoetbalPrimeur wel eens voor MSC Meppel kunnen gaan spelen... :huh:
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Blijf het toch een raar verhaal vinden met Kissi. In de eerste seizoenshelft dat hij hier was, was het toch zeker een hele goede speler voor Heerenveen. Maar na Heracles uit veranderde alles. Dan ging er nog een gerucht dat hij dronken op de nabespreking is gekomen. Achteraf ga je dan toch denken dat dat bijna wel waar moet zijn geweest. Na die tijd heb ik de Kissi van de eerste seizoenshelft niet meer gezien. En toch zit het er zeker wel in bij hem.

En dan ga je wanneer je in Frankrijk geen contract kan krijgen spelen voor Meppel. Hoe laag kan je zakken.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Garcia-Garcia schreef:Blijf het toch een raar verhaal vinden met Kissi. In de eerste seizoenshelft dat hij hier was, was het toch zeker een hele goede speler voor Heerenveen. Maar na Heracles uit veranderde alles. Dan ging er nog een gerucht dat hij dronken op de nabespreking is gekomen. Achteraf ga je dan toch denken dat dat bijna wel waar moet zijn geweest. Na die tijd heb ik de Kissi van de eerste seizoenshelft niet meer gezien. En toch zit het er zeker wel in bij hem.

En dan ga je wanneer je in Frankrijk geen contract kan krijgen spelen voor Meppel. Hoe laag kan je zakken.


Persoonlijk denk ik niet dat hij dronken is want hij mag als moslim geen alcohol nuttigen. Het zal gokken blijven wat er de reden van was. Wat ik begrepen en gehoord heb is dat Kissi altijd voortijdig bij teamuitjes en andere zaken voor de club wegging. Zoiets zei Verbeek in een of ander blad. Maar ja, blijft speculeren, waarshijnlijk was Kissi de zoveelste die het niet met de trainer kon vinden :!: :urgs:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Sneeuwbal
Selectiespeler
Berichten: 500
Lid geworden op: 02-01-2005 23:21

Bericht door Sneeuwbal »

Haha. Kissi en geen alcohol? :shock:
Plaats reactie