Abdelkarim Kissi

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

janneman schreef:Persoonlijk denk ik niet dat hij dronken is want hij mag als moslim geen alcohol nuttigen
Voor de buitenwereld mag dat niet nee :idea:
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

De kwestie Kissi is vaak genoeg besproken. Laten we hem gewoon in de gaten houden en kijken hoe zijn verdere carrière verloopt. Geruchten over eventuele drankproblemen zijn vaak genoeg langs geweest en hoeven niet weer uitgebreid besproken te worden, tenzij mensen met feiten op de proppen kunnen komen.

MSC Meppel lijkt me toch inderdaad ook niet echt het niveau waar Kissi hoort te spelen. Als voormalig international kan hij toch op zijn minst wel aan de slag in een profcompetitie...
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

In Nederland zal dat lastig zijn, vind maar eens een club die 340.000 euro per seizoen voor hem wil neertellen.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

janneman schreef:Persoonlijk denk ik niet dat hij dronken is want hij mag als moslim geen alcohol nuttigen.
Oh, dan hield vorig jaar (of was het alweer het jaar ervoor) na de laatste wedstrijd vast de champagnefles van een ander beet. :mrgreen:
wouterD
Bankzitter
Berichten: 182
Lid geworden op: 27-12-2005 11:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door wouterD »

tenzij mensen met feiten op de proppen kunnen komen
Mijn vriendin en haar zus werken bij EL Pacho in de bediening en Kissi had daar zaterdag avond gegeten.
Hij had in zijn eentje maar liefst 12 bier gedronken tijdens de maaltijd, ik twijfel er dus niet meer aan of Kissi een drankprobleem heeft.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

En een leuke zaterdagavond! 8)
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ach ja, iedereen heeft wel eens wat gezien of gehoord, ik heb eens gezien dat Klompe een 5 jarig kind wegstaude toen die een handtekening vroeg... maar doet dat er toe? nee niet echt.

Wat wel opvallend is trouwens, Kissi was overwerkt/oververmoeid en een oorzaak daarvan is drankverslaving volgens wikipedia.
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Lipton schreef:Ach ja, iedereen heeft wel eens wat gezien of gehoord, ik heb eens gezien dat Klompe een 5 jarig kind wegstaude toen die een handtekening vroeg... maar doet dat er toe? nee niet echt.
:shock: Vertel man, wat is er gebeurt!!! Ben vet benieuwd!

Zonder dollen, toch vreemd dat zo'n jongen bij Meppel zou gaan voetballen, je zou verwachten dat hij weer terug zal gaan naar Marokko en daar bij amateurs spelen...
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Onedayflyer schreef: :shock: Vertel man, wat is er gebeurt!!! Ben vet benieuwd!

Zonder dollen, toch vreemd dat zo'n jongen bij Meppel zou gaan voetballen, je zou verwachten dat hij weer terug zal gaan naar Marokko en daar bij amateurs spelen...

In Marokko zal hij weinig of geen alkohol kunnen drinken.Daarom blijft hij in nederland :wink:
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Kissi mogelijk naar hoofdklasser MSC

Leeuwarden Abdelkarim Kissi maakt mogelijk de overstap naar zondag hoofdklasser MSC. De hekkensluiter van de hoofdklasse C uit Meppel komt in beeld als een stage van de Marokkaan in Frankrijk op niets uitloopt. De 26-jarige middenvelder vertrok in de winterstop bij SC Heerenveen, waar hij niet of nauwelijks aan spelen toekwam. Zijn contract werd ontbonden en sindsdien is Kissi op zoek naar een nieuwe werkgever.

Friesch Dagblad
Alle ballen op Henkie!
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Lipton schreef:toen die een handtekening vroeg... maar doet dat er toe? nee niet echt.

Wat wel opvallend is trouwens, Kissi was overwerkt/oververmoeid en een oorzaak daarvan is drankverslaving volgens wikipedia.
Mijn vrouwelijke collega's in Heerenveen - waarinder een marokaanse schone- :heart: wisten mij een jaar geleden al te melden over de drankproblemen(en alle andere gevolgen) van Kissi. Best wel een triest verhaal.
Graaijax Hamsterdam!!
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

applaus voor Poenkt en zijn vrouwelijke collega!!! Knap hoor. Ik heb het een tijdje geleden ook geschreven. Toen geloofde niemand mij. Krijg ik nu een schouderklopje? :oops:
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

rodion schreef:applaus voor Poenkt en zijn vrouwelijke collega!!! Knap hoor. Ik heb het een tijdje geleden ook geschreven. Toen geloofde niemand mij. Krijg ik nu een schouderklopje? :oops:
Na het Sulejmani-topic alweer een vraag om aandacht? Overigens klopt het ook niet dat niemand je geloofde. Het is namelijk meerdere malen besproken en ook in het stadion deden deze geruchten al de ronde. En dat was ongeveer een jaar geleden al.
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

rodion schreef:applaus voor Poenkt en zijn vrouwelijke collega!!! Knap hoor. Ik heb het een tijdje geleden ook geschreven. Toen geloofde niemand mij. Krijg ik nu een schouderklopje? :oops:
dat wist ik al toen kissi bij heerenveen tekende..
Cross-Side on tour
Gebruikersavatar
Hakansson
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 30-06-2004 13:12
Locatie: hindeloopen

Bericht door Hakansson »

Toch wel jammer als hij naar meppel zou gaan. Vond het altijd een goede voetballer vooral in het begin bij heerenveen. Hij zou toch wel een nieuwe profclub moeten kunnen krijgen?
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

rodion schreef:applaus voor Poenkt en zijn vrouwelijke collega!!! Knap hoor. Ik heb het een tijdje geleden ook geschreven. Toen geloofde niemand mij. Krijg ik nu een schouderklopje? :oops:
Er waren wel meer mensen die het wisten beste rodion, verschil is alleen dat die het wel
onder de pet gehouden hebben....
Heerenveen: superbia ex septentrio
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Het was heel goedkoop geweest er een ludieke aktie over te maken....Maar grappen over een drankprobleem zijn in mijn ogen niet ludiek.
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

Vanavond bij de mexicaan zat hij netjes aan de cola. :D
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Kissi gaat definitief spelen voor MSC:
Abdelkrim Kissi mag spelen voor MSC-Antaris. De 25-voudig Marokkaans international trainde sinds zijn vertrek bij SC Heerenveen in december al meermalen per week mee met de selectie van Peter Meindertsma. Kissi die nog geen nieuwe werkgever heeft gevonden, vroeg onlangs overschrijving aan.

Kissi mag na vrijdag alleen nog aan het werk in Zweden, Rusland (waar de competities in maart beginnen) en Engeland (wegens interlandervaring).De Marrokaan heeft een enorme staat van dienst. De finale van de Afrika Cup in 2004 staat op zijn palmares, evenals oefeninterlands tegen Italië, Argentinië en Duitsland.
Bron: website MSC
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

En Kissi heeft z'n laatste duel voor MSC mogelijk alweer gespeeld:
Abdelkrim Kissi heeft vermoedelijk tegen SC Enschede zijn laatste wedstrijd voor de Meppeler hoofdklasse MSC gespeeld. De 26-jarige Marokkaans international tekent volgens MSC naar alle waarschijnlijkheid deze week een contract bij de Bulgaarse eredivisieclub Beroe Stara Zagora. Kissi maakt bij die club het seizoen af. Beroe Stara Zagora bezet de tiende plaats in de Bulgaarse competitie. Kissi hoopt na de zomer zijn carriere voort te kunnen zetten in de Engelse Premier League. Kissi kwam in de loop van dit seizoen over van Sportclub Heerenveen.
Bron: RTV Drenthe
Plaats reactie